pondělí 25. května 2015

Zaměřeno na: zelené líčení

Co víc působí jarně a svěže, než zelená barva? Podle mě se trochu opomíjí a v líčení se jí tolik lidí nevěnuje a nepoužívá jí. Minimálně když se rozhlédnu na ulici, vidím víc černé a neutrální, než pěkné zelené :) Ale já jí mám ráda a myslím, že k hnědým očím pasuje skvěle, takže bych vám ráda ukázala několik svých oblíbených verzí stínů, paletek a tužek na oči v zelené barvě, které ráda používám :) Líbí se mi jak jasně zelené nebo tlumené trávové odstíny, tak i olivově nebo hráškově zelené. Prakticky žádná zelená  mi nevadí a líbí se mi snad všechny odstíny :)


Pokud nefandíte pudrovým očním stínům, dejte šanci očním linkám nebo očním stínům v tužce. Když vyberete ty správné, vydrží vám na očích celý den, nebudou se obtiskávat (nebo alespoň minimálně) a budou skvělé ve dnech, kdy nemáte čas stínovat oko 5 odstíny a chcete něco rychlého a snadného. Já osobně třeba během léta používám klasické pudrové stíny minimálně a dávám přednost líčení očí právě s barevnými tužkami.



Vybrala jsem pro vás mé tři oblíbené zelené tužky pro inspiraci. Moc ráda používám kombinaci MUFE tužky do vnitřního koutku a Sephora tužky do vnějšího koutku (ukazovala jsem vám ZDE). Málo kdy se stane, že by si toho někdo nevšiml a nezeptal se mě, co to mám na očích :) A přitom uděláte dvě barevné linky na oku a hotové je to za 30 sekund :) Nejnovější Chanel tužku mám ráda samotnou a baví mě její našedlá olivová barva s mikro třpytečkami. Je z letní limitky, takže kdyby se vám taky líbila, musíte si pro ní pospíšit :)




Všechny tyto tužky mám dobře vyzkoušené a všechny perfektně drží celý den, aniž by barva slábla nebo se příliš obtiskávala. MUFE a Sephora jsou navíc voděodolné, což se zvlášť v létě hodí vždycky :)



Dole: MUFE Aqua Matic (I-30) - Chanel Stylo Eyeshadow (137 Olivine) - Sephora Jumbo liner (10 green)




Zjistila jsem, že všechny mé oblíbené zelené paletky jsou z limitovaných kolekcí, takže už k sehnání nejspíše nebudou. Každopádně to berte jen jako inspiraci, pokud by vás zelené odstíny nadchly, je spousta možností, jak si nějaké opatřit :)

Pokud kliknete na název paletky, objeví se vám samostatný článek s podrobnějšími fotkami.


Clarins paletka Garden Escape byla sice letošní jarní limitka, ale aktuálně můžete zabrousit ke stojanům této značky a pořídit si z letní limitky stín Ombre Iridescente v barvě Aquatic green, který evokuje mořskou hladinu.



I M.A.C paletka Green Clean je z limitované kolekce Wash & Dry, ale u M.A.C seženete ve stálé nabídce celou škálu zelených stínů.



Sleek paletka Garden of Eden byla jeden čas hodně populární, ovšem které paletky této značky nejsou :) 





Jak jsem psala, produkty, které vám ukazuji jsou jen pro inspiraci a doma samozřejmě nemám milion zelených stínů nebo tužek :) Míst, kam pro něco zeleného vyrazit je samozřejmě spousta, ale za sebe bych vám doporučila spíše dražší značky nebo řekněme ne ty vyloženě drogerkové. Tam jsem si (co se zelené týče) nikdy nevybrala. Rozhodně nešlápnete vedle, pokud si vyberete ze široké nabídky stínů M.A.C nebo Inglot. Pro super tužky na oči pak můžete do Sephory pro jejich značku (mají jumbo i klasické verze tužek) nebo třeba skvělé jsou tužky Urban Decay (výběr odstínů je skvělý). Z levnějších stínů můžu doporučit paletku Bourjois ve verzi Rock this Khaki.




