pondělí 1. června 2015

Takový byl ... květen 2015

Květen byl co se blogu týče velice speciální. Jsou to totiž už 4 roky, co se s vámi dělím o své dojmy z mého kosmetického světa :) Proto jste mohly soutěžit o spoustu dárků a oslavovat tak se mnou. Doufám, že vás to těšilo stejně jako mě a nemusíte se bát, v záloze mám ještě tolik soutěží, že to bude vypadat, že slavím něco i v následujících měsících :) A co se dělo na blogu kromě soutěžení?


Měsíc jsem začínala s článkem o čištění kosmetiky, který vzbudil celkem živou debatu :) Už podruhé jsem se s vámi podělila o nějaké detaily ze svatebních příprav a ukázala vám naprosto nádherný svatební lak od Victorie Beckham. Trochu jsem zavlnila vlasy s novým stylerem od Remington, dala vám tip na produkty na obočí od Milani i na to, jak bojovat s rozšířenými póry. Objevila jsem krásné trio od Sephory, začala jsem se připravovat na léto s ochranným krémem Clarins a podívala jsem se na zoubek nové nude paletce Maybelline. Mezi mé další tipy určitě patří několik produktů Balea, které vám usnadní péči o nohy. Letní novinky připravila i značka Alverde a v drogerii nesmíte minout ani nové tvářenky Max Factor.





Ne vždycky všechno člověka nadchne a baví. Mezi produkty, které mě rozhodně nebavily, patří několik produktů od Dermatherm a kvůli odstínům mě bohužel nebavilo několik produktů z objednávky z dekorativka.cz


V květnu jsem měla možnost se podívat do zbrusu nové prodejny The Body Shop na Novém Smíchově a podívala jsem se, co se bude nosit na podzim v Lindexu. Díky nové kolekci laků Yves Rocher jsem nevěděla, který dříve nalakovat a s Cosmobloggers jsem se podívala i na loď Nike. Bohužel jsem musela holky podporovat jen z lavičky, protože jsem byla nemocná, ale můžete se trochu názorně podívat, jak pěkné to tam mají :)





Dočkat jste se mohly i dalšího pokračování lifestylového okénka a mohly jste si přečíst dojmy testerek, které se zúčastnily velkého testování nových šampónů s antioxidanty od Pantene :)



Mám tu i pár vypotřebovaných produktů - u některých jsem moc ráda vyhodila do koše jejich balení a u jiných si rozhodně koupím další :)

Medový balzám na rty od Body Shopu jsem měla celkem dlouhou dobu a byl moc fajn, ale příště bych se poohlédla po jiné příchuti, protože ta medová verze je přece jen taková dost sladká. 

Konečně jsem dodělala i tělový scrub Flake Away od Soap&Glory, od kterého jsem očekávala hodně, ale totálně mě zklamal. Nejen, že celkem smrděl, byl ještě hodně průměrný a ve výsledku i drahý. Na tuhle značku mám prostě pech a zatím mi nikdy nic nevyhovovalo.

Vypotřebovala jsem i další krém na ruce Yves Rocher. On to tedy není vyloženě krém na ruce, ale tělový krém v menším balení, ale já ho používám na ruce. Je fajn, není moc mastné, takže jsem ho měla v práci na stole na takové to časté mazání. Byl fajn, ale žádný zázrak.

Bohužel mi došel i suchý olej Nuxe, který jsem si zamilovala a určitě se chystám na další balení (čekám, až bude v prodeji limitovaná letní verze).

Poslední je pleťový krém Sensibio Rich od Biodermy, který tedy vypotřeboval přítel, ale chtěla jsem vám ho ukázat, protože on ho miluje a jiné krémy na obličej už používat nechce :) Má hodně suchou pleť, ale zároveň nesnáší mastné krémy a tenhle mu vyhovuje, protože není zbytečně mastný, ale zároveň je na pleti příjemný a netvoří se mu pak suché šupinky.



Nemůžu uvěřit, že je dneska už červen! Pro mě oficiálně začalo léto a doufám, že počasí bude trochu příznivější (to květnové nestálo celkem za nic). Dejte mi vědět jaký byl váš květen - co se vám povedlo, co vás těšilo, co jste si koupily nebo naopak vypotřebovaly :)

32 komentářů:

  1. Můj květen byl na spotřebovávání výrobků chudý, došel mi akorát sprcháč a pleťový krém a udělala jsem čistku v tužkách na oči.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tolik kosmetiky na jednom místě <3. Ten styler bych moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tvoj blog milujem :* VŽdy je tu niečo zaujímavé :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Je to divné, ale v květnu jsem si skoro nic nekoupila :D. Největší nákup byl asi ten nový makeup Loreal v tubičce, jak ho chválila Ája :). A vypotřebovala jsem toho docela dost, ale převážně pečující kosmetiku, klasika :D. Musím té nenakupovací nálady využít a spotřebovávat dál mé nasyslené zásoby :).

