úterý 30. června 2015

Jak pečuji o své nehty + must have produtky

Dlouho jsem nedělala žádný update, který by se týkal úpravy nehtů a mojí péče o ně, tak jsem si řekla, že vám zase něco povím :) Plus bych vám chtěla ukázat své nehtové svaté grály a oblíbené pomůcky, které na jejich úpravu používám :)



Tak to vezmeme pěkně od podlahy :) Pokud si lakuji klasický lak na nehty, tak vždycky používám tyto produkty:

1) podkladovou bázi - momentálně používám tuto od Astoru, ale co se bází týče, nijak extra je neřeším a používám pokaždé nějakou jinou. Dávám jí zejména proto, aby mi barevný lak neobarvil nehty a lépe se lakoval. Jiný význam pro mě nemá a prakticky jí může suplovat jakýkoliv bezbarvý lak. Nikomu samozřejmě neberu, pokud bázi pod lak řeší, ale já mezi nimi žádný rozdíl nepociťuju :)

2) barevný lak - vždy dávám 2 vrstvy, aby byla barva pořádně sytá a výrazná

3) sušič laku - zhruba tak po minutě až dvou od nanesení poslední vrstvy barevného laku, dávám na nehty Insta Dri od Sally Hansen. Jako top coat se mi moc neosvědčil, ale jako sušič laku je dokonalý. Má jen jednu nevýhodu - pokaždé, když jsem v poslední třetině balení, obsah už většinou stojí za prd, protože lak se dost táhne, začne být hutný a sem tam na nehtech tvoří bublinky. Takže v téhle fázi ho většinou vyhazuju a kupuju nový. Celkem mi to ani nevadí, protože nový stojí něco kolem stovky a dělá mi tak skvělou službu, že mu to odpouštím :)

4) top coat - budu se opakovat a budu s tím už asi dost trapná, ale tohle je prostě bezkonkurenčně nejlepší top coat na světě! Quick dry extra shine od Flormaru je prostě můj svatý grál, bez kterého nemá lakování nehtů cenu. Díky němu mi lak vydrží i týden bez porušení a větších škrábanců. Miluju ho a doma mám pokaždé jeho zásobu. V Tetě bývá často vyprodaný (není se čemu divit), ale přes Flormar e-shop ho v pohodě seženete.


Jednou se mě kamarádka ptala, jaký je můj absolutně nejoblíbenější lak na nehty. Těžká otázka i pro někoho, kdo není vyloženě na nehty zatížený a nemá doma stovky lahviček. Ale jestli bych měla říct jen jeden, je to určitě Chanel Fracas. Na ten dostávám nejvíce komplimentů, pokaždé se někdo zeptá, co je to za lak a strašně mě mrzí, že to byla jen limitka. Kdybych si měla do konce života lakovat nehty jen jednou barvou, byla by to tahle růžovka :)


Když už řeším svou manikúru, svůj prostor tu musí mít i zapékací gel-laky od Sally Hansen. Pokud se nechci o nehty 2 týdny starat nebo chci, aby mi vydržely co nejdéle pěkné, sahám po nich. Teď v létě si s nimi lakuji i nehty na nohou, protože když člověk nosí otevřené boty, klasický lak se na nehtech může snadno a rychle ošoupat. Musím říct, že i po delší době používání jsem s těmito gel-laky spokojená a v porovnání s těmi, co jsem dosud vyzkoušela, u mě vedou.



Před každým lakováním se snažím o nehty pečovat a dát jim trochu té lásky :) Nejvíce používám olejíčky - ten od Yves Rocher mám na doma a ten od Sally Hansen v tubičce nosím s sebou v kabelce. Má praktický štěteček, kterým se olejíček dobře nanáší a protože není úplně tekutý, ale takový trochu jakoby gelový, můžu si ho nanést třeba i v práci a neupatlám si celou klávesnici. Na odstranění přebytečné kůžičky používám tento gel od Sally Hansen, který na nehty nanesu, nechám asi minutu působit, poté kůžičku dřívkem zatlačím a nehty poté opláchnu vodou. Celkem nově jsem do péče zařadila i peeling na nehty od Yves Rocher, který je strašně příjemný a ráda si s ním masíruju okolí nehtů.


