pátek 5. června 2015

Polštářkový Miracle Cushion make-up od Lancome

Když Lancome letos uváděl nový make-up Miracle Cushion, dost se o tom mluvilo. "Polštářkový" (cushion) trend přišel z Asie a něco mi říká, že se brzy roztrhne pytel s podobnými produkty. Jak se mi líbila nebo nelíbila právě tato novinka od Lancome se už za chvíli dozvíte.



Miracle Cushion make-up (odstín 01) - koupíte v parfumeriích za cca 1200 Kč

Čím se tento make-up zásadně liší od klasických make-upů v lahvičce je zjevné na první pohled. Make-up je ukrytý v houbičce, ze které se teprve nanáší na obličej. U make-upu je přiložená labutěnka, kterou se make-up doporučuje nabírat, ale stejně tak můžete použít i štětec, který namočíte do houbičky s make-upem. Je tu samozřejmě velká otázka hygieny a právě kvůli provedení si myslím, že někoho make-up předem odradí od vyzkoušení. Samozřejmě je způsob, jak ho používat, aniž by se člověk do jeho obsahu musel bořit houbičkou, ale myslím, že to asi není pro každého. Já osobně dávám přednost nanášení make-upu štětcem a houbičky nemám tolik v oblibě. Make-up má opravdu hodně lehoučkou texturu a přesto dokáže poskytnout takové slabší střední krytí. Bezprostředně po použití vypadá na pleti nádherně, udělá opravdu krásný a hlavně přirozený finiš. Pleť působí jemně, zdravě a tak jakoby pěkně uhlazeně. Bohužel ale na mé pleti tento efekt vydrží tak hodinu až dvě a potom je zle. Zejména na bradě a kolem nosu se mi začnou tvořit mapy, make-up se snadno stírá a nevypadá ani trochu dobře. Zjevně tedy není kamarád s mastnější pletí a vážně mě to dost mrzí. Pokud bych se s make-upem nalíčila a někdo mě vyfotil, bude to vypadat skvěle. Pokud ale nějaký čas počkáte, na focení to už nebude ani omylem. Zvlášť tedy před začátkem léta to není hitparáda, protože i když je konzistencí a krytím make-up na léto jako dělaný, ta výdrž je pro mě zásadní problém. V horku mi mizí z obličeje prakticky většina make-upů a já potřebuju opravdu nějaký držák. 


Balení je moc povedené a luxusní. Make-up kryje pevná krytka, na které je umístěná houbička, kterou můžete make-up nanášet. Uvnitř je i velké zrcátko a zajímavostí je, že má make-up vyměnitelné náplně. Houbičku je ideální postupně obracet, protože i když se zdá, že jste make-up vypotřebovaly, v krabičce je ho pořád ještě dostatek, ale je úplně na dně.




U Lancome mám pokaždé trochu obtíže najít vhodný odstín make-upu. Před tímto jsem zkoušela většinu těch, co mají v nabídce a nejsvětlejší odstín nikdy nebyl opravdu světlý. Tento je nejsvětlejší, který je v nabídce a není to vyloženě tmavé, ale pro mě spíš barevně lepší na léto. Opravdové bledule budou mít podle mě bohužel smůlu a nevyberou si. Celkem je na výběr ze 4 odstínů, což je podle mě málo, vzhledem k tomu, jak tmavý je už ten úplně nejsvětlejší.


Nahoře před rozetřením, dole po rozetření make-upu





Co se obalu a vzhledu týče, je to vážně povedený kousek. I když odhlédnu od faktu, že někdo prostě takový produkt z hygienických důvodů používat nechce, pořád jsem měla naději, že make-up bude skvělý. On tedy je skvělý, jen na mě vydrží chvíli a pak mám spíš chuť se jít odlíčit. Nemůžu soudit, jak se bude chovat na suché nebo normální pleti, ale na mastnou ho doporučit určitě nemůžu. Bohužel se snadno setře, tvoří mapy a zdůrazňuje sušší místa. A bohužel nemůžu doporučit něco, co mi na tváři nevydrží. Sice mě fakt podobné "vychytávky" a nezvyklé věci baví, ale za mě tentokrát musím říct ne-e.

Co na tento make-up říkáte vy? Jak se vám jeho provedení líbí/nelíbí? Měly jste možnost vyzkoušet třeba podobný produkt od jiné značky?



