neděle 14. června 2015

Letem kosmetickým světem - novinky

Nový měsíc a s ním nová nálož novinek! Opět je se na co těšit a čím zaplnit svůj wishlist :) Doufám, že vás příliš neunavím, ale vyplatí se počkat až do konce a omrknout úplně všechno. S novinkami potěšíte od svých vlasů, pleti až po nehty na novou, takže si každý vybere to své :) Takže tři, dva, jedna.... jedemeeeee!

Urban Decay oznámil, že brzy bude k dostání nová paletka z řady Naked - Naked Smoky palette! Smoky je i celé balení a složení stínů se mi vážně líbí (i když se objevují názory, že barevně to s naked už nemá co společného). Neberu to tak, že to musí být jen nahé a neutrální odstíny, protože to by byla celkem nuda a po dvou paletkách by asi už nebylo co vymýšlet! U nás se paletka objeví buď na úplném konci léta nebo na začátku podzimu - až se dozvím více, budu vás určitě informavat jako vždycky :) Zatím se kochejte obrázky a swatchi ZDE a ZDE.






Nuxe si nachystalo na léto také několik novinek, které už zkouším a určitě se o nich na blogu dozvíte postupně více :) Nejdéle zkouším tento nový Shower Oil, ale zatím nebudu prozrazovat více, protože o tom bude zmínka i v jednom časopise :)




Z dalších novinek je to limitované letní balení univerzálního suchého olejíčku, který miluju a jeho vůně se nemůžu nabažit :) A jestli jste na tom stejně, tak skvělou zprávou je, že Nuxe přesně pro nás závisláky připravil vůni, která kopíruje vůni tohoto olejíčku. Naprosto krásná hřejivá vůně, která je jako stvořená do teplých dní nebo na letní dovolenou!




Když se bavíme o těch vůních, jednu novou má i Marc Jacobs. Možná víte, že nejsem zrovna fanda těchto vůní a už vůbec ne flakonů, které mi přijdou spíš jak pro děti do mateřské školy na hraní, ale tento flakon se fakt povedl. Vůni bych si snad koupila jen proto, abych jí měla na stole a mohla jsem se na ní dívat! Bohužel mi ale přijde strašně tuctová a nudná, takže se tak asi nestane. Holt Marc Jacobs umí víc tvářenky, než vůně...



Rexona a její ultra účinné anti-perspiranty Maximum protection jsou letní must-have. Objevila se v nové verzi Stress control, která konečně trochu voní. Většina těchto anti-perspirantů mi strašně chemicky páchne a není mi příjemné je kvůli vůni používat, ale tahle verze se celkem povedla. Pořád to ještě není úplně dokonalé, ale ze všech verzí je pro mě jasným favoritem! Nulové pocení navíc zaručeno :)



Tento sprchový gel Radox jste už mohly vidět v mých letních tipech (ZDE) a zajímavostí je, že nová řada těchto sprchových gelů má trochu inovované balení, na kterém je háček. Díky tomu se usnadní i skladování gelu v koupelně, pokud bojujete s každým volným centimetrem čtverečním :)



Gelové laky jsou teď hit a značka, která je nemá v nabídce, je out. To ví i Gabriella Salvete a proto od července v drogerii narazíte na těchto 5 krásných odstínů gelových laků. Doplňuje je speciální gelový topcoat, který nemusíte nijak zapékat a aplikovat ho můžete prakticky na jakýkoliv lak. Až laky vyzkouším, určitě vám pak podám bližší hlášení :)



Douglas představil nový přírůstek do portfolia exkluzivních značek. John Masters Organics je kompletní řada profesionální vlasové péče zahrnující šampony, kondicionéry, pečující a stylingové přípravky. Všechny byly vyrobeny bez použití škodlivých chemických látek na principu bio certifikovaných přírodních ingrediencí. Vlasová řada John Masters Organics zahrnuje více než 30 luxusních bio produktů z rostlinných másel, esenciálních olejů a čistých bylinných výtažků.