Nakonec tu mám své pomocníky na úpravu nehtů. Profi manikérka by ze mě asi omdlela, protože nehty třeba zásadně stříhám a jen jejich okraje pak zapiluju. Nesnáším pocit, když si piluju nehty a nic na světě mě nedonutí si nehty zkracovat jen pilováním, to bych fakt vyletěla z kůže :) Nesnáším ani takového ty skleněné pilníky a jen na ně pomyslím, mám husí kůži. V tomhle ohledu asi nejsem hodna následování, nicméně nehty mám zdravé, pevné a rostou mi tak moc rychle, že je to spíš nežádoucí, takže na svých zvycích nehodlám nic měnit :)

Mám klasické nůžky na nehty (kupovala jsme před lety ve Fann), pak mám takovou tu věc, co nevím, jak se odborně jmenuje, ale můžete s ní "oříznout" nežádoucí kůžičku okolo nehtů :) Dřívka na zatlačování kůžičky si kupuju vždycky od Essence, protože mi přijde zbytečné za ně vyhazovat zbytečně moc peněz. Pilníky pro mě taky nejsou alfou a omegou, takže tak nějak používám různé, které mi přijdou pod ruku. Nepoužívám tedy takové ty strašně moc tvrdé a hrubé, ale tak nějak normálně hrubé, jestli mi rozumíte :) Pak mám ještě leštičku na nehty (Sephora), kterou čas od času nehty trochu přejedu, abych je trochu vyhladila. A to je vše vážení :)



Je vidět, že by ze mě lakovací blogerka asi být nemohla :) Mám k úpravě nehtů takový zvláštní vztah, abych tak řekla. Nedokážu přenést přes sdrce jakoukoliv nedokonalost laku a stačí kousek ošoupané barvy a lak musí dolů. Na druhou stranu mě nikdo nedonutí používat pilníky na zkracování nehtů, takže co se nehtů a jejich úpravy týče, jsem takový Sheldon Cooper, no :)

Zajímalo by mě, jak si nehty upravujete vy a jaké pomůcky na to používáte? A strašně by mě zajímalo, jestli je tu také někdo, kdo má takový odpor k pilníkům a nahání mu husí kůži :)

28 komentářů:

  1. Vidím, že v úprave nechtov sa asi zhodneme takmer stopercentne :). Tiež neznášam, keď sa mi čo i len vlások otlačí na jeden necht a okamžite prelakovávam :D O lúpaní laku ani nevravím... Akurát ten odpor k pilníkom som sa donútila prekonať :D
    Topcoat od Flormaru chcem vyskúšať, ak naň niekde natrafím. Ja ako topcoat mám najradšej taký ten zelený :D od Avonu, na štiepajúce sa a krehké nechty. Má asi podobné účinky ako Flormar, som s ním moooc spokojná a kupujem ho furt, nechty sú s ním expresne rýchlo suché a vydrží mi tiež týždeň, teda podľa toho ako moc a čo robím :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tak fobii z pilníků naštěstí nemám:-), já bych si zase nemohla stříhat nehty na rukou nůžkami, tak dlouhé je bohužel nikdy nemám, stačí mi je vždy lehce zpilovat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Používám 3 kroky, a to podlak, lak a nadlak. Pokud se mi nehty začnou třepit, tak jim dám od lakování a odlakování pauzu. Žádnou speciální péči nepoužívám, ale snažím se je pouze pilovat a pravidelně jíst dýňový olej (který skutečně funguje: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/09/skutecne-multifunkcni-olej-z-cucurbita.html) .
    Gel lak bych chtěla dlouho vyzkoušet, ale odrazuje mě pořizovací cena. Co se týče značek tak si nemohu vynachválit laky od Rimmelu. Nyní jsem zkoušela i novinku od Avonu GEL finish, jsem z ní ale trochu rozpačitá. ( http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2015/06/avon-gel-finish-gelovky-bez-cekani.html)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se hlásím! :D Mám averzi k pilníkům, zvlášť kovovým a skleněným, ble, fuj... Jen na to myslím, mám husinu a skřípu zubama. :D Takže jedině papíráčky, a to ještě jen na doupravení tvaru, jinak nůžkuju. Nehty mám taky zdravé a pevné a rostou hrozně rychle, v tom to máme asi podobné. Podívám se po tom peelingu od YR, nebo si zkusím nějaký umíchat, přijde mi to jako super nápad, díky za inspiraci. :)
    Hezký den!
    Runa