Urban Decay 24/ Glide on eyeliner (Freak, Deep End) - Clarins Ombre Iridescente (Aquatic Green)


Bourjois Rock This Khaki 



Oční stíny M.A.C


Zajímalo by mě, jak se na zelené stíny díváte vy? Líbí se vám tato barva a používáte jí? Případně máte doporučení na vaše oblíbené zelené stíny, tužky nebo paletky? :)

46 komentářů:

  1. Zelené stíny moc nepoužívám, ale tmavě zelené gelové linky od Rimmelu v odstínu Emerald mám ráda, a na očích je mám velice často.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. na zelené stíny odvahu nemám, abych si je dala na celé víčko, ale už hrozně dlouho mám tužku od Rimmel Extreme Definition Two Tone právě v zelených barvách a hrozně ráda ji používám :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mám velkou radost, že se někdo také věnuje zelené! Osobně ji na očích zbožňuji a skvěle se doplňuje s nude rty :-) mám zelenou mnohem radši než modrou na očích, nepůsobí na mě tak lacině, nevím čím to je :-) doma mám zelené gelové linky od Rimmelu by Kate a často je nosím jen tak s řasenkou, když chci megarychlé líčení, k tomu přidám výrazné rty a je to hned a přitom ne úplně obyčejné :-) když mám chvíli čas, tak si pohraju právě s paletkou od Sleeku Garden of Eden, která byla má úplně první od Sleeku a dlouho jsem používala jen ty více zemité odstíny, pak jsem ale dala zelené zelenou (:-D) a dá se s ní vykouzlit úžasné líčení! Tímto článkem jsi mi dnes udělala tedy velkou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na zelene pudrove ocne tiene si trufam iba v khaki farbe, ale zato zelene ceruzky na oci mam velmi rada a mam ich dost v roznych odtienoch. Chystam sa poriadne si obzriet tie Sephora jumbo ceruzky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Zelené stíny nejsou nic pro mě :) Na oku se mi to moc nelíbí :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny moc nepoužívám a když už, tak hnědé :) tužku mám jen černou ...na zelenou bych si netroufla :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta olivová tužka vypadá dobře a skvělý je i obrázkový návod, jak na stíny. Já zatím zelenou nepoužívám, ale jsem nahlodlá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nelíčím se =D, ale ty tulipány jsou krásné..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle líčení vypadá krásně, ale ne každej to takhle parádně zvládne ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zelené líčenie sa mi veľmi páči, ale nie na mne - akosi sa s ním neviem stotožniť, ale na druhej strane veľmi rada používam tyrkysovú linku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se zelená na očích líbí, ale bohužel ne na těch mých. Zkoušela jsem to na milion způsobů, ale zelené stíny na zelených očích budou vždycky vzbuzovat nemocný dojem.

    OdpovědětVymazat
  12. Zelená áno, hlavne olivovozelená. Kedysi som mala viacero zelených tieňov, no všetky som vyhodila, zostal mi len jeden a práve som na love ďalších :)

    OdpovědětVymazat
  13. kedysi som nosievala klasicky zelené tiene a veľmi sa mi to páčilo, no teraz si to už neviem na sebe predstaviť :) možno tak max zelenú očnú linku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zelené stíny se mi moc líbí na jiných holkách. Já osobně zelenou nepoužívám, dávám přednost tyrkysové a modré :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já zelenou používám, líbí se mi :) A to líčení, co jsi přidala je krásný

    OdpovědětVymazat
  16. K mému hnědému oku si teda zelené líčení představit neumím. Ale lahvově zelenou zbožňuju na oblečení.

    OdpovědětVymazat
  17. Zelená zrovna není barva po které bych v líčení očí sahala, zkoušela v líčení různé odstíny zelené, ale ne, prostě to není ono, takže preferuji jiné barvy:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi, ale většinou ji to není barva po které sahám :) Napravím, na léto se mi to vážně líbí.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám zelenou moc ráda a kašlu na všechny předsudky, které barvy bych kvůli svým očím neměla nosit - ony moje oči taky v průběhu roku mírně mění odstín, takže občas je mám i vysloveně dozelena, a kdybych se měla každý ráno otravovat s tím, jak zrovna vypadají moje duhovky, asi bych se zbláznila :) Ty tužky mají úžasné barvy!

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  20. K hnědým očím je zelená v jakémkoliv odstínu super. Když už jdu do zelené, používám Garden of Eden nebo mono stíny Urban Decay - Green Goddess nebo E-style - Mossy Green. Z jumbo tužek je překrásná NYX, odstín Cucumber. Toho si na mých očích už všimlo více lidí.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Škoda, že nemám zelené oči :).

