čtvrtek 25. června 2015

Guerlain: duo tvářenka Pink Punk

Krásné tvářenky jsou moje kosmetická slabost. Miluju je a chci je vyzkoušet všechny :) Od značky Guerlain jsem vyzkoušela sice několik produktů, ale tvářenka mi zatím ve sbírce chyběla. Po těžkém rozhodování, kterou si vlastně vybrat, jsem skončila u tohoto dua :) A jak se mi líbí se za chviličku dočtete :)




Guerlain tvářenka Blush Duo (04 Pink Punk) - koupíte ZDE za 564 Kč

Guerlain je značka, která mě odjakživa fascinovala svými nádhernými obaly i krásnou kosmetikou. U této tvářenky tomu není jinak a obal je prostě nádherný a luxusní. Uvnitř zlaté krabičky jsou ukryté dva odstíny - světlejší růžová a pak taková řekněme tlumená plum barva. Když jsem odstín vybírala, snažila jsem si vygooglit co nejvíce fotek a popisů odstínů. Několikrát jsem se dočetla, že když obě barvy smícháte, dostanete odstín podobný NARS Deep Throat, což je jedna z mých vůbec nejoblíbenějších tvářenek. DT je o něco růžovější a má lehoulinký zlatavý odlesk, což tato nemá, takže o úplném dupe produkty asi nemůže být řeč. Nicméně od Guerlain jsem nikdy žádnou tvářenku neměla a zajímalo mě, jaké budou. Na první vyzkoušení jsem upřímně nebyla moc nadšená hlavně z konzistence. Tvářenka je opravdu poměrně suchá a pevně slisovaná. Chtělo to trochu cvik se naučit s ní pracovat, najít vhodný štětec na nanášení a odhadnout, kolik barvy nanést. I když je textura sušší, tak je tvářenka dost pigmentovaná a zejména se světlejší barvou to jde snadno přehnat. Podle všeho, když milujete Guerlain matné oční stíny, budete milovat i tuto tvářenku, protože má velice podobnou texturu. Já mám osobně teda raději měkčí textury tvářenek, které se snadněji nanášejí a jsou pro mě méně komplikované. Tuto bych asi úplným začátečníkům nedoporučila a obecně musím říct, že mám své tvářenkové favority u jiných značek. Moc se mi líbí oba odstíny, protože je můžete používat zvlášť i smíchat dohromady a hodí se jak na jemné denní líčení, tak i na výranější. Výdrž je solidní a těch 8-10 v mém případě vydrží, ale pokud bych třeba po práci chtěla ještě někam jít, potřebovala bych barvu trochu osvěžit.


Přiložený aplikátor je kupodivu velice použitelný a vhodný na sušší texturu tvářenky.






Celkově musím určitě pochválit nádherné balení tvářenky i oba odstíny. Výdrž je slušná, ale mám tvářenky, co mi vydrží opravdu celý den bez nutnosti nějakých úprav, takže v tomhle ohledu to není úplně hitparáda. Konzistenci tvářenky a celkově její aplikaci beru spíše jako mínus, na druhou stranu je každý zvyklý na něco jiného a vyhovují mu různé produkty. Tvářenka je určitě kvalitní, ale nemyslím si, že bude sedět všem. V tomto případě si myslím, že je před nákupem dobré si jí vyzkoušet a zjistit, jestli vám sedí a vyhovuje její textura :)

Jaké jsou vaše oblíbené Guerlain produkty? Máte zkušenost s touto tvářenkou? :)



PS: děkuji e-shopu Elnino.cz za poskytnutí tvářenky k recenzi

37 komentářů:

  1. Ja skúsenosť s touto tvárenkou nemám, ale na tvojej sa mi páči viac ten tmavší odtieň, ten ružovší je pre mňa veľmi ružový :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně, ale tvářenek už mám asi víc než dost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvrdé tvářenky mi moc nevyhovují :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenka je krásná, škoda té výdrže, mám raději právě kousky, které bez problémů vydrží celý den.
    Celkem mě ale děsí ta druhá slečna z časopisu, to přerušované víčko, pak se nemůžu ani na krásnou tvářenku soustředit. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Barvička je moc pěkná :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám s Guerlain tvářenkama jediný problém. Když je vidím na fotce, přijdou mi hrooozně pigmentované. A hledat swatche se mi nevyplatilo, protože jsem nedávno parádně přestřelila. Naštěstí jsem vyzkoušela daný odstín ještě v obchodě. A když jsem v parfumerce, musím ji vždycky proběhnout, protože bych byla jinak bez peněz O:) a tudíž si nevzpomenu :/. Jinak jsem měla možnost vyzkoušet Guerlain stíny a nebyly nejhorší :)
    simkovicova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Které tvářenky ti vydrží opravdu celý den bez nutnosti úprav? Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Nesmierne krásne fotky a musím uznať, že máš super blog. Keep going! :)

    Môj BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Od Guerlain jsem zatím nic nevyzkoušela, ale ty obaly jsou ze všech high end značek nejluxusnější.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. tvářenka se mi moc líbí, o této značce kosmetiky slyším poprvé :))
    email: somethingbykate@seznam.cz

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Bulva: nejlépe mi drží Nars, Marc Jacobs, Benefit a některé M.A.C (ale tam záleží spíš na odstínu) :)

    Sydney Sleek: moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Má krásné balení, ale mně vlastnostmi vyhovuje Sleek.

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá super a zajímavě, časem se po nich možná také podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Guerlain je ma oblibena high end znacka a vlastne i ma jedina, ma tak uzasne obaly <3 a kdo by nemiloval jejich kule :) tvarenka ma super odstin a to nanaseni by mi asi nevadilo, jsem zvykla spis na tvrdsi produkty..
    Misscukrik(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. TY si ešte nemala žiadnu guerlainiu lícenku??? NEVERÍM!!! :D
    Vyzerá krásne, aj keď tie odtiene pôsobia na prvý pohľad dosť desivo :D na ruke je to už dobré...
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Také se mi líbí balení, já nikdy nemohla přijít na to proc bych měla používat tvářenky, ale objevila jsem jednu od Inglot a pořídila jsem si i další od Essence a vypadá to suprově takové podtržení že jsi nalíčená :))) Ach ale tuhle značku vubec neznám :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  17. Já od Guerlain nic nemám, moc mě ta značka neláká a v parfumerii ji pořád přehlížím. Tvářenka je sice hezká, ale odstín by mi neslušel :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná tvářenka, jak obalem, tak obsahem. Odstíny jsou dokonalé :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  19. Od Guerlainu jsem myslím žádnou tvářenku ještě neměla. Tato konkrétní má fakt nádherný odstín, úplně boží! Super recenze, jako vždy :-)...

    OdpovědětVymazat
  20. Ten tmavší odstín je krásný a překvapila mě docela příznivá cena :)

    OdpovědětVymazat
  21. Woo ta růžouvá maximálně zářívá, ale ta švestková je moc hezká. O obalu nemá smysl ani mluvit, je překrásný

    OdpovědětVymazat
  22. hmm dobrý nápad skusiť niečo nové :) l.kendrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Od tejto značky mám minuloročnú letnú limitku guličiek + dennodenne používam ich makeup - 2 druhy a momentálne 3 parfémy :))))).

    OdpovědětVymazat
  24. Od tejto značky mám minuloročnú letnú limitku guličiek + dennodenne používam ich makeup - 2 druhy a momentálne 3 parfémy :))))).

    OdpovědětVymazat
  25. Tvářenky jsou také má slabost, ale tuto značku neznám. Moc se mi líbí její obal a její celkový vzhled, ale řekla bych že na ruce mají jinou barvu.

    OdpovědětVymazat
  26. Miluju Plum foolery od MACu :-) tato mi nezaujala

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná, od této značky jsem ale jěště nic nezkusila...

    OdpovědětVymazat
  28. Krásne tvárenky :-) Už len si našetriť ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Guerlain má vždycy hrozně krásné balení:)

    OdpovědětVymazat
  30. Od Guerlain mě vždycky lákaly jen meteoritky ale tvářenka vypadá moc krásně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)