čtvrtek 7. května 2015

Úprava obočí s Milani

Krásné dobré ráno všem! Dneska je v Praze od rána krásné počasí, tak doufám, že to ještě takhle chvíli vydrží :) Mám pro vás dva takové malé tipy, co se týče úpravy obočí. Oba dva produkty jsou od značky Milani a oba jsou velice dobře cenově dostupné a prodávají se i u nás.




Milani Brow Fix - sada na úpravu obočí (odstín 02 medium) - koupíte např. ZDE za 159 Kč

Oba dva produkty jsem si kupovala v New Yorku v jejich místní drogerii. Na set na obočí mě úplně prvotně nalákala Péťa, protože ta ho používá i jako oční stíny, což´vypadá taky skvěle. Je to vlastně strašně univerzální paletka, protože díky třem stínům vymalujete jak obočí, tak i oči :) Vzala jsem si prostřední paletku 02, protože mi barevně sedne asi nejvíce. Na obočí používám hlavně nejtmavší odstín. Moc se mi líbí, že je v paletce i rozjasňující stín, který ráda používám pod obočí nebo do vnitřního koutku oka pro projasnění. Líbí se mi i umístění aplikátorů, protože pokud je zvednete, objeví se pod nimi ještě zrcátko. Jasně, aplikátory jsou pidi a na pravidelné používání to není, ale na cesty to stačí a fajn je i přiložená pinzeta. Celé balení je poměrně bytelné a otvírání drží dobře (pro otevření musíte zmáčknout malý čudlík v přední části balení). Pigmentace stínů je super a jdou použít jak na obočí, tak na oči. Pokud barvu na obočí zafixuju voskem nebo gelem, vydrží v pohodě celý den. Jsem tedy naprosto spokojená a nemám, co bych vytkla :)








(web)


Milani Brow Shaping wax - transparentní (Clear) - koupíte např. ZDE za 99 Kč


Na fixaci obočí můžete použít spoustu produktů, ale musím říct, že mě tenhle vosk v tužce fakt baví. Odpadá nutnost použití dalších štětečků nebo aplikátorů, jako v případě vosků, které jsou součástí různých sad na obočí. Můžete s ním i jenom fixovat tvar obočí, pokud nejste zvyklé obočí jakkoliv dobarvovat. Je to super pomocník do kabelky, protože během pár sekund s ním obočí zkrotíte. Vosk není příliš měkký ani příliš tuhý, takže se nemusíte bát, že si tužkou vyryjete do obočí brázdu, nebo že se vám rozteče hned po prvním kontaktu s kůží. Tužku klasicky ořežete ořezávátkem s větším průměrem. Podobné tužky zatím myslím v našich drogeriích jiné značky nenabízejí, ale např. Sephora nedávno přišla se stejným voskem v tužce. Opět nemám, co bych vosku vytkla a můžu ho vřele doporučit.



Oba produkty jsem si opravdu velice oblíbila a ráda je střídám s jinými osvědčenými pomocníky, kterými krotím své obočí. Cenově myslím vychází velice dobře a jsou dostupné pro všechny. Škoda, že Milani nemá i v našich drogeriích stojan, protože si myslím, že by byl často vybrakovaný :)

Čím své obočí rády upravujete vy? Máte třeba tyto produkty vyzkoušené? :)

47 komentářů:

  1. O tom setu na obočí už déle uvažuji, asi do něj půjdu :). Jen zas nevím, jestli jít do light nebo medium verze :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych neviděla reálné odstíny na tvé ruce, nevybrala bych si. Podle fotky, kde jsou všechny tři varianty, bych řekla, že 01 je moc světlá, 02 se mi zdá až moc teplá a taky poměrně světlá a 03 má prostřední odstín až lehce do červena?? Ale pokud ty swatche souhlasí, tak tvoje 02 vypadá dobře a kdybych na obočí používala stíny (používám něco jiného), tak bych do setu šla :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné barvičky.. :-)

    zvu tě na svůj blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je úplně skvělý tip, hlavně ten vosk v tužce! díky moc

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sada je rozkošná s tím držátkem, už jen kvůli téhle vymakanosti jí potřebuju :D Jinak své obočí spíš nechávám volně dělat si jak chce co chce, ale vosk vypadá jako něco, co by se hodilo i mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi zaujimave produkty. Skoda len, ze ten vosk nie je vysuvaji, ale orezavaci.
    Balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle sadu jsem nezkoušela, ale měla jsem tu od Essence a barevně mi nesedla. Teď používám Brow wiz od Anastasia BH a jsem naprosto spokojená :) mám od nich i stíny na obočí a oboje naprosto parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. Tá paletka je naozaj veľmi zlatá, super tip :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je upravené a zvýrazněné obočí naprostý základ, bez kterého bych snad ani nevyšla z bytu, důležitější snad i než řasenka :-) Mám doma spoustu podobných paletek na obočí a všechny mi přijdou víceméně stejné a fajn, ale teď jsem si strašně oblíbila barevný gel Gimme Brow od Benefitu, je to pro mě nejpraktičtější a skvěle to vypadá. Zjistila jsem, že podobnou věc má i Loreal myslím, tak to asi vyzkouším, jako levnější variantu :-) Ta vosková tužka mě ale zaujala a v Sephoře na ní kouknu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. v poslednej dobre používam paletku Catrice, tá je veľmi dobrá, predtým som používala ceruzku, ale nebolo to ono... táto paletka vyzerá super, no ak niečo nie je v čechách, na slovensko to asi ani nedorazí :) škoda no, čo už

    OdpovědětVymazat
  11. já používám stín od Inglotu, tužku Essence a pak nějaký gel, s obočím si docela vyhraju :) ale souhlasím s Ell, podle jejich fotek bych si taky nevybrala!

