pondělí 8. června 2015

L´Oreal - skvělé stíny z drogerie

Krásné pondělní ráno! Dneska jsem si pro vás připravila takový rychlo článek o skvělých stínech Color Riche od L´Oreal, které najdete v drogerii! Moc často tohle člověk prohlásit nemůže, protože podle mě je v drogerii jen málo světlých výjimek a tyhle jsou zrovna jednou z nich.



Přesnou cenu stínů si bohužel nevybavuji (mám pocit, že se běžně prodávají okolo 200 Kč, ale vzhledem k množství slev, které v drogeriích bývají, je uváděných jakýchkoliv cen spíše nerelevantní :) L´Oreal tyto mono stíny uvedl u nás na trhu poměrně nedávno a sehnat můžete několik odstínů s různým efektem. Balení je celkem fajn, chybí sice "oblíbené" pěnové aplikátory, ale vzhledem k tomu, že je stejně vždycky vyhazuju, je to prostě jedno :) U všech stínů jsem velice spokojená s jejich pigmentací a i výdrž s bází je celodenní. Textura každého stínu se maličko liší, ale ve výsledku mi přijdou skvělé všechny stejně. Na drogerii opravdu velice povedené kousky, které si zaslouží vaší pozornost :)



Odstín 502 Lumiére (nahoře) působí možná na první pohled hodně tvrdě a pevně slisovaně, ale stačí po něm jednou přejet prstem a změníte názor :) Navíc i jeho odstín se mi hodně líbí a přijde mi zajímavý. Matně šedý 101 Matte mi svou barvou evokuje beton :) Má opravdu intenzivní pigmentaci a stín je krásně máslový. Poslední odstín 201 Nude má pak texturu prakticky stejnou, jako měly stíny Infallible, které se podobaly slisovaným pigmentům. Podle všeho z regálů našich drogerií zmizely a nahradila je právě nová řada monostínů.





Stínům bych v drogerii hledala rovného soupeře asi jen velice obtížně. Nezkoušela jsem samozřejmě úplně všechny odstíny této řady stínů a můžu hodnotit pouze tyto tři, ale za ně dávám ruku do ohně. Jsou vážně parádní a to mám spoustu stínů mnohem dražších značek a poměrně velké porovnání. V drogerii vážně není příliš mnoho mono stínů, které by stály za vyzkoušení nebo dokonce za to, že si člověk koupí více odstínů, ale tyhle za to rozhodně stojí!

Nemám co vytknout a prostě vřele doporučuju vyzkoušet :)

Znáte tyto stíny? Měly jste možnost je vyzkoušet? Jaké jsou vaše nejoblíbenější stíny z drogerie? :)




PS: stíny byl dárek od L´Oreeal

45 komentářů:

  1. Vedela by som si predstaviť odtieň Nude na celom viečku a odtieň Lumiere vo vonkajšom kútiku krásne vytieňovaní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zkoušela testery a byla jsem příjemně překvapená jak konzistencí, tak i pigmentací. Kupovat si je asi nebudu, ale rozhodně se moc povedly :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají moc dobře, jelikož se řídím heslem že stínů není nikdy dost určitě si 201 a 502 koupím, protože oboje se přesně trefilo do barev co mám ráda, díky za tip!-) Rendy jakou bázi používáš? Já mám trošku mastnější víčka a celkem s výběrem bojuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle mám také ráda. :) Asi jsou i mé nejoblíbenější z drogérie, ale většinou kupuji stíny jinde. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z drogerie mám oblíbené stíny právě Infaillible a tušila jsem, že je tyto stíny nahradily, když byly ve výprodeji.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vypadají hodně dobře, krásný odstíny

    OdpovědětVymazat
  7. Nude odstín je opravdu pěkný. Žádné mono stíny nemám, ale mojí nejoblíbenejší paltekou je Iconic 1 od Makeup revolution.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se stíny hodně líbí :) Jejich pigmentace je vítečná :))) Budu se muset po nějakém odstínu hnědém podívat :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Lumiere jsou nádherný :-D
    Stíny v drogérkách nekupuju... sázím na jistotu MAC a UD... mno pokud náhodou někde na blogu vychválí nějaké stíny, tak se zajdu podívat a třeba koupím, ale cíleně sama v drogérkách na stíny nekoukám a kupuju jen doporučený =o)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají opravdu luxusně a kvalitně. Jen si myslím, že za tu cenu je lepší si třeba koupit paletku od Sleek. Ale když člověk potřebuje jen jeden odstín, tohle by mohla být dobrá volba.

