pondělí 22. června 2015

Lifestylové okénko- nákupy, H&M Home, Tiger, Tchibo, Milka

Krásné dobré ráno všem :) Nakupily se mi zase nekosmetické nákupy za poslední dobu a je čas otevřít mé lifestylové okénko. Tak se pojďme podívat, co mi za poslední dobu udělalo radost a bez čeho jsem se nemohla obejít :)


Co by to bylo za lifestylové okénko bez nákupů v Tigeru :) Tentokrát jsem šla cíleně jen pro tabulky, na které se dá psát křídou, a které chci do fotokoutku na svatbu. Jedna je ve tvaru srdce a druhá klasická "bublina" (ta na fotce ale chybí). A samozřejmě je těžké odejít jen s jednou věcí, takže v košíku skončilo i pár dalších  drobností - třeba písmena do mého scrapbookového alba, jmenovky na dárky nebo taštička s oblíbeným motivem kapiček.


V DMku jsem dokoupila zásobu košíčků na cupcaky. Musím říct, že se mi strašně líbí vzory, které nabízejí a perfektně sedí do formy, co doma mám. Menší stojí tuším 29 a větší 45 Kč.



A když už jsem kupovala ty košíčky, tak jsem přihodila do košíku ještě úžasné preclíky v čokoládě (mlask) a lněné semínko.



Splnil se mi sen o velkém mixéru! Doteď jsem měla doma jen takového malého šmudlu a když jsem si dělala různé smoothie, tak jsem musela ovoce mixovat na víckrát a konečně už nemusím :) Plánuji připravit nějaký extra post o oblíbených letních liminádách a drincích, které si ráda dělám, takže další okénku bude tématické :)



Dorazil mi i milý L´Occitane dáreček od Cosmopolitanu za výhru v jejich soutěži :) Příští měsíc se na jejich stránkách spolu potkáme :)



Konečně jsem sehnala i tenhle dávkovač na těsto, který jsem chtěla strašně dlouho. Když peču cupcaky, tak mě děsně naštve, když omylem těsto ukápne mimo ten košíček a díky téhle vychytávce to odpadá. Koukala jsem v Tchibu, že je pořád ještě mají :)



H&M Home je taky takový můj guilty pleasure obchod. Není měsíc, kdy bych tam nezavítala a něco malého pro radost si nekoupila :) Naposledy sametové povlaky na polšťář (mám kliku a všechny povlaky vždycky seženu v nějaké super akci) a jak jinak i svíčky. U těch tedy rozhodl více obal než obsah, protože svíčky jako takové jsou úplně obyčejné.





Když už je řeč o svíčkách, od Áji jste dostala tyhle dvě úžasně voňavé Yankee candle. Už jen podle názvu je z nich cítit léto a pálím je o sto šest :) 


Moc mě potěšil i sladký balíček od Milky, která má teď zajímavou kampaň s chybějícím kouskem čokolády :) Poslední kousek je vždycky nejlepší a ten svůj můžete i poslat někomu blízkému na www.poslednikousek.cz :) 





Nejčerstvější úlovek do domácnosti jsou tyhle úložné boxy z Lidlu. Mají je ve třech barevných verzích a stojí 139 Kč (včera měli v Lidlu v Labuti ještě spoustu kusů, kdyby to někoho zajímalo :)



Zakončila bych to s touhle krásnou dekorací, kterou jsem pořídila na svatbu a po ní se stane součástí naší domácnosti. Už jsem to psala v článku se svatebními přípravami a kdyby to někoho zajímalo, koupila jsem jí na Fler.cz u prodejce Majestick (ZDE). Musím ještě dodat, že přišla prakticky hned od zaplacení a byla ještě nádherně zabalená!

