úterý 12. května 2015

Objednávka z dekorativka.cz - MOJE, E-style, Milani

Ráda bych se s vámi podělila o dojmy s objednávkou z e-shopu Dekorativka.cz. Vybrala jsem si několik produktů, které jsem chtěla dlouho zkusit a dneska se tu tak objeví i několik značek, které mají na blogu premiéru a ani já sama jsem od nich předtím nic nezkoušela. Takže jestli vás zajímá více, čtěte dál :)




Česká značka MOJE mě už před nějakým časem zaujala na jiném blogu (bohužel už si nevzpomínám na jakém). Lákalo mě nějaké produkty vyzkoušet a protože dekorativka.cz je nabízí, neváhala jsem :) Jako první jsem chtěla vyzkoušet balzámy na rty. Vybrala jsem ovocnou verzi pro mě a neutrální pro přítele (aby mi nemusel brát pořád ty moje).  Ovocný voní moc pěkně a ta vůně mi evokuje něco z dětství. Něco takhle podobně vonělo, možná takové ty kuličkové lesky na rty, jestli si je pamatujete :) Hydratační schnopnost je fajn a vyrovná se třeba i dražším Labellům nebo Nivea balzámům. Není to zázrak a popraskané rty by asi nespasil, ale na každodenní nenáročné mazání je fajn. Pánská verze to samé, jen nijak nevoní ani nebarví. On ostatně prakticky nijak nebarví ani ten ovocný, kdyby to někoho zajímalo :)

PS: pánský balzám získal od asociace vizážistů a stylistů ČR cenu za výrobek rok 2014 :)

Multivitamínovou verzi koupíte ZDE a pánskou ZDE - každý stojí 39 Kč




Jako další jsem chtěla zkusit tuto Hydratační & balzámovou rtěnku č.3 (říkejme spíše tedy pastelku). Mám pastelky na rty moc ráda a zkusila jsem jich už opravdu dost v různých cenových kategoriích. Pastelka má docela výraznou pigmentaci, což jsem ani nečekala a u pastelek mám raději spíše decentnější sytost. Konzistence je trochu krémová, po rtech pastelka pěkně klouže, ale s tou výdrží to není nic moc. Prostě jako tónovaný balzám na rty, takže do prvního napití drží a pak je nenávratně pryč. Bohužel pastelka není tak hydratační a tak příjemná, jako jsou třeba pastelky od Astoru. Stojí sice jen 79 Kč, ale v tomhle případě bych raději investovala do Astoru. Co se pigmentace týče, tak super, ale konzistence a celkový pocit na rtech není nic extra. Nehledě na to, že se podle mě odstín na e-shopu značně liší od toho, co vidíte tady (níže bude srovnávací obrázek). Čekala jsem něco více růžového, ale tento odstín je taková směska rudé s oranžovou, takže to není úplně moje gusto.





Když kdykoliv vidím nápis "waterproof" na tužkách na oči, působí to na mě jako magnet a pokaždé chci tužku vyzkoušet. Eye liner v odsínu 01 Black od značky E-style má pěkně měkkou konzistenci, takže se tužka dobře nanáší a víčko nemusíte dřít. Černá je poměrně intenzivní, ale trochu jí "ruší" drobounké třpytečky, které obsahuje. To jsem v popisku bohužel přehlédla, když jsem si tužku vybírala, takže to je moje chyba, ale když vidím nápis black, představím si černou bez třpytek. Kdyby se jmenovala třeba diamond black, tak neřeknu, ale jen black je pro mě prostě zavádějící. Každopádně jak je na tom tužka s výdrží? No, u mě ta voděodolnost jaksi nefungovala a tužka se mi bohužel otírá i obtiskává, ze spodní waterline pak mizí tak po dvou hodinách. Jsem asi zhýčkaná skvělými tužkami od Urban Decay, které drží jako přibyté a tahle mě bohužel neuspokojila dostatečně. Není úplně zlá a kdyby takhle pěkně měkké a pigmentované byly všechny tužky v drogeriích, tak co by za to člověk dal :)





