neděle 7. června 2015

Soutěž s Invisibobble

Pěkné nedělní ráno krásky a krasavci (zjišťuju, že se nám tu pánské osazenstvo rozrůstá víc a víc, tak abych někoho nediskriminovala :) Dnešní soutěž potěší tedy spíše asi dámy, protože mám pro vás krásný set na tvoření nejrůznějších účesů. Jestli jste ještě neměly tu čest s gumičkami InvisiBobble, tak mrkněte na některý z mých článků, kde jsem vám o nich říkala více - KLIK. Případně mrkněte přímo na stránky Salononline, kde je můžete i koupit.


Jedna z vás vyhraje tento krásný set, ve kterém najdete 2 velikosti podložek vlasů do drdolů, sponku a 3 balení skvělých gumiček InvisiBobble! Celkem tedy 9 gumiček ve třech barvách a k tomu ještě návod a inspirační fotky, díky kterým si můžete svými vlasy trochu kreativně pohrát :) Ještě více o celém setu se dozvíte ZDE


Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 7.6.- 14.6.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 14.6.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (7.6 je 1, 8.6 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).



Děkuji salononline.cz za poskytnutí dárku do soutěže

95 komentářů:

  1. Když se dívám na fotky toho účesu, tak pochybuju, že bych ho při moji šikovnosti zvládla sama vytvořit :D ..sleduji jako Monika D.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný set. Už dlouho si na invisibobble brousím zuby :D
    julianury@icloud.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle telefonni snury jsou nejlepsi! Zkousela jsem nejdrive podobne, ale musim rict, te mi trhaly vlasy. Bublinky vlasy drzi, krasne po nich klouzou a navic pekne vypadaji. Jine vumicky uz nepouzivam :).

    OdpovědětVymazat
  4. Na své dlouhé vlasy bych nějaké vychytávky určitě využila :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak gumičky jsem zatím nevyzkoušela.. Asi budu muset:D

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. invisibobble jsem zatim nemela moznost vyzkouset, ale tento napad vypada skvele! :) krasna soutez Rendy, dekujeme!

    OdpovědětVymazat
  7. Právě mám ve vlasech parodii na Invisibobble z H&M, ale ještě radši bych tam měla tyto pravé!

    novakova.danielka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky si říkám, že si ty gumičky musím koupit a zatím jsem se k tomu ještě nedostala..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. ta sada vypadá hrozně super :)
    anna.bezuchova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Gumičky jsem ještě nezkoušela, ale plánuji :) Tak treba se poštěstí
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný set.
    E-mail: motika1234@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super sada. Rada by som tieto gumicky vyskusala. Paci sa mi aj "da clip" ;)

    OdpovědětVymazat
  13. To je super, set se mi hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tento set by sa mojím vlasom hodil dokonale :D
    katarina.kacurikova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, s takovou soupravou bych snad dokázala i já vytvořit něco ze svých ovečkovsko-kaktosových vlasů :D Krásná GA!
    Sleduji jako Primadonna Girl: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Z prvního balíčku mi zbývá poslední, naprosto nejlepší gumičky! :) veronika.vilimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. je, tak to je super, jeste jsem nemela moznost je zkusit, tak snad se mi postesti :)

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem pod týmto menom, super súťaž :) akurát by sa mi presne tie gumičky hodili, keďže včera sa mi moja roztrhla :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám sice blond vlasy, ale gumičky jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  20. Jeej, ten set vyzerá super. :) Zapájam sa. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. áááá! chci chci chci! :-D
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Jee to zni skvele, super.
    sleduji jako vzdy jao miska
    misa.pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasná soutěž, Invisibobbles není nikdy dost ;) Nenosím už žádné jiné gumičky.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Asi jsem se zamilovala do barev těch gumiček! Jsou nádherný

    OdpovědětVymazat
  25. tie gumičky by sa zišli :)