  

To je z (ne)kosmetických nákupů pro dnešek všechno :) Dejte mi vědět, co jste si koupily pro radost vy a co nekosmetického vás v poslední době potěšilo :)

43 komentářů:

  1. Ta věc na svatbu je krásná, něco podobného si taky koupíme asi. A hned se jdu podívat kde jsi tu o svatbě psala! A ty věci na cupcakesy jsou super a na H&M Home se taky zaměřím, svíčky mají krásné.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem nevěděla, že Alnatura má tyhle slané preclíky v čokoládě, jsem na nich závislá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten davkovac na testo je super vec, take me stve, kdyz testo kape vedle. Ja si v Lidlu koupila smoothie maker, ktery mi udelal hroznou radost a v Bille v akci sadu misek na salat :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. mě překvapil ten dávkovač na těsto, jsem netušila, že něco takého je

    OdpovědětVymazat
  5. Tento tyzden sa chystam do Tiger, tak som zvedava ako to dopadne ;) Najvacsiu radost mi v posledbej dobe urobila bodkovana satka z H&M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nápis je krásný..budu trapák, když se budu opičit a taky si ho pořídíme? :3
    Jinak do Tigeru chodím zásadně bez peněženky s maximálně dvoustovkou v kapse..nechal bych tam totiž majlant a doma bychom neměli kde ty ptákoviny schraňovat =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  7. Michael: určitě to nevadí :) Já myslím, že jí má doma spousta lidí :) Mě osobně se to líbí víc, než verze s LOVE :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nekosmetického jsem asi nekoupila nic. :) Líbí se mi ten mixér také bych si ho ráda koupila. :) Chci titož vyzkoušet Smoothie atd :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. ten fotokútik na svadbe bude isto úžasný, dúfam, že nás potom potešíš nejakými fotkami, lebo z tvojich slov usudzujem, že to bude naozaj rozprávkové :)
    drevená dekorácia sa mi tiež veľmi páči, už som to videla viackrát a je mi veľmi sympatické, že tam nie je "love", ale naše krásne slovenské slovo "láska"

    3znitry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Kdybys ještě chtěla typ na ten fotokoutek a stihla to, tak na ebay maji za desne levno cele "party sady", jsou tam bubliny, bryle, rty a proste vsrchny ty kravinky, co Ted tak frci

    OdpovědětVymazat
  11. Z Tigeru taky nikdy nedokážu odejít s prázdnou :D Nejradši bych tam utratila tisíce.. Teď už tam sice nechodím, ale za to si pořád objednávám z internetu podobné 'blbosti' a nemůžu přestat :D ty boxy z lidlu jsou taky super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tiger je super, vždycky tam něco koupím :))) mají dobrý vychytávky

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. V Tiger majú tie najlepšie "blbůstky" :D. Pred týždňom som tam kúpila krájač na jahody :D a štve ma že som si nekúpila peračník v tvare žraloka :D naposledy ho tam už nemali :D:D:D

    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
  14. O lásce nekonečné taky uvažuji, na svatbě by se krásně vyjímala a i do domácnosti bude super zapadat :). Sáhla bych po bílé variantě :).

    OdpovědětVymazat
  15. Musím zajít do Tigeru co nejdříve :) Poslední dobou jsou všude super věci a já je musím mít taky :) Nekonečná láska se mi moc líbí :)
    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné úlovky! Já jsem si udělala radost v SIXu, "zlatým"náhrdelníkem s malými srdíčky, na které se pochvaly jen sypají..:)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak nejvíc závidím mixér a těším se na okénko s oblíbenými drinky :-) a je mi moc sympatické, že má konečně taky někdo dekorace s českými nápisy, je to i mnohem hezčí.. jinak nekosmeticky mi v poslední době dělá radost hlavně škola a práce :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Dnes jsem si pro radost za zkoušku pořídila šátek na léto a už se nemůžu dočkat až ho vytáhnu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí ta svatební dekorace a pak úložné boxy z Lidlu, mají úžasný design:-) A samozřejmě Yankee candle svíčky:-) Já jsem si udělala radost novými plavkami, jsou naprosto úžasné a už se nemůžu dočkat, až je vytáhnu, teď jen zbývá doufat, že se počasí brzy zase vyletní:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten dávkovač těsta vypadá jako fajn vychytávka.:))

