čtvrtek 18. června 2015

Nová tvářenka s rozjasňovačem a skvělý make-up Dermacol

Dneska mám pro vás jednu novinku (teda celkem vlastně tři) a jeden starší produkt. Jeden vám můžu z celého srdce doporučit a ten druhý ani ne. Tak co, tipnete si, který to bude?

Původní článek měl obsahovat pouze jednu tvářenku a make-up. Před nějakým časem mi přišly dermacolí peníze, které jsem šla uplatit do jejich obchodu a protože jsem chtěla vyzkoušet něco nového, sáhla jsem právě po make-upu a nové tvářence s rozjasňovačem. Kdybych tušila, že mi asi za měsíc dorazí další dva odstíny tvářenek, koupila bych si raději dvakrát ten make-up :) Po bitvě je holt každý generál...





Zapečená tvářenka s rozjasňovačem (8,5g) - oficiální info ZDE, koupíte za 249 Kč

Dermacol už před nějakým časem uvedl bronzer a rozjasňovač, který vypadal prakticky stejně, jako nové tvářenky. Bohužel pro mě to byly spíše propadáky a tajně jsem doufala, že nová dua budou jiná. Netrefila jsem se. Jsou bohužel prakticky stejná, jen je asi větší šance, že narazíte na použitelnější odstín. I když to je taky tvrzení na hraně, protože spousta odstínů obsahuje tak trochu třpytky. Teda lépe řečeno hodně třpytek a dosti oldschoolově vypadajících. K balení se asi podruhé nemá cenu vyjadřovat, protože se mi prostě nelíbí a nic se na tom nezměnilo. Nevím, proč má Dermacol pořád tendenci se vracet zpět a vzhled svých produktů příliš nemodernizuje. Co se obsahu týče - tvářenka má hodně pevnou a zapečenou texturu. Sice vůbec nepráší, ale je vážně hodně zapečená. S pigmentací mi to přijde různé u všech odstínů. Některé jsou slabší a jiné více pigmentované. Větší problém je u rozjasňovačů, které jsou naopak poměrně dost prášivé a celkově ta textura není nic moc. A ne všechny odstíny bych nazvala jako rozjasňovače. Většinou mi ani 100% nesedí odstín tvářenky a rozjasňovače dohromady. Buď se mi líbí jeden nebo druhý, mám to ale pech. Pokud jste někdy v ruce držely opravdu kvalitní rozjasňovač, nejspíš nebudete mít zájem si kupovat podobný produkt. Ani s výdrží to není žádný zázrak a když po několika hodinách odejde barva, na tváři jsou viditelné jen třpytky a to nemám ráda. Podle mě seženete prostě lepší tvářenku i rozjasňovač samostatně a investovat do tohoto dua nemá smysl.



Barevně se mi nejvíce líbí asi odstín č.8, i když s tvářenkou to není dobré přehánět. V drogerii jsou dostupné 4 odstíny, všech 8 seženete přes e-shop nebo v Dermacol prodejnách.





Dole: tvářenka s rozjasňovačem č. 1


Dole: tvářenka s rozjasňovačem č.8


Dole: tvářenka s rozjasňovačem č.3



Všechny dostupné odstíny. Pokud tvářenku budete vybírat jen přes e-shop, doporučuji trochu progooglit swatche na internetu, protože ofiko fotky jsou celkem zavádějící.




