středa 6. května 2015

Remington Curl Revolution - kulma, která to udělá za vás

Kulma a já, to nejde moc dohromady. Nijak se netajím tím, že co se vlasového stylingu týče, nejsem zrovna zdatná. Příroda mi jaksi nenadělila tu potřebnou šikovnost a fantazii, díky které bych si ze svých (momentálně celkem dlouhých) vlasů dokázala vytvořit bohaté lokny, drdoly nebo zapletené copy. Naštěstí ale i pro nás dřeva existují nástroje, které nám v našem snažení trochu pomůžou. Bohužel zatím nikdo ještě nevymyslel stroj, který by vám každé ráno natočil bohaté lokny, zatímco vy si můžete číst noviny nebo si lakovat nehty. Remington ale přichází s novinkou Curl Revolution, která se k mému snu o snadnějším stylingu vlasů alespoň trochu přibližuje :)



Curl Revolution styler - oficiální info ZDE

Vřele doporučuji shlédnout video, jak kulma funguje v akci a jak se vlasy natáčí - KLIK. Vypadá to tak jednoduše, že? Kulma to všechno dělá prakticky za vás. Nebudu vám lhát, prvních pár vyzkoušení nestálo za to a chvíli mi trvalo, než jsem chytla ten správný grif. Jasně, jsem obecně levá, co se podobných činností týče, ale pokud jste na tom podobně, nečekejte, že kulmu chytíte do ruky a za 5 minut vylezete z koupelny s dokonalým hárem :) U mě to tak prostě nebylo, ale zkoušela jsem to tak dlouho, dokud jsem nebyla s výsledkem spokojená. Chce to vychytat, jak moc silný pramen vlasů natočit, aby vydržel v požadovaném tvaru, ale tohle všechno je jaksi individuální :) S kamarádkou jsme trochu experimentovaly a zjistily, že na hodně krátké vlasy tahle kulma není. Nebo minimálně my jsme nepřišly na techniku, jak hodně krátké vlasy s touhle růžovou kráskou natočit :) Curl Revolution je jiná v tom, že její "tělo" se samo otáčí. Je možné s ní točit na obě strany, podle vaší potřeby. Ovládání je snadné, prstem jen držíte tlačítko a kulma se otáčí požadovaným směrem. Je to stejné, jako kdybyste v autě třeba klikaly na blinkr :) Otáčení se zastaví okamžitě, jakmile tlačítko pustíte, takže se nemusíte bát, že by se vám vlasy nějak nečekaně do kulmy zamotaly atd. V tomhle ohledu jsem jí shledala blbuvzdornou a neškodnou :) Vlasy se nikde nezadrhávají ani nezasekávají.






Ovládání je snadné - jakmile kulmu zapnete, tlačítkem zvolíte požadovanou teplotu, počkáte 15 sekund a pak je kulma nahřátá a připravená k použití.



Před použitím kulmy nebo žehličky je potřeba vlasy ještě ochránit speciálním přípravkem. Já teď nejvíce používám Hot off the press od Paul Michtell (více info ZDE). Líbí se mi jeho dávkování, protože se aplikuje podobně jako třeba lak na vlasy a snadno se rozprostře po celé délce vlasů. Je možné ho použít i jako finální sprej pro fixaci účesu. Mám v plánu připravit podrobnější článek o aktuální vlasové péči, kde všechno pak detailněji rozeberu :) Produkty PM seženete pouze v kadeřnických salonech. Na prodej přes internet si dejte pozor, protože můžete nechtěně koupit fake nebo vadné zboží.



Součástí balení je i toto cestovní pouzdro, ve kterém můžete kulmu skladovat.




Jak vypadají moje vlasy po použití - prostřední foto je před pročesáním vlasů, aby bylo patrné, jak vypadají bezprostředně po použití kulmy.



Od kulmy jsem očekávala, že mé nešikovnosti trochu napomůže, což se mi splnilo. Nemůžu říct, že by mi při "vlnění" nějak ušetřila čas nebo, že bych měla pocit, že je práce s ní rychlejší, něž s jinou kulmou (ale pokud má člověk dlouhé vlasy, nikdy jejich natočení nebude trvat dvě minuty), takže to neberu jako nějaké mínus. Kulma mi určitě usnadnila celý proces v tom, že jsem si jednak nespálila prsty (jako to pravidelně dělám se svou kónickou kulmou) a jakmile jsou vlasy v kulmě, už o tom člověk tolik nemusí přemýšlet a ona tu nejhorší práci udělá za vás :) Chápete, jak to myslím?

