sobota 30. května 2015

Soutěž o pleťové krémy Clarins

Květen končí a s ním končí i měsíc plný soutěží ku příležitosti 4.narozenin blogu. Máme tu zlatý hřeb v podobě dárků od Clarins, který si pro 3 z vás připravil pleťové krémy Daily Energizer Cream. Tubičky obsahují jemnou rozjasňující péči, která pleti dodává ideální hydrataci po celý den. Krém obsahuje vitamín C, kurkumu, extrakt z ginko biloby a exkluzivní komplex anti-pollution (který obsahuje i ochranný krém, o kterém jsem vám nedávno psala).

Moc děkuji za vaší účast v narozeninových soutěžích, děkuji za vaše milé vzkazy, maily i komentáře :) Velký dík patří samozřejmě i všem partnerům, kteří poskytly krásné dárky do soutěží a udělali tak doufám spoustě z vás radost :) Tak a teď hurá do soutěžení, krémy na vás už netrpělivě čekají!




Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebookové stránce Clarins - KLIK



2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 30.5.- 5.6.2015. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V pátek 5.6.2015 ve 20h. soutěž končí. Poté pomocí  randomu vylosuji číslo dne (30.5 je 1, 31.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).



Děkuji Clarins za poskytnutí dárků do soutěže

85 komentářů:

  1. Hezká soutěž, like Clarins jsem dala už dávno :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Super výhra :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Chci jít do nějaké kvalitnější kosmetiky, ale zatím váhám... případně je pro mě Clarins první volbou... :) Nedávno jsem si už chtěla pořídit takový ten balíček minivýrobků na vyzkoušení. Jednou se budu muset hecnout. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od Clarins jsem ještě nikdy nic nezkoušela, takže by mi výhra udělala radost :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy máš zkušenost s tím to krémem, hodí se i na mastnější pleť?

    OdpovědětVymazat
  6. Dakota Cattish: bohužel jsem ho nikdy nezkoušela, takže těžko říct, ale měl by mít lehkou konzistenci a určitě by neměl být mastný :) Mám pocit, že nabízejí i verzi gel-krém :)

    OdpovědětVymazat
  7. Clarins je z parfumerkovým značek moje nejoblíbenější, takže palec nahoru za soutěž. :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za krásné soutěže. Doufám, že jste si ty blogové narozky užili :) Zkusím štěstí, protože značku Clarins bych také ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  9. Clarins na Facebooku sleduji již dlouho a jejich výrobky mě moc lákají. Zatím jsem měla jen dvě rtěnky a obě byly super, a určitě bych moc ráda vyzkoušela i něco z péče o pleť :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem od Clarins nic neměla, tak třeba budu mít štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná soutěž Rendy :). No ty tu máš vlastně všechno krásný :)
    terka.kubesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Like jsem dala uz davno.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. jeee, clarins je moje oblíbená značka

    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. jeej to by som chcela vyhráť.. like som už dala dávno a s touto značkou ešte nemám skúsenosť, ale veľmi by som chcela :) ..to by bol super darček na moje narodeninyyy :) :D
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, přeji vše nejlepší k 4. narozeninám blogu. Dám na Tvé názory, proto by krém Tvé oblíbené značky potěšil.

    OdpovědětVymazat
  16. tolik soutěží za jeden měsíc! super! ;-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. tak tenhle krém bych chtěla opravdu vyzkoušet ;)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Přiznávám, že relativně donedávna šel Clarins tak nějak mimo mě.Ale to se změnilo.Ta značka mě moc zajímá,pár jejich produktů jsou skvosty.Např.jejich hydratační balzám na rty a korektor.Krém bych moc ráda vyzkoušela.Díky Rendy za krásnou soutěž.
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, tak určitě by stál za vyzkoušení:))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Stránka na FB má už delší dobu můj like. :-) Email genevra43@gmail.com
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  21. od Clarins jsem zatím nic nevyzkoušela,ale řekla bych ,že to bude dost kvalitní kosmetika

    OdpovědětVymazat
  22. Mela jsem vzorecek a byl super!
    adiisek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Clarins se mi jako znacka hodne libi. Tak doufam ze to vyjde! Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mám ho už pár týdnů a zbožňuji ho. Dělá krásnou a zdravě vypadající pleť.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Clarins díky tobě úplně miluju :)
    sherbatsky @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to by bylo supr, kdybych tenhle krém vyhrála .o) ten můj už mi dochází a toto by byla úžasná náhrada. Hezký víkend Rendy .o)
    pospisilovamich@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ráda se zapojuji do soutěže.Ráda někdy místo značek z drogerek zkouším i ty lepší z parfumerií a lékáren.
    lenosek@centrum.cz

