pátek 1. května 2015

První narozeninová giveaway

Jak jsem už několikrát slibovala, květen bude ve znamení oslav a několika soutěží! Blog totiž tento měsíc slaví své 4.narozeniny a to je důvod oslavovat. Je čas vám všem hlavně i poděkovat - za vaší přízeň, vaše komentáře i tipy pro nás všechny. Děkuji, že vás baví číst moje řeči, že máte pochopení pro mojí vášeň ke kosmetice a snad chápete i můj občasný humor :) Když jsem před lety blog zakládala, nikdy by mě nenapadlo, kam se posune a co všechno díky němu zažiju. Ten dík patří z velké části vám, protože kdyby vás to tu nebavilo, šlo by všechno do kopru :) Doufám, že vás mé články, nákupní tipy a hromada kosmetiky budou bavit i nadále. Možná to zní jako klišé, ale není nic lepšího, než když mi někdo z vás napíše, že si na mé doporučení něco koupil a má z toho radost. To je pro mě opravdu upřímná satisfakce a radost i když mi tomu možná nebudete věřit! Názorově se samozřejmě nemůžeme všichni shodnout a každému se líbí něco jiného a hlavně každému i vyhovuje něco jiného, ale to jistě dobře víte a řídíte se vždycky jen svým rozumem a uvážením :)

Nemám sice dost dárků pro vás všechny, ale doufám, že během května potěším zatím největší počet z vás, pro které mám připravených několik soutěží. Doufám, že se vám budou líbit a udělají vám radost :)

Jelikož blog můžete sledovat jak přes GFC, tak i přes Facebook nebo Instagram, chystám soutěže i pro ty z vás, které blog sledují i přes dvě zmiňované sociální sítě :)


Začneme první soutěží o dva balíčky různých produktů k drogerie :)


Pravidla soutěže

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.5.- 10.5.2015. Do komentáře můžete napsat, co vás na blogu nejvíce baví/nebaví, proč se sem vracíte nebo o čem byste si chtěly přečíst a chybí vám to tu.

(nejde mi o honění ega, ale o vaší zpětnou vazbu a názory :)

3) Připište, jestli v případě výhry máte zájem o balíček č.1 nebo 2



Pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 10.5.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (1.5 je 1, 2.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 

Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).

116 komentářů:

  1. Ahoj, já jsem spokojená, že jsou na blogu recenze na kosmetiku, pomáhá mi to při rozhodování, ale mám ráda i články ze života, těch by klidně mohlo být více:) Těším se na alespoň malý článek ze svatby:)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba balíčky vypadají super, ale asi se mi líbí víc dvojka :) Jinak nejvíc se mi na blogu líbí představování novinek a recenze.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k dalším narozeninám blogu!:) Doopravdy tě chci pochválit!:) Čtu blog už nějakou dobu a každý tvůj článek mě něčím zaujal.;)) A na tvoje doporučení úplně v pohodě dám!;)) V případě výhry bych měla zájem o balíček č.1..
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi balíček č.2 využila bych více věcí :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji ke 4. narozeninám a přeji ať blog funguje dál, pokaždé když mám v plánu si něco koupit, tak mrknu do archivu jestli jsi to náhodou nerecenzovala. Jinak super soutěž :-) líbí se mi oba balíčky, ten první možná o chlup víc, ale oba jsou super a bylo by mi jedno, který by ke mě doputoval, využila bych oba. Je vidět , že blogování tě opravdu baví jen tak dál.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi balíček č. 1 :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkná giveaway! a gratuluji k blogovým narozeninám:)
    líbil by se mi spíš první balíček:)
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná soutěž Rendy :-), blogu přeji jen to nejlepší! Patřím k dlouhodobým pravidelným čtenářům, i když ty komentáře někdy flákám :-D :-), není snad článek, který by se mi zde nelíbil, tudíž není nic, co bych mohla vytknout.
    V případě výhry bych si vybrala balíček číslo 2.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výroční..:) Mě se na blogu líbí snad vše, na tvé recenze vždy dám:)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce se mi líbí a baví to, že si člověk na blogu přečte o novinkách, to beru jako velké plus :) a tím myslím jak články o připravovaných novinkách, které míří do obchodů, tak i články s recenzemi na nové produkty.
    ell.makeupstore@gmail.com
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,na blogu se mi nejvice libi informace o kosmetickych novinkach a rada si prectu recenze na drogerkovou i drazsi kosmetiku. Libi se mi balicek c.1.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, gratuluji ke čtyřce ;) Tvůj blog sleduji už dlouho a moc se mi líbí. Občas se nesejdeme, protože zatím nemám na spoustu kosmetiky, co bych chtěla, peníze vzhledem k tomu, že jsem studentka, ale i tak se mi tvé tipy líbí. Líbí se mi, jak píšeš a všechny články hltám jedním dechem. Děkuji za Tvůj blog a těším se na další psaní ;)
    A můj email je: barakara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Líbil by se mi balíček č 1.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Predne tedy vsechno nejlepsi k blogovym narozeninam, 4 roky jsou krasna doba a ty ses za tu dobu dostala vazne daleko a moc ti preju i spoustu dalsich uspechu, tvuj blog ctu moc rada, i kdyz si spoustu z kosmetiky nemuzu zatim dovolit a je videt, ze si s kazdym clankem davas zalezet, tak at se ti dari i nadale ♥ Soutez je super, oba balicky jsou krasne, vybrala bych si asi ten prvni :-)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Blog jsem začala sledovat teprve nedávno a protože jsem kosmetické miminko, tak se sem chodím učit, nabírat inspiraci a hlavně zjišťovat, co frčí. Mám ráda krásné tvé fotky a čtivý styl psaní :) Všechno nejlepší tvému blogu! ♥
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Na blogu ma na moje prekvapenie najviac bavia recenzie :D Myslím, že mi nechýba nič a keď som si chcela na niečo prečítať nejakú recenziu na 90% som ten výrobok už našla zrecenzovaný na tvojom blogu :D