PS: Děkuji Lancome za poskytnutí make-upu k recenzi

37 komentářů:

  1. Já si nedokážu představit používat make-up v takovém balení. Ale spíš než hygiena mi vadí ta houbička. Chci říct - proč nabírat make-up štětcem z houbičky? Jaký to má smysl?? :D Zkrátka nic pro mě :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Balení je krásné, věřím, že na pleti vypadá úžasně,ale přijde mi to strašně nehygienické a navíc tak malá gramáž za takovou cenu ...

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho nezkoušela, ale přiznám se, že mě dost láká. Taky mi ho už několikrát doporučovali v Sephoře.. jenže když jsem zkoušela testery, tak ty houbičky byly vždycky vyschlé a nic v nich asi nebylo. Tudíž jsem nemohla ani nezkoušet odstín a trochu se bojím ho kupovat takhle bez vyzkoušení. Jinak podobný problém s výdrží mám u tonovacího krému od Nars. U prvního použití vypadá skvěle, ale po pár hodinách začně vytvářet šílené mapy a tak divně se slévá..

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, tak mňa by ani nenapadlo skúšať ho :))) vyzerá to pre mňa celkom nepoužiteľne. Jeden mejkap od tejto značky mám a ten mi stačí :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Me to moc nezaujalo.za prvy kvůlite hygiene. A navic mam taky mastnou plet a kryti potrebuju vyssi. Ale napad je to hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle typ make-upu me popravde moc nelaka, ale nezkousela jsem, takze nemuzu hodnotit :-) Plet mam sussi, ale to kryti by na mou plet bylo asi nizke :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla vzorek a jsem unešená! Právě pro moji suchou pleť to byl poklad! Naprosto nenápadný makeup, co kryje a má nádherný efekt na pleti. Až našetřím, je můj!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky nějak nechápu smysl toho, proč je make-up v houbičcce, když to člověk stejně musí nanést štětcem nebo jinou houbičkou. Možná tak praktické do kableky, protože se to nevylije? Trochu mi to přijde "za hodně peněz, málo muziky" a ani trošku mě to neláká.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vypada to velice zajimave, ale tohle nebude asi pro me.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si tenhle make-up pořídila téměř hned co byl uvedený na trh..nechala jsem se s ním v Sephoře nalíčit a na tom světle v obchodě se mi celkem líbil. Ale jakmile jsem se s ním poprvé nalíčila sama, bylo to hrozné zklamání...make-up je opravdu tmavý, ale nejhorší je, že se mi zdá, že absolutně nekryje. Nejsem zastánce plně krycích make-upů, obvykle používám středně krycí, když má moje pleť dobrý den, tak i lehce krycí. Ale tohle nezakreje prostě nic, ani to nesjednotí barvu. Takže nemám problém s tím, že by mi během dne mizel, protože ho tam prostě od začátku nemám..nevím no, je to divný, jestli si ho jen neumím správně nanést.. Takže mi teď make-up leží doma, vůbec ho nepoužívám a dost mě to za tu cenu štve.

    OdpovědětVymazat
  11. Na tenhle makeup se hrozně hezky dívá, všecko je roztomilé, labutěnka i krabička, ale ten způsob nanášení je fakt na nic. Viděla jsem ho už ve videu u GETTHELOUK a hned mě to odradilo. Fakt mi přijde nehygienické si houbičkou z obličeje, na kterém se občas vyskytne nějaký ten pupínek nebo nějaká nečistota, přenášet tenhle bordel zpátky do makeupu. Není nad lahvičky, tubičky a nanášení štětcem, který si můžu pěkně pravidelně vyprat.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Lancome je opravdu skvělá značka.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento make-up mě vůbec neláká to balení není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to vypadá opravdu zajímavě, ani jsem o tom ještě neslyšela a to provedení je teda fakt luxusní! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento make-up som mala možnosť vyskúšať, nalíčila ma s nim kozmetička no a uplne bol vynikajuci !! Len škoda je pre mna dost drahý, keby som zohnala niečo podobé za menej, bola by som veľmi šťastná :)) ale inač je fakt super pre mna :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě balení celkově zaujalo, ale asi by to nebylo nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoooj,

    už jsem se moc těšila, až na to zkušeným okem koukneš :-D mám na to stejnej názor a makeup se mi nechtěl ani zkoušet kvůli tý houbičce... (měla jsem ho půjčený od kamarádky), na mě tmavej, ale šlo to rozmazat, nicméně mi přišel prostě divnej, nesednul mi a nižší střední krytí si můžu koupit v každý drogérce za pár peněz a ještě jako bonus to vydrží =o)

    Nemusí všichni kopírovat asijský zvyky... omg, tohle bych nečekala zrovna od Lancomu...