    OdpovědětVymazat
  5. Taky zásadně stříhám, nesnášim skleněný pilníky a ani ty ostatní moc nemiluju. Ale jsem i docela barbar v lakování, nepoužívám ani podkladový lak, ani sušič a ani top coat. Top coat používám vlastně občas, ale jen aby mi udělal matný finiš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně vadí skleněné pilníky. Nemůžu je vystát!

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kufríček na laky je super :-) Ani ja neznášam pilníky, ale ten zvuk pri pilovaní nechtov :-) čo sa týka starostlivosti o nechty, tak nemám nič špeciálne, používam prípravky podobné tvojim :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky nesnáším pilování a největší hrůzu mi nahánějí skleněné pilníky, z nich mám husí kůži, jen si je představím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je super, a ty laky jsou krásný:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Uz jsem u tebe o tom Flormar top coatu četla, a chtěla ho i zkusit, ale zatím jsem na něj v Tetě nenarazila :(

    OdpovědětVymazat
  11. Pilníky mi nevadí, kovový, skleněný, proč ne, ale zkracovat pilníkem všechny nehty je hrůza! Obdivuju všechny, kteří na to používají pouze pilník. Vydržím maximálně dva nehty a sahám po kleštičkách, to je taková úleva :-) Nehty mi rostou také docela rychle, takže je nechám narůst, pak odštípnu, zapiluju a takhle pořád dokola. Speciální péči moc neřeším, jen pravidelně mažu ruce včetně nehtů a je to v pohodě, mám pevné, tvrdé nehty, které mohu nechat narůst do libovolné délky. Občas nalakuju, ale bez toho věčného lakování a odlakovávání jsou na tom přece jen o chlup lépe, takže nelakuju každý týden jako dřív. A za poslední měsíce jsem si oblíbila Sally Hansen miracle gel laky, rychle uschnou do vysokého lesku. Sice nevydrží tak dlouho, ale to mi nevadí, to rychlé schnutí a lesk mě fascinuje, jiný lak mi schne minimálně hodinu a stejně si pak musím dávat pozor.

    OdpovědětVymazat
  12. ja zase milujem sklenene pilniky a neznasam tie papierove. odstranovac koze okolo nechtov od sally hansen pouzivam este z cias ked sa u nas nepredaval a kamoska mi ho doniesla z ameriky. a milujem tu "vidlicku" na ostranovanie koze a kupujem si ju pravidlne, lebo sa po case vzdy vytupi. inak v anglictine sa to nazyva "cuticle trimmer". osetrena koza bez zaderov je pre mna velmi dolezita. v autobusoch byvam casto zhrozena ked vidim ruky ludi, co sa drzia tyce :D

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  13. Sklenené pilníky mám rada :D A máš úžasný kufrík na laky :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Budu muset kouknout na ten top coat od Flormaru:))

    OdpovědětVymazat
  15. Po přečtení tohoto článku si připadám jako absolutní barbar :D podklad - žádný, sušička - občas fouknu :D, ten peeling vidím poprvé, ale laků mám habaděj a neustále přikupuju a střídám to jak ponožky. Skleněný pilník je otřes ale papírový ten je v permanenci neustále, nesnáším pocit suchých ruk takže se neustále mažu a mám šílenou spotřebu krémů.

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek Renčo :-), souhlasím s tebou, že Sally Hansen Salon Gel Polish se nic nevyrovná. Skvělé jsou i ty Yves Rocher laky. Top coat Flormar se mi bohužel vylil v autě na sedačku (jak si možná všimla) :-D i přesto ho mám nejraději ze všech top coats, v tuto chvíli :-).

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo psychicky nezvládá pilování nehtů :-) Asi je to tím, že mám hodně silné nehty, někdy je i potřebuju změkčit teplou vodou před tím, než s nimi začnu něco dělat. Pilník beru do ruky jen pro zarovnání nebo když se mi nehet roztřepí, ale jinak buď nůžky nebo kleštičky... asi bych taky neprošla jako nail polish guru.