    Záujem by som mala skôr o druhý balíček.
    vancova2496@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy, na tvém blogu se mi líbí četnost tvých článku, to jsou psány velmi čtivou češtinou a doplněné spoustou fotek. Na tvá doporučení jsem dala už několikrát, nebo mě inspirovali sice k něčemu jinému, ale co by mě jinak nenapsalo.
    Líbil by se mi balíček č.1
    miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Líbil by se mi balíček č. 2. Tvůj blog sleduji už od počátků jak tvých tak i mých :D byla jsi totiž jedním z prvních blogů, které jsem začala sledovat. Taky byl tvůj blog prvním, díky kterému jsem si něco musela koupit :D Byl to Tangle teezer. A je dodnes mým oblíbencem a vlastní už 3. Celkově mě baví recenze, ale líbí se mi, že jsi začala psát i o designu a takových věcech :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj přes GFC sleduji jako Kate P.
    Líbí se mi pravidelnost příspěvků a někdy i různorodost, akorát nekomentuji tak často, protože většina z produktů je pro mě drahá, či nedostupná :), či jsem neměla šanci vyzkoušet a tak nevím co napsat, ale to nesouvisí, s tím, že se mi to nelíbí. :)

    email: somethingbykate@seznam.cz
    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tvojmu blogu prajem happy birthday a tebe, aby ta jeho tvorenie stale bavilo minimalne tak ako doteraz ;)
    Paci sa mi balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  21. Každý den vyhlížím devátou hodinu, abych si mohla přečíst tvůj článek :D Tady jsi mi připomněla, že díky tobě jsem našla svou ideální řasenku na všední dny- Colossalku od Maybelline. Každopádně gratuluji blogu k narozkám a kdybych náhodou vyhrála, tak by mě potěšil balíček č.1 :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíce mě zajímají recenze. Samozřejmě mám svou hlavu, ale pokud je recenze vyloženě negativní, do produktu nepůjdu:) Jinak by se mi líbil balíček č.2.
    bara.talasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná soutěž! Líbí se mi balíček č.2 :o) Tvůj blog je velmi oblíbený, i já ho ráda čtu! Gratuluji k narozeninám!
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Gratulace ke "čtyřce" :-)! Nejraději mám recenze - myslím si, nebo to na mě tak z blogu působí, že si pořád držíš ten svůj standard (=žádný nekvalitní článek, byť o nekvalitním produktu:-D) a napíšeš pravdivě, co si o dané věci myslíš. Ale hlavně, tvůj blog byl úplně první, který jsem na téma "beauty" začala číst a od té doby si v tom slušně jedu...takže, fakt díky! :-D:-D
    Pokud jde o GA, je mi jedno který, mě by potěšila i maličkost, ale hlavně ta radost z výhry :-)!

    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. gratuluji k narozeninám! krásná narozeninová soutěž, mně by se líbil balíček číslo jedna :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, srdečne blahoželám k narodeninkám :-) Tvoj blog mi pomáha pri rozhodovaní, keď si kupujem kozmetiku, čerpám odtiaľ inšpirácie a rady, nakoľko sa ja líčim veľmi málo a sleduje tu novinky :-)
    Ak by som vyhrala, tak ma poteší hociktorý balíček :-)
    email: martina.leskova.@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj! (pokud ti teda můžu tykat, vážně jsem nad tím nikdy nepřemýšlela, až teď). Jsi jediná blogerka od které čtu všechny články, recenze high-end kosmetiky beru jako rozšířit si znalosti a z drogerky si kupuji téměř vše co nám doporučíš :) Co mě asi tak moc ebaví jsou ty návštěvy u všech možných i nemožných značek, ale beru, že to někoho zajímá :)
    Měj se hezky :)
    balíček č. 2
    bara.dubnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. sledujem pod týmto účtom :)
    balíček č.2 :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    na blog sa vraciam kvôli tomu, lebo tu nájdem stále kvalitnú recenziu na produkty, ktoré sú novinkou v drogérii.. veľa krát sa mi stalo, že som po tvojej recenzii utekala do dmky a kúpila si daný produkt a sadol mi rovnako dobre ako tebe :) taktiež mám rada aj články o NY, tie si čítam stále dookola a obzerám si fotky a snívam :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak nejvíc mě baví recenze, což mi pomáhá se rozhodovat, zda si výrobek koupit nebo ne :) Jinak mi tu nic nechybí, líbí se mi tvůj styl psaní a mám ráda snad všechny tvoje články :D
    Víc se mi líbí asi balíček č. 1 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky :) Na tvůj blog chodím ráda, protože jsi prostě fajn :-) Našla jsem tě náhodou, když jsem začínala blogovat a od té doby se sem vracím na každý článek. Nejvíc mě baví číst o tom, co sis koupila nového a následné recenze. Co se balíčků týče, bylo by mi úplně fuk, který bych vyhrála, hlavně že nějaký :D