Takže určitě super pomocník pro všechny nešiky, ale je třeba počítat s tím, že nic se neudělá 100% samo od sebe a že i v tomto případě to chce trochu cviku :)

Jak se na podobné vychytávky díváte vy? Kdo se dobrovolně přizná, že má taky nešikovné ruce a vlasový styling mu moc nejde? :)



PS: dějuji společnosti Remington za poskytnutí kulmy k recenzi

43 komentářů:

  1. Podle mě na nejhezčí a nejpřirozenější vlny je nejlepší klasická rovná žehlička nebo kulma s širokým průměrem. Žádné jiné nové vychytávky neudělají lepší službu než tahle klasika:)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Ell MyMakeupStore: vytvořit si žehličkou cokoliv kromě rovných vlasů je pro mě bohužel nadlidský výkon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne! Ja mam skoro uplne rovne vlasy a kdyz si jw chci natočit zehlicku, tak si je akorat vyžehlim :(

      Vymazat
  3. Vychytávka zajímavá, ale abych pravdu řekla, tak se mi výsledné vlnky moc nelíbí :) mám raději takové ty bohaté velké vlny :) Ale jistě si to své zájemce najde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě, já se hlásím k nešikům, takže se mi snad ještě nikdy s žádným přístrojem obstojné vlny nepovedly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja neznasam tepelnu upravu vlasov, takze ma tato vecicka vobec nelaka.
    Balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  6. Kulma je zajímavá, osobně mám ale nejraději kónickou :)



    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  7. Kulma vypadá fajn, taky jsem se po nějaké dívala, ale nakonec jsem si vybrala tuhle :
    https://www.mall.cz/kulmy-stylery/babyliss-c260e?kpid=497319&gclid=CjwKEAjw96aqBRDNhM6MtJfE-wYSJADiMfggeqGpsZlq0j2OkEtXVJdJTtZuXtWnyTrIN-xTdaB9HBoCOYDw_wcB

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý vychytávka, ale já jsem levá, podle mě bych to nezvládla ani s tímto :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Natočení vlasů je u mě vrcholem vlasového stylingu a tak už to mám vychytané :D Různé drdoly a copánky jsou bohužel mou slabinou a nejsem něčeho takového schopna, i když mám jako ty spoustu materiálu na hlavě. Takže nosím vlasy většinou rozpuštěné ;)

    OdpovědětVymazat
  10. kulma vyzerá super, hneď by som ju brala :) len ona robí prirodzené vlny, ak by som chcela pevnejšie kučery, asi by som nepochodila, čo? ale aj tak to uľahčí prácu a prsty ostanú celé :)

    OdpovědětVymazat
  11. V zimě jsem si koupila širokou kulmu od Remingtonu a vlny dělá pěkné, bohužel mi na hlavě skoro vůbec nevydrží. Novou si rozhodně kupovat neplánuji, ale tahle vypadá prakticky, pokud má někdo radši menší vlnky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám lávovou kulmu a nedám dopustit :) vlny mám i dva dny stále stejné :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak aj ja mam rovnaky problem ako Ty co sa upravy vlasov tyka :)), doma mam aj zehlicku aj kulmu ale vlasom nie a nie dotat ten spravny tvar... tato kulma vyzera zaujmavo, len mam este otazku, natacala si si vlhke vlasy alebo na sucho?

    OdpovědětVymazat
  14. TerezaPechova: třeba slečna v tom videu je má trochu jiné, než jak jsme je vytvořily s kamarádkou na mých vlasech, takže bych moje fotky nebrala úplně jako 100% jedinou možnost, jak můžou vlasy vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrovoľne sa priznávam, tiež som členkou Tvojho klubu :). Som rada, ak občas šupnem na vlasy nejakú tú masku a jediná vlasovo-stajlingová vec v mojej zbierke je vosk na vlasy, ktorý používam na uhladenie obočia! :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  16. to chci :D!!! super věc a vypadá skvěle :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. vlny to dělá krásné , taky jsem nešika, ale hlavně mě to táááák nebaví, takže vlním jednou za uherák :-)
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju vlnité vlasy, ale mám jen starou obyčejnou kulmu, která mi vlasy přepaluje. Tahle kulma vypadá moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  19. No vypadá to zajímavě ... Jinak od značky remington mám všechny vlasové pomocníky, tak věřím, že je to perfektní ...

    OdpovědětVymazat
  20. Na vlneni mi trochu chybi cas. Ale moc se mi to libi.

    OdpovědětVymazat
  21. Jáá se dobrovolně přiznávám, že jsem na vlasový styling dřevo, mám v hlavě x looků, jak bych chtěla, aby moje vlasy vypadaly, ale ne a ne jich docílit:-D
    Kulmu mám, ale využívám ji jen hodně málo, ne že bych občas netoužila po vlnitých vlasech, ale prostě to s ní neumím. Od Reminghtonu už mám žehličku a s tou jsem hodně spokojená, myslím, že bych i o kulmě od téhle značky mohla uvažovat:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Koukala jsem na video a může to bejt fajn vychytávka, mně se nikdy pořádně nedaří natočit konečky, to tahle kulma to asi zvládne sama. Výsledný vlnky mi ale přijdou dost maličký, moc se mi nelíbí. Jinak ale Remington je podle mě super značka, co se týče věcí na vlasy, mám od nich fén už xlet a pořád super, takže když jsem později kupovala kulmu a žehličku, byl Remington taky jasná volba.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Kulma vypadá krásně designem a barvou, i to pouzdro, ale na vlasový styling mě moc neužije, jsem ráda, že se namaluju, obleču, vyberu doplňky a boty a ještě abych si dělala vlasy, to bych musela vstávat tak v 5:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. já jsem si vlasy naposled vlnila ani nepamatuji. Nějak se mi do toho nikdy nechce.