    OdpovědětVymazat
  26. jee, tyhle gumičky už chci vyzkoušet hrozně dlouho, super soutěž!
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Nedokážem si predstaviť, ako sa dá len s gumičkami vyčarovať ten účes z obrázku. Pravé som zatiaľ nemala, mám len také "fake" z H&Mka :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkná sada :) Na gumičky mám už delší dobu zálusk :) simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. To jsou paradni darecky v setu. Treba se postesti. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Na Invisibobble si už dělám zálusk delší dobu. Tak snad se poštěstí :).
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasný set a věci do vlasů já ráda :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Nádherná sada. Invisibobble mám ráda :) jiné gumičky už nepoužívám.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Moc hezká sada:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Moc krásný setík na vlasy, ráda bych ho chtěla vyzkoušet, tedy pokud se na mě ušměje někdy štěstí :-(

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. tyhle gumičky jsem si oblíbila, mám jemné vlasy a nesnáším ten efekt, když nosím klasikou gumičku a pak si je rozpustím :/

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to bych chtěla, mám doma jednu sadu gumiček a jsou docela fajn.

    OdpovědětVymazat
  37. GFC Genevra, Tyto gumičky se mi moc líbí, nemám sice originál, ale jsou fajn. Nevím, zda bych dokázala si udělat sama na sobě drdol, nikdy jsem takový ůčes neměla, ale vyzkoušet se má všechno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  38. To je super! Přesně takový set bych potřebovala, něco pro inspiraci. Vlasy tahám furt v culíku, protože rozpuštěné mě rozčilují :D Tak by bylo fajn mít nějaké návody na oživení :)
    A gumičky jsou úžasné, jiné už ani nepoužívám. Zatím mám jen černé varianty, ale po těch barevných pořád pokukuji!

    OdpovědětVymazat
  39. Z hlediska mých dlouhých vlasů a docházejících nápadů na jejich úpravu zatím nejlepší soutěž, co tu byla.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji jako Lucy0077
    to je užasná výhra :O krásnej set

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  42. super suťaž:)po invisibobble pokukujem už dlhsie:)

    Cosmetics addiction

    OdpovědětVymazat
  43. Set je nádherný a tyto gumičky chci už dlouho vyzkoušet. :)
    colourfulelysia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Invisibobble miluju, nejlepší gumičky na světě. :) skvělá soutěž.
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Todle jsou snad jediný gumičky,které mi udrží vlasy, miluji je,ale také ztrácím. Pěkný den,Kamila ktrejbalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Gumičky jsou nejlepší na světě. Jedna kamarádka se mi smála, že za ně utrácím, že prý to samé mají Vietnamci za 5 Kč.No jednou jsem si zapomněla do práce vzít gumičku, tak jsem šla zkusit ty Vietnamce a.... ani náhodou! Vypadaly sice stejně, ale vlasy mi trhaly a hlavně po sundání mi zůstal otisk gumičky, což se s origošem nikdy nestalo.

    OdpovědětVymazat
  47. pekna sutaz :) titi siom vzdy chcela vyskusat

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj :) Podobné gumičky jsme si objednavala z ebay a svojí službu plní zatím dobře. :) Ale zajímalo by mě jaké jsou ty originální gumičky. :)

    OdpovědětVymazat
  49. To vypadá pééééérfektně :-) třeba i mě by se s tím podařilo něco vytvořit i když jsem na účesy úplně levá :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Gumičky som skúšala, su super :) je to veľmi pekné
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Set je nádherný, gumičky jsem ještě nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Dnes jsem se vrátila z víkendu s kámoškou a měla tyto gumičky, vypadají fakt perfektně. Tak třeba se štěstí usměje :-) konarikova.veronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Tiež by som to rada vyskúšala, či ozaj držia.