Dole: stíny v tužce Milani - tužka na oči E-style - pastelka na rty MOJE






Milani Shadow Eyez v odstínu 18 Romantic Violet koupíte za 149 Kč. Četla jsem na ně skvělé ohlasy, co se výdrže týče a můžu to jen potvrdit. Drží opravdu skvěle, aniž by se během dne rozmazávaly. Není to sice taková pecka jako třeba MUFE stíny v tužce a nejsou tak měkké a tolik pigmentované jako jumbo tužky Sephora, ale můžu hodnotit jen tento odstín a další se můžou chovat úplně jinak :) Během dne mi na očích barva maličko vybledla, ale výdrži vytknout nic nemůžu. Opět jsem tedy čekala trochu jiný odstín (viz.srovnávací obrázek na konci článku) a představovala jsem si trochu intenzivnější fialovou, ale na druhou stranu žádný takový odstín ještě ve sbírce nemám, takže pro ne :)






Okolo stínů E-style se poslesní dobou nesou skoro legendy a kdo je nevyzkoušel, je zjevně úplně out :) Když jsem je viděla v prvním videu, tak jsem nechtěla věřit, že něco tak levného, může být tak pěkně pigmentované! A ono fakt ne :) Konkrétně odstín 04 Magic pink mě lákal ze všech mono stínů asi úplně nejvíce a rozhodně mě svou barvou nezklamal, spíše naopak! Naprosto nádherná růžovo-fialová, trochu taková měňavá barva (sakra to je divný slovo :) Barva je opravdu intenzivní, krásně pigmentovaná a konzistence stínů skoro máslová. Za 69 Kč je to fakt must-have záležitost! Balení raději no comment, to je prostě ohavnost, ale stín je fakt super! K té konzistenci stínů mám jen menší rýpnutí, které vysvětlím u tria stínů nůže...






Trio očních stínů Intense Colours eye shadow v odstínu 03 Midnight stojí 79 Kč, což je na tři stíny cena opravdu lidová. Už jsem u předchozího stínu naznačila, že mě intenzivní pigmentace překvapila a strčí do kapsy většinu stínů z drogerie. Světlý bílo-stříbrný stín je ze všech asi nejslabší a nejméně intenzivní, ale oba kovově šedé jsou bezvadné. Balení opět nemá cenu komentovat, protože je prostě hnusné a laciné, ale v tomhle případě obsah značně přesahuje svůj obal. 

Mám trochu jediný problém a tím je konzistence stínů. Je hodně měkká a snadno se drolí a sype, nebo jak lépe to popsat :) Když ve stínu trochu štětcem zarejdíte, tak to skvěle uvidíte. Tudíž i při nanášení je potřeba být obezřetný a raději dát pod oko papírový kapesník, aby vám stín zbytečně neopadal na hotový make-up. Můžu tedy jen tipovat, že budou stíny rychle mizet, ale potvrdit nebo vyvrátit bych to mohla po vypotřebování celého balení :) Jasně, člověk je trochu zhýčkaný všemi těmi Too Faced, Urban Decay nebo M.A.C stíny a ta konzistence nikdy nebude tak parádní, ale co se pigmentace týče, fakt E-style pecka.








Lak na nehty MOJE v odstínu Orchidea koupíte za 49 Kč. Zcela upřímně jsem zklamaná z jeho odstínu, protože když se podíváte níže, kam jsem dala obrázky, které jsou v e-shopu, očekávala jsem trochu jiný odstín. Tohle je podle mě trochu "vyblitá" lila, ale na obrázku je krásná fialová, kterou jsem chtěla. Výsledný odstín se mi tedy bohužel nelíbí a přijde mi na ruce mrtvolný. Ve dvou vrstvách kryje obstojně a nemám s ním jako takovým žádný problém, ale ten odstín mě prostě strašně zklamal.





