čtvrtek 4. června 2015

Letní výbava - moje oblíbené sprchové gely


Počasí venku vypadá konečně letně, takže je ten správný čas pokračovat s tipy na letní výbavu. Dneska to budou konkrétně tipy na mé oblíbené sprchové gely :) Během léta jsem schopná mít jednu lahvičku na týden a ve sprše bych nejraději trávila celý den! Proto mám už teď velkou zásobu voňavých gelů, které pro mě symbolizují léto :)


Z kategorie takových těch svěžích - mořských vůní mám dva favority. Můj absolutní favorit je Palmolive Feel the Massage, který používám snad od doby, co je u nás na trhu. Od té doby změnil své balení už několikrát, ale obsah je stejně boží pořád. Obsahuje jemná peelingová zrníčka a má tu nejsvěžejší vůni, která mě nakopne za každého počasí.

Druhým svěžím kouskem je Radox Active Lemongrass & sea salt. Je to až skoro taková pánská vůně, takže hrozí riziko, že vám jí potají bude používat i vaše drahá polovička :) Kromě krásné vůně má gel jednu vychytávku a tou je výklopný háček, díky kterému můžete gel snadno v koupelně skladovat nebo někam pověsit.



Miluji tělovou řadu Moringa z Body Shopu, což je asi vidět na mega velikosti sprchového gelu. Nemůžu se této vůně prostě nabažit, co víc dodat :) Snad mi vydrží déle než týden!

Dalším úžasně vonícím gelem je Karambola z Malaysie od Yves Rocher. Z jejich řady sprchových gelů mám moc ráda ten s vůní bavlníku nebo ylang-ylang, ale to jsou pro mě spíše teplejší vůně vhodnější na chladnější část roku.




Kdo by nemilovat šťavnatou vůni manga? Já jí teda zbožňuju a proto mám v zásobě tentokrát dva takto voňavé gely.

První je Mango & Papaya od I love..., který jsem si nedávno koupila v Douglasu. Voní opravdu krásně, ale uznávám, že co se kvality týče, není to tak slavné. Gel by mohl více pěnit (na můj vkus), ale vůně je opravdu úžasná, takže nad ním trochu přivírám očko.

Sladké mango z řady Aroma Ritual od Dermacolu je taková klasika. Dermacolí řada je poměrně široká a myslím, že si každý vybere to své. Já osobně mám ráda ovocné a šťavnaté vůně, takže dalším favoritem je ještě verze Jahoda & Rebarbora.



Dove a jejich inovované sprcháče nabízejí také širokou paletu vůní. Pro mě je absolutní letní must-have tato okurková verze!

Avon nedávno představil řadu marakuja & pivoňka, která voní jako něco mezi ovocem a kytičkama. Takový fajn střed pro nevyhraněné :)

Ani Balea nezahálí a každý rok si připraví nějakou letní limitku tělových krémů i gelů. Mě letos nadchla verze Tropical sunshine, kterou jsem teda už stihla skoro vypotřebovat a kdybych neměla v záloze pár (ehm) sprcháčů, koupím si ještě jedno balení do zásoby!


A příště se těšte na další letní vychytávky, bez kterých by to prostě nešlo :) A jestli vás zajímá, bez čeho během léta nedají ránu v Cosmu, tak se mrkněte do nejnovějšího vydání :)



Jsem divná, když potřebuju mít výběr z 10 (a více) sprchových gelů? Nedokážu používat sprcháče, které mi nevoní a střídám je podle nálady i počasí :) Ano, prostě miluju sprchové gely a asi jich nebudu mít nikdy dost. A protože jsem sysel, mám jich v zásobě ještě víc, ale radši vás nebudu děsit :)

Tyhle všechny mi voní, k létu mi perfektně sedí a prostě je na sebe plácám ve velkém :) Tak mi udělejte radost a řekněte, že je tu někdo podobně ujetý na sprcháče, prosím :)

Jaké sprchové gely máte během léta nejraději vy? Který je váš letní must-have? :)

51 komentářů:

  1. Teda ty jsi mě ale nalákala! Ach ta manga! Zrovna sháním nějakou novou vůni na dovču tak na tohle kouknu, děkuju za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muj letní must have sprchac je verbenovy od Loccitaine a teď nově zelený čaj z The Body Shop! A celoročně používám Dove krémové sprcháče, jsou příjemné a super na holení nožek :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, ten mangový musím jít očíhnout! S gely do sprchy to mám úplně stejně, načatých asi 20 a další v zásobě :D Jsem ráda že nejsem jediná takhle >postižená< :)

    OdpovědětVymazat
  4. V létě miluju grepový sprcháč od Radox a Dermacolí hrozny a limetky :). Taky jsem si koupila nějakou limitku z Baley, co mi voněla, ale už si nevzpomnenu na název :). Taky zbožňuji malinové sprcháče :). Moc mě zaujal okurkový od Dove, okouknu, až budu příště v drogérce :).