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle články mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle preclíky miluju...Jinak moc pěkné věcičky :) Já poslední dobou nemám na nákupy vůbec náladu, asi to je tím počasím nebo jsem nemocná :D

    OdpovědětVymazat
  23. krásne vecičky :) Hlavne sa mi páči tá ozdoba "forever love" :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  24. Líbí se mi ty úložné boxy z Lidlu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělé nákupy :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  26. Už se moc těším na extra post s tvými oblíbenými drinky. Pěkně sis nakoupila. Podobný mixér bych chtěla taky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle blbůstky mám strašně ráda, udělají mi děsnou radost a přitom skoro za nic. Skvělý článek:-) Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  28. Takovou spoustu let hledám preclíky v čokoládě všude možně, ale DM mě nenapadlo. Hned zítra pro ně letím a běda jim, jestli tam nebudou.

    OdpovědětVymazat
  29. Výhra z L´Occitane je tedy fakt parádní a pak ty košíčky na cupcake :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Gratulujem ti k fakt parádnej výhre :) ja osobne mám veľmi rada kreatívne dekorácie (nekonečná láska,...) I kreatívne pomôcky (dávkovač cesta). Mixér i ostatné vecičky vyzerajú super, no mňa najviac nadchla nekonečná láska. Milujem drevenné veci.

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat
  31. Mě nejvíc zaujal mixér jsem zvědavá co na něj řekneš ;) beach holiday je pecka naprostý souhlas, asi si ulovím preclíčky dostala jsem na ně příšernou chuť - článek super!-)

    OdpovědětVymazat
  32. Neznám nic lepšího než preclíky v čokoládě! :D

    OdpovědětVymazat
  33. Moc se mi líbí dekorace láska a dala bych si ty čokoládový preclíky :)

    OdpovědětVymazat
  34. Už si musím zohnať Yankee Candle :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak teď jsem dostala děsnou chuť na ty luxusní sladko-slané preclíky. Asi si budu muset skočit do dmka.

    OdpovědětVymazat
  36. V Tigeru bych jim to tam také nejraději vykoupila :-D Už se moc těším na tvé recepty na domácí limonády ;-) Taky jsem chtěla velký mixér, ale potom mě smoothies nějak omrzely a tak teď uvažuji o odšťavňovači :-) Aktuálně největší položkou co jsme koupili je nová lednice a k ní jsme dostali kávovar Dolce Gusto, takže jsme nadšení oba dva s přítelem :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Zaujal ma dávkovač na ceto, nevedela som že niečo teké existuje. Tá Láska je super, veľmi sa mi páči. A sviečky sa vždy hodia :)

    OdpovědětVymazat
  38. To na to těsto je skvělý, taky mi to vždycky při pečení ukápne mimo :D budu muset kouknout....

    OdpovědětVymazat
  39. Pokaždé obdivuju všechny věci v H&M home, ale na české poměry mi to přijde vždycky hrozně předražené. Mimochodem, je ten mixér, co sis pořídila dobrý ? :) Potřebovala bych si taky nějaký pořídit, na pořádné smoothie bez kousků a nějaký který by zvládl třeba ia ořechová másla ...

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  40. tak ten dávkovač na těsto musím mít! mě se vždycky s muffiny nechce dělat, protože mě se*e to "rozlévání" do košíčků a já jsem samozřejmě tak šikovná, že těsto je tak všude :D při příští návštěvě DM musím konečně vyzkoušet ty čokoládové preclíky, hrozně mě lákají :))

    OdpovědětVymazat
  41. ty slané preclíky jsou závislost ♥ miluju je :)

    OdpovědětVymazat
  42. Já na kravinky nejsem :-)
    A nejím sladký :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)