úterý 26. května 2015

Sephora Triple Baked sculpting trio


Těšila jsem se, až vám o tomto triu od Sephory napíšu. Bohužel jsem se netěšila na to, až vám, řeknu, že jedna z těchto verzí není dostupná u nás. Je to myslím celkem škoda, protože v zahraničí je na výběr ze 6 odstínů, u nás jen ze dvou. Za rozjasňují verzi (06) ještě jednou moc děkuji Lou a vlastně na základě toho, že se mi tato verze líbila, jsem měla chuť si koupit ještě další :)



Sephora Triple Baked sculpting trio - odstín 06 (rozjasňovač) + 02 (tvářenka, rozjasňovač a bronzer) - oficiální info ZDE

cena v USA 21 dolarů, u nás stojí 450 Kč


Takže začnu tou rozjasňující verzí, kterou u nás (bohužel) neseženete, nicméně to neznamená, že není způsob, jak si jí opatřit, že :) Rozjasňovač se sice skládá ze 3 odlišných odstínů, ale používám je všechny dohromady, protože jsou mezi nimi jen minimální barevné rozdíly. Trio má jemnou růžovo-zlatavou barvu a je velice decentní a přirozené. Textura pudru je sice celkem zapečená a když štětcem povrch trochu polechtáte, tak maličko práší, ale není to nic dramatického. Případně i prstem (třeba pod obočí nebo nad horní ret) jde nabírat v pohodě. Výdrž je prakticky celodenní, není to jako úplně 100% držák, ale hlavní část dne dá v pohodě. 




Všechny dostupné odstíny v USA:



Trio v odstínu 02 (které u nás seženete) obsahuje tři barevně odlišné části a rozhodně minimálně bronzer používám samotný. Tvářenka jde používat samotná nebo pro zjemnění v kombinaci s rozjasňovačem. Na fotkách jsem se sytě růžové nejdříve bála, ale barva jde dobře vrstvit a docílit tak menší či větší intenzity. První nános je tedy jemný a je jen na vás, jak moc intenzivní ho v konečném výsledku chcete. To mám u tvářenek ráda - barvu postupně přidávat a vrstvit a neskočit jako Marfuša po prvním přejetí štětce. Barevně se mi líbí všechny části, zejména narůžovělý rozjasňovač a tvářenka. Podle mě je tohle skvělý produkt na cestování nebo třeba na dovolené, kdy s sebou člověk bere jen minimum líčidel a chce ušetřit místo v kufru :) Textura je stejná jako u rozjasňující verze, maličko práší, ale pigmentace je velice pěkná. S výdrží je to tak nějak nastejno, většinu dne na tváři dá, ale není to 100% výsledek a třeba na Nars nebo Marc Jacobs tvářenku to nemá. Celkově ale nemám extra co vytknout a jsem s triem velice spokojená. Kupovala jsem ho v akci, kdy byly zlevněné všechny pudrové produkty značky Sephora (každopádně různé slevy bývají často, takže se dá trio pořídit za příjemnější cenu).



Balení obou produktů je bytelné a pevné. Otvírání je sice občas trochu oříšek a drží opravdu pevně, ale jinak není co vytknout.



Dole: bronzer - rozjasňovač - tvářenka


Dole: všechny odstíny rozjasňujícího tria po smíchání


V naší Sephoře jso dostupné dva odstíny - 02 a 03 (což je spíše bronzer/konturovací trio)



Celkově musím říct, že se mi obě tria moc líbí a vyhovují mi. Není to samozřejmě ta nejlepší tvářenka nebo rozjasňovač a určitě mám ve své sbírce i řekněme "lepší" kousky, nicméně vzhledem k ceně vs. kvalitě určitě můžu trio doporučit. Škoda, že je u nás zase omezený výběr, protože si myslím, že by si víc fanoušků našla spíše rozjasňující verze, než ta 03, která u nás je, ale je to samozřejmě jen můj pohled a názor. Pokud se chystáte za oceán, můžete omrknout všechny odstíny v místních Sephorách a samy posoudit :) Pokud máte blíž českou Sephoru, tak určitě na trio s tvářenkou, bronzerem a rozjasňovačem mrkněte také :)