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji tě přes GFC, teprve nedávno jsem tě začala sledovat n adoporučení sestřiné kamarádky, hrozně tě vychvalovala a od té doby čtu každý článek :-) nevím jaký balíček si vybrat, protože si to dala tak, abych v každém z nich měla toho svého oblíbence :D tak třeba č2 :-)) a email : kretzova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Oba balicky jsou super, 1 tedy mozna o neco vic. Jinak blog se mi libi jak je a nemenila bych nic. Hodne sil a uspechu v dalsim blogovani

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji k výročí, ráda tě sleduji již asi dva roky a vždy tu najdu tipy na super kosmetiku :) Moc se mi líbí nový formát článků za uplynulý měsíc.
    Více se mi líbí balíček č. 1.
    p.e.t@seznam.cz
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj, najviac ma zaujímajú recenzie, ale rada si prečítam aj iné články :) potešil by ma balíček č. 2 :)
    moja adresa: bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Moc se mi líbí balíček č.1 :). Jinak mě bavil svatební článek, jelikož se taky letos budu vdávat :). Jinak bych na blogu nic neměla, mám ho ráda takový, jaký je ;).

    OdpovědětVymazat
  36. Líbí se mi Tvůj způsob hodnocení kosmetiky a fotky. A balíček č. 2. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Balíčky vyzerajú super, asi sa mi páči viac balíček 2 :) Najviac sa mi páčia recenzie, vždy ma na niečo nalákaš a musím to hneď mať ( skoro vždy :D ) viem že tvojim vetám môžem veriť

    OdpovědětVymazat
  38. Mě na tvém blogu baví všechny články. Nejvíc mám ráda recenze, ty umíš vážně skvěle. Líbí se mi oba balíčky, ale více asi ten 1.
    Wendymela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj, upřímně tvůj blog mám nejradši a nejčastěji se sem vracím, hlavně kvůli vysoké kvalitě recenzí :)

    potěšil by mě balíček č.2
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tvůj blog jsem začala sledovat jako úplně první z těch kosmetických, přeju ti, aby tě blogování i nadále bavilo. Nechybí mi tu nic, snad jen výrazné rtěnky, ale chápu, že ne každý je má rád:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Moc gratuluji Rendy, 4 roky je už pořádná doba. Hlavně ať tě blogování baví dál tak jako nyní :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  42. Nejvíc mě asi baví recenze a styl, kterým píšeš. Hezky se to čte, z textu působíš sympaticky. Taky se mi líbí kvalitní fotky. Celkově tvůj blog není odfláknutý a je vidět, kolik práce a času do něj vkládáš a že tě to baví. :)
    Radost by mi udělaly oba balíčky, ale kdybych si mohla vybrat, spíš ten druhý :).
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Gratuluji k narozeninám blogu! :)
    Já tvůj blog navštěvuji především kvůli recenzím na kosmetiku. Často se díky nim rozhoduji, zda si nějaký produkt koupit nebo ne. :) Takže ty mám opravdu moc ráda. :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  44. Všechno nejlepší k 4. narozeninám a doufám, že blog bude nadále úspěšný, ba ještě úspěšnější :) Baví mě kosmetické články běžně dostupných věcí, protože u nás v okolí není Sephoda, Douglas apod. V případě výhry mě na první pohled zaujal balíček č. 2. (nikie@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  45. Tvůj blog mám moc ráda. Líbí se mi všechny články. Shrnutí měsíce, novinky, recenze. :-) Líbí se mi oba balíčky, nejvíce asi ten 2.
    GFC Genevra, email genevra43@gmail.com.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  46. Rendy, přeju blogu krásné narozeniny!
    Chodím sem už pěkně dlouho a pořád mě to tu baví; některé články víc, jiné méně. Líbí se mi hlavně že umíš psát, ale co bych ti vytkla - často ve článku zmiňuješ, že ne každému konkrétní výrobek sedne, protože každý jsme jiný... To mi přijde zcela zjevné a u pleťové kosmetiky je to dvojnásob platné; myslím že není potřeba to vypisovat pokaždé, čtenáři si to přeberou. :) Jinak musím ocenit, že je tvůj blog opravdu hodně přínosný - když váhám nad nějakou dekorativní kosmetikou, pátrám nejdřív jestli jsi o ní něco psala, protože tvé články jdou do hloubky a dozvím se tu všechno, co potřebuju. Jo a máš tu i moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  47. Velká gratulace k blogovým narozeninám:-)
    Na blogu mně jednoznačně nejvíc baví recenze. I když ne všechny produkty, které recenzuješ patří do cenového levelu, který bych si mohla nebo chtěla dovolit, tak si Tvůj názor vždycky přečtu. A když míří nějaká novinka do našich drogerek, tak čekám na recenzi, abych věděla, jestli stojí za to do ní investovat:-) Kosmetika je můj velký koníček, to přiznávám na rovinu a u Tebe na blogu se cítím jako ryba ve vodě:-)
    Ale baví mně i reporty z akcí, které jsi navštívila a ostatní články, zkrátka nepohrdnu snad žádným příspěvkem, který se tu objeví:-)
    V případě výhry by se mi víc líbil balíček č. 1:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Baví mě ta rozmanitost produktů a značek, že nerecenzuješ jenom drahý nebo jenom levný produkty a že i když je nějaký výrobek od luxusnější značky a je to šunt, tak to prostě napíšeš :-) a taky jde vidět že si s tím dáváš nějakou práci, že napíšeš článek až po opravdu důkladném vyzkoušení a ne po dvou dnech používání :-) a hezky dekoruješ fotky :-D
    líbí se mi víc 1.balíček
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Mě v poslední době moc baví pohledy do běžných životů blogerek. Nějaké randomy, fotky, které cvkaneš jen tak někde, maličkosti, které dělají život krásnější... Občas třeba nějaké to vaření nebo DIY by neškodilo :) Balíčky jsou oba krásné, v případě výhry se nechám překvapit :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Vybrat si? to teda nee.. Nechala bych to na tebe rendy...
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Gratuluju k výročí!!! Tvůj blog mám ráda protože máš fakt super recenze, produkty umíš skvěle nafotit a často přidáváš příspěvky :) Na tvém blogu mě vubec nic nechybí <3
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Gratuluji ke čtvrtým narozeninám blogu a přeji spoust dalších spokojených let! :) Na blogu mě nejvíce baví recenze na různé produkty, a ačkoli si většinu dovolit nemohu, aspoň zjistím, co je kde nového v kosmetice :)) pak se mi také moc líbí reporty z akcí, kdy omrknu fotky, protože ty máš většinou úžasné!:)