Tak a teď ta lepší část :)



24h Control long lasting make-up č.1 (30ml) - oficiální info ZDE, koupíte za 279 Kč

Od Dermacolu jsem vyzkoušela prakticky všechny make-upy a dlouhou dobu jsem si myslela, že Imperial make-up nic netrumfne. Ale stalo se a tenhle to dokázal! Na mastnější pleť mi přijde úplně dokonalý a nebojím se ho pasovat na můj nejoblíbenější make-up z drogerie. Za prvé proto, že vydrží na tváři opravdu celý den. Ani se nehne, neslévá se, nezdůrazňuje sušší místa atd. Prostě paráda :) Za druhé vypadá velice přirozeně a nepůsobí jako maska a za třetí skvěle kryje. Vaší pleti poskytne vyšší střední krytí a dá se celkem obstojně i vrstvit. Make-up jsem vybírala v Dermacol studiu, kde nabízejí všech 7 dostupných odstínů, včetně velice světlého č.0. Ten v drogerii neseženete nebo minimálně mě se to nikdy nepovedlo. Jednička mi skvěle sedne i teď, když mám zatím stále zimní barvu pleti :) Už mám více jak polovinu balení vypotřebovanou a rozhodně si půjdu pro další! V akci se dá sehnat i za polovinu, takže není o čem.






Tvářenky s rozjasňovačem vám bohužel nemůžu doporučit. Mám na tvářenky i rozjasňovače obecně celkem vysoké nároky a ráda si za ně připlatím a razím heslo, že než mít tři k ničemu, je lepší si našetřit na jednu lepší. Jasně, pro někoho méně náročného asi budou fajn a někdo, kdo nemá srovnání s ničím lepším nebo prostě nechce utrácet stovky za podobné produkty, bude asi spokojený. Já ale bohužel ne. Make-up je ovšem jiná liga, ty Dermacol prostě umí. Už celkem dost z vás mi psalo, že jste si make-up na moje doporučení koupily, když jsem ho nedávno zmiňovala, a jste s ním moc spokojené, což mě strašně těší. Tenhle make-up vážení nakopal zadek i make-upu Armani, který mě teď zklamal na celé čáře! Pro mě osobě je prostě skvělý, vřele doporučuji a půjdu si pro další balení.

Tak co vy a nové tvářenko-rozjasňovače? Líbí/nelíbí se vám? Zajímal by mě váš názor, co jim říkáte. A taky mi dejte vědět, jestli znáte tento make-up :)

43 komentářů:

  1. merunkove a bronzove odstiny zaujaly..

    terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Make-upu jsem mela asi jiz treti baleni a klidne koupim dalsi, je skvely. Na tvarenky narocna nejsem a ta ruzova vypada uzasne.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make-up jsme si na tvé doporučení na Instagramu koupila ve slevě v Tetě a je naprosto skvělý :) Předtím jsem používala Imperial a říkala jsem si, že to asi lepší už nebude, ale tohle je ještě o třídu jinde. Mám odstín 1 a popravdě je na mě i teď ještě trošku tmavší, ale když se pořádně zapracuje, tak je super. Docela mě štvalo, když jsem v drogerce viděla, že tohle je nejsvětlejší odstín a já budu muset MU na zimu opustit. Takže díky za info, že existuje i nulka, hned jak bude nějaká akce ho objednávám a rovnou do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  4. všichni tak tvářenku chválili, až jsem byla odhodlaná si ji ihned koupit, ale myslím, že jsem změnila názor a díky za to, protože třpytky faakt nesnáším :/ a na tvůj blog dám nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož mám podobnou pleť jako ty, 100% makeup ozkouším :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pro make-up si rozhodně poběžím, tvářenko-rozjasňovače mě ale moc neberou

    OdpovědětVymazat
  7. Balení tvářenky je naprosto tragické a odstíny mě nezaujaly.. za ty peníze opravdu radši jinou značku :-) a make up v drogerii okouknu, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten make-up milujem tiež. Keď už z drogérie - tak tento ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Make-up určo vyzkouším, díky za tip. A tvářenky s rozjasňovačem ani nebudu zkoušet, ten obal, design, dole to zlato, celkově se mi to nelíbí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na tvářenku jsem se nechala nalákat. Docela se mi barevně líbily swatche, tak jsem ji jednu vybrala. Barevně je fajn, ale ta pigmentace.. je fakt brutální a je to bohužel na úkol pohodlnosti aplikace.. Zatím se mi nepodařilo ji nanést v přijatelné vrstvě, vždy vypadám jako Marfuša:) A rozjasňovač je k ní takový zvláštní.. hodně růžový, nevím nevím.. Celkově jsem z toho dua spíše zklamaná, kdybych ho nekupovala, o nic nepřijdu..