Ukázka odstínů produktů z e-shopu





Koupelová kulička Ostružina (30g) od the Bomb Cosmetics stojí 59 Kč. No, trochu mě překvapila velikost kuličky, protože je opravdu maličkatá a je fakt tak na jedno použití. Jestli někdo argumentuje tím, že je Lush drahý, tak tohle je ještě mnohem dražší, vzhledem k ceně a množství. Jediná kulička zatím na své vyzkoušení čeká, protože doma vanu nemám a koupele si užívám jen když jsem na návštěvě u rodičů, takže při nejbližší příležitosti jí vyzkouším a dám vám pak vědět při měsíčním souhrnu u vypotřebovaných věcí, jaká byla :)


Dneska to bylo trochu delší, tak doufám, že jsem vás neunudila :) Můj celkový dojem je trochu pokažený výslednými odstínu u několika produktů. Já vím, že oficiální fotky občas trochu lžou a jsou zavádějící, ale jsou prostě produkty, které je tak nevygooglíte a které nemají na internetu tisíce swatchů, abyste jejich opravdovou barvu mohly zhodnotit i jinak. Ze všech produktů, které jsem vyzkoušela, mě nejvíce nadchly asi stíny od E-style, i když úplně dokonalé mi nepřijdou, vzledem ke své ceně si nějaké ty nedokonalosti dovolit můžou. Fajnové jsou i balzámy na rty MOJE. 

Naopak pastelka a lak na nehty je zklamáním vyloženě kvůli odstínu, takže vám radím - než si budete případně něco třeba kupovat, dobře važte odstíny a berte ilustrační fotky s rezervou :)

Jinak u e-shopu se mi líbí, že nabízí poměrně širokou nabídku značek. Právě třeba MOJE, E-style, NYX, Milani, Me Me Me, Bione Cosmetics nebo Bomb cosmetics (a mnoho dalších). Dodání bylo velice rychlé a komunikace naprosto bezproblémová, takže po této stránce není co vytknout :)

Tak a teď by mě zajímalo, jestli máte vy nějakou zkušenost s produkty těchto značek? Je něco, co vás láká vyzkoušet nebo naopak vůbec? :)



PS: děkuji e-shopu dekorativka.cz za poskytnutí produktů k recenzi

48 komentářů:

  1. Mě dokážou obaly při nákupu hodně ovlivnit.. a tyhle E-style jsou opravdu tragické. Už jsem nad stínama taky uvažovala, ale jak říkám.. no uvidíme, třeba se k nim jednou dokopu :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Pastelku od Moje mám taky a spokojená taky moc nejsem, a navíc nevím jestli to není vadou kusu, ale moc vábně mi nevoní....co mě ale zaujalo a už dlouho přemýšlím nad koupí je E-style a jejich stíny, ty vypadají naprosto báječně. A ten fialkový lak je taky krásný.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já se zrovna chystám v nejbližší době objednávat :D E-style mě láká už strašně dlouho, jen ještě nemám jasno v tom, co potřebuji nejvíc :D MOJE už jsem kdysi objednávala, tak to asi vynechám, ale E-style prostě musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ten odstín laku naopak moc líbí, i když chápu, že se dost liší od fotky v eshopu. Po stínech E-style jsem už koukala, ale úplně mě odradilo balení. Asi jim ale ještě dám šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tenhle obchod jsem zrovna včera narazila a zaujala mě nabídka kosmetiky Milani, už dlouho od nich chci něco vyzkoušet. Rozdíl mezi barvami na internetu a těmi skutečnými je teda ale obrovský, zvlášť u té jumbo tužky, tak nevím, no... Ještě uvidím, stejně se teď musím v nakupování trochu krotit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty odstíny se všude musí brát s rezervou. Myslím, že objednám oční stíny E-style;))

    OdpovědětVymazat
  7. Super, zaujal me ten nadherny stin v tuzce od Milani, prekrasny odstin. To same ruzovka od E-style.
    Skoda te pastelky, odstin vazne neodpovida.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. E-style už mě láká delší dobu, ale třeba MOJE mě nikdy vůbec nezaujalo, i když jsem ho vídala na několika blozích