    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz a v případě výhry by se mi líbíl 2. balíček :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, mě by se líbilo, kdybys měla na svém blogu nafocené nebo natočené "makeup tutoriály".
    Líbí se mi víc balíček č.
    vivadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tvůj blog je úplně super, od doby co jsem ho objevila ho čtu (téměř) každý den a hrozně mě baví!
    A zrovna nedávno jsem si chtěla v Sephoře koupit make-up, zatím jsem používala make-up jenom z drogerky, ale s jejich efektem jsem nebyla nějak spokojená. Slečna v Sephoře mi nabídla asi 3 make-upy, ale žádný mě nějak nezaujal a jak jsem tam tak bloudila, vzpomněla jsem si na tvou recenzi Clarins True Radiance a naživo v Sephoře se mi líbil taky, tak jsem ho koupila a jsem náááááááádšená :) Takže moc děkuju za skvělý tip, bůhví s čím bych jinak skončila :D

    Z balíčků se mi asi víc líbí jednička díky peckovému odstínu Sally Hansen Velvet Texture a stejně tak peckovému odstínu Astor Lip Butter

    OdpovědětVymazat
  55. GFC:Lucia Pentíková:)
    Bavia ma recenzia a uvitala by som napriklad aj spotrebované,táto rubrika ma bavi:)
    baličky su oba skvelé,ale vybrala by som si č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj Rendy, tvoj blog sledujem už hrozne dlho, a stále veľmi rada. Čo sa mi páči? s priemeru sa vymykáš hneď niekoľkými bodmi. Informuješ o limitkách high-end značiek. A nielen to. Ty ich niekedy ja zakúpiš a zrecenzuješ. Práve high-end kozmetika u nás nie je tak rozšírená a síce som v angličtine zdatná, predsa len prečítať si recenziu v ,,rodnom´´ jazyku je mi bližšie.
    Ďalší bod je, že nepíšeš zbytočne veľa a oničom. Čo by som možno privítala ako zmenu je členenie textu. Napr.ten prvý odstavec v malom, sivom písme je pre mňa dosť neprehľadný a koľkokrát ma to aj odradí od čítania a preletím len obrázky...;)
    Ďalej sa mi páči, že tvoj blog a aj témy, napriek tomu, že je kozmetický, je pestrý. Páčil sa mi článok o svadbe aj tvoje cestovateľské články s USA ;)
    a páči sa mi skôr balíček č.1
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Tvůj blog byl jeden z prvních, na který jsem v beauty sférách narazila. Nejsem příliš komentářový typ, takže jsem za celou tu dobu komentovala jen pár článků :D Na Ordinary Life se vracím, protože miluji Tvoje psaní, články a hlavně - máme stejný typ vlasů i pleti, takže přesně vím, po čem se podívat :-) Jsem prostě moc ráda, že jsi a že svůj blog vedeš už tak dlouho :-)