Novinek je více, např. vlastní řada dekorativních produktů (které mám v plánu blíže omrknout, až se budu vyskytovat u nějakého Douglasu). Mrkněte do jejich virtuálního katalogu a pokochejte se spoustou kosmetiky alespoň online :)



M.A.C chystá také několik novinek a další limitovanou kolekci. První novinkou je Mineralize Timecheck lotion, které bojuje proti známkám stárnutí. Je to úplně poprvé v historii M.A.C, co se podobný přípravek objevil. Krém funguje jako optická iluze, která okamžitě skryje jemné a viditelné vrásky a pomáhá zmenšit i póry. Krém má lehkou gelovou texturu a můžete ho použít i jako podkladovou bázi pod make-up. V prodeji je od června za 1200 Kč v prodejnách M.A.C




Další novinkou jsou i paletky stínů Eyes on M.A.C, které obohatí stálou nabídku. Každá paletka obsahuje různé textury stínů - matné, saténové i perleťové. Paletky Eyes Times Nine stojí 1150 Kč a Eyes Times Fifteen za 2750 Kč, což je vzhledem k počtu stínů super cena. K dostání budou od července ve všech prodejnách M.A.C.

Plus nesmí chybět ani další limitovaná kolekce. Od 1. července ovládne obchody super třpytivá Le Disko, která nesmí chybět žádné party královně :) Nejvíce zastoupené budou oční stíny DazzleShadow (590Kč), třpytivé lesky Dazzleglass (550Kč) a Superslick liquid eyeliner (570Kč). Tohle tentokrát není nic pro mě a kolekce mě ze židle zrovna nezvedla. Ráda přenechám všem disco královnám v Praze a okolí :)




Další skvělý pomocník na léto je tohle pidi holítko Venus Snap od Gillette. Přivezla jsem si ho sice z Ameriky, ale u nás se už chvíli taky prodává (259 Kč). Je úžasné na cesty, protože nic menšího prostě neseženete a navíc má klasicky výměnné hlavice a není tudíž na jedno použití.



Clarins před několika dny uvedl nové sérum Mission Perfection. Celý měsíc je exkluzivně pouze v předpremiéře v Sephoře a má za úkol sjednocení barevného tónu pleti, vyzmizíkování tmavých skvrn nebo flíčků po akné z vaší tváře. Nemůžu se dočkat, co udělá s mojí pletí a zda vymaže mojí pidi pigmentovou skvrnu, kterou na tváři mám :)


La Roche-Posay trochu inovoval svou řadu Hydreane, jejíž lehká textura obsahuje ještě více termální vody z La Roche-Posay. Tato řada se skládá ze tří přípravků s různými texturami - vybírat můžete z lehké verze, výživné a extra výživné, což je super, protože si každý může vybrat podle potřeb své pleti :)




Nové sprchové gely do své nabídky zařadil i Dermacol. Při první zmínce o tom, že se mají objevit, jsem měla fakt radost, protože gel, co se jmenuje rozpustilý citron nebo mandarinkový sorbet, vyloženě zavání létem a svěžestí. Bohužel mě ale jejich vůně hodně zklamala, protože citron voní jak jar na nádobí a mandarinka voní leda jako mandarinky z konzervy. Bohužel ani jeden mi nevoní a z řady Aroma Ritual mám jiné favority.



Yves Rocher vytvořil novinku inspirovanou americkou metodou mytí vlasů "po poo" (bez pěny). Nepěnivý šampon je vhodný pro každodenní použití a představuje šetrnou péči obohacenou o přírodní mycí složky. Neobsahuje silikony, sulfáty, parabeny ani barviva. Tato metoda určitě není pro všechny a pokud o ní přemýšlíte, doporučuji si předem zjistit více informací, protože není vhodná pro všechny typy vlasů. Šampon je v prodeji od 15.6 za 99 Kč


Astor a jeho v pořadí již třetí řasenka Seduction Codes patří mezi čerstvé novinky v regálech drogerií. Já s Astor řasenkami moc kámoška nejsem a nemám snad žádnou vyloženě oblíbenou, ale tahle mi ze všech Seduction Codes vyhovuje asi nejvíce. Nedělá mi s řasami tedy bůhví co a označila bych jí jako velice průměrnou, nicméně na oku drží, nedrolí se ani nerozmazává. Znovu bych jí asi nepotřebovala vlastnit, ale jestli vám Astor řasenky vyhovují, máte možná další zájem obdivu :)




