středa 24. června 2015

Soutěž o slané spreje Aussie

Jak jsem slibovala, máme tu soutěž o novinky od Aussie - slané spreje Miracle Beach Waves! 6 z vás si může navlnit vlasy s tímto sprejem, který obsahuje 2 různé typy solí :) Co pro to musíte udělat? Jako vždycky je to velice snadné!









Pravidla soutěže:

1) Dejte like stránce 
Aussie na facebooku (KLIK)

2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 24.6.- 30.6.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V úterý 30.6.2015 ve 20h soutěž končí. 


Poté vylosuje random číslo dne (24.6 je 1, 25.6 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí dárků do soutěže

76 komentářů:

  1. Aussie mám moc ráda, především ty jejich voňavé šampony, které mě na první očuchání dost uchvátily :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, super. Me se vlasy sice lehce vlni, ale zajima me, jak by vypadaly se sprejem :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá soutěžet :)
    annaglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už i Aussie dělá svoje spreje - to jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak taky zkusím štěstí :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych vyzkoušela :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tyto spreje nádherně voní, jako ostatní produkty od této značky. Mám s ním zkušenosti a mohu ho jen doporučit. Opravdu zvlní ty vlasy a docela jsou i zafixovány.

    coffeewithmina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju Aussie, ale tento sprej jsem ještě nezkoušela. betka.chytkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma sea salt sprej od L'oréalu a vůbec mi nevyhovuje, proto bych ráda vyzkoušela i jiný.

    novakova.danielka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to zajímavě, ráda bych to vyzkoušela :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Značku Aussie mám moc ráda, velmi mi pomohla s mými dlouhými vlasy a hlavně mají úžasné vůně! Ráda bych vyzkoušela zase něco nového :-)
    kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Od Aussie mi moc vyhovoval šampón Mega vollume. Krásně voněl a dělal mi celkem načechrané vlasy. Slaný sprej jsem ještě nezkoušela od žádné značky, bojím se vysoušení, ale zkusila bych ho (případně se těším na recenzi) :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, skvela soutez, rada bych nejake produkty od Aussie vyzkousela, ale jsou dost drahe a nechce se mi za to ty penize moc davat, proto rada vyuziju tuto soutez a zkusim sve stesti :) ada.budikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ty joo, poslední dobou je u tebe tolik soutěží, že se ani nestíhám zapojovat :)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. To by mě zajímalo, jaký tenhle sea salt spray bude, nějaký už doma mám, ale moc mi nevoní.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. To by mě zajímalo, jak bude fungovat na mé kudrnaté vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Se "sea salt" spreji zatím žádnou zkušenost nemám, ale hrozně se mi líbí efekt, který vytvářejí! =) plážové vlny, něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  19. Vždycky mě zajímalo, jestli by to zvládlo udělat něco s mými jemnými vlasy, které se sice občas prapodivně zvlní, ale když je chci mít opravdu natočené, tak nedrží. Asi mi nezbude nic jiného než to vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  20. Aussie šampony mi neseděj a slanej sprej jsem nezkoušela vůbec žádnej :-D ale láká mi to, to ja jasný =o)
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to bych moc ráda vyzkoušela :)
    vondryskoval@sezna,.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zasa súťaž, super, aj systém je dobrý :-)
    martina.leskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Tahle značka na mě ten vykukuje ze všech stran :-) Ještě jsem nic nevyzkoušela, takže bych určitě ráda.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sprej bych chtěla určitě ozkoušet, asi ho půjdu ulovit do drogérie :).

    OdpovědětVymazat
  25. Hrozně by mě zajímalo, jak tento sprej funguje. Moje vlasy mají sklon dělat vlnky a tohle by možná ty mé vlnky udělalo nositelnější a pevnější. Uvidíme.....
    Email - lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, ja ťa skutočne nechcem otravovať, viem, že máš aj iné starosti, ale prosím ťa kedy bude vyhodnotenie ružovej súťaže o voňavku? Ďakujem za odpoveď.