    OdpovědětVymazat
  11. make up vypadá hodně dobře!
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tvářenko-rozjasňovač mě nezaujal kvůli třpytkám a taky teda obal se mi vůbec nelíbí. Zato makeup je jiná liga :) Zkusím ho.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ty tvářenky mě vůbec nezaujali a nějak po nich ani nekoukám, ani vzhled se mi nelíbí, jinak makeup je skvělý, měla jsem ho a taky bych si pro něho znova:)

    OdpovědětVymazat
  14. už jsem na tvářenky taky koukala v drogeriích a nezaujaly mě, odstíny pěkné, ale přišly mi naopak hrubé, hrozně pigmentované a třpytkovaté

    OdpovědětVymazat
  15. Tvarenky, rozjasnovace a ocne tiene od Dermacolu ma vobec nelakaju. Ten make-up vsak vyzera naozaj dobre.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Rendy, díky za skvělou recenzi. Mám taky mastnější pokožku a to co píše o makeupu mě fakt nakoplo k jeho koupení. Zrovna ráno jsem na něj koukala v DM, ale odpoledne jdu do Tety,kde ho teď mají v akci za 169 Kč. Jen mi vadí, že mají jen 4 odstíny. Ta jednička je na mě teď na léto celkem světlá, tak snad ten další odstín nebude moc tmavý.
    Tvářenky jsem si zkoušela swatchnout a vůbec mě teda nezaujaly, jsou prostě na mě moc tvrdé, divím se, že dost blogerek je chválilo.
    No a obaly.....s těma by už firma jako Dermacol měla něco udělat, protože jejich balení u pudrů,tvářenek,rozjasňovačů apod. působí fakt uboze. Mám ráda jejich pudr s krajkovým reliéfem, ale ten obal je strašný, jako od nějaké poslední obyčejné bezejmenné značky :-(

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Make-up je super, já osobní zkušenost ještě neměla, ale mamka ho kupuje pořád dokola a chválí kudy chodí :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj tak mne sa páči odtieň tvárenky č. 1. O makeupe som počula, ale neskúšala som ho, ale ja mám tiež mastnejší typ pokožky, tak si ho možno kúpim :-)

    OdpovědětVymazat
  19. U tvářenek s rozjasňovačem jsem očumovala odstíny, ale nic, co bych musela mít, navíc mi přišly dost třpytkaté..Ale make-up si určitě pořídím, hned jak natrefím na nějakou akci:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vyzkoušela jsem tvářenku a za mě určo ne :) Jako bych na sebe patlala jen třpytky, které tedy vypadají příšerně :/ Make-up už dlouho používám a jsem děsně spokojená :) Je super :)
    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  21. Tenhle makeup měla kdysi mamka... Ale nikdy mi nezaujal :-) vyzkouším ho určitě
    Dermacoli produkty jako rozjasnovace a tvarenky mi vůbec nelakaji :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Celkově nemám moc ráda třpytky v líčidlech, takže tvářenky bych ani neměla chuť zkoušet. Zato ten makeup vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tvářenku jsem nezkoušela, ale jako podle balení se mi děsně líbí :D A makeup ten chci už dlouho vyzkoušet a jeste jsem se k tomu nedostala, tak snad někdy. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhle makeup jsem měla dřív a byl skvělý. Tvářenky mají moc krásné odstíny.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  25. na make-upy od dermacolu většinou slyším jen chválu

    OdpovědětVymazat
  26. Ja som to dnes bola pozerať a nevidela som to :/

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Tvářenky/rozjasňovače se mi nelíbí. Vzhled mi přijde dost zastaralý a celkově mě příliš nezaujaly ani ty bronzery a rozjasňovače, které představili loni. Makeup vypadá ale podstatně lépe, dokonce i odstín :).

