sobota 9. května 2015

Soutěž o novinky L´Oreal

Dneska je ten správný den na další narozeninovou soutěž :) Tentokrát mám pro vás dva balíčky novinek od L´Oreal Paris. Konkrétně řasenku Miss Manga Punky, oční linky Super liner smokissime a přívěsek na krk :) Jestli máte chuť si o novinky zasoutěžit, tak není nic snadnějšího, než splnit následující podmínky:



Pravidla soutěže

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 9.5.- 17.5.2015. Do komentáře napište, proč máte chuť vyzkoušet zrovna tyto produkty :)

Pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 17.5.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (9.5 je 1, 10.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).


93 komentářů:

  1. GFC: Terka Černá, sleduji už dloouho :-*
    Jednoduše bych chtěly vyzkoušet řasenku, protože stále hledám nějakou tu TOP :) linky si dělám občas a tak by se neztratilo je udělat něčím jiným. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, puvodni rasenku Miss Manga mam moc rada :-) krasne mi rasy zahusti, prodlouzi a dokonce neslepi... Ted jsem zkousela par rasenek s umelym kartackem ale zda se ze ten na moje rasy proste nefunguje...

    OdpovědětVymazat
  3. ty nás těmi soutěžemi pěkně rozmazluješ ;) novinky jsou zajímavé, zejm. ty linky mě lákají :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno, obecně kosmetiku od L´ORÉAL mám moc ráda, je to kvalitní značka. Zajímalo by mě, zda tato řasenka opravdu vytvoří slibovaný efekt.
    darina.ok@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Miss manga řasenka mě určitě zajímá, chtěla bych vidět, co to udělá s mými řasami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj tyto dvě věci bych chtěla vyzkoušet protože mě dochází řasenka a taky protože :-D jsem chtěla už delší dobu vyzkoušet tu řasenku manga a tahle vypadá vylepšeně .Co se týče linek nemám zkušenosti s linkama ve fixu . :) Ráda bych tyhle dvě věci vyzkoušela .
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Oba dva kousky mě zaujaly v drogerii, ale nekoupila jsem si je. Jelikož zkouším ráda novou kosmetiku, vyzkoušela bych ráda i tuhle řasenku a tyhlety linky;))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych tyto produkty vyzkoušet, protože se poohlížím po nové řasence a moc ráda zkouším nové a nezvyklé věci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímají mě hlavně linky. Koukala jsem na ně v drogerce a fakt by mě zajímalo, jak se dá s takovým silným hrotem malovat. Takže to je můj důvod k chuti vyzkoušet :)
    ell.makeupstore@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tuhle řasenku bych opravdu ráda vyzkoušela. Nejmíň 5x jsem ji už držela v ruce a pak zas vrátila. :) Mám ráda řasenky Maybelline, ale od L´Orealu jsem nikdy žádnou neměla, zajímal by mě rozdíl. Navíc manga líčení se mi líbí.
    můj e-mail: radka.kaiserova@gmail.com - zvu tě mrknout na můj článek, kde tě "trošku" zmiňuji :))) giveaway o 3 balíčky

    OdpovědětVymazat
  11. Tu řasenku jsem chtěla vyzkoušet, ale jestli se mi něco opravdu líbí, tak to jsou ty linky. Koukala jsem se na ně a vypadají úplně dokonale. p.potomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by hlavně lákaly ty linky, protože pořád nemůžu najít dokonalé, se kterými by šel ocásek během chvilky a celý den by držel bez rozmazání. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Objemové řasenky mám moc ráda a s řasenkami Loreal mám jen ty nejlepší zkušenosti, i ta linka vypadá zajímavě, zatím jsem nic podobného u jiné drogerkové značky neviděla.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  15. protože považuju značku l´oreal jako nejlepší z drogeriové sítě. ráda bych tak vyzkoušela i další produkty. a taky proto, že linky na oči ve fixu nemám a tekuté mi rychle dochází. u řasenky by mě zajímal finální look.

