neděle 31. května 2015

Výzva s Pantene - vyhodnocení

Určitě si pamatuje, že jsem vás před nějakou dobou vyzývala, ať se přihlásíte a zapojíte do testovací výzvy s Pantene PRO-V. Vybrané z vás pak obdržely testovací balíčky a celý měsíc používaly řadu šampónu s antioxidanty a kondicionéru z řady Intensive Repair. Dneska mám pro vás vyhodnocení testování a dojmy několika testerek. Aby to nebylo příliš dlouhé a nudné, tak jsem vybrala 10 z nich, které se s vámi podělí o své dojmy z testování a ukážou vám své vlasy před a po testování. Holky celý měsíc používaly pouze přípravky Pantene PRO-V, aby mohly zhodnotit jaké výsledky to na jejich vlasech zanechalo.

Všechny detaily o nové řadě jsem vám již vypsala ZDE a ZDE, abych se dneska nemusela opakovat a článek nebyl na týden :)

Následují stručné komentáře testerek. Plus (+) značí pozitiva a mínus (-) negativa, která při testování pocítily. Fotky jsou vždy řazené stejně - vlevo je fotka vlasů před testováním a vpravo jsou vlasy po testování.

Barevné odlišnosti vlasů jsou způsobené hlavně světelnými podmínkami, ve kterých byly fotky pořízené. Samozřejmě asi nikdo nechytnul naprosto stejný čas fotek a proto je třeba na to brát ohled. Tak se pojďme podívat na dojmy holek :)



1) Nela  

typ vlasů: suché, mají tendenci plihnout
frekvence běžného mytí: každý druhý den

+ překvapující objem vlasů
+ velmi pohodlné rozčesávání díky kondicionéru
+ krásná vůně obou přípravků (podle N.je to nejvoňavější šampon z drogerie)









2) Petra

typ vlasů: mastné
frekvence běžného mytí: každý den (max.obden)

+ šampon krásně pění (stačí použít i malé množství) a vlasy stačí umýt jen jednou
+ nádherná vůně obou produktů (vůně se ve vlasech udrží do dalšího umytí)
+ po 2 týdnech používání se frekvence mytí prodloužila až na 4 dny bez mytí
+ vlasy působí zdravěji, nejsou tolik rozlítané


- kondicionér by mohl mít hutnější konzistenci (P.má hodně dlouhé vlasy a po jejich umytí měla trochu problém s rozčesáváním)





3) Nikola

typ vlasů: suché na koncích a u kořínků se rychle mastí, jemné, krepaté, zplihlé a bez lesku

frekvence běžného mytí: 2-3x týdně

+ vlasy krásně voní i 3.den po umytí
+ vlasy se u kořínků tolik nemastily a konečky nebyly tolik krepaté
+ vlasy jsou hebké a jemné na dotek






4) Karolína

typ vlasů: mastnější se sklony k vysušování

frekvence běžného mytí: 2x týdně

+ šampon hezky voní a vlasy dobře umyje
+ po použití kondicionéru jsem zaznamenala lesklejší vlasy, které šly lépe rozčesat

- na konci testování jsem pociťovala, že jsou vlasy zplihlejší (vyhovuje mi, když šampóny střídám)






5) Katka

typ vlasů: velmi jemné a rychle se mastící

frekvence běžného mytí: každý den, občas obden

+ příjemná parfemace produktů
+ vlasy se snadno rozčesávaly a úprava byla snadnější
+ vlasy byly zdravější
+ po 2 týdnech nastalo nejlepší zlepšení vlasů (vlasy se tolik nemastily)

- v druhé části testování nebyl efekt po umytí stejný a tak viditelný (K. to přisuzuje tomu, že šampon nebyl určený na její typ vlasů a ráda by vyzkoušela šampon z řady Aqua Light, který je pro její typ vlasů asi vhodnější)






6) Dominika

typ vlasů: jemné, zplihlé, 2 roky nebarvené

frekvence běžného mytí: každý 2. nebo 3. den

+ šampon skvěle pěnil
+ vlasy krásně voněly
+ ze začátku testování měly vlasy pěkný objem
+ během testování vlasy povyrostly o 2,5cm 
+ nejlepší výsledek vydržel 2 týdny

- v druhé části testování bohužel vlasy jakoby zhrubly, postrádaly objem a elektrizovaly

Šampon i kondicionér bych si koupila znovu, ale prokládala bych ho používáním i jiných přípravků





7) Zdenka

typ vlasů: mastnější, špatně drží objem

frekvence běžného mytí: každé 3-4 dny

+ vlasy jsou lesklejší a nadýchanější
+ vlasy se méně mastily - někdy se podařilo prodloužit dobu nutnou k dalšímu umytí vlasů
+ příjemná vůně šamponu

- šampon by mohl více pěnit 






8) Kamila

typ vlasů: jemné, suché, díky odbarvování i trochu poničené

frekvence běžného mytí: každý 2.den

+ vlasy jsou úžasně nadýchané a mají lehký objem
+ jsou viditelně lesklejší 
+ působí zdravějším dojmem
+ líbí se mi parfemace obou přípravků

Z obou přípravků jsem nadšená, mým vlasům vyhovují a koupila jsem si  už další balení.