Během léta vlasy dost trpí a zaslouží si pořádnou dávku hydratace. Od toho je tu i jedna z novinek - vysoce hydratační maska Restorative hydrating mask z řady Agave Healing Oil. Díky vysokému obsahu cukrů z modré agáve se cíleně zaměřuje na vysušené, krepaté a těžko upravitelné vlasy. Obsahuje i arganový olej a naopak v ní nenajdete parabeny, lepek ani ftaláty (takže vegani se radují :) Masku seženete ve vybraných salonech nebo ZDE






Alterna je svými vlasovými produkty proslulá a kdo minimálně jeden nevyzkoušel, není žádný beuaty guru :) Žhavou novinkou je multivitamínový sprej z kaviárové řady RepaiRx. Sprej stačí aplikovat na vlasy před použitím fénu, kulmy či žehličky a vlasové vlákno tak získá ochranu před poškozením vysokými teplotami až do 232 stupňů. Složení je bohaté na vitamíny, minerály, enzymy a kaviárový extrakt zvyšuje odolnost vlasu vůči poškození způsobeného vysokými teplotami, ale také před UV zářením a nepříznivými okolními vlivy. K dostání je od června ve vybraných salonech nebo na www.salononline.cz




Dermacol je na novinky vždy štědrý a nechybí prakticky v žádném mém přehledu :) Tentokrát má tolik novinek, že mi to skoro zavařilo klávesnici! Některé novinky jste už mohly vidět na Instagramu (mrk), takže až je vyzkouším, určitě se tu s vámi pak podělím o své dojmy. Za zmínku určitě stojí, že se řada Hyaluron Therapy rozrostla o micelární vodu, hydratační masku na oči ve formě náplastí nebo tónující fluid.

Mezi další novinky patří voděodolná řasenka Mega lashes waterproof, barevné pudry na vlasy v neonových odstínech, multilíčidla v několika odstínech, třpytivé tělové mléko a tuhé parfémy.








Nová kolekce Head & Shoulders pečující o pokožku hlavy byla vyvinutá, aby přinesla výsledky, které uvidíte a ucítíte na svých vlasech a na pokožce hlavy okamžitě. Její složení využívá technologii On-Contact, která přináší okamžité a dlouhodobé řešení potíží pokožky vaší hlavy a jejich příčin. Kolekce zahrnuje řady Instant Relief, Instant Instant Moisture a Deep Clean.

Slané spreje jsou čím dál tím více populárnější a chodit pro ně nemusíte už jen do kadeřnických salonů. V drogerii seženete například tento nový Aussie Miracle Beach Waves slaný sprej, který obsahuje hned 2 různé typy solí. Seženete za 149 Kč v DM drogerii (a brzy si o několik z nich tady také zasoutěžíte).





Když už si říkáte, že Tangle Teezer nemůže přijít s lepším a vykamanějším hřebenem, tak vás překvapí! Jako třeba mě tenhle nový krasavec Blow styling paddle brush na skvělou foukanou. Není to tedy klasický rozčesávací hřeben (jako vlasy s ním rozčešete, ale protože jsou "štětiny" pevné a neflexibilní, tak to není moc příjemné), ale slouží pro vysoušení vlasů. Hřeben urychluje vysoušení (což můžu potvrdit), redukuje jejich krepatost a pomáhá zvýšit lesk a objem vlasů v jediném tahu. To kouzlo spočívá právě v rozmístění štětin, díky kterým voda z povrchu vlasu přirozeně mizí. Mám vlasů opravdu hodně a vyfénovat do sucha je fakt celkem dlouhá doba, ale musím potvrdit, že s tímhle kartáček se celková doba vysoušení opravdu o něco zkrátí a na to, že nejsem příliš zručná, co se zacházení s vlasy týče, s hřebenem se manipuluje skvěle!