    OdpovědětVymazat
  54. Tie gumičky by som rada vyskúšala :-)
    martina.leskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Vypadá to dobře, tyto gumičky jsem ještě nevyzkoušela. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Chcela by som vyskúšať tieto "pravé" gumičky aby som videla či naozaj fungujú tak ako majú a sú lepšie ako kadejaké iné.
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Gumiček mám spousty, ale neoriginálních a plní svou funkci dobře. I když možná je to tím, že neznám originál a nemám je s čím porovnat, proto bych je docela ráda vyzkoušela :-)
    s.lunickoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. jéé, invisibobble mě vždy zajímaly, nesnáším zlomené vlasy :D a s donuty jsem také ještě neměla tu čest...takže tenhle balíček je pro mě jako dělaný :D kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. invisibobble bych ráda vyzkoušela, mám nějaké tohoto typu noname, a rády bych měla i originál. Hezký den ;)
    eva.palenikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahojda,

    no parádní soutěž =o), tohle se fakt hodí. Já mám mega dlouhý vlasy a bez gumiček a sponek jsem ztracená :-D akorát mi štve, že se telefonní šňůry prostě vytáhnou... ale je to super věc, nemusím culík tak moc utahovat jako s klasickou gumičkou... inlove

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Jeeee super sutaz ... Ten set je fantasticky ... Krasny den
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Mám tyhle telefonní gumičky z ebay a zajímal by mě rozdíl. Snad to není jen cena:-) donuty jsou super! Dooreenzavináčseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. skvělá soutěž, gumičky invibobble mám moc ráda. :) (jestli jsem to poslala 2x, tak se omlouvám, zrovna se mi sekl PC :D :)
    Lucka0022@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. ten set vyzerá úžasne, jednoznačne by som brala! :)

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj :) opět super soutěž, set vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  66. Jak dokážou udělat takové účesy? :D to snad ani není možné :D
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Nic jiného než "pružiny" si už nekupuju ;)
    julietheredheadblog@gmail.com
    julie-theredhead.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Wau, to je parádní set :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. skvělý set :) taký se snad hodí každé vlasatici :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. A super je, že se dají namočit aniž by se zničily:)

    OdpovědětVymazat
  71. sice bych potřebovala u těch "houbiček" světlejší, ale ty gumičky jsou krásné.. opravdu by mě zajímal rozdíl originálu od mnou používaných fake..

    OdpovědětVymazat
  72. Super ! :) snáď sa pošťastí.
    Dia.kirschner@gmail.com
    odber na gfc: Dia kirschner photography

    OdpovědětVymazat
  73. macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová
    ty gumičky by byly, ale musela bych se podělit s dceruškou ;-)

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Ty gumičky jsou parádní:)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Nádherný setík. Tyto gumičky "telefonní šňůry" používám již několik let a od té doby jsem nesáhla po jiné, takže pro mě to jsou jasní favoriti a nedám na ně jen tak dopustit. blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Tak to je super soutěž, tyhle gumičky mě docela lákají vyzkoušet :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Jeeee :))!!! Andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Tyhle gumičky mám už leta od Vietnamců, originál jsem zatím nezkoušela...ale myslím, že to asi nebude velký rozdíl..:)

    OdpovědětVymazat
  80. Tak zkouším štěstí :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Tak tenhle set nutně potřebuji, vipadá úžasně a drdoly jsou moje nejoblíbenější účesy :) nicolze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Moc díky za krásnu soutěž, rendy.
    Rozhodně mě tento setík zaujal a chtěla bych jej vyzkoušet:-)....ostatně asi jako každá ženská/holka :-)
    Přeji pohodový večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  83. GFC: IvetaK
    mail: iveta-kostalova@centrum.cz
    Jeste jsem tyhle gumky nezkousela, ale moc se mi libi. Diky za soutez, Iveta

    OdpovědětVymazat
  84. ty gumičky mě zajímají, ještě jsem nesehnala žádné, které by mi perfektně na moje vlasy vyhovovaly:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Jsem docela zvědavá co bych si se svýma levýma rukama na hlavě vykouzlila ale gumičky se hodí vždy :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)