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Primadonna Girl
    Manga Punky jsem už vyzkoušela a moc spokojená nejsem, ale Super liner smokissime ještě nemám, i když jsem po něm už pokukovala.
    Mail: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Hm od L'oreal Paris mám raději rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, moc mě zajímá tenhle nový superliner...mám klasický so couture a jsem moc spokojená
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tolik soutěží :)). A tuhle řasenku bych moc ráda vyzkoušela, tak třeba budu mít štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  20. Krasnou sobotu preji, další skvela soutez. Parada. Proc chci vyzkouset? Protoze rada zkousim nove veci. A hlavne rasenek a linek neni nikdy dost.

    kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tu nejlepší řasenku jsem zatím nenašla, ale poslední dobou mám pocit, že už se mi ani nechce další zkoušet a spokojila jsem se s "celkem dobrým výsledkem".

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ráda bych vyzkoušela oba produkty (hlavně řasenka mě láká) :).

    OdpovědětVymazat
  23. Vela blogeriek chvali tie linky, tak by som ich chcela vyskusat aj ja a konecne sa naucit ako namalovat poriadnu linku :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pres GFC Te samozrejme sleduji :-)
    Libi se mi vysledny efekt rasenky, proto bych ji rada vyzkousela. A linek nemam nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  25. Ja by som tieto produkty vyskúšala najmä kvôli tej linke, pretože v poslednej dobre som si obľúbila tenké linky s jemným zobácikom- vyzerá to decentne a zároveň okuzľujúco :)
    katarina.kacurikova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mám moc ráda linky od lorealu so couture, a tak bych moc ráda vyzkoušela a tyto.
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Asi nejvíc bych chtěla vyzkoušet tu řasenku Manga. Protože se mi líbí finiš, i když by se nedala nosit jen tak na běžné líčení.

    e-mail: motika1234@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sherbatsky@seznam.cz
    Chtela bych vyzkouset hlavne rasenku, protoze ty od Lorealu byly pro moje rasy odjakživa nejlepsi :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, tak já bych chtěla vyhrát zejména kvůli linkám, protože stále hledám ty TOP, tak kdyby třeba náhodou to byly zrovna ony:D
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Mám strašně ráda Loreal. Nejvíce bych chtěla asi zkusit ty linky, protože linkuju snad každý den. A ta řasenka by mě taky velice zajímala. Tak uvidíme, snad někdy se k tomu dostanu. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ráda bych vyzkoušela hlavně ty linky, ráda bych už konečně našla nějaké, které se nebudou na mých mastných víčkách obtiskávat.. No a řasenek a blbinek z bižuterie není nikdy dost!
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mě zaujaly linky :) poslední dobou ě dost začalo bavit je nosit, v různých barvách a stylech :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych chtěla spíš vyzkoušet ty linky, já linkový neznalec pořád hledám ty, s kterýma bude nanášení hračka :D
    e-mail: j1t8lk4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ten super liner by mohl být fajn, zrovna mi docházejí linky ve fixu od Dermacolu, tak budu muset pořídit nějakého náhradníka! :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Další skvělá soutěž, ty nás tedy rozmazluješ :-)
    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná soutěž. No já bych ráda vyzkoušela konečně nějakou řasenku, která mi řasy neslepí a hlavně dlouho vydrží (snad každá se mi drolí, a pak mám od toho červené oči).
    carmchris@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Zatím jsem tyhle produkty ještě nezkoušela, ale vypadají dobře:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj. :) Největší zájem mám o řasenku, líbí se mi, že vytvoří na řasách něco jiného, než ty klasické. A linky vypadají, že se s nimi bude pracovat dost lehce, což mně jako nešikovi dost ulehčí práci. :)

    Email: isolda97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Řasenka mě láká vyzkoušet, v poslední době mi málokterá sedne, fajn soutěž :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Genevra, email genevra43@gmail.com. Tyto produkty hlavně řasenku jsem viděla jen v reklamě a zajímalo by mě, jak vypadá na mě a ráda bych ji také vyzkoušela.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  41. Loreal mam rada, proto jsem zvedava i na tyhle novinky :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj,
    krásné vecičky se soutěží,proto bych ráda vyzkoušela od Loreálu ty oční linky, žádné ve formě pudru nemám jen tužky a jsem zvědavá na ten efekt.

    pro případ e-mail:spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy!