Koupíte ve vybraných salonech nebo on-line ZDE




Druhou Tangle Teezer novinkou je tento klasický kartáč v limitované edici s názvem Candy Floss. Verze The Original má perleťový povrch s pastelově růžovým podkladem a verze Salon Elite je bílo-růžový s mixem lesklého a matného povrchu. A jak vidíte, kamarádka ho hned musela vyzkoušet. Už bych asi nespočítala, kolik lidí ve svém okolí jsem na tenhle kartáč naučila a kolik lidí si česání vlasů bez něj, už neumí prostě představit. Já teda rozhodně ne! Takže jestli ještě žádný nemáte, třeba zrovna Candy Floss kolekce bude to pravé pro vás :)

Koupíte ve vybraných salonech nebo on-line ZDE








Jo, dneska toho bylo fakt hodně! Dejte mi určitě vědět, co se vám líbilo nejvíc, co nutně potřebuje a co nepotřebujete, ale stejně si to koupíte? :)

51 komentářů:

  1. Teda, to je zase novinek :) Já se chci podívat na ty sprcháče od Dermacolu a laky od GS

    OdpovědětVymazat
  2. Na novinku od Marca Jacobse se těším moc a limitka od MACu taky vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je zajímavé ale kupodivu mě nejvíc zaujaly novinky od Dermacol a budu se moc těšit na jejich recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je opravdu nálož novinek :) tu novou Naked musím rozhodně mít, ty odstíny jsou prostě přesně pro mě :) a taky mě docela zaujaly ty barevné pudy na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ta paletka UD :) A v týdnu jsem si koupila ten Active sprcháč od Radoxu a zaujalo mě, že mám jiný obrázek na obalu. No a limitka TT vypadá taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jej, teším sa na recenziu na laky od Gabrielky :-) A Nuxe olej, ach, po ňom mi srdiečko piští!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. JMO vlasovku mám hodně ráda, to se schválně zajdu podívat, jak jsou na tom v Douglasu s cenami...

    OdpovědětVymazat
  8. No teeda, takových novinek, díky za přehled a já jdu šetřit, stotoznila jsem se s většinou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí Urban Decay paletka, ta je vážně nádherná a určitě si ji koupím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nedá mi spát olej od Nuxe, každý o něm pořád píše, že si ho asi budu muset pořídit. A taky musím zkusit novou Rexonu maximum protection.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nálož! Já bych chtěla vyzkoušet ty tuhé parfémy od Dermacolu :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny novinky mě zaujaly, především Dermacol:))

    OdpovědětVymazat
  13. Já asi se potom porozhlédnu po gel lacích od GS :) Ale zatím mě extra nic nezaujalo až na Dermacol, který musím najít v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mi to vyhovuje ty sprcháče od Radox na zavěšení to skvěle vychytali :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  15. Nová Naked mě zaujala, už se těším, až k nám dorazí. A s tou Rexonou jsem měla úplně stejný problém, ze všech jsem cítila tu stejnou chemickou vůni, která byla jenom překrytá nějakou parfemací.

    OdpovědětVymazat
  16. Pane Bože všetky tieto novinky vyzerajú božský a všetky chceeem :D

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce se mi líbila ta Naked a ty parfémky na začátku.

    OdpovědětVymazat
  18. Vedela som asi o vsetkych novinkach, ktore spominas v tomto clanku, takze ziadne prekvapenie ;) Zaujal ma iba No Poo sampon od Yves Rocher. Ale najprv si pockam na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vůbec mě nezaujala limitovaná kolekce od Mac a ani Dermacol novinky, bohužel. Naopak mi zajímavý přijde Blow Styling, ale asi ho nepotřebuji. Rozhodně se ale podívám po Aussie slaném spreji, nové verzi Rexony deodorantu i maličkém holítku, které se na letní dovolenou perfektně hodí :).

    OdpovědětVymazat
  20. Jakože UD mi obvykle nic neříká, tak asi teď už vím, co chci k Vánocům :-D Jinak se moc těším na novinky hlavně od Dermacol, laky od Gabči také, ale ono je vždycky kolem těch laků haló a pak nestojí za nic tak nevím.
    No a ten nepěnivý šampon od YR, já ho už mám tedy doma od pátku. Ještě jsem ho nezkoušela, ale jsem moc zvědavá. Nečekám od toho žádné zázraky, koupila jsme ho čistě ze zvědavosti. Ale paní prodavačka mi tvrdila, že je na všechny typy vlasů tak nevím, nevím.

