pátek 29. května 2015

The Nudes - nahá paletka od Maybelline

Když Maybelline ohlásil příchod této paletky do našich drogerií, nepřestávalo se o tom mluvit. Někdo se moc těšil a někoho odradily zahraniční ohlasy, které ne vždycky byly pozitivní. Nechtěla jsem se nechat ovlivnit, dokud paletku sama nevyzkouším a neudělám si na ní názor sama :) A jestli je ten názor pozitivní nebo negativní se dozvíte právě teď.


Paletka The Nudes Maybelline - koupíte exkluzivně v DM drogerii za 349 Kč

Pokud si dobře pamatuju, paletka byla teď v akci za 279 Kč a s DM kuponem snad dokonce za 209 Kč, což je super cena. Paletka 12 stínů obsahuje jak matné, tak i lesklé stíny a myslím, že je pěkně barevně poskládaná. Člověk může vytvořit jak nenápadné líčení na každý den, tak i výraznější kouřovky na večer. Co se pigmentace týče, byla jsem mile překvapená. Upřímně jsem čekala hrůzu a děs, protože co si budeme nalhávat, paletky z drogerií většinou stojí za prd. Světlejší stíny z této paletky mají sice slabší pigmentaci, ale není to nijak tragické. Světlé odstíny jsou slabší i v mnohem dražších paletkách, takže bych to jako problém neviděla. Zbytek stínů je fakt solidní a to i matné odstíny. Samozřejmě se kvalitou nemůžou rovnat třeba stínům od Urban Decay nebo Too Faced, ale s tím se asi počítá :) Swatche můžete porovnat níže, tmavší nebo třpytivé odstíny jsou samozřejmě nejlépe pigentované. Stíny mají i příjemnou texturu, nejsou křídově suché, jak to u velké části stínů z drogerie je. Matnější trochu více práší, ale to je taky tak nějak normální jev :) S bází mi vydrží v pohodě celý den i když u těch lesklejších je večer vidět, že lehce vybledly. Vážně si nemůžu stěžovat i když mám samozřejmě desítky mnohem dražších stínů nebo paletek. Tohle je prostě moc fajn paletka, kterou může sehnat každý v drogerii, což je super. Nebála bych se jí doporučit ani začátečníkům, kteří s líčením teprve experimentují a osahávají si líčidla a zkouší, co se jim líbí. Myslím, že paletka neurazí ani pokročilejší milovníky kosmetiky, i když chápu, že pokud někdo vlastní povětšinou dražší paletky, asi nebude mít tendence si tuto pořizovat. 






Dole: detail barvy prvního světlého odstínu





Balení paletky není úplně marné, ale cenu za design by asi těžko získalo :) Plast je celkem bytelný a pevný, zavírání drží dobře. Určitě by na vzhledu šlo zapracovat, ale pořád se držíme v regálech drogerií, takže to beru sportovně :)


Z druhé strany máte pro inspiraci pár návodů na líčení



Suma sumárum - paletka mě vážně mile překvapila, čekala jsem, že bude špatná, ale podle mě to tak zlé vůbec není. Stíny mají pěknou pigmentaci, dobře drží a hlavně neutrální odstíny se ve vašem kosmetickém šuplíku nikdy neztratí. Palec nahoru pro Maybelline, že paletku v našich drogeriích uvedl, protože je to asi jedna z mála paletek, která by se dala doporučit :) V obchodě vidím bohužel jako velké úskalí to, že testry stínů budou pořádně ochmatané a trochu se obávám toho, že to bude mít vliv na pigmentaci stínů. Někoho by to tak mohlo zbytečně odradit od nákupu, protože jsem sama mnohokrát zažila, že když je testr ošahaný od milionu lidí, na povrchu stínu se vytvoří takový jakoby mastný tuhý povlak a zdá se, že stíny skoro nebarví. S tím bohužel asi nic nenaděláme, ale jestli o paletce uvažujete, určitě si vygooglete více fotek, podívejte se na různé tutorialy s líčením  a samy posuďte. U mě vážně dobrý :)

Btw. líbí se mi i ta narůžovělá verze, která je ale zatím v prodeji jen v USA. Doufám, že i ta se k nám jednou dostane :)

Co na paletku říkáte vy? Líbí/nelíbí se vám? Vyzkoušely jste jí nebo jste si jí třeba i koupily? :)



PS: Děkuji Maybelline za poskytnutí paletky k recenzi

58 komentářů:

  1. Paletka vypadá dobře a je super, že konečně je něco takového k dostání v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, na recenzi na tuhle paletku ve tvém podání jsem se moc těšila. Přiznám se, že stále odolávám koupi. Důvod je ten, že pořád čekám, jestli i k nám do drogerie přijde paletka od Loreal: Colour Riche La Palette Nude. Nemáš o tom nějaké zprávy? Nicméně abych se vyjádřila k The Nude, zkoušela jsem v drogerii na hřbet ruky, to ještě tester ochmataný nebyl, takže mě pigmentace hodně mile překvapila, že už jsem ji opravdu málem měla v košíku. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se teda všech paletek a stínů z drogerie už zbavila, ale tahle mě zaujala :). Vážně vypadá dost kvalitně, dívala jsem se na tester a překvapila mě pigmentace i textura.

