pátek 19. června 2015

Colour Pop - stíny k neuvěření

Myslím, že nastal ten pravý čas vás trochu poškádlit. Nerada to říkám, ale dneska možná pár z vás trochu naštvu (ehm to druhé sprosté slovo raději nebudu používat :) Chci vám totiž ukázat něco skvělého, strašně levného, ale bohužel v Evropě nedostupného. Na druhou stranu vás o to nechci ochudit i přes tu špatnou dostupnost, protože ráda zkouším nové věci i značky, které se jen tak někde v české blogosféře neobjeví. Velký dík dneska patří hlavně Sabče, díky které tyhle krasavce mám! Bohužel zatím není možné je získat jinak, než si je objednat na americkou či kanadskou adresu. Neprodávají se v žádném obchodě a do Evropy se zatím neposílají. Myslím, že je to tedy spíš otázkou času, než se začnou posílat i sem, protože pokud je něco tak levné a skvělé, byl by hřích to nechtít posílat po celém světě!



Colour Pop stíny jsem jako první viděla u Lou v jejím videu úlovků z New Yorku. Do té doby jsem o nich neslyšela a netušila, že něco tak božího existuje! Když jsem viděla první swatche, nechtěla jsem věřit, že něco tak levného vypadá tak dobře. Jeden stín totiž stojí 5 dolarů, což je prostě bezkonkurenční :) Stíny mají trochu netradiční texturu, protože jsou jakoby pěnové a měkké, když na ně sáhnete, ale prstem se neproboříte skrz, jestli mi rozumíte. Stačí prstem jednou přejet a máte neuvěřitelnou pigmentaci a sytou barvu. A co je na stínech nejvíc wow, jsou právě jejich netypické odstíny a efekty, které na očích vykouzlí. Mám prakticky všechny odstíny třpytivé a každý je jedinečný a nemám doma žádný barevně podobný. Svým efektem fakt trumfnou kdejakou luxusnější značku a myslím, že v ČR bych jim jen obtížně hledala konkurenci nebo dupe produkty. Kromě toho, že úžasně vypadají, tak i báječně drží. Sice mezi jednotlivými odstíny pozoruji drobné odlišnosti, co se výdrže týče, ale 12 hodin v bezvadném stavu na oku mi dají všechny bez výjimky. A hlavně to líčení s nimi je tak snadné a rychlé. Pokud nemám ráno čas nebo chuť, vyberu jeden Colour Pop a dám ho klidně na celé víčko a mám hotovo. Stín sám o sobě je tak zajímavý, že není potřeba vymýšlet nějaké divoké kreace a kombinovat ho. Stíny jdou nanášet jak prsty, tak i štětcem (mě nejvíce vyhovují ploché štětce s umělým vláknem).


Protože jsem stíny měla ze dvou různých objednávek, trochu se liší i fotky a světelné podmínky. To jen na vysvětlenou, kdyby vás to zajímalo :)


Jelikož je stínů v nabídce spousta, je neuvěřitelně těžké si vybrat. Kdybych měla doma všechny, vůbec bych se nezlobila :) Jak jednou zagoodlíte nějaké swatche, nebudete moci odtrhnout oči!




Nejdříve jsem vybrala odstíny Bae, Cricket a So Quiche. Myslím, že swatche jsou celkem reálné a povedené, takže asi není co dodávat. Zejména Bae je prostě absolutně boží!




Balení stínů je jednoduché a bílé, což mi kupodivu ani nevadí, i když mám jinak raději klasické černé obaly. Je důležité stíny pořádně zavírat, aby nehrozilo jejich vyschnutí.




Druhá várka stínů už jasně dokazuje to, jak mě první nadchla a chtěla jsem jich víc :)


Bohužel jsem chytla docela blbé světlo a měla jsem čas fotit jen před začínající bouřkou, takže nic moc. Swatche se bohužel moc nepovedly, protože jejich barva by mnohem více vynikla na sluníčku. Ve skutečnosti to umí rozjet mnohem víc. Takže je berte spíše s rezervou a radši si vygooglete nějaké lepší fotky :)






Dole: I heart this - Fringe - Get Lucky




Dole: Chipper - Alcorn


Když jsem odstíny vybírala, prohlédla jsem asi milion fotek i videí, které tyto stíny obsahují. A stejně když pak stíny držíte v ruce, jsou ještě mnohem hezčí a úžasnější, což se přes fotky špatně přenáší.