    OdpovědětVymazat
  21. Gelovky od GS určitě vyzkouším barvičky vypadají hezky, M.A.C.ovská discoverze mě nechává chladnou ovšem to samé se nedá říct o paletkách vypadají božsky peněženko třes se :)) od Nuxe jsem ještě nic nevyzkoušela stále váhám...

    OdpovědětVymazat
  22. Nemůžu si pomoc, ale Naked Smoky palette mě zatím zaujala nejvíc a jsem rozhodnuta se pro ní do Prahy otočit. Po cestovním holítku od Venus už pokukuji nějakou dobu, tak se třeba "přemluvím" a na léto si ho koupím. Minimálně celý červenec by bylo 100% využívané, protože měsíc dovolené je měsíc dovolené.

    OdpovědětVymazat
  23. Naked paletka je krásná, ale tyhle barvy vůbec nenosím. Jsem zvědavá na nové složení krémů La Roche, jelikož to předchozí mi nevyhovovalo a pleť se mi po nich jakoby dusila.

    OdpovědětVymazat
  24. Poriadna nálož noviniek :) Suchý olej Nuxe mám veľmi rada a aj jeho vôňu zbožnujem. Sprcháče od dermacol mám tiež veľmi rada, hlavne rebarboru a určite kuknem aj na tieto. Rexona v lete nesmie chýbať, mám v zásobe 2 balenia. Potom ma zaujali paletky MAC a samozrejme Naked, veľmi sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  25. Skvěle přehledný a podrobný článek, Rendy:-)
    Moc díky za něj.
    Myslím, že budu nutně potřebovat mít u sebe novou Naked paletku.....obsahuje podle obrázků přesně "moje" barvičky. Zatím je to podle mého názoru nejvydařenější paletka. Ale i paletky od MAC vypadají hodně zajímavě.
    Nuxe má suprové výrobky. Vůně byla bezva nápad.... produktíky totiž voní opravdu božsky.
    Určo omrknu i Dermacolí novinky,.... vždycky u nich objevím nějaké zajímavé nezbytnosti :-)
    Přeji pohodovou neděli

    OdpovědětVymazat
  26. Jako obvykle se mi nejvíc líbily paletky, protože žádnou pořádnou nemám :((.... ty laky vypadají dobře, mám ráda všechny laky od Gabriella Salvete.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Páni, to je nálož! :-) Myslím, že paletka Smoky od UD je dobrý krok, přece jen ty Naked už nebylo kam dál posouvat a tady je mnohem lepší výběr, asi zajdu do Sephory omrknout :-) Hodně mě od Dermacolu zaujal ten tuhý parfém a sprchový gel Mandarinka mi naopak voní hodně, pro ten si zajdu :-) od Marca Jacobse se mi tedy ani nelíbí ten flakón, takže ani očuchávat nepůjdu, rozhodně ale budu zvědavá na recenzi gelových laků od GS :-) myslím, že peněženka se má na co těšit :-) :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Dermacol, GS a Naked mě opravdu zaujaly a už se těším do Prahy, až se mrknu do MAC, ten mi v Brně hodně chybí :(

    OdpovědětVymazat
  29. Od toho, co jsem si pořídila paletku se stíny MAC přemýšlím, jaké další by se mi hodili a docházím k ohavným částkám, takže jsem nechtěla vědět, že bude takováhle boží limitka, a budu se na ní muset jít podívat :D

    OdpovědětVymazat
  30. Fuha, pekná nádielka...musím vyskúšať ten Nuxe olej, všetci o ňom básnia...a tá kefa na fúkanú vyzerá perfektne! takisto siahnem po rexone.