    OdpovědětVymazat
  27. o aussie teď slyším všude :)
    email: somethingbykate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Slané spreje chci už hodně dlouho vyzkoušet, koukala jsem na Tony&Guy, o Aussie jsem se o něm dozvěděla až odsud:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Doufám, že budu mít štěstí :) už nějakou dobu ho chci vyzkoušet ...monika.book@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tohle bych opravdu moc ráda vyzkoušela! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tento druh produktu chcem už dlho vyskúšať, mám dlhé vlasy po zadok tak som zvedavá ako by to vyzeralo :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj dufam môže súťažiť aj slovenka takže 19culinka@gmail.com :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Aussie lajkuju už děsně dlouho, aby mi nic neuniklo - nicméně slaný sprej jsem ještě nezkoušela, a ráda bych ho prubla:))

    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Aussie mám velmi ráda :) jejich šampony zbožňuji, a tak by mě zajímalo, jaké budou tyto spreje :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Na Aussie jsem slyšela mnoho kladných i negativních komentářů, ale možná brzy přeci jen něco vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  36. Slany sprej to jeste neznam, ale rada vyzkousim.
    misa.pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. tohle zní zajímavě :-) Aussie mám moc ráda a jsem zvědavá i na jejich suché šampony :-)
    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jé, slaný sprej - ten už chci hodně dlouho vyzkoušet :)
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ráda bych tento sprej vyzkoušela, od Aussie jsem ještě nic neměla. email genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Aussie mám ráda zatím velká spokojenost, sprej bude určitě super ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Aussie je fajn, mám tu značku ráda a zatím mě nic nezklamalo :).

    OdpovědětVymazat
  42. další báječná soutěž :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Slane spreje vubec neznam,tak bych rada zkusila:)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tenhle sprej mě láká. Mám od Aussie řadu Miracle Moist a jsem s ní maximálně spokojená :)
    martina.steflova11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. značku Aussie jsem ještě nezkoušela, asi tomu nevěříte, ale je to tak.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Furt se o tom mluví, tak ani Aussie nezůstalo pozadu :) nějak v to důvěru nemám, ale třeba by mě to přesvědčilo o opaku...
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Slaný sprej mě zaujal, mám nějak zafixováno, že sůl vlasy spíš ničí, tak by mě zajímalo, jak je to u tohoto krasavce :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Moc mě láká značka Aussie ,ale ještě jsem neměla možnost, toto vypadá ale moc moc fajn :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Podobný sprej mám od Tony and Guy, tak by mě zajímalo, jaký je tento :)

    OdpovědětVymazat
  51. Další super soutěž:))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. kuk ;)
    dobry vecer, dobry den... zijem len ked milujem :)

    OdpovědětVymazat
  53. Ještě jsem nikdy slaný sprej nezkoušela, ty je používáš? k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Aussie je skvělá značka :)
    vermrackova@gmail.com
    FB Véronique Mračková

    OdpovědětVymazat
  55. Tak o této novince nemám ani tušení :-) mám zálusk na Tony&Guy
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Tyhle spreje jsou super a moc mi vyhovují, rychle se s nimi dají upravit vlasy a vypadají dobře:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Na léto must have! díky za soutěž xx
    (simushineq@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  58. Hodne jsem nad nim premyslela, mam pitome vlnite mikado a snazim se najit nejaky produkt, ktery by ty vlnky trochi usmernil, zvyraznil a vytvoril objem a ja se nemusela starat o suseni a rovnani a pritom nevypadala hloupe..
    Misscukrik(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Super soutěž, po nějakém solném spreji právě pokukuji :)
    lucie.martinakova@email.cz

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  60. Tuto znacku neznam, rada vyzkousim i kdyz nevyhraju.
    tanya011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Značku Aussie jsem ještě nezkoušela,ale četla jsem, že je celkem vychvalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  62. Super soutěž :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. O tomto spreji jsem už četla, prý je to malý zázrak.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. super soutěž idealní letní ;-)...byla bych na něj moc zvědavá co dokáže s mýma vlasky :-). lussilka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj :-) Super súťaž :-) zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Zatím jsem zkoušela jen Sea pray od Lushe, tak tohle by mohlo být zajímavé:)

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, waau. Takové spreje jsem chtěla vyzkoušet, protože miluju ty letní vlny ve vlasech <3. Ale nechce se mi dávat nějaký větší sumy peněz, když si nejsem jistá, že to bude stopro fungovat a hlavně když jsem pubertální holka co ji živí rodiče.
    zuzuky9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. včera jsem si ho pořídila a dokonce v akci v dmku a je super!! děkuju za tip Lu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)