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Clarins mám hrozně moc ráda, poprvé jsem si od nich koupila produkt díky tobě a od tě doby už jsem přikoupila asi 15 dalších věcí a všechno miluju :-) Z téhle řady mám čistící gel, je super, tak by se mi krém taky hodil :-)

    knikodymova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  29. No tak ten vypadá skvěle! Takhle na léto vy se hodil :-) Celkově Clarins má dobré krémy a mám je ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Dekorativka od Clarins mě neláká, ale ta pečující rozhodně ano.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Asi ho vyskúšam :)

    http://aduliksun.blogspot.sk/2015/05/giveaway-za-30-000-pozreti-na-blogu.html :) ----- Pozývam vás na GIVEAWAY u mňa na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ooo, tak na tento krém bych byla zvědavá..:) Přeji pěkný 5. rok! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Od Clarins jsem zati zadny krem nezkousela. Mam jarni paletku, se kterou jsem spokojena.
    danusch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Od CLARINS jsem nic nezkoušela, ale ta značka mě opravdu láká.
    E-mail: motika1234@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Clarins péči o pleť mám hrozně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Clarins už mám likenutý celkem dlouho a shodou okolností i kvůli tomuto krému, který je super a lehoučký :)

    OdpovědětVymazat
  37. Měla jsem ho ve vzorečku a byl super, tak třeba budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  38. Zatím jsme neměla přležitost vyzkoušet přípravky od Clarins,ale vypadají krásně. alexandrahelclova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Clarins mam jako znacku moc rada :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Clarins lajkuju uz dlouho :-) Nicmene jsem se jeste nerozmyslela co od nich vyzkousim :-) Jesli neco z dekorativky nebo pece :-) Hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Opět super soutěž :) Kosmetiku Clarins mám v oblibě.
    Aneta.samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěla bych něco od Clarins vyzkoušet:)
    chell7200@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tuto značku nemám ozkoušenou, tak bych ráda něco zkusila. Krásná soutěž.
    eriuchytilova@gmail.com
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Rendy, právě jsem dobrala vzorek a krém by se mi hodil :-) Like u Clarins fcb mám - pořád pod stejným nickem jako blog. P.

    OdpovědětVymazat
  45. Kosmetiku Clarins jsem nezkoušela :-)
    Wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Super, od Clarins jsem jeste nic nevyzkousela :) tyyync@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Super, Clarins už se chystám vyzkoušet delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
  48. Nikdy jsem od Clarins nic neměla a chtěla bych tuto značku vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  49. Clarins chci už dlouho vyzkoušet :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sice sa nezucastnujem na komentovani na blogu ale skor na instagrame tak skusim stastie 😉😊
    nikola.durechova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. FB zaru mucikexová
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Clarins má můj like už dlouho :) moc by mě tyhle krémy zajímaly.
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Clarins mam moc rada, jen stranka na fb mi nejak unikla :-)) ted uz zadna novinka od Clarins nepujde jen okolo me :-)
    Barca.Tisonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Po tomto krému jsem pokukovala už nějakou dobu, ale vždy jsem viděla jen 30ml balení. Tohle vypadá, že bude plná 50, to zní ještě lákavěji!
    hrdlickova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Pokusím štěstí :-)
    Takové hezké produktíky....
    Díky moc Rendy za možnost účasti
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Zkusim sve stesti :))
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  58. Jeeee milujem CLARINS ... Super sutaz Rendy ;-))))
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Panejo, ty máš vždy skvělé soutěže :)
    snad už jednou budu mít štěstí :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Hezká soutěž :)

    simona.senkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Další soutěž, ty si na nás tak hodná, klidně by sis to všechno mohla nechat a radši to rozdáš :-) sleduji na FB jako Dáša Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Super, tak třeba budu mít štěstí :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Chci být rozjasněná, tak zkusím štěstí :) Jinak chci ti poděkovat, že děláš tenhle blog, zrovna se učím na státnice a dobrý beauty blogy jsou pro mě relaxem, obdivvuju, že tu snad každý den najdu nový článek .. :)

    OdpovědětVymazat
  64. Tak to musím také zkusit :-)
    maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Moc děkuji za měsíc plný soutěží, je vidět, že si svých čtenářek vážíš:)

    OdpovědětVymazat
  66. od Clarins zatim nic vyzkousene nemam
    foxyjitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Něco od Clarins chci už dlouho vyzkoušet ale pořád se ne a ne rozhoupat. Tak třeba to konečně klapne :-)

    OdpovědětVymazat
  68. Clarins je láska, za výhru bych se nezlobila
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. No toto by bolo asi úplne presne niečo pre mňa :)))
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  70. Skvělá soutěž, Clarins miluju ! :)
    rubywoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zatim jsem mela pouze vzorek clarins plet.kremu

    bartkovatereza@centrum.cz
    Zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
  72. super soutěž, tenhle krém bych chtěla vyzkoušet
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Bezva soutez. Kremy se hodi vzdy.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Jeden krém od Clarins už mám a chtěla bych určitě vyzkoušet i něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Od clarins zatím nic nemám, ale jejich produkty obdivuji už delší dobu :-)

    OdpovědětVymazat
  76. ahoj, produkty od clarins jsem vyzkoušela teprve nedávno a to na základě dobrých recenzí od Aja-beutylife. Která mě taky navedla na Tvůj blog :) Obě doporučení mi poslední dobou udělali radost :)

    OdpovědětVymazat
  77. Páni, to je krásný dárek, Clarins mám moc ráda :)

    Essence event

    OdpovědětVymazat
  78. :D aaa som tu presne
    n.princess@azet.sk
    clarins by som rada vyskusala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)