Mám jedinou výtku, která je pro někoho možná úplně nepodstatná :) Na krabičkách nejsou napsané názvy stínů, což mě osobně třeba trochu vadí. Pokud je někdo zvyklý stíny skladovat v původních obalech, bude si je muset nadepsat nebo neustále stíny lovit a hledat, který je který :) Je to smutné, ale to je jediné, co jim můžu vytknout.



Dochází mi slova, kterými bych tyhle stíny POPsala :) Prostě cena vs. kvalita je neskutečná a všem z vás bych přála minimálně jedny tyhle stíny vlastnit! Jestli máte nějaké kamarády nebo známé, co žijí nebo míří za oceán, rozhodně toho využijte a stíny si objednejte. Nebudete litovat, to slibuju :) Nabídka této značky zahrnuje sice jen pár produktů, ale podle všech recenzí a ohlasů na internetu, se asi vyplatí vlastnit kompletní sortiment :) A jestli se začnou posílat i k nám, zřejmě si budu muset koupit další skříň, kde je začnu skladovat :)

Už nevím, co vám víc říct, prostě je miluju a hotovo. Jsem hotová ...z toho jak jsou boží :)

Krásný víkend všem a dejte mi určitě vědět, co na tyhle stíny říkáte a jestli náhodou taky nějaké odstíny nemáte :)

55 komentářů:

  1. Rendy ty stíny ti neskonale závidím! Já už o nich vím dlouho, viděla jsem je v mnoha videích Amerických blogerek. Strašně mě štve, že u nás také nejsou, nebo se nedají aspoň poslat. Nikoho za oceánem neznám a ani se tam nikdo nechystá, co vím :D Takže asi smolík :) Ale všechny (až na ten zelený, to já nemusím), jsou vážně krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by byly k dostání i u nás... :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/spatna-uklizecka-na-plet.html

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné netypické odtiene!

    OdpovědětVymazat
  4. Božíčku, já je každým dnem chci a chci a chci :D Jsou báječné, jen je škoda, že někoho nenapadlo je natáhnout sem. Myslím, že by bylo děsně moc žen, které by je chtěly! A já také :)
    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  5. No pani, tak o nich jsem teda nikdy neslysela, ale vypadaji uzasne a hlavne ta pigmentaci, to je uzasny,ten cricket musim mit :)

    OdpovědětVymazat
  6. och ten Bae je tak krásný :(

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ale u nás se budou prodávat tak za 10 let...takže výhledově jsou pěkné! :D

    OdpovědětVymazat
  8. No naštvala jsi mě hodně :D

    OdpovědětVymazat
  9. Su prekrasne!! Tiez mam podobny problem ako Planetka - proste su pre mna nedosiahnutelne :D Keby ich aspon posielali do EU fnuk fnuk ;(( Ale aspon nemam dilemu, ktore si vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Bae a So Quiche vypadají naprosto luxusně! Chci! :-D
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. tak tyhle neznám, ale barvičky mají krásné. Je škoda, že o některé skvělé věci je náš trh ochuzen

    OdpovědětVymazat
  12. Závidím, závidím :/..už dlho po nich túžim

    OdpovědětVymazat
  13. Jen v NY? A co tak Anglie? Ach ja je chci, ta pigmentace je bozska!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. moc hezky, zkusim je nekde najit..

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné odstíny. Stíny okukuju u zahraničních youtuberek dlouho a ta přemíra odstínů mi bere dech. Akutně potřebuju jejich export do Evropy.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. wau tie tiene vyzeraju naozej perfektne

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo na ty jsem koukala už u Lou a ten Bea nebo jak se jmenuje moc potřebuju:) Nevíš ve kterých obchodech v Americe se to dá koupit?

    OdpovědětVymazat
  18. Tiene vyzeraju absolutne uzasne a ked sa mi naskytne prilezitost ako sa k nim dostat, urcite si nejake objednam. Ale bude tazke vybrat odtiene, pretoze vsetky su uplne nadherne.

    OdpovědětVymazat
  19. Šárka Beranová: stačí si přečíst celý článek a je to tam napsané :)

    OdpovědětVymazat
  20. no tak ty jsou neskutečně nádherný:)!!!