Jak se vám tria líbí? Která verze je podle vás barevně nejhezčí a kterou byste si samy vybraly? :)


37 komentářů:

  1. Ty jo ale ta rozjasňující první verze je vážně nádherná! Škoda, že u nás není.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to použiteľne... akurát že pri fotke č. 2 ma hneď napadlo, že pozerám na riť! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc bronzery a konturovací pudry nepoužívám a to trio, kde je rozjasňovač a tvářenka by se mi hodilo možná tak na cesty.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňující verze by se šikla do kabelky vypadá moc dobře, škoda že není v nabídce

    OdpovědětVymazat
  5. Ta 02 verze mě teda dost bere, tak krásný odstín tvářenky ještě ve svém arzenálu nemám.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ta prvni verze by se mi libila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi obě verze, jen ten bronzer by na mě byl asi trošku do oranžova. Ta rozjasňující verze ale nemá chybičku. Třeba se k nám časem dostane :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají hezky, ale třeba tu růžovou tvářenku bych vůbec nevyužila. Ted se dívám na stránka americké Sephory, a nejvíce by mě zaujalo asi trio Spirited :).

    OdpovědětVymazat
  9. vyzera to vynikajuco skoda ze na SR nemame sephoru

    OdpovědětVymazat
  10. To trio se mi moc líbí, jen nevím, aby ten bronzer nebyl moc do oranžova :(.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi to trio líbí, ale ani jeden z dvou dostupných odstínu u nas neni barevné pro me :(

    OdpovědětVymazat
  12. Mě nejvíce zaujala ta první rozjasňující verze :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rozjasňující verze mně hodně zaujala, vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych dala přednost té rozjasňující verzi

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzerajú fakt skvelo :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Sephora stíny jsem chtěla dlouho vyzkoušet, ale Sephora je pro mě daleko.

    OdpovědětVymazat
  17. ty tria se mi líbí, škoda, že u nás jsou jen dva

    OdpovědětVymazat
  18. Nepřijde mi, že bych po použití jakéhokoliv rozjasňovače na sobě pozorovala jakýkoli... rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, oba produkty mám, jsou úplně super, nemůžu si je vynachválit, stejně jako ostatní produkty ze Sephory :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí, ale lepší mi přijde právě ta, co se u nás neprodává, klasika :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné, ..... jako obvykle mi padla do oka rozjasňující paráda, která u nás není :-)
    To je škoda no.

    OdpovědětVymazat
  22. Trio vypadá opravdu úžasně:))

    OdpovědětVymazat
  23. Odstín 02 je hezký a bude super na cestování,...ale nenabírají se jednotlivé odstíny se to z toho balení špatně..?

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to perfektně, škoda, že u nás není kompletní nabídka odstínů :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  25. Mna tieto produkty nejako nelakaju. Nemam rada taketo 3v1 vyrobky.

    OdpovědětVymazat
  26. Tria vypadají moc hezky, ale tvářenku, bronzer ani rozjasňovač zatím nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  27. mne sa tiež ako väčšine páči tá prvá verzia :)

    OdpovědětVymazat
  28. viac sa mi páči práve tá dostupná verzia, kde je wau práve tá ružová farbička, hoci mne skôr svedčia mierne do oranžova ako do ružova :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tria se mi líbí moc a dostupnost u nás snad už ani nemá význam komentovat :-) jinak více se mi líbí ta první verze :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Škoda že u nás Sephora nieje :/ veľmi sa mi páčia

    OdpovědětVymazat
  31. Je škoda, že u nás není takový výběr jako v USA.:(

    OdpovědětVymazat
  32. Nadherna je prva verzia ... Skusim kuknut v Sephore v Ostrave ... Krasny den Sylvia
    sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ta růžová je krásně svěží:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ta růžová je krásně svěží:)

    OdpovědětVymazat
  35. obě varianty se mi moc líbí! ten zlatý třpyt v té "rozjasňující" variantě je úžasný <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)