úterý 2. června 2015

Na čumendě v obchodě - Lindex beauty

Možná jste si už všimly, že se nedávno v některých prodejnách Lindex objevily stojany s jejich kosmetikou. Lindex se tak připojil k mnoha dalším oděvním řetězcům, které nabízejí i svou řadu dekorativní a pečující kosmetiky a obohatil tak svůj sortiment. V Praze můžete stojan omrknout v pobočce na Černém Mostě. Doufám, že časem se stojany objeví i v dalších pobočkách, protože Černý Most nemám zrovna za rohem :) Každopádně kromě několika poboček po celé ČR je celý sortiment dostupný on-line i ZDE.


Protože jsem nedávno měla cestu okolo Černého Mostu, řekla jsem si, že se zajdu do prodejny mrknout a vyfotit vám pár fotek :) Fotky jsou jen z mobilu, ale snad se na ně dá dívat :) Když jsem poprvé viděla fotky této kosmetiky, okamžitě jsem se zamilovala do jejich kosmetických taštiček. Ty jsou podle mě fakt krásné! Mám tu menší z nich a je super, že má uvnitř i přihrádky, kam člověk může umístit třeba lesk nebo rtěnku (případně jiné věci, záleží na co taštičku používáte). Druhá věc, co mě nejvíce zaujala je řekněme pečující řada. Obsahuje sice jen pár kousků, ale na druhou stranu jsou to věci, které asi používá většina z nás. Můj další favorit je rozhodně také tělový scrub ze zelené řady, který mi vůni evokuje vodní melouny! Má hutnou, až takovou pastovitou konzistenci a je celkem hrubší, což mi vyhovuje.






Od Lindexu jsem dostala několik produktů na vyzkoušení a některé vám nechám do nějaké další soutěže :)





Miluju taštičky, které mají omyvatelný obal a rozkošné detaily!


Z pečující řady můžete sehnat tělové krémy a másla, scruby, sprchové gely, krémy na ruce, mýdla a tělové spreje.






Kromě klasických make-upů, tvářenek nebo očních stínů můžete vybírat z několika štětců, aplikátorů, odlakovačů, odličovačů, vlhčených ubrousků, kosmetických taštiček atd. Sortiment je celkem široký a celý ho můžete najít (včetně cen) na webu Lindexu - KLIK






U většiny produktů byly dostupné i testry, takže je možné všechno vyzkoušet :)













Kosmetika z oděvních řetězců nikdy nebude luxusní záležitost, nicméně si myslím, že je fajn, že kromě oblečení nebo bot si člověk může koupit i něco malého pro radost. Prostě si koupíte třeba novou tašku na pláž a k ní voňavý peeling nebo tělový sprej. Budete potřebovat koupit nějakou maličkost kamarádce, koupíte jí třeba barevný lak a náhrdelník. Neodsuzovala bych tedy celou nabídku jen protože je z oděvního řetězce, ale pro kosmetické fajnšmekry to asi není ráj na zemi. Ale uznejte samy, i luxusní kosmetiku můžete nosit v levnější taštičce a budete z toho mít radost :) A sama vím, že když bloumám po obchodech, které nabízejí svojí kosmetiku, tak se vždycky ke stojanu jdu podívat a zjistit, jestli tam nenajdu nějakou drobnost, kterou bych si udělala radost :) Nemáte to taky tak?

Jak se vám Lindex Beauty kolekce líbí? Měly jste možnost si jí v obchodě už osahat? Co se vám líbí nejvíce a co nejméně? :)

40 komentářů:

  1. Já mám ke kosmetice oděvních řetězců bezdůvodný odpor.. Nevím, proč, ale nikdy jsem si nekoupila žádnou kosmetiku ani v Topshopu (a přitom je hodně chválená), natož v H&M nebo v Lindexu. Prostě mi to evokuje ty nejlevnější hnusy a la Sh-e nebo Miss Sporty, od kterých bych na sebe nic nedala, ani kdyby mi za to zaplatili. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem byla na čumendě u nás Lindexu a vypadá to docela fakt zajímavě, dost věcí mě zaujalo a ráda bych je vyzkoušela :-). Jinak ta tvoje taštička je děsně roztomilá a hezká, ale tu jsem teda u nás nezahlédla :-(... Jinak s těmi drobnůstkami to mám stejně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Začíná mě ta jejich kosmetická řada zajímat :) Hlavně to tělové máslo a scrub musím omrknout.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten body scrub vyzera perfektne! Som zvedava ci sa tento sortiment dostane aj na Slovensko..
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Já se na ni taky byla podívat a upřímně mě na první pohled zase tolik nezaujala. Příště alespoň zkusím pár testeru :). Docela se mi ale líbí tělová másla!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obaly pečující kosmetiky jsou hrozně pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako pěkné, ale neláká mě to. Sahám radši po luxusnějších kouscích :).

    OdpovědětVymazat
  8. Neumín vysvětlit proč, ale kosmetické řady z oděvních řetězců mě nikdy moc nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mě zaujaly ty omyvatelné kosmetické taštičky, jsou nádherné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. I Lindex už nabízí kosmetiku :) Já popravdě na to nějak nejsem, ale ty obaly z pečující kosmetiky jsou povedené :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Mna kozmetika z obchodnych retazcov nejako extra nelaka. Asi by som si ju sama nekupila.