    OdpovědětVymazat
  4. Harmony: jéé, tak to mě těší :) U té Loreal paletce bohužel žádné info nemám a trochu se bojím, že se k nám nedostane :( Určitě hned jak bych se dozvěděla, že se u nás třeba bude uvádět, sdílela bych to všude :) Samotnou mě zajímá a přemýšlím, jestli si jí nechat dovézt ze zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, taky jsem si myslela, že paletka bude mizerná.

    OdpovědětVymazat
  6. tiež som na ňu pozerala v drogérii a aj super cena 10€ bez akcie, ale povedala som si že nude paletiek mám doma habadej, tak som ju tam nechala :) ale je krásna, to sa musí uznať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aby som povedala pravdu, mňa vôbec nezaujala. Som ale rada, že je niečo také dostupné v drogérii, kupovať a testovať ju určite nebudem.

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn, že je teď v drogerii takováhle paletka. Podle mě je to dostupnější verze Naked od Urban Decay. :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Na tuhle recenzi jsem čekala. V líčení očí jsem strašně levá, ale stejně jsem v DMku okolo paletky mlsně obcházela.

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě palec nahoru, že se paletky konečně dostávají i k nám, příklad by si mohly brát i ostatní kosmetické společnosti, ať máme nějaký výběr.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Čím víc na ni koukám, tím míň mě zajímá. Složení stínů v paletce není nijak speciální, takže si ji asi nechám utéct :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Musím teda uznat, že vypadá fakt skvěle a má i velmi pěknou pigmentaci :) Možná, že budu o ní uvažovat :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem s ní moc spokojená, akorát by mi mohla na víčkách lépe držet! :) Každopádně jsem ráda, že se k nám do drogerie konečně dostala nějaká paletka. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vazne nad nou uvazujem. Uz 2 krat som ju mala v kosiku, ale vzdy si poviem, ze nude paletiek a tienov mam dost. Ach jaj :)

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka vyzerá celkom použiteľne, dizajn síce nič moc, ale asi by som si dala povedať... nemať toľko nude tieňov... :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  16. Taky doufám v tu růžovější ... ale i tato paletka je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Paletka má pěkné odstíny. Líbí se mi, že vypadá tak obyčejně. Doma ji nemám a ani jsem nezkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě určitě plus cena je slušná s kuponem z DMka je to skoro zadara a jako jedna z mála jde běžně sehnat v drogerii takže nekupujete zajíce v pytli :) klidně víc takových

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné, jemné odstíny, takové mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je super, že se najde i levnější paletka, která je použitelná :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem z téhle paletky tak trochu na vážkách. Když jsem se dozvěděla, že přichází k nám, tak jsem byla nadšená a byla jsem přesvědčená, že si ji pořídím, ale pak jsem v drogerce dost váhala a vlastně váhám doteď. Ale Tvá recenze mně možná nakopne:-)

    OdpovědětVymazat
  22. odtiene vyzerajú veľmi dobre a celkom aj použiteľne :) súhlasím s tým, že testery v drogériach sú celkom na nič potom keď ich každý obchytá, tiež ma to veľa krát odradilo od kúpi

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkná paletka. Já jsem spokojená se svojí Iconic 2 od MRL, a tak tuto paletku zkoušet nebudu. Ale je fajn, že se v drogeriích rozšiřuje nabídka kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta paletka je nádherná a prostě pro mě jako dělaná asi proto že jsem spíše na NUDE líčení

    OdpovědětVymazat
  25. Tak paletka mě mile překvapila:) Mě se ty odstíny moc líbí a určitě nad ní budu přemýšlet..

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná paletka, už se těším až si ji taky koupím :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
  27. Ja som ju skusala len v drogerii a ku kupe ma nepresvedcila. Nebola to vyslovene hroza (ako tie penove tiene od Max Factor, co som tam po vyskusani este 5 minut facepalmovala v drogerii..) ale ani nic, co by som potrebovala vlastnit. Viac mi vyhovuju mono stiny, ktore su skladnejsie. Ak by som si kupovala paletku, tak len nejaku super, ktoru viem, ze urcite vyuzijem a rada ju budem i tahat na cesty..

    OdpovědětVymazat
  28. Nude paletky ovládly svět. Já mám pouze jednu levnou variantu od MUA a na mé příležitostní líčení mi bohatě stačí. Těším se ale na tu narůžovělou variantu, jelikož mi právě tyhle tóny sedí lépe než klasické nude.

