pátek 22. května 2015

Otevření nové prodejny Body Shop

Včera se otevírala nová prodejna The Body Shop v OC Nový Smíchov a s několika blogerkami jsme měly možnost jako první do prodejny nahlédnout. Ve chvíli, kdy vychází tento článek, se brány obchodu otevírají i pro veřejnost, takže od teď už můžete chodit nakupovat nejlepší tělová másla a nejvoňavější sprchové gely na další adresu :) A protože se léto už nezadržitelně blíží, Body Shop si připravil novou limitovanou řadu Virgin Mojito! Pokud milujete vůni limetek a máty, tohle je řada přesně pro vás. Svěží a chladivá, tak jako mojito, které popíjíte na pláži :)






Kolekce je kompletní, takže kromě klasických tělových másel, sprchových gelů nebo tělového sorbetu je v nabídce i nový formát vůně - tělová sprška. Je trochu netypická v tom, že nemá klasický rozprašovač, ale nakapete si trochu obsahu do dlaní a plikujete na vámi vybrané části těla :)




Oblíbené miniatury za příjemné ceny  :)



Pokud vás celá mojito řada chytne za srdce a budete chtít vyzkoušet více produktů, můžete využít nabídky několika zvýhodněných balíčků.

Např. tento set níže, který je zabalený v kbelíku na led a obsahuje velké tělové máslo, scrub, sprchový gel, tělovou spršku a mycí houbu.

Další verze je s shakerem (na fotkách bohužel nemám) a malým tělovým máslem, malým scrubem, velkým sprchovým gelem a mycí žínkou.



Poslední sadou je ledová kostka (na fotce dole vpravo), která obsahuje malé tělové máslo, malý sprchový gel a mycí žínku



Celou akci ještě zpříjemňovaly zvuky saxofonu (který je podle mě nejvíc sexy hudební nástroj), takže atmosféra byla skvělá a moc příjemná!




Třpytivé oleje z kolekce Honey Bronze, která obsahuje např. i krémové rozjasňovače, o kterých vám plánuji napsat více někdy příště. Doporučuji ale omrknout a vyzkoušet, protože jsou super a nejsou vůbec mastné nebo příliš krémové, takže skvěle drží.



Áju zaujaly rozjasňují pudrové perličky



Body Shop má i rozsáhlou sekci dekorativní kosmetiky a mě zaujaly například pastelky na rty. Ta černá verze vypadá na první pohled trochu děsivě, ale na rtech je velice přirozená a na každém vypadá trochu jinak, protože reaguje na vaše pH.



Na odličovací máslo z řady Camomile mě už dlouho láká Mila a vzhledem k tomu, že vypotřebovala už několik balení, asi bude hodno vyzkoušení :)




Kromě virgin mojita nechybělo ani něco dobrého na zub :)



Ode dneška bude probíhat několik akcí na produkty této značky právě v nově otevřené prodejně. Do neděle pak navíc můžete získat ještě dárek k nákupu. A pokud zajdete na Smíchově ještě do Costa coffee, můžete získat další kuponky na 25% slevu :)

Akce:

22.-31.5.2015 - 20% sleva na tělové produkty a doplňky při nákupu 2 a více produktů

1.-14.6.2015 - 50% sleva na druhý produkt péče o pleť (sleva platí na levnější produkt)

15.-25.6.2015 - 2+1 na produkty a doplňky na ruce, nohy a vlasy (zdarma je nejlevnější produkt)

Nová prodejna na Smíchově je největší ze všech, které u nás najdete a nachází se v přízemí OC Smíchov (když půjdete od hlavního vchodu směrem k M.A.C, tak na ní narazíte). Jestli máte cestu na Smíchov a Body Shop taky tak milujete, tak určitě vyražte novou prodejnu omrknout :)


Máte radost z nové prodejny? Jaký je váš nejoblíbenější produkt této značky nebo jakou řadu máte nejraději? :)

44 komentářů:

  1. Mě zaujaly věci z kolekce Honey Bronze a rozjasňující perly.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta třpytivá kolekce Honey.. je super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě jak by na mě vypadala ta černá pastelka na rty :-D Jinak moc pěkné fotky , kolekce Virgin mojito vypadá lákavě a třpytivý olej na léto? prostě ideál.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já poprvé se setkala s Body shopem na slovensku v Bratislavě, ale už tam není :( Takže musím prozkoumat kde je nejblíž a určitě se tam podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mojito miluji, takže nová řada musí vonět nádherně :) Jen škoda té mycí houby v balíčcích, tu bych tam opravdu mít nemusela.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, ty jsi teda rychlá! Ja jsem fotky zatim ani nestahla do pocitace, natoz napsala clanek :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jej, tak tento článok ma potešil, akurát cez víkend sa tam chystám, potrebujem telový krém :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta černá pastelka vypadá ďábelsky! Super report, body shop miluju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem tam byla a nakoupila :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Ooo tak tá čierna pastelka na pery je veľmi zaujímavá. Farby na čierno alebo tie je niečo ako známy zelený rúž, ktorý len zvýrazní farby pier?