    Zájem bych měla o druhý balíček :-)
    hanka.machova99@gmail.com
    http://since-2015.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  58. Blog sleduji už dlouho a nejvíce se mi líbí články o New Yorku,jelikož tam letos letím, tak jsem ráda za jakékoliv info.
    Balíčky jsou pěkné oba dva, ale o malilinko více by se mi líbil balíček č.2.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, já mám tvůj blog ráda je tu hodně recenzí o kosmetice což je vždycky dobré. A gratuluji ti skoro ke 4000 čtenářům.
    motika1234@seznam.cz
    balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, mně se na Tvém blogu líbí jeho obsáhlost..když si chci něco nového pořídit, juknu nejříve sem, jestli si už daný výrobek měla... a ono jo! :D Přečtu si o něm a pak už jen nakupuju!.. :D Více by se mi líbil balíček č. 1, už jen kvůli tomu odstínu Lip Butteru a taky tomu, že set na obočí od Rimmelu už jsem si asi před 2 týdny pořídila..;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mám velmi ráda tvé recenze na kosmetiku, protože co ty napíšeš, to je prostě pravda :) už několikrát jsem se o tom přesvědčila a ráda si kupuju nejrůznější kosmetické produkty s tvým kladným ohodnocením :)
    Mám ráda i tvé řekněme novější články týkající se trošku něčeho jiného než kosmetiky :) třeba nových věciček, které tě zaujali a koupila sis je :)
    Raději bych druhý balíček :)
    kali.petra@seznam.cz
    PS: gratuluji ke 4. narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  62. Čtení tvého blogu mám jako relaxaci ale i inspiraci pro vše možné, jediné co se mi nelíbí je, že postranní panel, tedy sledované blogy se pohybuje a to je pro mé oči hrozně nepříjemné :-( Balíček by se mi více líbil druhý ale radost bych měla i z prvního.

    OdpovědětVymazat
  63. Na tvůj blog se vracím hlavně kvůli tomu, že máš přehled o všech novinkách a z větší části recenzuješ věci, kterými se mi trefíš do vkusu nebo už jsem o nich třeba slyšela, ale nikdo je ještě nevyzkoušel. Mám ráda články o nadcházejících novinkách, ty jsou pro mě nejpřínosnější :) V případě výhry bych si vybrala balíček číslo dva :)

    OdpovědětVymazat
  64. rajanka444@gmail.com
    balíček č 2
    najviac sa mi páčia nákupy a recenzie na produkty na pery

    OdpovědětVymazat
  65. Rendy, gratuluji k narozeninám. Dovolím si vypíchnout, co na blogu nejvíc oceňuji - za prvé, pravidelnost a četnost přidávání, nemám ráda blogy, kde čekám měsíc a více na nový článek :) Za druhé určitě skvělá čeština a spisovatelské kvality (prostě tvoje články se výborně čtou), objektivitu, široký záběr (od drogerky po high-end)... Je toho hodně, co Tě v mých očích dělá snad nejlepší českou beauty bloggerkou :)
    Z balíčků se mi líbí víc druhý, ale i ten první je moc pěkný.
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduju a nejvíc mě baví recenze kosmetiky, usnadní mi to výběr, protože mám podobný typ pleti. A mám ráda taky tvůj instagram...
    Gratulace k výročí blogu! Jinak se mi líbí balíček č.2. mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, líbí se mi přečíst si o kosmetice zajímavou formou a pak mě taky baví články o tobě nebo o něčem jiném - ze života, zábavné, zajímavé... :-)

    Balíčky jsou oba krásné, nedokážu vybrat :D

    OdpovědětVymazat
  68. blahozelam k 4. vyrociu! :) a prajem ti vela dalsich rokov chuti do blogovania a vela, vela novych napadov :)
    ocenujem tvoje recenzie, ktore mi uz velakrat pomohli sa rozhodnut pri kupe produktov :)
    paci sa mi tvoja narodeninova giveaway a v pripade vyhry by som si prosila balicek c.2 :) :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, moc gratuluju ke čtvrtým narozeninám. Na blog se stále vracím hlavně kvůli recenzím a novinkám, které teprve budou/jsou čerstvě v prodeji :).
    Víc se mi líbí drhý balíček, hlavně kvůli barvě Astořího Lip butteru :).
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. gratuluji k narozeninám a přeji jen samé úspěchy! :)
    na blogu se mi líbí v podstatě vše, ale nejvíce asi vždy ocením představení novinek a tvé skvělé recenze. Také články o chystání svatby atd jsou příjemným zpestřením :)
    raději bych balíček č. 1, pokud se usměje štěstí
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Gratuluji a je tak dál! :-* Jéé, konec bude na moje narozeniny:)) :D
    Strašně mě baví články o kosmetice (jsem na kosmetičce) články o Tvém životě a vracím se sem každý den!! :))))*
    Těžká volba..asi ten 2. balíček a nebo bych to nechala na Tobě. :)

