neděle 21. června 2015

Obočí z drogerie pokračování

Všimly jste si toho, jak se teď v drogeriích rozšiřuje nabídka produktů na úpravu obočí? Letos jsem si oblíbila hned několik takových kousků a mám tu takové malé a volné pokračování prvního článku (KLIK), ve kterém se objevilo také několik pomocníků na obočí. 



Jako první tu máme paletku Brow Artist Genius kit od L´Orealu. Kombinuje vosk a pudrový stín a obsahuje i mini pinzetku a aplikátor. Odstín mi celkem barevně vyhovuje, ale snesla bych i o kapku tmavší, to uznávám. Vosk i stín jsou prakticky barevně stejné a celkově bych set označila jako moc fajn. Upřímně nemám pocit, že by byl obsah nějak převratný, ale možná je to jen tím, že nemám srovnání s tolika podobnými produkty. Sice jsem několikrát četla, že se set vyrovná tomu od Benefitu, ale ten jsem nikdy nevlastnila, takže nemůžu posoudit. Výdrž u mě není bohužel celodenní a vosk mi neposkytuje tak dlouhodobou fixaci, jako gel níže :) Jestli vám set barevně sedne, klidně si ho pořiďte, ale já osobně nepozoruji rozdíl mezi tímto a třeba tím od Rimmelu.




Dole: vosk - stín




Brow drama od Maybelline mi pro změnu tolik nesedí barevně, protože jeho odstín je celkem teplejší a trochu do červena, což u produktů na obočí tolik nemusím. Gel se ale prodává ve 3 odstínech, takže je spíš moje hloupost, že jsem si vybrala ten špatný. Trochu netypický aplikátor byl rozhodně to první, co mě na gelu nejvíce zaujalo. Po nějaké době používání zjišťuji, že jeho tvar celkem vlastně nechápu a nevidím v něm žádný přínos. Nejvíce barvy ulpí na konci "kuličky", takže před každou aplikací jí trochu obočí "poťupkám" a pak kartáčkem barvu rovnoměrně rozčešu. Neřekla bych, že barví nějak příliš, je to spíš jen lehčí zvýraznění. Byla bych raději, kdyby měl aplikátor drobnější tvar, který má třeba gel Brow Artist Plumper od L´Orealu. Ten mi doteď přišel fakt jako nejlepší, ale Maybelline ho nakonec trumfnul. I když mi tolik nesedí jeho odstín a i když v jeho aplikátoru nespatřuji žádnou výhodu nebo urychlení nanášení, tak jeho výdrž mě ohromila. Obočí mi totiž vydrží zafixované a v požadovaném tvaru celý den. A když myslím celý, tak opravdu od božího rána do pozdního večera (prakticky než ho prostě odlíčím). Kolikrát když si během dne jen tak nevědomky sáhnu na obočí, tak mě stále udivuje, jak drží :) 



Z obou produktů mě určitě více nadchnul Brow Drama gel, i když mi úplně dokonalý nepřipadá. To, že se mi obočí nehne celý den je ale velké plus a v tomhle ohledu mu není co vytknout :) Paletka mi přijde fajn, ale nemůžu říct, že by mi vyloženě přirostla k srdci. Možná spíš jen zjišťuju, že mi na úpravu obočí více vyhovují právě gely nebo tužky. V tomhle ohledu se moje preference po nějaké době trochu mění, ale na tom nevidím nic špatného :)

Máte některý z těchto produktů vyzkoušený? Jaký je váš oblíbený pomocník na krocení obočí? :)



PS: produkty byly dárek od L´Oreal

34 komentářů:

  1. Na ten gel na obočí se budu muset zajít podívat:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ani s jedním produktem zkušenosti nemám a asi mít nebudu. U kitu by mi nevyhovoval fakt, že jeden z produktů je vosk, s tí já neumím moc pracovat a pro gel zase nemám moc využití. Mám poměrně řídké a světlé obočí, takže samotný gel je pro mě nedostačující a na zafixování, já nevím.. já jsem tomu ještě úplně nepřišla na chuť, obočí mi drží i bez fixování:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodlám vyzkoušet spíš Brow artist plumper od L'oreal, už jen kvůli aplikátoru a pak taky dle mě má studenější odstín než Maybelline. Ale zajala mě paletka se stínem a voskem :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám úplně obyčejný barevný gel Essence za 60 kaček a vážně mě překvapil! Jen mi trochu vadí, že i designem kopíruje Benefit no.. :/ Ráda ale obočí vyplňuji stínem, na to jsem zbožňovala Oriflame, teď Mám Catrice, který je teda nic moc, tak mrknu na L´Oreal. :)

    OdpovědětVymazat
  5. já používám stín Inglot nebo UD, pak lehce domaluju konce tužkou Essence a fixuju novým gelem taky od Essence, vypadá jak Benefit, a ten teda drži jak přibitý!