    OdpovědětVymazat
  25. Já nosím vlasy povětšinou rovné, takže pro mě to nic nebude, ale je to určitě fajn pomocník pro všechny co chtějí vlnky jak říkáš bez spálených prstů a nervů s normální kulmou :)

    OdpovědětVymazat
  26. Keby to ešte tak robilo tie vlny samo tak by som to brala, pretože mám doma asi 3 kulmy, ale čas na natočenie vlasov chýba :/

    OdpovědětVymazat
  27. Asi jsem na kulmy neměla nikdy štěstí, měla jsem tři a ani s jednou jsem nedosáhla dokonalých vln a zároveň aby se s ním´dobře manipulovalo, tak jsem přesedlala na pěnové natáčky :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Kulma má úžasný design a celkově vypadá zajímavě:)) Ale kulmu nijak nepostřádám, možná časem zauvažuji o její koupi.

    OdpovědětVymazat
  29. Já na tohle moc nejsem. Ale výrobek vypadá dobře. :-) A klobouk dolů, nic takového bych s kulmou v mých rukách asi nevytvořila. :-D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  30. Ha! Tak to jsem ještě neviděla! :D No asi si ale počkám, až vymyslí nějaké tabletky, po kterých se vlasy budou točit samy...:D

    OdpovědětVymazat
  31. já si dělám přirozené větší vlny (podobné těm na fotce na krabici kulmy) už několik let žehličkou s oblými hranami a nedám na to dopustit. vše je jen o cviku a i na vlasech v délce do půl zad mi navlnění trvá max 8 minut. takže žádné mordování a vlny vydrží do dalšího mytí. jediný nepřítel výdrže je vlhkost (déšť, mlha,..)
    tahle kulma bude pro ty míň šikovné, ale těžko říct, zda se velkost a tvar dá regulovat, spíše ne. to u žehličky ano - síla pramenu, rychlost, s jakou se žehličkou po pramenu projede.

    OdpovědětVymazat
  32. Jé,tak vidím,že s šikovností na tyhle věci jsme na tom stejně. Já už dlouho dumám, jestli si na lokny pořídit kónickou kulmu nebo něco z novinek, co natáčí samo.Každopádně nedám dopustit na můj kulmofén Rowenta, který taky po zmáčknutí jednoho ze dvou tlačítek točí kartáčem na některou stranu a vlasy natáčí. S mýma jemnýma vlasama jsem fakt ráda, že ho mám a udělá mi z nich nějaký objem :-)
    Ráda bych Tě pozvala na můj blog,moc děkuji.......simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nedávno jsem si kulmou solidně spálila nohu. Prostě mi vypadla z pracek. Myslím, že to hned tak nevybledne a kdo ví jestli tam nebude jizva. Takže... já bych o nešikovnosti mohla vyprávět dost :D Kulma vypadá super, ale nějak jsem http://ordinarylife-my.blogspot.com/logout?d=http://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D7509211848901622%26postID%3D5667328624289307282na ně po tom traumatickém zážitku se spálenou nohou zanevřela a chvíli to potrvá než zase nějakou kulmu vezmu do ruk :D

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ta kulma mne zaujala! Žádnou nemám, a pokud bych si jí pořizovala zvolila bych tuto, nebo nějakou podobnou...

    OdpovědětVymazat
  35. Co se mě a natáčení týče tak chci jedině Babyliss...a už si na něj šetřím ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  36. Já jsem na úpravu vlasů úplně levá, takže to s touhle kulmou ani nebudu zkoušet :-) Najštěstí mám docela vlnité vlasy, takže aspoň tak :-)

    OdpovědětVymazat
  37. tak toto je kráska... to se mi fakt líbí moc!! designově super... nejsem až takové dřevo, ale mít takovou kulmu, to bych i kulmovala ;)

    OdpovědětVymazat
  38. To bylo nadšení, když jsem se před lety kulmou naučila dělat lokny. :D Předtím mi z každého pokusu vyšly jen rovné pruhy.

    OdpovědětVymazat
  39. Přiznávám se, vůbec si neumím natočit vlasy :-D Hlavně mi přijde, že mi vlny na vlasech vůbec nedrží :-\

    OdpovědětVymazat
  40. Design kulmy je povedený, ten mě zaujal hned na první pohled :) A vlny vypadají taky krásně

    OdpovědětVymazat
  41. Mám přirozeně rovné vlasy a málokteré kulmy mi udělají vlny, které by mi držely.. asi by tahle stála za vyzkoušení :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)