    OdpovědětVymazat
  5. Kéž by můj přítel vypotřeboval v životěalespoň jeden krém na obličej! :D Mně bohužel už definitevně došel oční krém s petrželkou od Ziaji..:/ Musím pro další balení! (nebo radši 2, do zásoby..:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ačkoli tě čtu pravidelně, takže jsem každý z článků poznala, mám tyhle shrnovací články moc ráda, člověk si připomene, čemu má věnovat pozornost a je to takové milé poohlédnutí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy, tuhle rubriku mám moc ráda. Sice tě čtu pravidelně, ale ráda si některé články připomenu a zapíšu produkty do wishlistu až zpětně (abych si ověřila, že nepůjde o unáhlený nákup, protože pokaždé po přečtení článku mám pocit - tohle musím mít).
    Dospěla jsem k rozhodnutí šetřit raději na jednu věc z highend kosmetiky. Koupila jsem si totiž dupe Naked Basics W7 in the city a... Zklamání. Nemůžu se přenést přes ten hnusnej humpoláckej plechovej obal, takže stíny nakonec nepoužívám právě kvůli tomu, protože mě ten obal vyloženě "nasírá". Je to normální? :-)
    Velkým objevem pro mě byla řasenka Maybelline Lash Sensational mascara, která už po prvním použití vyšoupla z prvního místa Rocketku.
    Dodatečně všechno nejlepší k blogovým narozeninám a přeji ti krásný červen a hodně radosti nad novou kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
  8. Na ten suchý olej od Nuxe jsi mě hodně nalákala, tak si pro něj asi poběžím, hned jak spotřebuju svoje zásoby podobných produktů

    OdpovědětVymazat
  9. strašně to letí, přeskočí prázdniny a jsou zase Vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  10. ta tvá kosmetika mi dává zabrat rendy... jsi velký lákadlo..

    OdpovědětVymazat
  11. Na podobné shrnující články jsem narazila v posledním týdnu na více místech. Že bych se do nich taky pustila? Začátek nového měsíce si říká o změny :-).

    OdpovědětVymazat
  12. tak ja som spotrebovala (konecne...) orchideovy makeup od dermacolu, nejaku micelarku, antiperspirant z lidlu a este nejake drobnosti, no a velmi som si chcela kupit ocny a aj pletovy krem od Clarins, lenze nakoniec som si kupila Clinique set na cistenie, tonikum a krem, no niekedy to tak mam, ze strasne nieco chcem a nakoniec si kupim nieco uplne ine :)), zatial testujem ale moje dojmy niesu velmi pozitivne, tak uvidime, inak pekny suhrn ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mně s příchodem června taky začíná léto:-) Jinak květen byl u mně na nákupy bohatý, ale na červen musím nákupy skrouhnout na minimum, budu se totiž stěhovat a už teď mám obavy, jak tolik věcí (hlavně kosmetiky:-D) zvládnu pobalit a dopravit do nového domova.

    OdpovědětVymazat
  14. Květen pro mě znamenal velmi příznivý měsíc, i přes všechno to vyřizování na úřadech. Objevila jsem spoustu dobrých věcí co se týče oblečení ale i kosmetiky. Poslední týden v měsíci jsem si užívala krásné teplíčko ve Španělsku kam se doufám opět brzy vrátím. Červen bude pro mě hodně pracovní a červenec se dá říct že také. utíká to strašně rychle a nemůžu uvěřit že už budou zase velké prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to si toho doooosť spotrebovala :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ten tělový krém od yr jsem také v tomto malém balení používala jako krém na ruce :-D a já s ním byla strašně spokojená :)
    jinak letí to strašně, mě se nechce věřit, že už je červen

    OdpovědětVymazat
  17. V Nike jsem byla cvičit taky a moc se mi tam líbilo, ikdyž to bylo dost náročné :). A kosmetiky jsem si koupila minulý měsíc nějak hodně, měla bych se asi začít krotit :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Nemůžu uvěřit, že už je červen, květen utekl naprosto neuvěřitelně rychle! Také doufám, že počasí už teď bude lepš :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Čím to je že máš vždy tak nádherné produkty?!

    OdpovědětVymazat
  20. Jako každý jiný měsíc byly všechny články povedené!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten lak od Nails Inc vypadá prostě božsky, škoda, že mám tak krátké a zničené nehty, že by ho na ně bylo škoda :-/

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíce mě zaujaly tvářenky od Max Factor, jako výborný hodnotím článek o šamponech - tolik dojmů na jednom místě !

    OdpovědětVymazat
  23. Obdivuji že tolik času věnuješ blogu,chodíš do práce a to se chystáš na svatbu!!! Opravdu klobouk dolů :D

    OdpovědětVymazat
  24. Tyhle články také patří mezi mé oblíbené, a hrozně by mě zajímalo jak si přesvědčila přítele používat krém :-D
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Moc pěkné shrnutí. :-) I když už jsem o všem četla, tak mám tyto články ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem si o víkendu pořídila na tvé doporučení masku na vlasy Garnier Fructis Densify a po prvním použití to zatím vypadá, že budu spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tieto súhrnné články mám rada, zistím, čo som prešvihla :) Tak to idem okamžite napraviť ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych měla tvůj blog přestat číst. Vždycky mě něčím nalákáš a žiju potom na suchým rohlíku :D Super nápad dělat shrnutí měsíce :)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné shrnutí :-)
    U mě zabodoval krém na ruce od Ziaji....za pár korun spouta muziky :-)
    Taky ho mám v práci na stole....a je to můj květnovej kámoš.

    OdpovědětVymazat
  30. Super shrnutí! Nejvíce mě zaujalo trio ze Sephory

    OdpovědětVymazat
  31. Celý měsíc jsem věnovala testování očního krému a stále si nejsem jistá :( Clinique nebo Eisenberg...ještě nevím.A od Ziaji miluju jejich krém na ruce s kozím mlékem i když od Nuxe je taky senzační.Nuxe je pro mě v poslední době naprostá jednička.Jejich krémy,séra jsou pro mě naprosto ideální a jsem z nich doslova nadšená

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)