    OdpovědětVymazat
  21. No závidím ti je strašně! Nádherné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ty vypadaj jednoduše úžasně, ten odstín Bae oh !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  23. Néééééé, to je mučení :D. Já je chci!!! :(

    OdpovědětVymazat
  24. Ten zeleny tien nema chybu :-) vyzera uuuuuuzasne

    OdpovědětVymazat
  25. Ty jsou naprosto dokonalé :) Asi by bylo horší vybírání, ale co koukám i na cenu, rozhodně by nebyl problém jich vybrat trochu víc, než míň :D Z těch tvých se mi líbí nejvíce Cricket a Alcorn :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já ti je tak závidím, ale o to víc je důvodů proč se podívat do Ameriky :)

    OdpovědětVymazat
  27. Škodá té nedostupnosti u nás. Stíny vypadají moc hezky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  28. Wau!!! To první trio je naprosto dokonalý!-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ach ach ach... Proooč se k nám nedováží??? :D No snad jednou.... Vypadají nádherně a výběr barev je neskutečný.

    OdpovědětVymazat
  30. Jsou dokonalé! Já Colourpop znám už dlouho, vzhledem k tomu, že má nejoblíbenější youtuberka Kathleen Lights s nimi už dlouho spolupracuje a hrozně se mi líbí jejich rozjasnovače i tvářenky. A stíny bych si také vybrala, ach jo :D Snad je nějak seženu přes někoho :).

    OdpovědětVymazat
  31. Jsou naprosto nádherné :-)
    BAE a Cricket bych brala hned.
    Takové mě'ňavkové stíny úplně miluju.
    Šoda, že tu nejsou k mání. Takové skvosty.

    OdpovědětVymazat
  32. Jooo, já viděla u Lou ty tyrkysový :-D jasně, že je potřebuju, ale nejsou ani na ebay :-(
    Napíšu výrobci :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou úžasné, jen škoda, jak jsem pochopila z jejich stránek, dají se koupit jenom online, myslela jsem, že se dají koupit v USA někde v drogerce.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ty nádherné barvy, to je krása! Škoda, že u nás nejsou k dostání :((

    OdpovědětVymazat
  35. Odstín cricket mě zaujal úplně nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jo, teď si mě naštvala :D
    Překrásné barvičky :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  37. Jsou prostě boží...mají i nádherné rtěnky.Ach jooo proč v Americe mají lepší značky ať už oblečení tak i kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  38. Bae .. hmmmm... uzasna barva! :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Achjo, odstíny vypadají naprosto božsky! Pořád koukám na americké youtuberky, které je neustále používají ve videích a doufám, že se nějak dostanou k nám.

    OdpovědětVymazat
  40. Mají opravdu skvostné barvy,.. Já snad neodolám a přes americkou adresu si je objednám.... :) :D Někdy:)

    OdpovědětVymazat
  41. začínám se modlit, aby je co nejdříve začali posílat i k nám :) jsou fantastický! hned bych sáhla po tom quatru od Kathleen Lights <3

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadají opravdu nádherně, nejvíc mě zaujal odstín BAE :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Budu se modlit za to, aby je začali posílat i k nám! Obvzlášť odstín BAE musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Víš jak mě neskutečně vytáčelo otevírat každou krabičku a hledat, který je který stín a pro koho? :) Takže to chápu. Jo a další na řadě je určite Get Lucky, ten mi chybí. A asi zkusím tvářenky. Co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  45. Sobi: tvářenky by stály za hřích! A i ty tužky na rty :) Plus jsem koukala, že teď mají i nějaké matné lesky/barvy na rty :)

    OdpovědětVymazat
  46. Bože, vyzerajú tak krááásne! práve sa mi chystá jeden balíček z USA, veru som ťažko na vážkach, či ich neprihodím :)))
    ZIAJA giveaway

    OdpovědětVymazat
  47. Všechno bude! Píšu si seznam a ty si ho piš taky :)

    OdpovědětVymazat
  48. Tiene tejto značky už nejakú dobu registrujem a začínam uvažovať, že si spravím zoznam :) No len kedy sa dostanem do štátov... Sú brutálne (len keby mali iné obaly, ale aj to by som im odpustila, keby sa u nás dali zohnať).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)