    OdpovědětVymazat
  11. Tak pro to Mojito si musím zajít =), dík za tip!

    Prima víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  12. Body Shop mám ráda, ale uvítala bych, aby byl aspoň jeden i v Brně :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda Mojito řadu od Manufaktury, takže tahle mě taky hodně láká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. To som ani nemala vidiet .. a mam neuveritelnu chut na mojito ! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty produkty vypadají dobře. Klidně bych něco vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  16. Mojito mě sice vůbec neláká, ale chystám se o víkendu do prodejny vyrazit na ten odličovací balzám :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty třpytivé oleje Honey Bronze vypadají úžasně a pudrové perličky jakbysmet:-) A docela se mi líbí i odstíny pastelek na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  18. neznášam, keď tu nie sú dobré obchody :) na blogoch sa dočítam o toľkých dobrých veciach, ktoré na slovensku nie sú... je to škoda... v tejto rade sa mi zapáčili telové mlieka, môžu byť dobré :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ach to by se utrácelo a rozmazlovalo kdyby to nebylo tak pekelně z ruky :'(

    OdpovědětVymazat
  20. Achjo, proč mám Prahu tak daleko? :-(

    OdpovědětVymazat
  21. pekný blog :) a veru škoda, že na Slovensku už nie sú

    OdpovědětVymazat
  22. Ja mam velmi rada The Body Shop sprchove gely a najviac mi vonia Shea Butter na zimu a Moringa na leto.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tam by sa ale míňalo... :-) Krásne zariadený obchod, taký.... svieži, čistý, útulný :-)
    Ja ešte nemám od nich nič, neviem, či posielajú do SR....

    OdpovědětVymazat
  24. O tehle znacce uz dlouho premyslim.
    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Body shop umí skvělé "spršky" - osvěžující sprejíky, lehoučce voní, vždycky najdu přesně to pravé pro sebe na léto :-)
    Sprcháče s různými ovocnými vůněmi jsou taky parádní:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ta mojito řada vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jééé Mojito!!!! Hned bych si dala :) Moc krásný článek. Určitě se tam zajdu podívat a vše omrknout. Body shop miluju!!!
    renatka.mi8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ta mojito kolekce vypadá suprově :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc se mi líbí ty sady s kyblíkem a shakerem. Já se chystám také na řadu Camomile. Ale chtěla jsem vyzkoušet ten olej, tak až dodělám Vichy, běžím pro něj.

    OdpovědětVymazat
  30. proč všechny super obchody musí být jenom v Praze?! chjooo...
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. ta černá pastelka mě dostala :) já the body shop mám ráda, zatím jsem měla jen pár kousků, ale nejraději bych vykoupila celý obchod :-D

    OdpovědětVymazat
  32. Moc se mi líbí ty třpytivé oleje a stejně jako Áji ty rozjasňující pudrové perličky :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych chtěla zkusit dekorativku :) natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. ja keby som vošla do body shopu, vybrakovala by som všetky antibakteriálne gély :D

    OdpovědětVymazat
  35. Rozhodně musím jít očuchat tu Virgin Mojito kolekci...a obávám se, že budu muset několik věcí "adoptovat " :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tak vim, kde se mam v Praze zastavit. Nejvice me samozrejme laka dekorativka :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Tohle je něco pro mě, miluju cokoli s vůní (a chutí) mojita <3 jen ty ceny, nad těma pláču..:( asi zůstanu u manufaktury..
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. The Body Shop je jedna z mých nejoblíbenějších kosmetických značek! :) ten třpytivý olej by byl naprosto ideální na léto.

    OdpovědětVymazat
  39. Ta rada honey bronzer vypada moc pekne, a pak jeste rtenky v tuzce :) i to mochito nevypada spatne....uz to vidim az prijedu do prahy tak to bude moje dalsi nutna zastavka v obchode :)

    OdpovědětVymazat
  40. V létě půjdu určitě do mátové limitky a taky něco kokosového musím mít :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)