    OdpovědětVymazat
  72. Sleduji už dlouho přes GFC jako Miška
    Líbí se mi hlavně tvé recenze a nákupy :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  73. Moc gratuluju ke krásnému výročí :-) Tvůj blog sleduju už asi 3 roky, mám moc ráda tvoje recenze a díky tomu, že máme dost podobný typ pleti, většinou to, co sedí tobě, vyhovuje i mně, takže si od tebe ráda nechávám poradit. Nic mi tu nechybí, jen bys třeba mohla zauvažovat o nějakých make-up tutorialech?
    V případě výhry by se mi více líbil první balíček :-)
    knikodymova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  74. Gratuluji :) ještě jeden rok a budou to půl kulatiny :D
    Já jsem spojená. Nic mi tu nechybí. Samozřejmě, že se mně nějaký článek nelíbí ale to se nestává moc často. Taky se mi líbí fotky které fotíš (hlavně jídla z různých akcí :D). Ale trochu mně štve, že někdy dáváš fotku a až pod to něco k tomu napíšeš, a zase někdy jindy to je opačně- doufám, že mně chápeš, já se v tom někdy neorientuji. Je to maličkost ale dá se to vydržet.
    Více se mi líbí balíček č.2. mk.kamencakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. email :Monika.Niklova@seznam.cz , mám moc ráda kosmetické recenze,protože potom vím co si koupit a co ne :) a prosím raději druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj Rendy. Nejdříve ti chci pogratulovat ke 4.narozeninàm tvého skvělého blogu a doufám že bude jen vzkvétat :)
    Na blogu mě baví snad všechny články (od kosmetiky přes lifestyle až po tvé plánovaní svatby) ale nejvíce mi pomáhají recenze protože mám podobný typ pleti i druh vlasů jako ty. Takže většinou co sedí tobě,sedí mně a naopak :)
    A kdyby náhodou tak bych si z balíčků víc přála ten druhý :)
    Kitty.Troll@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj Rendy. Nejdříve ti chci pogratulovat ke 4.narozeninàm tvého skvělého blogu a doufám že bude jen vzkvétat :)
    Na blogu mě baví snad všechny články (od kosmetiky přes lifestyle až po tvé plánovaní svatby) ale nejvíce mi pomáhají recenze protože mám podobný typ pleti i druh vlasů jako ty. Takže většinou co sedí tobě,sedí mně a naopak :)
    A kdyby náhodou tak bych si z balíčků víc přála ten druhý :)
    Kitty.Troll@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Gratuluji k narozenínám :) Na tvůj blog už chodím od začátku, co jsi ho založila a byl mou inspirací a stále je :) Mám ráda recenze, které mě nakopnou k nákupu :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Líbí se mi, že jsou tu aktuální informace o nové kosmetice a skvěle recenze. Líbí se mi 2. Balíček.
    Krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Nejradši mám recenze a více se mi líbí první balíček.
    nohavicovakaterina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj, veliká gratulace k narozeninám, musím říct, že mě překvapilo to číslo, protože Tvé články jsou na blogu za prvé denně, což se mi moc líbí a oceňuji to. Navíc jsou dost profesionální, jak po grafické stránce tak po obsahové a líbí se výběr témat a produktů. Proto tě sleduji tady i na FB a Instagramu.
    Sleduji jako ERika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Nejradši mám články o novinkách z drogerií :) balíčky jsou oba super! vážně nevím jaký je lepší :D ale asi ten druhý, protože je v něm řasenka od rimmel, kterou byc hchtěla vyzkoušet :)
    luckaber@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mám u tebe ráda recenze. A to proto, že mám nejspíš podobný typ pleti a mastnější vlasy, takže se u tebe můžu docela dobře inspirovat. Sleduju více blogerek, ale holky mají často suchou pleť, takže i když jim krémy/makeup/šampony skvěle sedí, u mě to je úplně mimo mísu.
    A samozřejmě mě více baví fotky a krátké úderné popisy. Přiznám se, že na dlouhé odstavce, které často píšeš, kolikrát nemám čas, takže je jen tak prolétnu a jdu dál.
    Více bych ocenila druhý balíček. Lucie.kolischova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, mám strašně ráda tvoje recenze:) jde poznat, že se v makeupu vyznáš:) A také mám podobný typ pleti a mastné vlasy, takže mi většina produktů, které doporučuješ, vyhovuje:D

    OdpovědětVymazat
  85. Tramtadada preji blogu krasne narozeniny. Kazdy den dopoledne kontroluji nove prispevky a tesim se na novinky z kosmetického sveta. Krasne si rozšiřuji obzor a hlavne si prectu realne recenze. Vyzkoušela jsem Fructis sampon, ktery bych jinak v drogerie dle předchozích zkušeností nechala byt. A jsem spokojena. Balicek mi udela radost jakýkoliv. kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Na tvém blogu se mi líbí každodenní přidávání článků, vždy v 9 ráno se můžu spolehnout že si budu mít co přečíst a dále také upozornění na novinky a recenze na ně. Tvůj blog sleduji jak pres GFC tak i FB a IG jako kacajaresova a více se mi líbí první balíček. Jinak přeji hodně dalších úspěchů s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  87. Balíček by se mi víc líbil první :) mail: noireamy@gmail.com
    Já na tvůj blog zavítám vždycky, když mě zaujme titulek nebo produkt, o kterém píšeš, nemám oblíbenou kategorii. Moc ráda ale sleduju tvou FB stránku, kde se objevuje i spousta tipů na slevy, novinky, pecky z blogosféry atd. :)

