úterý 9. června 2015

Jak jsem oblékla růžovou

V sobotu jsme s Ájou vyrazily na náš společný druhý růžový pochod s Avonem. Jestli jste se tento den pohybovali po Praze, asi vám těžko ušlo, že hlavní město trochu zrůžovělo! Účastnice byly doslova všude a letos mi přišlo, že bylo i o mnoho více pánů, což je super! V pravé poledne se vycházelo ze Staroměstského náměstí směr Rohanský ostrov, kde byl cíl a připravený program pro všechny účastníky. Bylo tedy pekelné vedro a čest všem, co se přidali, pochodovali nebo alespoň koupí trička podpořily dobrou věc!


Letos byly novinkou i trička pro děti a musím říct, že se povedl vzhled jak dámských, tak i pánských triček :)




Pochod procházel i kolem sídla společnosti Avon v Karlíně






Jsme v cíli! Všechno je růžové, je strašné horko, ale naštěstí není o vodu nouze :)




Nejemotivnější zážitek celého dne - vypouštění balónků









Generální ředitelka Andrea Moldovan krájí tématický dort a děkuje všem, kteří se na projektu podíleli a díky kterým se pochod uskutečnil





Avon pochod se každoročně koná ve více než 58 zemích světa a účastní se ho miliony lidí. Je úžasné, jak málo stačí pro to, aby člověk udělal dobrou věc. Rakovina prsu je bohužel nejčastější příčinou úmrtí žen ve věkové kategorii 20-54 let. Z toho důvodu se Avon snaží upozornit na nutnost chodit na preventivní vyšetření a tomuto onemocnění tak pokud možno předejít nebo ho včas odhalit.

Avon pochod má i svůj Instagram, takže jestli se chcete podívat na více fotek a videí, tak se mrkněte - @avonpochod nebo sledujte novinky přímo na @avon_cz! Příští rok nás čeká již 16.pochod, takže jestli chcete být v obraze, sledujte i stránky Avon pochodu!

Kdo z vás se letos také zúčastnil nebo projekt podpořil alespoň koupí trička? :)

35 komentářů:

  1. Já doufám, že se na Avon pochod dostanu příští rok :) Tento mi to nevyšlo, ale příští snad už pujdu taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa Avon pochod je jedna z najvydarenejších akcií pre dobrú vec. A tento rok to tričko je božské :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to fajn akce, je super, že je o ní rok od roku víc a víc vědět.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Renčo, krásný článek i fotky, moc hezky jsi to popsala! Souhlasím, že letos se trička mimořádně povedly :-). Těším se na příští rok! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí snaha Avon o zvýšení povědomí žen v ohledu screeningu rakoviny prsu :) Škoda jen, že se o akci dozvím vždy až v den pochodu nebo po.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy. Nas v rodine bobuzel tato nemoc nedavno prekvapila a i kdyz jsme letos pochod nestihly, koupila jsem alespon trika a za rok pujdeme urcite!

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi, jak má ředitelka Andrea Moldovan sladěné tričko s teniskami. Každou akci, která přispívá k prevenci v oblasti zdraví, hodnotím pozitivně !

    OdpovědětVymazat
  8. Trička byly letos opravdu moc pěkná, příští rok mám Avon pochod taky v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Neúčastnili jsme se, byli jsme mimo Prahu, ale trička se letos opravdu vyvedla =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle šlo mimo mě, ani jsem o tom netušila...

    OdpovědětVymazat
  11. Avon pochod je něco, co stojí za pozornost a hlavně za účast. Já jsem letos nebyla, ale aspoň jsem si pořídila tričko, které je mimořádně povedené:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Letos jsem se tam nedostala, tak snad příští rok

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá to jako super akce, škoda, že je Praha pro mě daleko :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ja tohto roku sa nezúčastním, s dvoma malými zlatíčkami to nejde :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeee, to vypouštění balonků je nádherné. Moc pěkná akce a trička se jim opravdu povedly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  16. Já na podobné akce moc nechodím, ale jejich účel schvaluji. :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, můžu se tě zeptat jestli jsi někdy nepřemýšlela nad youtube.

    OdpovědětVymazat
  18. Příští rok bych se taky ráda vydala a taky si to tak užila a dort vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  19. O Avon pochodu jsem se dozvěděla krátce před víkendem, ale už jsem měla bohužel jiné plány, tak snad přístí rok mi to výjde ;)
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Bohužel jsem na to letos úplně zapomněla :(.

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasná akce pro dobrou věc:)

    OdpovědětVymazat
  22. Super, že sa zúčastňuješ takýchto akcií :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec jsem netušila, že akce proběhla, škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  24. Úžasná akce, moc se mi tyhle projekty líbí a za to u mě má Avon ohromný dík a velký obdiv, spousta jiných firem by se mohla inspirovat a nemuselo by jít třeba zrovna o rakovinu prsu :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  25. Taky jsem letos byla:) Super až na to vedro...

    OdpovědětVymazat
  26. Muselo to být i přes to horko vážně super, kdybych měla Prahu blíž, tak bych se určitě taky zúčastnila :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Škoda, že se akce koná jenom v Praze :(

    OdpovědětVymazat
  28. Chtěla jsem se zúčastnit, ale Prahu mám bohužel na druhe straně Čr, ale klobouk dolů všem co se zúčastnili! Třeba příští rok to vyjde:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Vyzerá to na super akciu :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Letos jsem byla už po sedmé a chystám se i příští rok. Tahle akce je úžasná. Jinak poslední fotka je pořízená kousíček ode mě (je tam vidět můj deštník) a já tě neviděla, taková škoda :-/

    OdpovědětVymazat
  31. Letos se mi ta dámská trička tolik nelíbí, ale je super, že byla i ta pánská šedá a ta se povedla :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Je to super akce, doufám, že mi to příští rok už taky vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  33. je to skvělá akce a myslím, že o takých věcech jako rakovina by se mělo v široké veřejnosti mluvit

    OdpovědětVymazat
  34. Je fajn, kolik lidí se sejde na takovou akci!!

    OdpovědětVymazat
  35. Jsem ráda, že se už i u nás v ČR mluví o tématech, která nejsou zrovna "cool" a populární.
    Myslím, že tato akce se Avonu velmi daří...a je skvělé, že popularita takového počinu stoupá strmě vzhůru.
    Pěkný report, díky moc za něj.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)