středa 17. června 2015

Soutěž o krém Eucerin

Pro změnu si dneska dáme další soutěž :) Tentokrát bude odměnou pro jednu z vás něco pěkného od Eucerinu. Konkrétně tedy noční krém Hyaluron-Filler, který vaši pleť bude hýčkat během spánku.








Pravidla soutěže:

1) Sledujte facebookové stránky Videolekarna.cz - KLIK


2) Přidejte komentář pod tento článek ve dnech 17.6.- 23.6.2015 (do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


V úterý 23.6.2015 ve 20h soutěž končí a pomocí randomu  bude vylosován výherce.



Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) 

Hodně štěstí všem!

51 komentářů:

  1. Mám kosmetiku od Eucerin ráda, hlavně tu sluneční, z téhle řady mám krém na oči a jsem moc spokojená.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Eucerin krémy jsou super, obzvlášť na zimu, ptž mi připadají takový hodně hutný
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusím štěstí, od Eucerinu jsem nikdy nic neměla.
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. wau tak toto by bolo super moja mamka ho miluje
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Od Eucerinu mám balzám na rty a je to bomba, takže krém mě taky zajímá

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám túto značku rada a mám niekoľko vecí od nich :)

    adrikagundova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle krém mi zrovna dochází, tak zkusím štěstí :) mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji pod jménem Miška Pavlíková
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. super :) Poslednú dobu nejak bojujem s nočnými krémami, hľadám ten ideálny :)
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, a kedy bude prosím vyhlásenie výsledkov minulej súťaže o produkty Valentino? Ďakujem za odpoveď

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná soutěž! :) Lajkuji a sleduji jako Primadonna Girl
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. od Eucerinu jsem ještě nic nezkoušela, ale hodně mi teď byl doporučován, tak se k němu třeba taky propracuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě stojí za vyzkoušení. marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. No tak noční krém by se mi celkem hodil :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Od Eucerinu mám krém na oči a je parádní. Na FB sleduji Martina Lesová, email genevra43@gmail.com.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Eucerin jsem ještě nezkoušela...používáš je ty sama..? k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zkusim stesti, posledni dobou hledam na moji zblaznenou plet, ktera uz nevi, jestli je smisena nebo sucha:-/ treba by tohle mohl byt kremik, ktery mi dokaze pomoct:-)
    Fb Barbora Tisonova a email barca.tisonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. To je super soutěž. Krémík bych teda věnovala mamce, protože její zralejší pleť by takovou péči jistě ocenila :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dana Karaffová: už brzy :) vyhlášení bude na Instagramu :)

    Kateřina Trnovská: používám momentálně oční krém je stejné řady a je super, určitě bude i článek :)

    OdpovědětVymazat
  20. Noční krém by se mi hodil, jeden mi zrovna dochází.
    andrejinek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Eucerin už nějakou tu chvilku plánuju vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  22. Eucerin používá mamka, ale zatím ho nemám vyzkoušenej :-D
    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tak já ten komentář zrovna využiji k dotazu :) - už byly vyhlášené vítězky předchozí soutěže s Valentinou? Zajímalo mě jestli vyhrály mé favoritky, ale nikde jsem to nenašla... Kreativní a hlavně foto soutěže jsou fajn :)...bývá to často inspirativní.

    OdpovědětVymazat
  25. pár věcí jsem už od eucerinu zkoušela a byla jsem spokojená, krémík by mi určitě radost udělal ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Krém sa hodí vždy
    pastierovapetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Super sutaz ... Like hotovo ...
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Opět se musím přidat :)

    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Opět skvělá soutěž :-)

    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sleduji jako Lenka Tichá. Eucerin jsem zatím nezkoušela, ale ráda bych. leniku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Já ještě od této značky nic nezkoušela, ale už je asi čas něco vyzkoušet :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě bdue doobrý:))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Eucerin je skvělá značka s příjemnými produkty.
    Je super i pro nás sušenky...kterým pleť "sosá" jako houbička :-)
    Díky moc za soutěž.
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Krém by byl fajn :-)
    Ivča
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Eucerin používá mamča a moc si kosmetiku chválí, zkusím štěstí a třeba vyzkouším taky.
    markit.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. chtěla bych vyzkoušet :) zuzana-vodakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Eurecin je super , mela jsem zatim par vzorecku
    Zdravi Tereza :-)

    bartkovatereza@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. eucerin by som rada vyskusala
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  39. Zkouším štěstí :-)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Dodatek ke komentáři č. 9 :
    Like stránce jsem dala hned, ale nenapsala jsem sem svoje jméno na FB-Aneta Riemerov*á

    OdpovědětVymazat
  41. Eucerin jsem ještě nezkoušela,takže výhra by mě potěšila;-)

    lenosek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Hrozně ráda bych něco vyzkoušela!
    lest4004@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. S eucerinem jeste zkusenosti nemam,tak treba to vyjde :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. ráda bych tuto kosmetiku vyzkoušela.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Právě Teď ji poprvé používám a je boží, fakt je to pěkná kosmetika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)