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, buď úplně v klidu. Já mám ve sprše vždy minimálně tři sprcháče - potřebuju mít na výběr a střídám je také podle nálady. Teď tam mám dokonce tři sprchové gely a dva peelingy. A to nemluvím o zásobě ve skříňce - tam mám další minimálně čtyři, né-li víc. V drogerii se vždy musím krotit, protože sprcháče bych mohla kupovat pořád :-)
    Jinak já mám v létě ráda svěží vůně, ale ideálně v krémovém sprcháči. Což se ne vždy dobře potkává, ale i tak se dají najít.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že nejseš divná i když počet 10 :D Já musím koupit teď nový sprcháče

    OdpovědětVymazat
  7. Ja miluji od Dermacolu ten rebarborovy, dokonala vune. Jinak ve sprse mam vzdy jeden, max dva a dokud nespotrebuju, netaham dalsi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. Jeden sprchovy gel na tyzden? To vazne? Waw. Mne jeden sprchovy gel vydrzi niekolko mesiacov a to sa sprchujem kazdy den :)
    Pre mna sa leto rovna nejaky ovocny sprchac The Body Shop. Z tych, ktore mas nachystane ty vonia podla mna najkrajsie Dermacol jahoda+rebarbora a Yves Rocher carambola.

    OdpovědětVymazat
  9. a to ja som si myslela, že mám kopec sprcháčov :-D Sprcháče od YR su všetky super, Dermacol tiež, ale ja nejakého vyslovene oblubený sprcháč nemám, striedam ich rozne ako sa mi zapáčia...

    OdpovědětVymazat
  10. Dove, Balea, Dermacol to já mohu! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Nejsi divná, taky sprcháče střídám jak podle ročních dob, tak jen tak podle nálady. Na léto jsou skvělé všechny ty ovocné lehké vůně, přesně podle tvého výběru. Ještě bych tam zařadila citron, to je pro mě největší osvěžení :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ehm, na mě je to opravdu příliš velký výběr :) Mám doma jeden Dove a jsem spokojená. Ale tvou potřebu svým způsobem chápu.

    OdpovědětVymazat
  13. Já až poslední dva roky mám potřebu co týden střídat sprcháče.:-) Ale ne tak jako ty. Ráda zkouším a neumím si představit, že bych používala třeba rok stejný sprcháč!
    Můj nejoblíbenější je Od Palmolive Aromaritual takovou svěží citronovou vůni, která mě vždy nakopne- před i po práci, pořád! Jinak ráda zkouším různé Nivey. Momentálně jsem zblázněná do modré krémové, s typickou niveáckou vůní, kterou má i tmavěmodré tělové mléko do sprchy!

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám moc ráda Dermacol sprcháče a pak je moje stálice DOVE, jsou krásně krémové a s naší tvrdou vodou mi vyhovují nejvíce, když jsem hodně líná a nenamažu se, tak si nepřijdu jak v o číslo menší kůži :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já na ty úplně sladké nejsem, i když teď mám od YR jahodový lehce peelingový gel a to je lahoda :-) Na léto mám ráda vůni kokosu, nějak se mi to pojí s opalováním a tak :-) A moje kamarádka říkala, že největší blaho je mít sprcháč v lednici a pak ho teprve použít. Prý skvělé osvěžení a po ránu i probuzení :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Mě nejvíce vyhovují gely od Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  17. Dermacol je fakt supersladký úlet..nemůžu ho každý den, cítil bych se jak lep na včely =D, tak to střídám..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám doma momentálně cca 15 sprcháčů a vůbec nevím co s nima :-D
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá inspirace, sprchových gelů mám také v zásobě hodně, momentálně je skvělá od Dermacolu Aroma ritual ještě mandarinka! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Klasické sprcháče moc nepoužívám, když už, tak ty od Dove, na léto mám radši třeba ten okurkový.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jak na ovocné vůně moc nejsem a nejradši mám jemné "miminkovské", tak Mango&Papaya od I love opravdu můžu. Voní jako pytlík gumových medvídků :) Dám šanci ještě melounovému od Dermacolu, ten by mohl být na léto taky super.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem prosím taky ujetá na sprcháče a vůbec se za to nestydím:-) V koupelně jich mám načnutých několik a podstatně větší číslo jich mám v zásobě - a ani to mně neodradí od toho nakupovat vesele dál:-D Třeba teď za květen jsem neodolala akci na Palmolive v Tetě a nakoupila si pět druhů, pak dva sprcháče od Fa, jeden z letní limitky Balea, dva nové sprcháče od Dermacolu a jeden od Oriflame. To je celkem 11 nových sprcháčů za jediný měsíc, takže zásoba na hodně dlouho:-D

