pondělí 29. června 2015

Čistící kartáček Remington REVEAL

Čistící kartáčky na pleť vám nedají spát :) Soudím tak podle velice častých dotazů na to, který je nejlepší a který se podle vás vyplatí koupit. Důležitým faktorem je pro spoustu z vás i cena a dostupnost kartáčku v obchodech, takže mi dovolte představit nový kartáček Reveal od Remingtonu , který by ty z vás, které stále ještě nad koupí kartáčku váháte, mohl zajímat :)




Remington Reveal - koupíte v síti prodejen za 2499 Kč, oficiální info ZDE

Konkurence kartáčků se začíná čím dál tím více rozšiřovat a stále se objevují nové. Remington nabízí nově svůj Reveal kartáček a já jsem se vám ho snažila co nejvíce přiblížit a co nejvíce detailněji ukázat, abyste si o něm mohly udělat samy obrázek :) Design kartáčku se mi líbí a přijde mi povedený. Drží se dobře v ruce, je lehoučký a také samozřejmě voděodolný a omyvatelný. Na jedno nabití by měl vydržet fungovat 30 dní. Nevím jak vám, ale mě kartáčky na jedno nabití vždycky vydrží o mnoho déle :) Ovládání je velice snadné a jedním tlačítkem kartáček zapnete. Pokud tlačítko zmáčnete znovu, kartáček trochu zrychlí. Má celkem 3 rychlosti čištění a je rotační a masážní. Každých 20 sekund se na vteřinu zastaví a vy víte, že si máte začít čistit další část vašeho obličeje. Na tomto principu funguje většina kartáčků a ani tento se nijak neodlišuje. Mám jednu výtku ke stojánku kartáčku, protože dle mého drzého mínění by mohl kartáčku poskytovat větší oporu a stabilitu. Pokud do něj kartáček postavíte, maličko se viklá do všech stran a není 100% stabilní. Já vím, je to detail, ale já si toho prostě všímám :)



Co všechno najdete v balení?

Kromě kartáčku samotného, je přibalená i cestovní taštička, což je fajn. Dále najdete další dvě čistící hlavice, takže v balení jsou celkem 3. Nechybí samozřejmě ani stojánek kartáčku a nabíjecí kabel.



Čištění pleti je rozdělené do třech fází a každá trvá 20 sekund. Pleť si tak čistíte celkově jednu minutu, což je takový standard a nijak se to od jiných kartáčků neliší. Obličej se rozdělený na 3 pomyslné zóny - levá a pravá tvář a pak T-zóna. Záleží samozřejmě na vás, jakým stylem vám čištění pleti vyhovuje a zda tento doporučený postup budete dodržovat :)




V sadě jsou celkem tři čistící hlavice. Zeleno-bílá je univerzální verze, bílá je pro citlivou pleť a světle zelená gumová je masážní. Tu tedy za sebe příliš nedoporučuji na obličej používat (nebo rozhodně ne nijak často), protože mi i při nejnižší rychlosti přijde celkem drsná. Je fakt, že po použití úplně cítíte, jak se vám prokrvuje obličej, což je vlastně strašně příjemné, ale nemyslím si, že by to bylo vhodné praktikovat nějak často. Tato hlavice mi přijde spíš fajn na masáž zbytku těla. Hlavice pro citlivou pleť je extra jemňoučká a na pleti je jako pohlazení plyšákem. Univerzální hlavice je taky jemná, ale při nejvyšší rychlosti už takový plyšák není. Pro mě osobně je nejvíce vyhovující právě bílá hlavice na citlivou pleť. Existuje pak ještě i peelingová hlavice (má na sobě zelený proužek), ta ale v sadě není a nemůžu jí posoudit.





Na kartáčku je jedna taková vychytávka - má LED diodu a tím pádem můžete na obličej lépe vidět (případně v noci někoho trochu postrašit :)




Kde všude můžete kartáček koupit?



Asi si říkáte, že se nabízí srovnání s konkurencí. Porovnávat ho s Clarisonicem bohužel nejde, protože ten pracuje na jiné technologii a bylo by to jako porovnávat jablka s meruňkama (oboje je sice ovoce, ale každé úplně jiné :) Troufám si ale říct, že je prakticky stejný jako Philips Visa Pure, jen s tím rozdílem, že stojí o pár tisíc méně. A pokud dvě věci dělají úplně to samé, logicky si asi vyberu tu, co stojí méně. To jen tak na okraj. Co se čištění, fungování nebo celkového efektu týče, je s Visa Pure srovnatelný. I kartáčky mi přijdou dosti podobné, jen ta cena nahrává ve prospěch Remingtonu. Pravidelní čtenáři jistě už vědí, že jsem velký fanda čistících kartáčků, protože mám ráda mokrý způsob čištění pleti a kartáčky patří do mé každodenní rutiny. Navíc na své pleti pokaždé pocítím, když kartáček používám, protože se mi jednak méně tvoří černé tečky nebo pupínky a všímám si menších rozšířených pórů. V tom za mě osobně vidím největší přínosy používání kartáčku :)

Čistící kartáčky bych obecně asi nedoporučila někomu s velice citlivou pletí nebo někomu, kdo hodně trpí na akné, protože by si ho mohl roznést ještě více po celém obličeji. Ale samozřejmě nemůžu vyloučit, že někod takový kartáčky na pleť třeba používá a naopak mu to vyhovuje :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jak se vám kartáček líbí a zda samy nějaký používáte, nebo o tom uvažujete :)




PS: Děkuji Remingtonu za poskytnutí kartáčku k recenzi


25 komentářů:

  1. Tie menej rozšírené póry by sa teda zišli :D ale zatiaľ som sa k žiadnemu "kartáčku" nedorpacovala, ani to nejak extrémne nemám v pláne... Mám citlivú pleť so sklonom k občasnému vysušovaniu, tak neviem, či by to bolo pre mňa zrovna to pravé orechové...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já o koupi čistícího kartáčku na pleť zatím uvažuji:)) Myslím si, že tenhle je zatím můj největší favorit:))

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím nemám žádný, ale rozhodně nějaký chci. Je mi vcelku jedno kolik bude stát, ale musí fungovat. Ty máš i ten Clarisonic?