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem ještě ty tvářenko-rozjasňovače v drogerii neviděla...balení mi však přijde hrozné a třpytky asi taky nebudou uplně must have, ale ty rozjasňovače mi přijdou celkem hezké..myslíš, že tento makeup bude i na susší/normální pleť?

    OdpovědětVymazat
  29. Tento makeup používám už druhým rokem a musím jen potvrdit tvá slova, je skvělý a vydrží mi na pleti i v létě! Rozhodně to není mé poslední balení :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak makeup je doma,odstínů měli nakonec myslím šest.Mám ten co ty,tak jsem na něj zítra fakt zvědavá 😉

    OdpovědětVymazat
  31. U těch tvářenek vůbec nechápu to sestavení odstínů... Přijde mi, že u některých je to úplně totožný odstín, jen jeden s více třpytkami. No nic, ušetřím :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Renčo, skvělý článek :-). Z tvářenky jsem rozpačitá.... Ale ten makeup jsi mi "prodala"!! :D Je teď v Tetě v akci za 179,- Kč, do konce týdne, takže si pro něj půjdu. Dívala jsem se na něj už dřív, ale neměla jsem odvahu. Od Dermacolu miluju nejvíce ten kaviárový :-).

    OdpovědětVymazat
  33. Lícenky sa mi veľmi páčia, mám jednu tú s krajkou a je tiež fajn. Tento makeup používa mamina a je s ním veľmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  34. Takže děkuju moc za tip, mám dnes od rána na sobě nový makeup, odstín 01 a zatím boží!!! :)))

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mě by zajímalo, co říkáš na ten Dermacol Ultimate lifting and shield make-up :) S tím jsem hrozně spokojená a to mám mastnější pleť, každopádně po tomto dost pokukuju, už mi liftingáč dochází :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tvářenka s rozjasňovačem nevypadá špatně, ale hodně záleží na odstínu. Ten make-up budu muset vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuji za recenze, Rendy:-)
    Abych byla upřímná, tak mě tvářenky+rozjasňovače nepadly do oka...nějak mi nesedí balení... Tak jsem to v drogérce jen přešla.
    Make-up jsem zatím nezkoušela....ale docela jsi mě zlákala....že nezvýrazňuje suchá místa na pleti a že je i světlých odstínech a vydrží.... taková kombinace stojí za povšimnotí.
    Příští týden vyrazím na lov a otestování :-) Dobrých tipů na make-up není nikdy dost.
    Přeji pohodový víkendík

    OdpovědětVymazat
  38. Ten make-up vypadá fakt úžasně, ale než já zase najdu správný odstín, to je tak na měsíc. Ale půjdu pro něj ❤

    OdpovědětVymazat
  39. tvářenky nevypadají vůbec špatně, přijdou mi skvěle pigmentované, ale také to není to, co bych vyhledávala :) o make-upu slyším poprvé a docela mě láká ho vyzkoušet, protože mám mastnou pleť a momentálně mi žádný make-up úplně stopro nesedí :/

    OdpovědětVymazat
  40. Tento make-up chci vyzkoušet už dlouho ale nebyla jsem si moc jistá, jestli bude vhodný pro mastnou pleť :) ... asi jsi mě přesvědčila, zítra si pro něho půjdu ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Rodinná známá přišla před pár měsíci s igelitkou plnou kosmetiky, jestli něco nechci. Čekala jsem Avon, Oriflame apod. Ty tam byly taky, ale hlavně jsem tam objevila tento make-up, který jsem vůbec neznala. Prodávala ho za 100,-, tak jsem si řekla, že ho teda vyzkouším. Proč já, kr*va jsem si jich nevzala víc?!!? Proč!?! :-D

    OdpovědětVymazat
  42. Je škoda že se u nás prodává tak málo velmi světlých make-upů :'(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)