    OdpovědětVymazat
  88. Nejvíc mám ráda recenze. Hlavně kosmetiky dostupné v drogerii :) Ráda bych vyhrála balíček č.2
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. patricia.debnarova@gmail.com (Samozrejme sledujem aj Instagram a Facebook.)
    Na blog sa rada vraciam, pretože tu každý deň objavím skvelé články a nádherné fotografie. Najviac ma poteší ale kozmetika z drogérií (recenzie) z ktorých si dám poradiť a rada ich vyskúšam. :)
    Myslím si, že oba balíčky sú nádherné ale mňa viac zaujal balíček číslo 1 kvôli farbám. :)

    OdpovědětVymazat
  90. Sledujem cez GFC ako: Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova(zavináč)gmail.com
    Blog sledujem už dlhšiu dobu a veľmi rada sa sem vraciam, pretože píšeš skvelé články a máš veľmi pekné kvalitné fotky. V prípade výhry by som mala záujem o balíček č.2 :)

    OdpovědětVymazat
  91. Sledujem ako Olivia Zerili :)
    Ja som závislá na recenziách takže to je pre mňa to najlepšie :3 a čo sa týka balíčkov veľmi by ma potešil en 2, :) :)

    OdpovědětVymazat
  92. sledujem pod týmto menom :) a viac sa mi páči balíček č.2 :)

    OdpovědětVymazat
  93. Blahopřeji ke 4. narozeninám blogu :)
    Nejradši mám články o kosmetických novinkách a recenze.
    Více se mi líbí balíček č. 1.
    blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. gratulujem k štvrtým narodeninám a ani neverím ako je to už dlho, ale sledujem ťa už pekne dlho a ani mi to tak nepríde, až teraz som si to uvedomila :) tak dúfam, že to bude ešte ďalších pár rokov, pretože tvoje recenzie sú veľmi dobre písané, nie je to len také, že toto mi vyhovuje a toto nie, toto pekne vonia a má pekný odtieň, proste tvoj blog je plný kvalitných recenzií a stále ma to baví čítať. A milujem tiež tvoje články o novinkách a nikdy nechápem ako to môžeš všetko odsledovať. Teda chápem je vidieť, že ťa to baví a je to tvoja veľká vášeň a robíš to čo ťa baví.
    A balíčky sú oba krásne! Takže si myslím, že hociaká výhra poteší, buď mňa alebo aj ostatné dievčatá :)

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj :) V úvode by som ti chcela zagratulovať k narodeninám. Veľmi ti gratulujem, pretože si naozaj super blogerka a taktiež si pre mňa inšpiráciou.

    Za druhé by som sa ti chcela poďakovať, nakoľko nie lenže nás tešíš článkami, ale tentoraz aj súťažou, čo sa mi zdá byť naozaj veľmi milé.

    Verím, že aj ja budem raz tak obľúbená ako ty.

    Začínajúca blogerka:
    co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk
    sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Miluju tvůj blog! Líbí se mi časté přidávání příspěvků, pořád něco nového a neobvyklého, už několikrát jsi mi pomohla s výběrem (myslím tím, že jsem se rozhodovala podle tvé recenze) a neuteče mi už ani žádná novinka! :-) Gratuluji k výročí a přeji spoustu dalších úspěšných let a ať tě blogování stále baví! :-) Balíčky jsou úžasné oba dva! Rozhodování bylo dloouhé a asi nakonec balíček 1. i když radost by udělaly oba dva :-) Sleduji tě všude pod jménem Klára Komrsová :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj nejradši čtu samozřejmě recenze, jsi jedna z mála které v nich stopro důvěřuju :-) a pak mě moc baví novinky
    a kdybych si mohla vybrat tak asi balíček č. 1
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Moc moc gratuluji k narozeninám tvého blogu :) máš za sebou dlouhou cestu a doufám, že ještě delší před sebou. Strašně ráda sem chodím, vždycky si tu skvěle počtu a odreaguji se :) Líbí se mi, že tvé příspěvky obsahují jak kosmetiku levnou, tak i dražší a hlavně časté přidávání článků :) asi více mě zaujal balíček č. 2
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Sleduji jako Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Líbil by se mi víc balíček č. 2.
    Baví mě články a o kosmetice a fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  100. oo..jen balíček 1 ... ten odstín laku a natný Astor :) ideální pro mě
    já procházím takovými vlnami, kdy mě tvůj blog baví více a méně - přirozeně. Pokud se věnuješ hodně věcem, které mě nezaujmou, rychle to přejedu a jdu dál, pokud mě něco zaujme, pamatujui si a kolikrát se k recenzi i vrátím. Občas mě iritovaly fotky, resp. jejich popisy, protože jsem nevěděla jestli popisky patří k fotce nad nebo pod, ale poslední dobou jsem se i já zklidnila a už mě to nechává v klidu :)
    hodně štěstí dalším psaní i v manželském životě :)

    OdpovědětVymazat
  101. Ahoj, gratulujem k narodeninám, a prajem ešte veľa takých úspešných blogových narodenín :-)..Páči sa mi hlavne množstvo krásnych fotiek, kedže tiež milujem kozmetiku aj ked si jej toľko nemôžem dovoliť, baví ma pozerať si fotky a čítať recenzie a spoznávať nové značky :-)..Len tak ďalej :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Moc gratuluji :) jinak líbí se mě balíček číslo 1 :)
    lucy0077@seznam.cz
    Mám ráda asi recenze protože pak si o tom daném produktu něco přečtu a rozhodnu se jestli si ho vážně koupím nebo ne .