    OdpovědětVymazat
  23. já sprchové gely také ráda střídám a na zimu preferuji jinší vůně než na léto :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám ráda ty z YR nebo The Body Shopu.. Ale většinou mně je to docela jedno jaký používám, hlavně aby hezky voněl :).

    OdpovědětVymazat
  25. ja milujem sprchové gély od Palmolive a Dove ! božské sú :) od dove milujem taký fialový, tuším niečo so slivkou a palmolive teraz nové taký ružový s dračím ovocím a žltý s mangom :)

    OdpovědětVymazat
  26. Strašne super jsou ty od Balea, ale uplně nejradši mám melounový od Dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek Rendy, přesně vím, co teď potřebuju. Rozhodně musím zkusit ten od Balei, I love... a taky Yves Rocher :)

    Essence event

    OdpovědětVymazat
  28. Já si sprchové gely syslím, ale pouze do zásoby :D Také mi přijde, že je používám ve velkém a když mám nějaký oblíbený sprchový gel, tak ho častokrát ani nepoužívám, abych si ho rychle nevypotřebovala a umývám se i šamponem :D Bohužel, 10 sprchových gelů by se mi do sprchy nevlezlo :) Zato tam mám ale asi 3-4 šampony, a několik masek a kondicionér :D
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ten Palmolive je skvělý a má super vůni. Už je to dávno, co jsem ho měla, ale byl můj hodně oblíbený. Docela jsem za něj zapomněla, tak si ho musím zas pořídit :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  30. U nás jsme snad neměli ani jednou stejný sprcháč :-) pořád zkoušíme nové a nové vůně, aktuálně FA s arganovým olejem, ale na léto už by to chtělo něco ovocnějšího :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělé sprchové gely. Já mám nejraději Radox a Yves Rocher. :)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  32. Všechny vypadají naprosto úžaně :-)
    To je léto v koupelně.
    osobně nikdy neodolám sprcháčům od Dove a Dermacolím voňavým krasavcům- poslewdní dobou rebarborovému a melounovému.
    Yves Rocher má kousky, které nezklamou, jejich vůně jsou skvostné:-)
    Díky i za další tipy, mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Na léto mám ráda takové ty rozmarýnové a tymiánové vůně, takže teď jedu od Weledy oranžový sprcháč s arnikou, rozmarýnem a levandulí, pak tu mám Alverde s bergamontovým olejem. Ale největší favorit na léto je u mě sprcháč Balea Ater Sun - má tak boží letní vůni - koncentraci pláže, opalováku, sluníčka a vedra. Je boží. Ty YR sprcháče jsou super, karambola voní hezky!

    OdpovědětVymazat
  34. Kdybych netrpěla atopákem, tak bych taky měla v koupelně nasyslený několik sprcháčů. Bohužel po dlouhodobé spotřebě mi to hrozně vysušuje. Nicméně v létě je moje kůže tolerantnější na vůně (v zimě se můžu rozloučit na zimní vůně sprcháčů. To nasazuji syndety a ty nijak moc extra nevoní ..) tak bych si takový sprcháč od Dermacol na takové to občasné umytí mohla snad dovolit :)

    OdpovědětVymazat
  35. Skvělý výběr, já jsem za mangové :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
  36. Já mám teď ve sprše čtyři - hlavně se mi stává, že když mi jeden dochází, jdu si koupit jinej a ten starej se mi nechce moc používat, tak se to toho musim nutit :D Právě nedávno jsem si koupila ten Bale, voní krásně, tak sladce. A musím říct, že ten modrý Palmolive mě láká. V létě prostě vedou svěží, nebo svěže-sladký, takže nějaká limetka, citron, mořská vůně.