    OdpovědětVymazat
  9. Mě taky lákají ty stíny E-style, ale balení mě odrazuje :(

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem tam taky objednávala :) vosk na obočí a něco od ziaji a super, ještě jako bonus bonbonky haribo

    OdpovědětVymazat
  11. ty tužky jsou super! :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. tato kosmetika mě vůbec neláká nelíbí se mi uz jen ten název

    OdpovědětVymazat
  13. E-style dělá nový obaly, takže to určitě bude lepší. Já mám mono stín Butterfly Pink a je to krásnej odstín, pigmentace super. Plánuju jít i do dalších, ale teď rozšiřují i nabídku odstínů, tak si počkám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lakaju ma ocne tiene E-style. Kozmetiku MOJE by som chcela najprv vidiet nazivo a mozno by som si nieco vybrala. Eshop by mal s tymi fotkami nieco urobit. Je to zavadzajuce.

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna ten lak by mě svou výslednou barvou nadchl, miluju tyto odstíny. Stíny E-style mě taky chytly a asi aspoň jeden musím mít :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Od MOJE jsem si velmi oblíbila řasenky a E-style, ty stíny, prostě bomba! Mám všechny mono matné a quatro stíny, líčím se s nimi každý den a naprosto je miluju! Drží i bez báze. Jediné co mi vadí je, že je málo odstínů. Zkoušela jsem od nich i makeup, ale ten mne nezaujal. V plánu mám ještě tužky na oči a rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné věcičky :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  18. rozdíl těch odstínů je fakt strašný... kdybych si to objednávala pro sebe, tak bych to asi jen tak nerozchodila

    OdpovědětVymazat
  19. Od značky Moje jsem si koupila trio očních stínů a jsem s nimi spokojená. Stíny a tužka na oči od E-style se mi moc líbí a ráda bych je někdy vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  20. Škoda, že e-style nedělá nějaké větší paletky než tria a quatra. Ty barvičky vypadají skvěle, ale kvůli skladování mono stíny nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  21. Kosmetika Milani mně láká hodně, zatím v mé sbírce není zastoupena ani jedním kouskem, tak to budu muset co nejdřív napravit:-) Nedávno jsem dělala objednávku kosmetiky MOJE, takže na ni prozatím zálusk nemám, nicméně E-style je další ze značek, co bych ráda vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Nejvíc mě láká asi nějaké trio očních stínů od E-style, už od nich mám tužku na oči, ale mám stejný problém jako ty, až na UD a MUFE se mi snad všechny tužky obtiskávají na víčko.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Na nákup u E-style se chystám, co nevidět mají mít nové odstíny stínů, tak plánuju nájezd :-) A svoji historicky první objednávku od Moje jsem si vyzvedla před pár dny. Definitivně mě nalákaly sovičkové balzámy :-)

    OdpovědětVymazat
  24. mě se alespoň dle fotky ta barva laku líbí :-D ty balzámy od moje mě už delší dobu lákají k vyzkoušení, ale co se týče pastelek, tak zůstávám věrná astoru :)

    OdpovědětVymazat
  25. Taky si plánuji pořídit ty stíny E-style... ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Mono stíny E-style mám až na ty obaly moc ráda. Jsou krásně pigmentované a obzvlášť s bází vydrží celý den. Výrobce už někde psal, že budou mít obaly nové, tak uvidíme....
    Laky na nehty MOJE mě zklamaly, malé krytí, malá výdrž.
    Tužky od MILANI mám dvě - CAFE AU LAIT a LOVELY FROST.Obě jsou boží a krásně drží.
    Měj se hezky, Lenka :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrou zprávou je, že e-style chystá nové a lepší obaly, které budou snad okolo prázdnin, takže já si na další nákup počkám :)

    OdpovědětVymazat
  28. Od téhle značky nic nemám, zatím ani vyloženě po ničem netoužím... ale díky za typ na obchod - ten se mi líbí a přidávám si ho do oblíbených! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Povedala by som skor, ze ti poslali zly odtien pastelky. To co si dostala sa podla mna zhoduje s odtienom c.2 na strankach eshopu.