    Ráda bych se zapojila do soutěže o tyto novinky loreal, protože ani s jedním produktem nemám zkušenost a moc ráda bych řasenku i linky vyzkoušela!

    mail: angelical.face@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ráda nosím černé linky a pořád hledám nějaké dobré :) Tak bych chtěla zkusit tyto :)

    denisbrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Kosmetiky nepoužívám mnoho, ale řasenku a černou tužku ano. A stále hledám nějaké hodně dobré...
    ro-linda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Mně by stačila jen ta řasenka, zajímá mě, zda by se vyrovnala mé oblíbené :) Ale co, linky bych taky nějak upotřebila :) anddulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy, tvůj blog sleduji již delší dobu :)
    Miluju kosmetiku L'oreal a ráda bych vyzkoušela i tyto novinky :)

    e-mail: renattrene91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Produkty bych vyzkoušela moc ráda, protože mám doma jejich růžovou Manga řasenku a naprosto jí miluji, takže by mě zajímalo, jaká je tato. :) A linky se u mě nikdy neztratí. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ty linky vypadají zajímavě, už docela dlouhou dobu si kupuju L´oreal blackbuster linky, takže tyhle by mi taky mohly vyhovovat :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Pře GFC sleduji už delší dobu jako Tereza Hájková na facebooku se jmenuji stejně a tam tě sleduji též. Můj mail je kdyštak terezah0000@seznam.cz
    Soutěžím proto, protože právě linky od Lorealu mám v mém Wishlistu a stále jsem si je nepořídila. Řasenka Manga mě moc nenadchla abych si ji musela hned běžet koupit ale vyzkoušela bych ji ráda, třeba by se mi zalíbila. Hlavně zkusit se má vše..

    OdpovědětVymazat
  51. Ráda zkouším nové věci, řasenky mám oblíbené od Astoru, ale když nad tím přemýšlím, nikdy jsem neměla dvakrát tu stejnou :-) Tahle manga se mi zpočátku protivila, ale pomalu jí začínám přicházet na chuť a ráda bych jí vyzkoušela! :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Rada bych produkty vyzkousela protoze s dekorativkou od L'Oreal nemam moc znusenosti a zrovna shanim nejake nove linky :-) Produkty vypada dobre :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj. Tak tedy doufám, že sleduju přes GFC správně, protože instalace byla v mém případě malá maturita :D Noo a proč chci vyhrát? Nikdy jsem nenosila linky na očích, protože je neumím kreslit, tudíž jsem si od čtrnácti let žádnou nekoupila. Ovšem po deseti letech bych se to snad mohla naučit a k tomu ty linky nutně potřebuju! :) Mína

    OdpovědětVymazat
  54. Ty linky mě vážně chytli.. :-)

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Linky, fixky to je základ, aspoň u mě. A tyhle jsem ještě nezkoušela... Teď mám od Dermacolu a jsem velmi překvapená, drží celý den... Řasenka je taky zajímavá. GFC ano mejl: fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Bez linek a řasenky si téměř líčení neumím představit, ráda zkouším nové, proto bych ráda vyzkoušela i tuto řadu :)

    OdpovědětVymazat
  57. ...sledujem ťa už dlho, skvelé príspevky :)
    Špirálu používam dlhodobo len 1 druh, kvôli hlbokým očiam, chcela by som skúsiť, či náhodou aj iná nebude lepšia, linky nosím každý deň a prívesok je krásny, jemnučký, aj keď nosím radšej zlato, potešila by som nejakú moju kamarátku :) Pekný deň. Lenka fromlenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Tak uvidíme :--)

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. milujem riasenky loreal je to pecka podla mna z drogerkovych a aj celkovo si dovolim povedat no ale bola by som zvedava co je toto za cudo :))) inak to vyzera dobre a aj ta linka ;)

    OdpovědětVymazat
  60. Na tuhle jsem zvědavá.. Jestli fakt tak moc slepuje jak.jsem četla.
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. súťažím preto lebo by som veľmi rada chcela vyskúšať túto riasenku :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda bych vyzkoušela hlavně řasenku. Pořád hledám tu nej a L'ORÉAL mám moc ráda.