    OdpovědětVymazat
  37. Konečně někdo, už jsem myslela že jsem blázen, nejradši používám sprchové gely Bourjois, minimálně dva mám ve sprše a asi dalších šest v zásobě, plus ještě jiné značky, kávový od Dermacolu co byl v DM boxu, Levandulový z Fann, který voní v lahvičce, ale smrdí při používání, nějaké Yves Rocher, pěnu Rituals, a jeden krásně voňavý Scottish Fine Soaps s vůní Rose and Geranium - božská vůně, kupovala jsem ji ve Vídni za pár euro... Zato Balea sprchové gely vůbec nepoužívám, nemám k ní důvěru a Dove a Radox taky nekupuji. Možná je zkusím až dopotřebuji zásoby, sama sobě jsem už zakázala je kupovat :D
    Na tvoje doporučení jsem si koupila Balea krém na nohy s ureou a myslím že bude dobrý, po prvním použití má velké plus za to, že nesmrdí jako ostatní krémy na nohy v kombinaci máty a něčeho jiného, což mi na nohách hrozně smrdí a celý den necítím skoro nic jiného...
    Tak, to je asi všechno, hezký den Rendy ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Sprcháče střídám jak ponožky a jak vidím nejsem v tom sama :) okurkový Dove je dlouhodobě topka, teď mám tropical od Balea a nemůžu se ho nabažit za pár kaček taková paráda ovšem ten fialkový s ananasem už taková pecka není, střídám ještě se sprchovou pěnou Rituals a rozhodně musím dokoupit refresh me! od Bourjois

    OdpovědětVymazat
  39. No tak v tomto si zrejme môžeme podať ruku, tiež závisláčím na voňavých sprcháčoch a vidím tu aj zopár svojich favoritov :) Naopak ten od Dermacolu mi neuveriteľne smrdí ako niečo skysnuté, fujblééé :-/ A naposledy ma dosť prudko sklamalo toto

    OdpovědětVymazat
  40. Já mám na jaře a v létě taky nejraději svěží ovocné sprcháče. Dnes jsem měla v DM v ruce gely Palmolive vč.toho tvého. Voněly všechny parádně a cena jen 39 Kč. Nakonec jsem ale odolala, protože včera jsem kupovala dermacoláckou Mandarinku i s mlékem Hrozny s limetkou, a celkově mám teď v koupelně rozdělaných asi 6 sprchových gelů, takže teď nějakou dobu počkám, až zas něco vypotřebuju ;-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já nějaký must-have na léto nemám, já neřeším jaké je zrovna období a používám všechny celoročně. Letní limitky od Balei mi voní stejně, i ty z minulého roku.

    OdpovědětVymazat
  42. Já teď ujíždím na tělových máslech:) ale se sprcháčů mám od Dermacol Rozpustilý citron :) bomba!!

    OdpovědětVymazat
  43. v létě miluju jakékoliv sprcháče s vůní citrusů, které mě dokonale osvěží :) teď jsem akorát začala používat grepový sprchový gel od The Body Shop - miluju je!

    OdpovědětVymazat
  44. U mňa je to so sprchovými gélmi podobne. Mám doma kopu. Kupujem zásadne podľa vône, ktorá musí byť ovocná a šťavnatá :D najradšej mám všetky ovocné verzie Dermacol Aroma Ritual a Oriflame peelingový mäta-malina :)

    OdpovědětVymazat
  45. balea je skvela planujem si toto letu kupit vsetko take letne od nich

    OdpovědětVymazat
  46. Zrovna na mě v koupelně čeká Karambola z Malaysie od Yves Rocher tak jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  47. wau, ten mangový :-) zatím ulítávám na melounovém od ermacolu, ale po mangovém taky kouknu :-)

    OdpovědětVymazat
  48. SKoda, ze The Body Shop nie je u nas, rada by som ho vyskusala :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Skvelý výber! Niektoré od Dermacolu sme už skúšali aj u nás doma, ale sú presladené a mne pripomínajú skôr penu do kúpeľa... Takže ja (stará konzerva) ostávam pri klasike Dove / Nivea. Ale toto leto chcem skúšiť olej na sprchovanie, tak uvidíme :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  50. Pro mě je must have Aroma Rituals - Hrozny a limetka - to už se mi totiž dlouho nestalo, abych tento sprcháč doděllávala a už si běžela hned pro další balení! :D Mimo to skupuji ještě vše s touto vůní, co mají v nabídce...krém na ruce, tělový olej...a doufám, že konečně bude v drogériích i ten peeling, zatím jsem ho totiž nikde neviděla..:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)