    OdpovědětVymazat
  31. Takových novinek, to zas peněženka zhubne :D

    OdpovědětVymazat
  32. Teda, to je nálož, moje peněženka asi utrpí značný průvan:-D Nejvíc mně zaujaly gelové laky na nehty od GS, ty určitě nebude od věci vyzkoušet. A pak novinky Dermacol, kromě barevného pudru na vlasy snad úplně všechny:-) A pak taky nepěnivý šampon od YR, ale v tom je spíš zvědavost jak takový šampon funguje:-D
    Letní sprcháče Dermacol už mám doma a podívám se i po tom od Radoxu, docela mě láká ta svěží vůně:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Po tom Blow styling paddle brush hřebenu se podívám, protože mám husté vlasy a schnou mi hrozně dlouho, sice mám doma kulatý hřeben ale s tím to trvá dlouho.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak já určo mrknu po micelárce Dermacol a zaujaly mě i i tuhé parfémy a nová Rexona.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  35. Zaujal mě Rexona krém a taky hodně pokukuju po Dermacol pudru na vlasy - to je opravdu zajímavá novinka :)
    Kdežto, třeba s tvým rčením o Tangle Teezeru musím nesouhlasit. Nadšeně jsem si ho pořídila a moje nadšení už tak nepokračovalo, když jsem navštívila kadeřnici, která mi řekla, že mi trhá vlasy. Opravdu se lépe učešu s kartáčem, který má kančí štětiny, než s TT :)
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mám pocit, že asi polovinu z těch věcí nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  37. bez Tangle Teaseru už nedám ani ranu, mám Original a ten cestovní jsem teď dostala k narozkám :) ten kartáč vypadá skvěle, ale dát takovou cenu za kartáč na vysoušení mi přijde už moc. vysouším si vlasy s pomocí toho Originalu a jsem moc spokojená :) vlasy jsou méně krepaté a zdá se mi, že to jde rychleji i tak. takže pro mě by to už asi bylo příliš. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Velmi mě zaujal ten šampon od Yves Rocher. Může to být zajímavé, ale nedokážu si umývat vlasy bez pěny, protože miluji, když šampon pění. Asi by mi pěna chyběla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  39. Ten citronový sprcháč od Dermacolu mám, a smrdí mi jako levná vůně na záchod :D

    OdpovědětVymazat
  40. Zaujaly mě ty nové laky GS a novinky od Dermacolu, hlavně micelárka. Musím v drogérce očichat ty nové sprcháče, někomu voní - někomu vůbec! :) Tu novou verzi Rexony už mám, ale nejpřijde mi žádný rozdíl,..ani v těch vůních oproti řadě starší...

    OdpovědětVymazat
  41. Hmm, pekná nálož noviniek. Zaujala ma, samozrejme Naked Smokey, paletky od Mac-u a okamžite by som brala novučký sladučký Tangle Teezer. Mám pocit, že ten môj ovečkový bude pomaly potrebovať vymeniť...

    OdpovědětVymazat
  42. Já Marca Jacobse miluju (kabelky, doplňky, dekorativku), ale musím s tebou souhlasit, že vůně má nic moc. Nevoní mi, i když flakony se mi líbí. Mám jedinou - Dots, ta mi voněla!

    OdpovědětVymazat
  43. No vole, toho teda bolo! :) Najviac ma láka Nuxe parfem jednoznačne a je možné, že sa po ňom poobzerám...
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  44. hodně mě zajímá ten parfém od Nuxe, moc často to nedělám, ale možná si ho objednám bez "očuchání" :) rozhodně půjdu omrknout ten nový šampon od Yves Rocher, jejich vlasová péče je skvělá! zamilovala jsem se do nového (a neuvěřitelně sladkého) TT a docela se mi to hodí, protože ten můj už je v poměrně tragickém stavu :D

    OdpovědětVymazat
  45. Hrozně se mi líbí nová paletka Naked a taky olejíček Nuxe :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  46. tyto články fakt nemám ráda, protože vždycky zjistím, kolik věcí nových to vlastně potřebuju :-D ;)

    OdpovědětVymazat
  47. Nejvíc mě zaujala paletka od Naked a noviny od Dermacolu :) hlavně ty tuhé parfémy

    OdpovědětVymazat
  48. ahoj, zajímalo by mě, zda už jsi měnila břity u venus snap, pasují na to jakékoliv od venus nebo jen nekteré? diky jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)