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Krásná soutěž, sleduji Tě všude jako Erika Uchytilová.
    Od Loreal nemám krom rtěnky žádnou jinou dekorativní kosmetiku, proto bych ráda tyto dva produkty zkusila.
    Krásný den.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ty linky vypadají hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  65. Jů, další super soutěž, já linkuju každý den, takže linky bych určitě využila, a ta řasenka by mě zajímala čistě ze zvědavosti, jak ty řasy s ní vypadají :-)
    terezkaaa.h@gmail.com
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  66. Tyto produkty bych chtěla vyzkoušet, protože mám ráda výrazné líčení očí a ještě jsem nenarazila na výrobky, se kterými bych byla stoprocentně spokojená.
    GFC: Black Marauder88
    Email: blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ráda bych vyzkoušela tu řasenku, protože tu mojí ideální pořád hledám, tak bych chtěla zkusit zase nějakou novou :-)

    OdpovědětVymazat
  68. sledujem pod týmto menom :)
    tieto produkty by som chcela vyskúšať hlavne preto, že loreal je vraj veľmi kvalitný v dekoratívke, no keďže ja skúsenosť s ich dekoratívkou nemám, chcela by som to napraviť :)
    veve.hub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Moc ráda bych vyzkoušela tuhle linku, protože jsem na ni četla samou chválu :) Prosté a jednoduché :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  70. Produkty bych ráda vyzkoušela, protože na líčení očí si dávám hodně záležet a snažím se zkoušet stále nové výrobky.

    OdpovědětVymazat
  71. Ráda bych vyzkoušela hlavně ty linky, protože jsem na ně viděla skvělý tutoriál u GetTheLouk a ráda bych sama takové líčení vyzkoušela :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Keďže som linkový maniak a linku v pere som ešte nevlastnila rada by som ju vyskúšala :) a maskara manga patrí medzi moje obľúbené tak prečo nevyskúšať aj túto punk? :)
    didus.xd@gmail.com
    Diana.

    OdpovědětVymazat
  73. itskateen@seznam.cz
    Chtěla bych vyzkoušet linky,jelikož řasenku už mám a miluju jí,je to moje úplně nejoblíbenější. :)

    OdpovědětVymazat
  74. L'Oreal mám ráda a když tak nad tím uvažuju, vlastně mě nikdy žádným výrobkem nezklamal, ať jde o dekorativku, pleťovou nebo vlasovou péči. Takže bych určitě ráda vyzkoušela i tyhle výrobky. Na řasenku bych teda byla zvědavá, jak vlastně v praxi funguje. :-)

    OdpovědětVymazat
  75. ahoj zrovna tahle me nelaka ale udelala bych krasny den mamce kdyz je dneska den matk 👍💕 tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. GFC: Adéél
    Ráda bych ji vyzkoušela, protože jsem nikdy žádnou řasenku od Loreal Paris neměla :)
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Krásná soutěž Rendy, na tuto novu řasenku od L´oréal jsem zvědavá, tak budu ráda, když budu mít sakra velké štěstí a podaří se mi ji vyhrát :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  78. Zaujaly mne linky, protože stále hledám nějaké ty "top, se kterými bych si zvládla udělat hezké oči... A nějak se mi to furt nedaří (jestli ono to alr nebude rukama :D ).
    Vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. O té řasenkce jsem slyšela, že dosti slepuje, ale ty linky bych si přáka vyzkoušet....mám od Loreálu černé gelovky a jsem spokojená! ;)

    OdpovědětVymazat
  80. Chtěla bych vyzkoušet ty linky. :-)

    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Moc ráda bych vyzkoušela ty linky, protože mají hezký obal. Já vím, je to shallow:D

    OdpovědětVymazat
  82. Chcela by som vyskúšala tu riasenku či je fakt taka zlá ako sa o nej hovorí.
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Tyto produkty bych chtěla vyzkoušet hlavně proto, že mě snad zatím nikdy L´oreal nezklamal a tyhle novinky jsem ještě u nás v drogerkách neviděla, takže bych je fakt hrozně ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  84. Zapomněla jsem email: valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Ráda zkouším nové produkty a s těmito jsem ještě neměla tu čest :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Dobrý den,
    Ráda bych soutěžila o tuto super sadu. Moje řasy jsou celkem nezvladatelné, nemají žádný objem. Už několikrát mi byla doporučena právě tato řasenka. Právě proto bych ji strašně ráda vyzkoušela. :))

    klaudia1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. mangu som vzdy chcelaskusit
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  88. chtěla bych vyzkoušet tu tužku, viděla jsem s ní pár videí na youtube a vypadá super
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Rasenku Manga jsem chtela vyzkouset uz delsi dobu, libi se mi jeji efekt na rasach :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  91. Špirála vyzerá dobre, všade sa o nej hovorí, zaujímalo by ma teda, ako by vyzerala na mojich riasách.

    celkova.katarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Moc pěkná řasenka, přála bych si jí vykoušet :)
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)