    OdpovědětVymazat
  11. panebože! lumiere musim mit - nadherna, nadherna barvicka! vypadaji skvele, urcite omrknu. i kdyz moc drogerkove stiny, krome color tattoo, nepouzivam..aneb naked2 se jako darek opravdu osvedcil :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám Lumiere a je výborný. Nude vypadá taky hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám 201 z řady Nude, kupovala jsem si ho hlavně kvůli odstínu. Barva je to opravdu skvělá, taková proměnlivá :) Ale co se výdrže a pigmentace týče, jsou pro mě Infaillible lepší. Tahle 201 ke konci dne bledne a začne se usazovat v ohybu víčka, tím pro mě není 100%, jelikož Infaillible vydrželi všechno.

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhodně ozkouším, chválu na ně čtu fakt všude :).

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem zkoušela a musím souhlasit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ty stíny vypadají opravdu božsky, ale 200 se mi za ně při mých zásobách doma dávat nechce :-) Až budou v akci, tak jw ale určitě koupím. Jinak z drogerky mám nejradši Color Tattoo.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ten Nude odstín vypadá moc hezky. Ale spíš preferuji paletky, mono stínům u mně pomalu odzvonilo a už dost dlouho jsem si žádný nepořídila.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají parádně, už jsem viděla pár recenzí i jinde. Já jsem si ve výprodeji někdy na podzim koupila Infailible Naughty Strawberry a Metallic Lilac a jsou krásný a vydrží teda celý den. Tak věřím, že tyhle budou taky super.

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají skvěle, kouknu po nich. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny se mi moc líbí, rozhodně se na ně dojdu podívat :) Mám od téhle značky už nějaký hnědý stín z výprodejového koše za pár korun, ale ten není moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  21. Podle swatchů jsou to moc hezky pigmentované stíny, ale já jsem na oční stíny prakticky začátečník a stačí mi nude paletka :D S mono stíny bych asi nedokázala moc dobře experimentovat :)
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. na tyhle stíny čtu jen samé dobré recenze, až půjdu kolem rossmana, musím si je prohlédnout a ne jeden skončí v mém nákupním košíku :)

    OdpovědětVymazat
  23. teď jsem si podobné stínu Nude koupila v Sephoře a není vůbec k zahození a tenhle taky vypadá super, hlavně ta pigmentace :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Vyzerajú použiteľne, ale tak nejak ma momentálne lákajú trošku "živšie" odtiene...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  25. Všechny stíny jsou krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  26. Tiene sú prekrásne, najmä ten Nude, musím sa po nich v drogérke poobzerať :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Mam odtien 201 Cafe Saint Germain a je uplne uzasny. V zahranici si urcite kupim este nejaky odtien. Ostatne odtiene, ktore sa u nas predavaju ma nezaujali.

    OdpovědětVymazat
  28. Ja nevim proc me ta drogerkova dekorativka vubec nelaka:(

    OdpovědětVymazat
  29. pěkné stíny :) ta recenze mě nahlodla ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrá recenze, vypadají lákavě ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Odstín Matte se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mám ten nude 201, ale výdrž tedy nic moc, hrozně se mi slévají a to už po nějakých 4 hodinách :(

    OdpovědětVymazat
  33. Hodně se mi líbí odstín 502 Lumiére a 201 Nude, ty jsou vážně podařené :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  34. Tyhle stíny vypadají skvěle, nejvíce se mi líbí odstín Nude :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak stíny jsou opravdu krásné a chválené snad všude, myslím, že jim nakonec neodolám :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Dakota Cattish: moje nejoblíbenější je báze Too Faced Shadow Insurance :)

    OdpovědětVymazat
  37. Hned na první pohled mě zaujal odstín 201 Nude. Vypadá hodně lákavě a i ta pigmentace vypadá hodně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  38. Odstín 502 Lumiere je krásný..! Je to ale všechno stejná řada, když každý stín má jiný povrch..??

    OdpovědětVymazat
  39. Nejvíce se mi líbí odstín Nude....bude skvělou volbou na denní líčení.
    Děkuji za tip, Rendy.
    Mrknu u nás v drogerce.

    OdpovědětVymazat
  40. jsem překvapená tou krásnou pigmentací! Lumiere je nádherný odstín, mrknu na ně v drogérii :)

    OdpovědětVymazat
  41. Zatím mám jeden, ale nemůžu si uo vynachválit. Pořád pokukuji po dalších, Lumiere určitě do sbírky přibude :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Všechny tři jsou moc pěkné, asi nákup ještě zvážím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)