    OdpovědětVymazat
  103. Gratuluji blogu ke 4. narozeninám :)
    Miluji tvůj blog, protože zde píšeš zajímavé články :) Mezi mé oblíbené články patří, ty o kosmetice a jejich recenzích.
    Kdyby se na mne usmálo štěstí vybrala bych si balíček č.1.

    OdpovědětVymazat
  104. Ahoj Rendy :) tvoj blog sledujem už dlhú dobu cez blogger.com, a mne sa na tvojich článkoch páči úprimnosť, férovosť a mnoho vecí, ktoré mám som si kúpila vďaka tebe a vždy maximálne spokojná. Chýbajú mi možno videá, vizuálny prejav nielen ten písomný. Ale zas vynahrádzajú mi to kvalitné fotky:) Viac by ma potešil balíček č.1
    zuzanauramova9gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj, tvůj blog sleduju už hrozně dlouho a hrozně ráda :-) Nejraději čtu tvé kosmetické články, díky tomu se pak většinou rozhoduju, zda si ten produkt koupím nebo ne :-D Dala bych přednost balíčku 2 :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Gratuluji k vyroci zalozeni blogu. Nejvice se mi libi asi recenze a novinky.
    Balicky jsou oba pekne, ale dala bych prednost dvojce.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Líbí se mi, že přispíváš fakt pravidelně a hodně často, takže mám pořád co číst :) a radost by mi asi víc udělal balíček číslo 1 :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj Rendy!

    Mám tvůj blog moc ráda a sleduji tě přes GFC i přes Facebook, aby mi nic neuniklo. :-D Z poslední doby se mi moc líbí články o přípravách tvé svatby. Je to inspirující.

    Moc moc moc se mi líbí balíček číslo 2.

    mail: angelical.face@seznam.cz

    Měj se krásně! Dominika.

    OdpovědětVymazat
  109. Už jsem na základě tvých recenzí vyzkoušela kosmetiku, která se později dostala mezi mé stálice. Nebaví mě tolik zkoušet novou - neprozkoumanou - kosmetiku a raději dám na doporučení. Takže děkuji, že za mě odvádíš všechnu tuhle páci kolem a já si můžu vybírat, co by mi sedlo :) A co se týče balíčků, tak je to jedno, protože mě láká vyzkoušet něco od Alverde (a ta je v 1. i 2. ;))
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Č,2 sherbatsky@seznam.cz
    Blog sleduju strašně dlouho, vyhovuje mi současný koncept, nemám co vytknout. Čtu snad každý článek a často nakoupím na tvoje doporučení :) Klasicky mám nejradši recenze, ale moc se mi líbí i články jako např. teď ty svatební :)

    OdpovědětVymazat
  111. Ahoj, tento blog je pro mě novy, tak ani nevim co by mi zde melo chybet. Zatím se mi libi, ze temata nejsou ohrane jak jinde a pises hezky a jasne :) Jen at se ti dari. small.seashells@gmail.com a cislo 2

    OdpovědětVymazat
  112. Sleduji jako Adéél, ráda čtu tvé články, protože zde najdu spoustu užitečných rad a návodů, také se mi líbí to jako fotíš fotky do článků :)
    Líbí se mi balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  113. ja tento blog zboznujem a vobec nic mi tu nechyba
    paci sa mi viac baliček 1
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  114. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Gratulujem k 4. blogovým narodeninám. :) Tvoj blog si to vážne zaslúži, pretože tvoje články stoja za to a ty si taká milá osôbka, ktorá to tu ešte viac spríjemňuje. :)

    OdpovědětVymazat
  115. Gratuluji k blogerským narozeninám :D
    Tvůj blog mě "donutil" k pár úžasným nákupům kosmetiky a od některých mě taky odradil. A to mě baví nejvíc. Také tvůj způsob psaní a krásné fotografie se moc líbí. :D
    Hodně štěstí do budoucna :D
    (v případě výhry by se mi víc líbil balíček 2)

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj :)
    Přidávám se ke gratulacím a přeji vše úžasné do dalších blogovacích let.
    Na tvém blogu mě baví hlavně četnost článků, téměř vždy, když sem zabrousím, tak na mě vykoukne něco nového. A zároveň ty články nejsou nudné ani pořád na jedno téma, prostě je jich hodně a jsou různorodé. :) Taky design blogu je super, krásný minimalismus.
    Při náhodě výhry se mi více zamlouvá balíček č.1.
    mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)