sobota 27. června 2015

#MaybelineRLF a soutěž o foťák

O minulém víkendu jsem měla jednu premiéru. Úplně poprvé jsem stála před kamerou a spolu s několika dalšími blogerkami natáčela make-up tutorial inspirovaný novou kampaní Maybelline. Real Life Filters jsou looky, které inspirovaly populární filtry aplikace Instagram, a které vidíte níže. Každá z nás pak vytvářela svůj vlastní look :) A protože vy jste strašně šikovné a určitě Instagram milujete, nepřijdete ani vy dneska zkrátka :)




Necháváte se rády Instagramem a jeho filtry inspirovat? Tak to se vám možná bude líbit, že už brzy si v obchodech můžete koupit sety, které obsahují produkty, s jejichž pomocí looky vytvoříte :)

Celý den nám byla k dispozici i vizážistka Maybelline Margita Skřenková, která nám v případě potřeby poradila a se kterou jsme naše líčení mohly konzultovat.







Bohužel zatím nemám lepší fotku mého looku, který jsem tvořila (ale až jí mít budu, tak vám jí ukážu :) Musím říct, že slečna modelka byla nejen neskutečně krásná, ale i neuvěřitelně statečná a trpěla mé počínání :)



Bohužel jsem nestihla během natáčení nic víc fotit, protože jsem byla v takovém tranzu, že vážně nechápu všechny své kolegyně, co natáčejí videa. Klobouk dolů holky, je to vážně fuška :)



Nové efektové laky Colorama




Nechybělo ani úžasně vypadající i chutnající občerstvení od manželského dua z blogu Kitchen Story




A na závěr slibovaná soutěž. Opět to bude kreativní a opět jsou ve hře báječné ceny :) 


Jaké jsou podmínky soutěže?


- sledovat můj Instagram @rendyordinarylife

- vymyslet si vlastní RLF look nebo se inspirovat tím, který jsem vytvořila já

- tuto fotku nahrát na váš Instagram a označit jí hashtagem:

#MaybellineRLF#RLFwithRendy (podle toho poznám, které fotky soutěží se mnou)

Se svou fotkou je možné soutěžit jen u jedné blogerky, tedy není jí možné označit více unikátními #. Pokud ale vytvoříte např. 3 looky a každý bude jiný, můžete samozřejmě soutěžit s více blogerkami :) Též je nutné mít veřejný profil, protože pokud ho máte uzamčený, vaše fotky bohužel neuvidím.

Uzávěrka soutěže je 26.7.2015 o půlnoci. Poté vyberu 3 nejlepší fotky a dotyčné získají balíček kosmetiky RLF podle svého výběru. Jedna z těchto fotek poté postoupí do velkého finále, kde se utkají i zbylé finalistky, které vyberou ostatní blogerky. Tato fotka pak bude nahraná na facebook Maybelline, kde bude soutěžit :) Absolutní vítězka poté získá tenhle sladký bonbónek (jak mu familiérně říkám) včetně náplní do něj :)






Jako vždy se fantazii meze nekladou. Budu ráda, když k fotce připojíte i informaci o tom, který z filtrů vás inspiroval nebo který například rády používáte k úpravě svých fotek :) Pokud by vás cokoliv zajímalo, prosím ptejte se zde v komentářích nebo mi napište mail :)

Nemůžu se dočkat soutěžních fotek, protože z předchozích kreativních soutěží vím, že jste fakt šikovné, takže se moc těším :)

14 komentářů:

  1. Mě by zajímalo, kdy se do prodeje dostane ta Lash sensational řasenka ve voděodolné verzi. Na tu normální slyším samou chválu, ale mý řasy si rozumí jen s voděodolnou řasenkou.

    Jinak, pěkně jsi slečnu nalíčila.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá jako úžasná akce! Musela to být fuška i ohromná legrace :) Já instagramu ještě nepodlehla, takže mě jejich filtry nechávají chladnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Já jsem prostě milovnice Maybelline a asi už proto se mi od nich všechno líbí. Soutěže se zkusím zúčastnit, jestli to všechno pochopím, teď napůl spím, tak si to pak budu muset pročíst ještě jednou. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mia's lifestyle: promiň, ale nemyslím si, že je vhodné mluvit veřejně o takovýhle interních věcech, není to profesionální. Pokud vím, podmínky měli všichni stejné a je to otázka spíše na L´Oreal než do veřejné diskuze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je super :-) A do súťaže som sa rada zapojila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá jako povedená akce, přiznám se, že od Maybelline mám ráda jen řasenky a Color Tattoos.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super, to se mi líbí:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky jsi jí nalíčila. A je super, že ses odvážila. Slyšela jsem tě hovořit do kamery a šlo ti to dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. Mia: moc děkuju :) Mám pocit, že jsem mluvila hlouposti a byla jsem strašně nervózní, takže se dost obávám výsledku :/

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý nápad, za toto má u mňa Maybelline veľké plus! Spojiť Instagram, ktorý je momentálne jednou z najsilneších sociálnych sietí s líčením sa mi vážne páči! :) A líčenie na modelke sa ti podarilo, výber farieb je super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta slečna je vážně krásná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)