    OdpovědětVymazat
  22. Měla jsem pár tužek na oči v této barvě, ale dala jsem je pryč, protože jsem je nepoužívala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dřív jsem používala hnědou hodně, dneska spíš výjimečně, každopádně na jaro a léto mi to přijde jako skvělá barva :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  24. Zelenou nepoužívám tak často, ale občas chci jít v barevným:) Taky asi záleží jak to ladí ke zbytku. Ale tipy jsou moc dobrý;))

    OdpovědětVymazat
  25. I když mám zelené oči, zelené stíny moc nevyhledávám :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Zelená je pěkná barva, ale na své oči bych si ji nedala. Líčení na fotkách vypadá nádherně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se zelené stíny líbí, ale vzhledem k tomu, že mám zelené oči, tak jenom na někom jiném. :D Na hnědých očích vypadají peckově :-)

    OdpovědětVymazat
  28. K modrým a zeleným očním stínům mám averzi, ačkoliv návod na líčení, který jsi sem přidala je moc povedený, tak třeba první dvě fotky s motivačním líčením jsou pro mě odpudivé :-( Samozřejmě jde s těmi hle barvami kouzlit a jde se nalicit i moc hezky, ale není to nic pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty barvy vypadají dobře, ale na mě jsou moc výrazné.

    OdpovědětVymazat
  30. Zelenou vůbec nemusím, nemám ani moc zelených kousků oblečení, natož malovátek. Ale olivová je krásná, paletka Clarins by mě určitě neurazila :D

    OdpovědětVymazat
  31. Zelené stíny mám taky moc ráda a rozhodně doporučuju zelenou paletku z Yves Rocher - super pigmentace, dlouho na oku vydrží. Viz https://instagram.com/p/wjvBh0SwuT/?taken-by=klapi :)

    OdpovědětVymazat
  32. zbožňuji zelený akcent na tmavém kouřovém líčení.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  33. Zelená patrí k mojim najobľúbenejším farbám, väčšinou tmavozelená, ale môžem aj svetlejšie. Zvláštne je, že si ju nevyberám cielene :) V líčení ju tiež niekedy použijem. Vlastne, mám niekoľko zelených tieňov i ceruziek, ale už som dávno žiadnu nepoužila.

    OdpovědětVymazat
  34. Zelenou na očích FAKT nemám ráda :-D nelíbí se mi na mojí světlý pleti a s modrejma očima a blond vlasama si v zelený přijdu nemocná... Přitom mám celej byt do zelena :-)

    OdpovědětVymazat
  35. já na očích zelenou nemam ráda, sem spíše na nude odstíny a výraznější rty:-) jinak ta paletka od sleeku vypadá docela dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné odstíny :) mně by to asi neslušelo, ale vypadá to fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tie ceruzky vyzerajú krásne, ale zelená na mojich modrých očiach... neviem... vlastne, možno to skúsim :).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  38. ja si nemôžem pomôcť (som zelenoočka), ale zelené tiene mi vyslovene prídu ako u vodníka, Garden of Eden mám, a spokojná s ňou veru nie som (výdrž úbohá) a vôbec. So zelenou na očiach nie som kamka :)

    OdpovědětVymazat
  39. Zelenou barvu ve svém šatníku ani v líčíích potřebáh prakticky nemám.
    Nějak jsem té barvě nepřišla na chuť. I když na jinýh lidech se mi zelené variace líbí.
    Osobně jsem více na růžovou, fialkovou, lila, šedou a jejich kombinace

    OdpovědětVymazat
  40. Stíny vůbec nepoužívám, natož tak zelené.

    OdpovědětVymazat
  41. Ne, zelená u mě fakt nevede...měla jsem za život možná asi tak jednou zelené stíny a vypadalo to hrozně. Občas sáhnu po tmavě zelené tužce se třpytkama na linku, ale to je u mě vrchol. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Na toto zatiaľ odvahu nemám, nosím iba nude odtiene :) ale možno v lete niečo skúsim vykúzliť :)

    OdpovědětVymazat
  43. Wau, i když zelenou moc nemusím, tak tohle vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Super nápad, zaměřit se na jednu barvu a věnovat jí celý článek:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)