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, ta kulička od Maybelline mě taky docela potěšila výdrží ale radši bych byla kdyby měla nějaký normálnější kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela jsem ani jeden. Mám dost tmavé obočí a většina těch setů jsou na mě světlé. Používám proto většinou matný stín z nějaké paletky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ten gel mě docela i zaujal, ale já si moc obočí barvit nemusím :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten aplikátor taky vůbec nechápu

    OdpovědětVymazat
  10. Gel na obočí mám momentálně od Alverde, ale těším se, až ho spotřebuji a sáhnu po Loreal nebo Maybelline variantě :).

    OdpovědětVymazat
  11. já mám svou stálici od Benefitu, bohužel bych potřebovala studenější tón..zároveň ráda používám gely a nějak jsem nenašla zatím správný odstín, tak to maskuju stíny :) ale zkusím okouknout ten od Essence a novinky od L´Oreal :))

    OdpovědětVymazat
  12. Uplne suhlasim s Maybelline Brow Drama - super vydrz, ale nechapem tu virgulu. Iba co to komplikuje aplikaciu. Ale inak thumbs up :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gely na obočí mě sice nikdy nelákaly, ale ta výdrž mě naopak láká hodně.. sakra, asi to budu muset zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  14. Všimla jsem si, že se teď nabídka produktů na obočí víc a víc rozšiřuje a to je myslím super :).
    Včera jsem zrovna koukala na video od Lucky z GetTheLouk a ta taky porovnávala gely na obočí, tak teď chci nějaký vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  15. Jeden z těch gelů určitě vyzkouším buď L´oreal nebo Maybelline, asi rozhodne až to jak se mi budou líbit odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já teď používám právě tuto paletku, o které dnes píšeš, a to ve světlejším odstínu. Protože mi ale obočí ke konci roste jak se mu zlíbí, musím konec vytrhávat a obočí dokresluji hnědou tužkou od E-style. A protože nejsem nějak extra manuálně zručná, tak mi ráno obočí zabere nejvíc času ;-) S paletkou jsem zatím spokojená, ale hrozně mě lákají i gely, např. o gelu od Alverde jsem četla dost chvály, tak nevím...

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na obočí používám paletku od Oriflame, ale s tou už se budu co nevidět loučit, takže mám v plánu si pořídit gel na obočí od Essence.

    OdpovědětVymazat
  18. ta paletka ale vypadá moc pěkně vzhledově, rozhodně upoutá na první pohled :-)

    OdpovědětVymazat
  19. já už cca 2 roky používám paletku na obočí od elfu:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já teď používám ten kit od Rimmel a vyhovuje mi. Dodělávám ještě Studio kit od Elfu, který je rovněž moc fajn... až budu mít po ruce Catrice, chtěla bych se však taky poohlédnout po tužce na obočí..někdy na to doplňování už nemám náladu a i když mám obočí hustější, vždy ho doupravuji a tak hledám něco rychlejšího..

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mám gel v tmavém odstínu a je skvělý, používám ho každý den.. :-)

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
  23. Já už mám druhé balení od ELF, je to vosková báze a nemůžu si ho vynachválit, ale jak to tak pozoruji, příště už asi vyzkouším nějakou novinku :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Je super, že je už teď tolik výrobků na obočí s sehnání v drogerce, před pár lety jsem ještě všechno objednávala z netu a k dostání byl jen gel na obočí od Alverde.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. vau super recenzia :) Ja mám radšej skôr ceruzky na obočie ako tiene ale vyskúšala som už hocičo :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  26. Tak brow drama gel určitě omrknu, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Já teda na obočí nepoužívám nic. Nějak nemám potřebu, ale všimla jsem si, že se dost rozrostla recenze na tyhle produkty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  28. já používám gel na obočí od astoru, ale uvažuji nad koupí nějakého setu, líbí se mi, že je v tom i pinzeta a vše je tak nějak hned při ruce

    OdpovědětVymazat
  29. Já používám šedou tižku od Umy, ale stále to není úplně ono :(

    OdpovědětVymazat
  30. I když žádné vychytávky na obočí nepotřebuji, protože je mám tmavé od přírody, byla jsem zvědavá, co "to" umí a koupila jsem si Brow drama od Maybelline. Přesně jak píšeš, i já tvar kartáčku moc nechápu, každopádně výdrž je neuvěřitelná. Dokud večer nesmyji, drží jak přibitá :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Používam set od Catrice, mám husté obočie tak nepotrebujem veľmi dokresľovať, stačí upraviť :)

    OdpovědětVymazat
  32. Barevně mi sedí paletka od Rimmel, ale po počátečním nadšení jsem se vrátila opět k tužce prostě zvyk je železná košile co nadělám :D

    OdpovědětVymazat
  33. Mam svetle oboci, pouzivam normalni stin ve studenem odstinu.

    OdpovědětVymazat
  34. V poslední době jsem si hodně zamilovala Brow Artist Plumper gel od Loreal, občas ho použiju úplně samotný a stačí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)