9) Markéta 

typ vlasů: mastné

frekvence běžného mytí: 3x týdně

- první dvě umytí se vlasy strašně cuchaly (ve vlasech se tvořily "dredy")

+ to se změnilo po třetím umytí (což M. přisuzuje tomu, že ve vlasech bylo něco "zlé", co šampon dokázal vymýt)
+ vlasy byly i viditelně lesklejší

- nicméně se vlasy rychle mastily (což M. přisuzuje tomu, že tato řada není přímo určená na její typ vlasů a pro sebe by příště zvolila řadu Aqua Light)






10) Katka

typ vlasů: suché

frekvence běžného mytí: obden

+ vlasy se snadno upravovaly a šly dobře rozčesat
+ vlasy jsou po použití jemnější a lesklejší
+ vlasy jsou nadýchané


Tato řada produktů mi skvěle sedla a v budoucnu chci určitě koupit další balení





11) Rendy

typ vlasů: rychle se mastící

frekvence běžného mytí: obden

A na závěr moje dojmy z testování. Používala jsem šampon z řady Aqua Light, se kterým mám dlouhodobě skvělou zkušenost a vím, že mým vlasům sedí. Neobsahuje silikony a tudíž nedráždí mou dermatitidu a vydržela jsem ho v pohodě používat celý měsíc. Trochu jsem se toho ze začátku obávala, protože šampóny jinak střídám a nikdy žádné takhle dlouho samostatně nepoužívám. Rozdíl jsem zaznamenala prakticky hned po prvním použití, protože vlasy byly nadýchanější, jemnější a byly poměrně lehké. S objemem obecně hodně bojuji a cokoliv, co mé vlasy udrží alespoň den či dva nadýchané, musím velebit :) Zhruba po týdnu jsem zaznamenala i více lesku ve vlasech a často se mě někdo ptal, jestli mám novou barvu nebo jestli jsem byla u kadeřnice. Cítím, že šampon z vlasů vymyl něco nežádoucího, co tam nemá dělat a že jim to dělá dobře. Někdy se stalo, že jsem vlasy mohla umýt až každý 3. den, což u mě bývá svátek :) Nadále tedy šampon používám ale střídám ho i s jinými značkami, aby si vlasy nezvykly a ten příjemný pocit lesklých a nadýchaných vlasů mi vydržel co nejdéle.

Za sebe můžu tedy rozhodně doporučit (což ovšem není novinkou, protože tento šampon používám už několik let a má spokojenost stále trvá :)


Některé další komentáře testerek:


Bára - pecka - vidíš z dotazníku, byla to pro moje vlasy naprostá pecka a myslím si, že u nich dlouho zůstanu

PetraPantene PRO-V mi sedl skvěle, už během mytí jsem cítila, jak vlasy krásně zjemňuje a jsou hebké a to zvlášť díky kondicionéru. Přítel tvrdí, že vlasy mám teď mnohem hezčí. Na pohled prý vypadají zdravější a jsou jakoby uhlazenější.

Lucy Musím pochválit úbytek roztřepených konečků. Ne moc výrazný, ale je tam. Vlasy mám dost jemné a můžu říci, že i to se trochu zlepšilo a jsou mírně pevnější. Ale rozhodně jsem nebyla spokojena s jejich rozčesáváním, které bylo horší, než při užívání jiného šampónu.

Hana -Šampon byl fajn, nenašla jsem vůči němu nějaké negativum. Pokožku hlavy umyl, lupy nezpůsobil. Ale kondicionér byl na mé suché vlasy krátký, možná se mi zdálo, že i vysušoval.

MartinaVlasy byly lesklejší a vypadaly zdravěji, ale bohužel po třetím týdnu se mi začaly rychleji mastit, myslím si, že kvůli silikonům.

Celkové vyhodnocení

Po měsíci používání mi holky poslaly vyplněné dotazníky, kam zaznamenaly, zda pocítily nějakou změnu a za jak dlouho a také to, čeho se ta změna týkala. U otázky - Jakých oblastí se zlepšení týkalo, mohly testerky zaškrtnout více možností.