    OdpovědětVymazat
  29. Paletka vypadá moc dobře a jsem vážně ráda, že je i v našich drogeriích, ale asi se na ní úplně nechystám.. nude paletky mám do konce života a momentálně spíš experimentuji s barevným líčením a učím se ho nosit :-) nehledě na to, že i přes ty superlativa bych si radši asi trošičku připlatila za Sleek :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Paletka se mi moc líbí a hrozně ráda si ji pořídím, už jen proto, že značka Maybelline patří k mým oblíbeným :)

    Bělení zubů s BeconfiDent + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem ráda, že se v drogeriích taková paletka objevila, mne však neláká, mám raději výraznější barvy...nude stínů mám už dostatek :)

    OdpovědětVymazat
  32. Dneska jsem kolem ní šla v DM:) já bych jí nevyužila, ale líbí se mi:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  33. vždy keď som v drogérii, tak sa po nej pozriem a stále je vypredaná a to som bola už vo viacerých drogériách :) najprv som na ňu videla skôr zmiešané až negatívne recenzie, ale už teraz v poslednej dobe o nej čítam skôr kladné recenzie

    OdpovědětVymazat
  34. Musím říct, že čistě nude paletky jako je tahle už pro mě začínají být tak trochu nuda. Jsem zvědavá, jestli se dočkáme té narůžovělé, ta vypadá naopak zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  35. Díky za recenzi, aspoň už mám konečně jasno a vím, že ji nejspíš potřebuji :-D Stíny moc nepoužívám, takže tu paletku budu mít zase na sto let .o)
    pospisilovamich@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ty odstíny vypadají úžasně! Myslím, že se po ní kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Paletka vypadá hezky, ale počkám si, až se k nám dostanou, snad, nude paletky Loreal.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Už jsem na ni koukala, desing pěkný, ale nepřesvědčila mě o koupi..raději bych vzala neutrální paletku od Sleek..., která cenově na tom bude skoro stejně..;)

    OdpovědětVymazat
  39. Tato paletka se mi líbí, ale já miluji svoji čokoládu TF takže si jí určitě nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadá úžasně!:) ale víc se mi líbí narůžovělá verze

    OdpovědětVymazat
  41. Čtu na tuto paletku samou chválu a já ne a ne ji najít v drogerce. :-((
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Paletka mne zaujala, ale hnědých stínů mám poměrně dost, takže jsem jí prozatím nekoupila :) Co ale není, může velice brzo být! :D

    OdpovědětVymazat
  43. Nude paletky mám radšej z tej drahšej cenovej kategórie :) ale možno niekedy vyskúšam keď bude nejaká mega akcia na ňu :)

    OdpovědětVymazat
  44. Palec hore za to , že je něco takového v drogerii, ale za mne ne. Zkoušela jsem ji a nic moc, jsem zvykla na mnohem lepší pigmentace.

    OdpovědětVymazat
  45. Skvělé, že se drogerky obohatily o slibně vypadající paletku stínů. Musím na ni taky mrknout.
    Nude barviček není nikdy dost:-)
    Všechny palce hore pro Maybelline.
    Přeji pěknou neděli, Rendy

    OdpovědětVymazat
  46. Už ji mám taky nějaký ten pátek doma (a ještě právě za oněch zmiňovaných 209,-!) :) Takže pro mě jasná jednička s hvězdičkou!

    OdpovědětVymazat
  47. kupila som si hu lebo vyzera skvelo a chcela som vyskusat , a hrozne ma prekvapila a pouzivam hu po novom skoro kazdy den :)

    OdpovědětVymazat
  48. Já jsem se na paletku těšila od doby, co jsi o ní napsala a netrpělivě jsem ji stále v drogerii vyhlížela, ale tester v drogerii mě bohužel hodně zklamal. Raději se podívám po paletkách Revolution... :)
    Allen
    alena.hodonska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Holky ty ohmatane testery v drogerii - pokud vazne touzite vyzkouset cerstvy stin neni nic jednodussiho nez seskrabnout povrch stinu nehtem..je to zoxidovany stin vlivem potu z rukou a timto se vrchni zoxidovana vrstva lehce odstraní..

    OdpovědětVymazat
  50. Je super ,že se paletka povedla. Konečně nějaká co se vyplatí v drogerii koupit! :) Barvičky jsou krásné ^^

    OdpovědětVymazat
  51. Nedávno jsem na webu Maybelline narazila jako první na růžovou verzi. Takže když jsem zjistila, že sem se dostane akorát ta hnědá verze, tak mě to zamrzelo. Ale jsem ráda, že se něco takového neutrálního dostane do našich drogerií.

    OdpovědětVymazat
  52. Mně se moc nelíbí ten obal, vypadá tak lacině..

    OdpovědětVymazat
  53. Musím říct, že její vzhled se mi celkem líbí. Na drogerii určitě. Myslím, že je to ideální, cenově přijatelná verze, pokud někdo shání decentní neutrální paletku. Hmmmm...že by? :D

    Zdraví, Nikola :)

    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  54. Ja ju mám tiež doma a musím uznať, že ma milo prekvapila :) :)
    http://zerilicosmetic.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  55. Odolala jsem, mám Naked jedničku a vystačím si :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Paletka se mi strasne libi. :-) Na 100% si ji poridim.

    OdpovědětVymazat
  57. Moc hezkej článek:) Mě sice paletka moc nezaujala, ale máš pravdu, na drogerku dobrý:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)