    OdpovědětVymazat
  4. O kartáčku přemýšlím už dlouho, zatím u mě vede ten od Mary Kay (z hlediska ceny) :).

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky se mi kartáčky líbily, ale ceny hrály proti nim. Pak jsem jeden vyhrála, tak ho chci začít testovat :)
    Ale tenhle vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Túto značku mám rada, tak asi aj kefku si od nich kúpim :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle kartáček je tedy rotační a ne sonický jako Clarisonic? Trochu se v tom ztrácím...

    OdpovědětVymazat
  8. O čistiacom kartáčiku rozmýšľam už dlho len si musím našporiť ;-) Nechcem si kupiť nejakú somarinu :-) Ale tento vyzerá sľubne :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám zatím jenom takovou houbičku z Primarku a bohatě mi stačí, takže do kartáčku asi zatím investovat nebudu

    OdpovědětVymazat
  10. Kartáček vypadá dobře, já nic takového nepoužívám a ani o pořízení neuvažuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Markiii: je právě rotační, proto se s Clarisonicem nedá srovnat, protože ten je sonický a to je úplně jiná technologie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem tyhle kartáčky ještě nezkoušela, ale docela dost mě to láká.. tak uvidím, kdy mě to chytne a nějaký si pořídím :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-sos-pro-me-ruce.html

    OdpovědětVymazat
  13. veľa som o ňom počula ale nemám nejaké veľké problémy s pleťou takže nemám nejakú veľkú potrebu investovať do takýchto nástrojov :P Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  14. na ty rozšířené pory by se to hodilo! nevim, co se posledni dobou deje, ale je to na me pleti horsi a horsi :/

    OdpovědětVymazat
  15. Já používám Clarisonic, je to samozřejmě poměrně velká investice, ale nějak k té sonické technologii mám větší důvěru, že je prostě účinnější.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Měla jsem čistící kartáček od Mary Kay a po pár měsících ho dala pryč, bohatě mi stejnou funkci splní i růžová gumová houbička na obličej z DM za 50Kč :) žádná sláva. Clarisonic bych vyzkoušela kvůli tomu spešl systému, ale do jiných kartáčků už se mi investovat nechce.

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám doma taky nějaký rotační čistící kartáček a moc mi nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem před časem uvažovala nad Clarisonicem, nicméně cena byla bohužel moc vysoká. Pak se mi líbil Philips, nicméně nastal stejný problém. Zkrátka a dobře, jak by řekla moje máma: A kdo to má živit?! Přece jenom i ty hlavice jsou dražší. A tak jsem jednoho krásného dne zašla do Rossmanna a koupila si kartáček za 30,- na vlastní pohon :D jeden jsem už doma měla dlouhou dobu, kdysi jsem ho používala, ale pak se na něj nějak zapomnělo. Visa Pure ani Clarisonic to sice není, ale i tak poslouží :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nedávno jsem si všimla, že značka Rival de Loop (Rossmann) přišla s vlastním kartáčkem...nemáte s ním už některá zkušenosti? Protože bych si nějaký kartáček chtěla časem pořídit a tady ten byl práv jenom za 399Kč. Dost o něm přemýšlím, ale bojím se, aby to nebyl nějaký šunt, ale zase se mě do kartáčku nechce dávat nějak moc peněz.
    Pokud byste se chtěly podívat na balení, fotka je na mém blogu.
    http://monrevemi.blogspot.cz/
    Nikoho nenutím se na můj blog dívat, nejsem jedna z těch, co se honí za nejvyšší sledovanosti, pokud by sem šla dát fotka, odkaz na blog bych sem nedávala.
    Mějte se krásně :-).

    OdpovědětVymazat
  20. O kartacku uvazuji, samozrejme clarisonic by byl nejlepsi ale cena je moc vysoka, takze jsem uvazovala o braunovi s epilatorem jenze je na baterky. Na tomhle se ki libi ze se da nabijet.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento mi neláká, já jedu v osvědčeném Clarisonicu a neměnila bych... Mám ho vyloženě na doporučení kožní lékařky a jsem maximálně spokojená =o)

    OdpovědětVymazat
  22. Takový kartáček bych si moc přála, ale bohužel je pro mě cenově nedostupný. Používám obyč od Avonu, ale to se s těmito nedá vůbec srovnávat.

    OdpovědětVymazat
  23. já mám kartáček od philips a jak jsem zprvu k tomu měla spíše negativní postoj (na co bych potřebovala kartáček? vždyť si pleť vyčistím i bez něj), tak teď jsem z něj nadšená

    OdpovědětVymazat
  24. Ďakujem ti veľmi pekne za recenziu, Rendy! čítala som ju niekoľkokrát, aby mi nič neuniklo :D Práve totiž kúpu takejto kefky plánujem a doteraz som si myslela, že to bude práve VisaPure ale musím povedať, že aj vďaka tvojej recenzii mi je sympatickejšia táto. Navyše ako píšeš - ak to funguje rovnako, rada ušetrím a miesto 150€ zaplatím 90€, keď aj náhradné hlavice má Remington lacnejšie :)
    Ešte raz veľká vďaka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)