Ráda bych touto cestou ještě jednou poděkovala všem dámám, které měly chuť se testování zúčastnit a podělit se s námi o své dojmy z používání. Doufám, že pro vás výsledky budou zajímavé a něčím přínosné :)

Budu určitě ráda, když se s námi také podělíte o své zkušenosti s produkty Pantene PRO-V. Vyzkoušely jste třeba už nějaký ze šampónů s antioxidanty? :)

32 komentářů:

  1. Tak toto velké vyhodnocení je fakt zajímavé :).

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, píšeš, že máš dermatitidu? Objevil už se na blogu nějaký článek s přípravky, které na ni používáš? Mám stejný problém a dost by mě zajímalo, jak se s tím vypořádáváš ty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hmm Pantene sampony som neskusala uz hadam aj 10 rokov ale celkom slusne si ma navnadila ;), urcite v najblizsej dobe nejaky vyskusam

    OdpovědětVymazat
  4. Clare: vyloženě článek na toto téma asi nemám, ale výhledově plánuji velký souhrnný článek o mé vlasové péči :) Doufám, že během června ho stihnu připravit :) Jinak o všem, co doteď používám se dočteš ve starších článcích, filtrovat je můžeš např. podle štítků, které jsou úplně dole na stránce. Třeba hledej kategorie "Vlasy", "péče o vlasy" nebo třeba "šampón" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten šampón bych asi měla vyzkoušet:)) Jinak povedený článek;))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek,tuto značku jsem nikdy nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  7. Taky používám aqua light a spolu s kondicionérem od baley a olejíčkem od elseve je to skvělá trojka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě tahle řada šamponu vypadá fajn. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je bezva - spousta názorů na jednom místě :-) já pořád nějaký dokonalý šampon hledám :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Super rcenze, libilo by se mi delat casteji takovehle recenze s vice hodnoticimi :))

    OdpovědětVymazat
  11. Docela slusne vysledky, sice vlasove kosmetice z drogerie moc neverim ale pantene asi zkusim :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zkoušela jsem Aqua Light a byl moc fajn, určitě si ho ještě někdy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Řada Aqua light je super, používám už dlohou dobu ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Takováhle forma recenze je úplně super, můžu si z toho snadno vybrat názor testerek s mým typem vlasů

    OdpovědětVymazat
  15. Super clanok ... Urcite vyskusam. Sampon skusim, mam zosvetlene vlasy, treba regeneraciu ;-)
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna teď používám šampon a kondicionér Aqua Light a fakt pecka, už nemyji vlasy obden, ale ob dva dny, takže prodloužil interval mezi mytím a vlasy jsou voňavé a nadýchané.

    OdpovědětVymazat
  17. :) pekna recenzia strasne sa mi paci , mozno vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělé, že jsi začlenila názory holek, u některých je ta změna vážně vidět, asi se po šamponu podívám, ale spíše po řadě Aqua Light.. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. S kondicionérem z této řady jsem byla moc spokojená, jinak jako šampon používám Aqualight.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Taky už nějaký pátek používám Aqua Light a jsem spokojená, mám radost hlavně z toho, že nebosahuje silikony. Vlasy dělá vážně nadýchané a s vůní souhlasím, je skvěle voňavý. Střídám ho ještě s dalšími šampony, ráda bych pak ale, až dojde, přešla na zcela přírodní.

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, na tento článek jsem čekala a těšila jsem se! :)

    OdpovědětVymazat
  22. toto velké testování byl dobrý nápad, je to zajímavé si takhle přečíst více názorů :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nela a Karolína mají boží vlasy! <3 Jinak tedy koukám, že převážně se objevují klady :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tyjo, tohle je super článek! :)
    Je to hrozně zajímavé, jak se tam vyskytuje spoustu názorů. Taky doufám, že takové články budou častěji :)

    OdpovědětVymazat
  25. Opět krásný článek, a opět bych to chtěla všechno vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem z nej byla take nadsena a urcite si ho poridim znovu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pantene jsem už minimálně 6 let neměla na hlavě :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem nedávno vyzkoušela šampon a kondicioner Pantene na zničené vlasy a po prvním použití byly vlasy opravdu jiné, takovým fajn způsobem :-)
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. No neviem, väčšina vlasov pred aj po sa mi zdá rovnaká teda :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  30. Ja mam s Pantene jen dobre zkusenosti. Vlasy se mi masti o neco mene :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Krásný článek, děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)