    OdpovědětVymazat
  18. Já pilníky mám ráda jen papírový (nesnesu skleněnej a nebo kovovej, tfuj!) kupuju zásadně od Enii-nails... Od EN mám taky olejíček na kůžičku, dřívka a tu řezací věc na kůžičky kupuju kde se dá za dobrou cenu =o)
    Jinak nesnáším na svých nehtech, když by byly zapilovaný dokulata, přijde mi, že mi to dělá prostě tlustý ruce (a já mám ruce po tatínkovi, nehty na nic, krátký lůžka, krátký prsty tak, že kupuju rukavice pro náctiletý a to prosím měřím 183 cm :-D tak si to představte) no prostě piluju nehty zásadně do rovna a MÍRNĚ zaoblím hrany... pokud mám náhodou francii, tak nesnesu C oblouk, z toho mám úplně husí kůži... všechno dorovna... pokud si nehet urvu, musím ho zastřihnout dorovna, i kdyby to bylo do masa...

    Podlak/nadlak momentálně používám od OPI a vyhovuje, ale ten Flormar mi láká =o)

    A nemůžu existovat bez bílý tužky pod nehty =o)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som na gel laky tiež nedala dopustiť, no musela som ich po 4 mesiacoch prestať používať, pretože sa mi z tých lakov začal robiť zápal nechtovej kožičky, čo nielen príšerne svrbelo, ale aj to strašne vyzeralo... tak som s tým musela prestať, inak by som gel laky používala dodnes... inak ja používam výhradne pilníky a klieštiky a orezávatká (tie veci na kožičku, ktoré si nevedela pomenovať :) )... tiež nemám rada neupravené nechty a ak sa mi lak začne len trochu šúpať, ide dole a lakujem nanovo :) inak ten gél od sally hansen mám aj ja a je celkom dobrý, len ja ho nechávam kratšie a kožička zmäkne, no prebytočnú kožičku viac-menej dávam preč s klieštikmi, no skúsim nechať dlhšie ako píšeš, možno to zaberie :)

    OdpovědětVymazat
  20. Strašně mě zlobí nehty a teď jsem byla na gellaku a za 3 dny se mi zas odštípl lak na ukazováčku. Gelovky nechci, ničí to nehty :(. Ach jo, jsem z toho na nervy.

    OdpovědětVymazat
  21. :D Já teda k pilníkům odpor nemám..:) Base coat používám od Avonu, top od Astoru, ale Flormar si dávám na seznam! ;)

    OdpovědětVymazat
  22. jedna moje známá úplně nesnášela, když si v její blízkosti někdo piloval nehty, prý to dělá hnusný zvuk a je dělá jí to zle :-D já pilníky používám ráda

    OdpovědětVymazat
  23. Já s pilníkem nemám problém, jen to s ním neumím. :D jinak báze i top coat jsou od Sally Hansen, pac se mi docela osvědčili.

    OdpovědětVymazat
  24. celkom ma zaujal ten odstraňovač kožičky, pretože vôbec to s tou kožičkou okolo nechtou neviem, a lak Iris je úplne prekrásna fialová farba :)

    OdpovědětVymazat
  25. Hrozně hezky to v tom kufříčku vypadá:)

    OdpovědětVymazat
  26. s pilníky mám takový rozporuplný vztah, protože jednou si nehty stříhám a jindy zase piluji. nebaví mě to, protože to šíleně trvá opilovat všechny nehty :D nehty celkově dost opomínám, což je u ženské ostuda a nelakuji už zdaleka tak často jako třeba dříve.

    OdpovědětVymazat
  27. prosím kde seženu ten báječný Flormar topcoat? Nemám poblíž Teta drogerii, tedy ne tu lepší s nabídkou dekorativní kosmetiky....a na netu jsem koukala že je vyprodaný :(:( díky za radu.

    OdpovědětVymazat
  28. Veronika Ticha: pokud je vyprodaný i na eshopu Flormaru, tak opravdu nevím. Na prodejnách bývá vyprodaný často, ale eshop byl vždycky taková jistota. Kdyžtak jim napiš, kdy bude zase naskladněný, nenapadá mě jiný způsob, kde ho sehnat bohužel

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)