    OdpovědětVymazat
  18. Jestli je to make-up s nižším středním krytím, tak to není nic pro mě. Navíc trpím na pupínky a ten obal mě kvůli hygieně opravdu neláká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vadí mi to nehygienické balení a navíc mám také mastnou pleť, nic pro mě :).

    OdpovědětVymazat
  20. Celkově se mi tenhle typ makeupu nelíbí a tady se mi nezdá ani ta barva ... docela zklamání od Lancomu!

    OdpovědětVymazat
  21. Popravdě moc mě nezaujal, a navíc mi připomíná strukturou v nádobě jako pemza.

    OdpovědětVymazat
  22. Na pohled vypadá vážně nádherně, ale otázka hygieny mě vážně odrazuje, přijde mi to trochu "fujky" ...ale třeba jsem jen puntíčkářka, kdo ví :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovědětVymazat
  23. Krása pohledět :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    OdpovědětVymazat
  24. Tento make-up jsme chodila v Sephoře okoukávát už dlooouho, odrazovala mě hlavně jeho cena. Po dnešním článku, už i tvoje renceze. Děkuji, že jsi mi ušetřila hodně peněz:)

    stiburkovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. ÁÁÁ taky jsem si myslela že to nebude nic pro mě. Už hlavně díky té houbičce, která problematické pleti jen uškodí. Díky za skvělý článek :)

    www.simonkomadel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem si ho po vyzkoušení testeru nakonec koupila a jsem spokojená. Mám snědou pleť, takže mi tmavší odstíny vyhovují. Nemám ráda silné krytí, po nalíčení Miracle Cushion mi každý chválí vzhled, takže spokojenost. Neplatila jsem plnou cenu, jelikož mi v Sephoře spolu s testerem dali slevu 25% na nákup Miracle Cushion.

    OdpovědětVymazat
  27. Mě prostě nezaujal....hrozně mi ho nutili v Sephoře,ale já se nedala:)

    OdpovědětVymazat
  28. Zajímavý nápad, balení vypadaá hezky.
    Nicméně jako zastánce maximální hygieny při péči o obličej si nedokážu představit, jak bych celou houbičku po každé aplikaci desinfikovala. Mám pocit, že bych si pěkně kultivovala bakterky v kelímku:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak já se svou mastnou pletí si nechávám zajít chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  30. mě to provedení hodně nadchlo, já mám pleť spíše suchou, tak třeba by byl fajn, zatím jsem jej nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  31. balení se mi líbí a je opravdu pěkné, ale také patřím k táboru těch, kteří z toho nadšení nejsou - děsí mě už jen ta aplikace houbičkou a o té hygieně ani nemluvím no... ale viděla jsem úplně stejný koncept make-upu od Misshy, ten možná vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem měla vzorek a vyhovoval mi, ale to nanášení je pro mě nezvyklé a nekoupila bych si ho, jsem konzerva...

    OdpovědětVymazat
  33. Škoda, protože reklamu a propagaci mají vychytanou.. nebo mně se aspoň líbila :)

    OdpovědětVymazat
  34. Přijde mi to spíš jako fajn sranda, v tomhle jsem konzerva. A škoda toho odstínu no :-(

    OdpovědětVymazat
  35. mám mastnou pleť, takže nic pro mě, navíc z hygienických důvodů mě tohle vůbec neláká, přijde mi to nechutné. Ale proti gustu....chápu, že některým slečnám to určitě vyhovuje a budou spokojené, já nedám dopustit na různé lahvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Zkoušela jsi ten Naked skin make up od Urban Decay? To je pro mě holy grail pro mastnější - smíšenou pleť, pokud se bavíme o něčem lehkém. Pokud jsi ho ještě nezkusila, tak určitě doporučuji. :-) ... Abych pravdu řekla, od Lancome mě obecně kosmetika zas tak neláká, a za tu cenu mi to nestojí + tenhle houbičkový vynález mi přijde jako něco, co se hodí spíš do drogerie a ne do těchhle high end make upů? Asi tomu nerozumim. :-)

    OdpovědětVymazat
  37. No, na mastnou pleť to asi vážně nebude...já bych si ho nepořídila už jen kvůli tomu slabšímu krytí. Potřebuji víc..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)