    OdpovědětVymazat
  30. Na dekorativka.cz objednávám pravidelně, mají dost netradiční mix značek, které takhle obvykle pohromadě neseženu a navíc mají možnost osobního odběru, kdy mám odběrné místo 5 minut od domu, což je bomba. Zrovna dneska jsem si tam šla pro další Sleek paletku do sbírky a k tomu jsem měla přihozené trio od E-style v odstínu Lilac a můžu potvrdit, že balení je sice hrůzné, ale obsah bomba, škoda jenom, že nedělají víc odstínů u mono varianty.
    www.mydailymakeup.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Pěkný nákup :-) Nejvíce mě zaujal tužka milani a ta ostružinová kulička :-)

    Zvu tě na Giveaway.
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám jen E-style tužku na oči a je ůžasná

    OdpovědětVymazat
  33. Na Dekorativce maji fajn veci. Uz jsem tam taky objednavala. Laka me ta kosmetika e-style . Napriste vim, co koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Od e-style mám zálusk na nějaké ty jejich stíny, jen kdyby ty obaly nebyly tak tragické.... :-/ A s těma odstínama e-shop vs. skutečnost, to by mě neskutečně naštvalo, protože to fakt není jenom drobný rozdíl...

    OdpovědětVymazat
  35. lak v tomto odtieni je veľmi pekný :) od e-style nič nemám ale máš pravdu tie obaly nič moc.. síce pigmentácia veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  36. velmi pekny nakup :) mam pastelky od moje na pery a niesom velmi spokojna :/

    OdpovědětVymazat
  37. Zaujaly mě ty oční stíny v tužce od Milani a pak oční stíny E-Style :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  38. Musim teda rict hodne dobra pigmentace u vseho. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  39. Ty stíny vypadají dobře, zistila jsem, že e-style má u nás v drogerce, kterou mám přímo v baráku (!) zastoupení, ale pořád jsem se tam na ně nebyla kouknout, jsem fakt ostuda :) Od Moje jsem měla pastelku na rty, v jiném odstínu, a to byla tragédie.

    OdpovědětVymazat
  40. Pigmentaci stínů MOJE chválí snad všichni, tak asi neodolám a vyzkouším, také mě strašně zaujaly jejich roztomilé sovičkové obaly balzámů na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Boze no a teraz neviem ani co skor si kupit :D si mi ale dala vsetko chcem hned a teraz ale najskor sa pozriem za tymi tienami aaaa potom na tie osttane veci nevadi aspon budem mat na co minat :D

    OdpovědětVymazat
  42. díky moc za recenzi, Rendy:-)
    Balzámek od kosmetiky Moje mám, jsem s ním spokojená. Do práce je fajn- do kapsy nebo do kabelky. Na běžné nošení stačí, na noc pečuji intenzivněji pomocí kalíškových hutnějších balzámků.
    Stíny od E-style vypadají skvěle...hlavně ty růžovo fialkové...to bude krásná barvička na léto.

    OdpovědětVymazat
  43. Presne tento ružovú odtieň od e-style mám doma a musím povedať, že tieň má skvelú pigmentáciu :) Ale čo sa týka výdrže tak tá je už slabá :/

    OdpovědětVymazat
  44. Tak ty stíny se mi vážně líbí :) Od MOJE jsem měla brusinkový balzám a ten balzám pro muže jsem taky příteli koupila

    OdpovědětVymazat
  45. tak s těmi barvami to bych byla naštvaná teda, právě proto ani moc neobjednávám přes internet něco co si nemohu někde osahat nebo jsem to neviděla u někoho na YT nebo na blogu komu věřím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)