    OdpovědětVymazat
  12. Setik je moc pekny ale asi bych si nebyla jista jakou paletku zvolit, chtelo by to nekde vyzkouset...a ten vosk v tuzce?vypada jako hodne prakticky pomocnik, docela dost me zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  13. Setik je moc pekny ale asi bych si nebyla jista jakou paletku zvolit, chtelo by to nekde vyzkouset...a ten vosk v tuzce?vypada jako hodne prakticky pomocnik, docela dost me zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ell MyMakeupStore: kdybych nestála u stojanu Milani osobně, asi bych taky nevěděla, jestli koupit nebo ne :) Myslím, že moje swatche jsou celkem realistické a odpovídají skutečnosti :) Ale souhlasím, že z toho "ofiko" obrázku bych taky váhala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle produkty mě i celkem zaujali :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto produkty jsem zatím nezkoušela. Obočí si upravuju tužkou, nebo stínem. 

    OdpovědětVymazat
  17. super tip! viem, čo ďalšie kúpiť na obočie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  18. Používám set od Oriflame, ale ráda se nechám inspirovat, obzvlášť když Milani je značka, která je pro mně zatím neprobádaná a která mně láká:-) Mám v merku tvářenky a moc ráda vyzkouším i set na obočí:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Na ten vosk v tužce mám taky zálusk! ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Paletka je hezka. Ja si oboci upravuji jen pinzetou. Mam sve dost tmave a prijde mi, ze dalsi barvu nepotrebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten vosk vypadá vážně zajímavě :)
    Kdy bude recenze na paletku The Nudes od Maybelline? Nemůžu se dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  22. O tom setu už jsem uvažovala dřív, ale teď mám pocit, že nutně potřebuju obojí :)

    OdpovědětVymazat
  23. Set se mi moc zalíbil i ten vosk v tužce vypadá dobře;))

    OdpovědětVymazat
  24. Většinou jsem líná používat pudr a pak ještě vosk, takže používám barevné gely na obočí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Teda mňa dosť láka tá ceruzka, príde mi taká šikovná... :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  26. Já hrozně ráda používám stíny na obočí jako stíny na oči. Protože ty matné hnědé stíny (ty nejtmavší) nemají většinou v těch setech chybu !!!

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ten set vypadá parádně, já na obočí používám hnědou jumbo tužku na oči od lorealu, nananáším přímo tužkou ale zkoseným štětcem, je to rychlé a vypadá to dobře, kdyby bylo Milani v drogerii tak bych do setu určitě šla, tak snad časem.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Z paletek bych si barevně nevybrala, ale teda hodně mě zaujal ten vosk, v takové formě jsem ho ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  29. Hm vosk jsem znala jen v paletce. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten set vypadá skvěle, určité ho vyzkouším, ale až vypotřebuji svůj gelík :-)

    OdpovědětVymazat
  31. já už celkem dlouho uvažuju nad tím světlým setem.. teď jsem si koupila set od makeup revolution a ty jo, po dvou dnech se skoro celej rozpadnul (a to mi leží jen na stole) :D nechápu.

    OdpovědětVymazat
  32. Pouzivam set od HM nebo si oboci barvim.

    OdpovědětVymazat
  33. Set i tužka vypadají skvěle! A ta cena! Až dodělám svojí ELF tak do nich asi půjdu :-) díky ta tip!

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám s obočím jako takovým celkem problém, nerada ho upravuju a nikdy mi nepřijde, že "to je ono". Používám paletku na obočí od sleeku. Ten vosk si určitě pořídím a myslím, že rovnou přihodím i ty "stíny", protože jsi mě popisem opravdu nalákala. :-) děkuji

    OdpovědětVymazat
  35. Táto sada sa mi veľmi páči, obsahuje asi všetko, čo by som si od sady na obočko priala :) skvelý článok

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  36. Na Milani mám už delší dobu zálusk :)!

    OdpovědětVymazat
  37. to se mi velmi líbí, já zatím na obočí používám jen pinzetu

    OdpovědětVymazat
  38. Paletka se mi teda fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  39. Teda ta tužka vypadá dobře, to vidím poprvé!

    OdpovědětVymazat
  40. tie tiene vyzeraju super , rozmyslam zmenit paletku z oriflame na nejaku inu mozno skusim tuto :)

    OdpovědětVymazat
  41. Paletka vypadá dokonale a já jí teď už taky potřebuju! Brow2 vypadá jako taková ta univerzální studená, co sedne skoro každému, tak snad to tak taky bude :)

    OdpovědětVymazat
  42. Vosk v ceruzke? To vidím asi prvýkrát- doteraz som sa s tým ešte nestretla :/

    OdpovědětVymazat
  43. Tak na vosk v tužce jsem ještě nenarazila, ten mě hodně zaujal a líbí se mi i ta paletka, ale asi bych stíny potřebovala vidět naživo, abych si vybrala správně :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Super to vyzera aj ta pigmentacia je mega a krasne balenie ... a ten vosk ohhhhh :}

    OdpovědětVymazat
  45. set vyzerá úplne luxusne :) páči sa mi že tam je na výber z viacerých odtieňov a taktiež je k tomu aj pinzeta a tieto veci plus zrkadlo :) o vosku v tyčinke som ešte nepočula, ale znie to dobre

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)