    OdpovědětVymazat
  12. Určite by som omrkla tie body misty, peelingy a maslá, dekoratívka ma až tak netento teda...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem zvědavá, kdy to dorazí i k nám..Pak to okouknu s radostí! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí ty obaly a na to, že je to v rámci oděvního řetezce, tak teda koukám, kolik věcí tam mají. Bydlím v Plzni, takže to jdu omrknout na net :) Jinak já mám jednu rtěnku s leskem z HM a je skvělá, matná a výdrž má neskutečnou a přesně jak píšeš, je fajn si udělat radost rovnou při nákupu oblečení, mně se tohle docela líbí.

    OdpovědětVymazat
  15. ty taštičky jsou moc pěkný, až se dostanu do Lindexu, tak určitě omrknu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ach Rendy, vždycky mi přijde neuvěřitelně vtipný, jak nějaký pražák/pražačka řekne, napíše, že má kosmetičku, kadeřnici, obchod, kino, nebo obchoďák někde v Praze z ruky. Nic proti tobě (to fakt ne) ale v Praze je tolik obchodů, který jinde v ČR nejsou a pořád si na něco jako pražáci stěžujete, žen to máte metrem – busem – tramvají daleko :D Co máme říkat my, když nemáme Prahu za rohem, a když chceme něco z obchodu, co nemá e-shop (teď nemám zrovna na mysli Lindex) nebo nedej bože si objednáme něco mimo EU a balíček nám trčí na CP v Praze (mimochodem jediné CP v ČR, která vyclívá zásilky soukromým osobám), tak si těch 250 kilometrů do Prahy musíme prostě zajet :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mam z H&M lak, dva stetce a skusala som masku, z zas Topshopu lak a rtenku..a vsetko toto bolo podla mna taky priemer az podpriemer (laky). Z toho dovodu ma nelaka uz dalsia odevna kozmetika. Podla mma nie je lepsia ako drogerkova a niekedy i dokonca stoji viac (topshop)..

    OdpovědětVymazat
  18. Designem se mi líbí moc, hlavně taštičky a body misty

    OdpovědětVymazat
  19. Dekorativka mě moc nezaujala, ale na jejich pečující kosmetiku bych si dala docela říct:-) Už jen proto, abych měla srovnání jak si kosmetický produkt z oděvního řetězce vede ve srovnání s kosmetikou z drogerie:-) Jo a nádherný taštičky, ty se mi líbí moc:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mají velmi pěkné produkty. Nejvíce mě zaujaly ty taštičky, jsou nádherné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  21. já ke kosmetice prodávané v obchodě s oblečením nemám nějak vztah. Prostě, když chci kosmetiku, zajdu do drogerky, do parfumerky... možná časem změním názor, ale zatím mě to prostě neláká

    OdpovědětVymazat
  22. Zaujaly mě ty kosmetické taštičky, u nás v Lindexu je nemají, musím kouknout jestli se dají sehnat online!

    OdpovědětVymazat
  23. Bola som pred pár dňami na Černom moste a tak som kozmetiku narýchlo omrkla. Nezaujala. Jedine to ružové telové maslo, ktoré mi vôňou pripomína moju najobľúbenejšiu sviečku, to si možno kúpim. Alebo scrub. Viac ma lákajú kozmetické taštičky, ale práve vtedy ich nemali na predajni :(

    OdpovědětVymazat
  24. Věci mají docela zajímavý, ale nijak extra mě to neláká.

    OdpovědětVymazat
  25. Lindex beauty kolekce je krásná, ale s tou kosmetikou pořád přemýšlím.. já si vyloženě užívám ten pocit, když jdu do drogerie, parfumerky a proto ani nemám ráda katalogový prodej kosmetiky, protože mě prostě baví jít do toho "ráje" a tam nakupovat.. a takhle v Lindexu tu kosmetiku asi neocením..

    OdpovědětVymazat
  26. Taštička s černou mašličkou je úplně .....ňuňu roztomilá.
    Zaujaly mě body misty a tělová másla a krémky. Pořád ráda zkouším nová/é :-)
    Děkuji za tipy, Rendy

    OdpovědětVymazat
  27. Opět všechno nádherné hlavně ty krémy.

    OdpovědětVymazat
  28. Neviem, ja mám stále pocit, že reťazce s oblečením by mali ostať pri oblečení a nenaháňať každý cent rozširovaním sortimentu smerom ku kozmetike... Voči niektorým produktom z tomuto podobných kozmetických rád by som mal "nedôveru".

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  29. Na ty taštičky se musím jít podívat : )

    OdpovědětVymazat
  30. No take me to moc nezaujalo. Stačilo by nejake omezené množství body místu, našel atd v LE na léto, rychle by se po tom zaprasilo a smitec :)))

    OdpovědětVymazat
  31. Ty fialový stíny vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
  32. Ty kosmetické taštičky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nejvíce mě zaujaly tělové spreje, příště si je nezapomenu očichat! ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Docela by me zajimaly ty mono stiny, musim to omrknout :)
    Www.mydailymakeup.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Taštička s mašličkou, tělové spreje + tělová kosmetika mě zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ty tělové spreje vypadají krásně

    OdpovědětVymazat
  37. Moc se mi líbí ty taštičky....:)

    OdpovědětVymazat
  38. Lindex kosmetiku jsem ještě nepotkala, ale při prohlížení HM e-shopu bych brala vše. V reálu pak nic :-) Jo, mám cestovní paletku stínů na oči i obočí a ty na obočí mi krásně barevně sedí. Stíny na oči zanechaly spíš třpytky než barvu. Uvidím, jak Lindex, jednou to omrknu.

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadá to docela slibně :)
    Lákají mě taštičky a bodymisty :)

    OdpovědětVymazat
  40. Líbí se mi taštičky...jen kdybych jich doma už neměla milión :- D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)