neděle 24. května 2015

Narozeninová soutěž s Avonem

Květen se nám pomalu blíží ke konci, ale s narozeninovými soutěžemi ještě není konec :) Tohle je (nejspíš) předposlední z nich a ta poslední bude takový zlatý hřeb celého soutěžního měsíce, takže se máte ještě na co těšit :) Moc děkuji za vaší zpětnou vazbu ohledně toho, co se vám na blogu líbí nebo co vám tu chybí. Všechno si poctivě čtu a píšu si poznámky, co by šlo zlepšit :) Dneska bych ráda potěšila tři z vás a mám pro vás balíčky voňavé kosmetiky od Avonu :)



Každý balíček obsahuje:

- pleťový krém z řady Nutra Effects
- řasenka Super Extend Winged out
- parfém Cherish
- kuličkový deodorant Cherish



Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 24.5.- 31.5.2015. Do komentáře napište, který je váš oblíbený Avon produkt nebo co si od této značky přejete vyzkoušet.

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 31.5.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (24.5 je 1, 25.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).





Děkuji společnosti Avon za poskytnutí dárků do soutěže!

72 komentářů:

  1. další sympatický balíček, který je velmi praktický a snad každého musí potěšit :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    no já znám "starej Avon" kdy jsem milovala nějakej modrej čitící gel na akné, kterej se samozřejmě už nevyrábí :-D pak nějaké tužky (který nemalovali, ale nic jiného nebylo, tak jsme to s holkama nahřívaly nad zapalovačem... ano, dnes mi z toho jímá hrůza)
    Dnešní Avon nemám vůbec vyzkoušený, možná by mi lákalo vyzkoušet nějaký krém, makeup (Petra moc chválila)
    Avoňácký kuličky byly vždycky hrozně lepivý :-D

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Můj nejoblíbenější produkt? jednoznačně produkty z řady Footworks. Bez intezivního zjemňujícího a hydratačního krému na paty si nedokážu představit, jak by mé paty vypadaly. pravdu nejlepší krém a nevyrovná se to žádnéhmu drogérkovému.

    OdpovědětVymazat
  4. Můj nejoblíbenější produkt od Avonu je to jejich růžové tričko, které zachraňuje životy :) Avon kosmetiky moc nemám, docela by mě zajímal, jaký je třeba ten tělový krém se santalovým olejem a olejem z černého sezamu, ten vypadá zajímavě.
    Sleduji všude jako Primadonna Girl :)
    Mailík: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Miska
    skvela vyhra, tak treba se mi potesti.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Od Avonu bych chtěla vyzkoušet čisticí pleťový gel s bílým čajem :) jinak od této značky mám korektor na problematickou pleť...monika.book@seznam.cz.....sleduji jako Monika D.

    OdpovědětVymazat
  8. Od Avonu mám nejraději pěny do koupele :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem si od Avonu něco neoblíbila natolik, že bych to koupila znova. Ale zajímá mě, kam se od dob střední školy posunuly. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Od Avonu si na každé léto kupuji zásobu voňavých deodorantů na nohy. Je to neskutečně příjemné osvěžení ve vedrech si ošplíchat bosé nohy voňavou vodou. Super věc na cesty i do kabelky :) Jednu dobu jsem mohla i jejich řasenku Super Shock. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty nás s těmi soutěžemi doopravdy nešetříš:) Už jsem zvědavá o co se bude soutěžit dále.

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Z Avonu mám ráda řasenky, ale ráda bych vyzkoušela i tento balíček :-)
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. sledujem pod týmto menom :)
    veve.hub@gmail.com
    ja od Avonu zbožňujem kakaové telové maslo a kakaový krém na ruky, síce to úplne kakaová vôňa nie je, no vyhovuje mi najviac :) Avon je inak moja obľúbená katalógová značka, majú skvelé linky a rúže :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som od Avonu mala velmi rada sprchovy peeling s bambuckym maslom a hnedym cukrom, ktory samozrejme prestali vyrabat :(

    OdpovědětVymazat
  15. prakticky všechno co jsme vyzkoušela z řady Planet Spa bylo super, třeba krém na nohy s bambuckým máslem :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Elysia
    colourfulelysia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Avon mám rada a táto giveaway a celkovo ceny vyzerajú super:)
    luckap123@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  18. Od Avonu mám moc ráda olejíček na vlasy (ten se zeleným víčkem), krásné voní po melounu a dělá hezky jemné vlasy. Dost mě lákají ty krémy s chia semínky, na které jsem četla zatím samé pochvalné recenze. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám nejradši bázi po stíny, fakt úplně nejlepší! :D natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Z Avonu kupuji pravidelně jen řasenky, ale občas něco nového ráda vyzkouším.
    L.tiktak(zavináč)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Můj oblíbený produkt byl tehdy krém na smíšenou pleť v takovém zeleném obalu. Tuším, že byl s výtažky zeleného čaje a okurky. Krásně voněl, hydratoval a nevytvářel na pokožce mastný film. Bohužel Avon jej nejspíš přestal vyrábět, tak jsem si musela najít jiného favorita.

    OdpovědětVymazat
  22. Nedám dopustit na paletku Mocha Latte, využívám ji klasicky jako oční stíny a taky při vyplňování obočí. Už mám druhé balení :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. úžasný balíček :) od Avonu mám nejradši tělové spreje :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. teda rendy, ty se se soutezemi nezastabis, coz my vitame :)

    terezapatero@s

    OdpovědětVymazat
  25. Já od avonu už dlouho nic neobjednala, ale zrovna včera mi jedna slečna vrazila do ruky jejich katalog. Takže se chci podívat. Milovala jsem jejich tělové spreje, ale už jsem je nevyužila. Takže jdu směla pročíst katalog, at vím co teď vyrábí vše :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Od Avonu mam nejraději bronzové perly a řasenku Super Shock:)
    chell7200@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. No přiznám se , že s Avonem, mám poslední zkušenost někdy deset let zpět , tak možná nastal čas znovu ho omrknout :-)
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Rendy :) skvělá soutěž
    Přes GFC sleduji jako Veronika Pařízková
    Mezi moje nejoblíbenější produkty z Avonu patří parfémované tělová mléka, parfém Sensuelle a taky laky na nehty

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Simona J.
    Od Avonu mám nejoblibenejší řasenku Super Shock. Jinou už použivat nebudu, tahle je báječnáá! :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Od Avonu mám moc ráda pěny do koupele, protože nádherně voní a jiné pěny snad ani nekupuji a pak třeba gelové oční linky Supershock.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Ani nejde říct, co mám nejradši, prostě všechno :))

    OdpovědětVymazat
  32. Už dlouho jsem si od Avonu nic nepořídila. Za svých školních let jsem milovala jejich řasenky Super Shock, levné a skvělé. Viděla jsem, že mají i pěkné rtěnky a asi se nějakou nechám zlákat :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Hezký balíček, řasenky a vůně mám u avonu nejraději:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Od Avonu mám spoustu oblíbených věcí, tak jsem na novinky zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  35. kozmetiku aj parfumy od avon mám veľmi rada :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Od Avonu mám ráda hlavně dekorativní kosmetiku - tužky na oči a rtěnky + lesky. Jednu dobu jsem si pořizovala i voňavky :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Nejradši od Avonu mám celou řadu Plane Spa.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Od Avonu mám nejraději tu řasenku Supershock myslím že se jmenuje, často ji mají v akcích a vůni City rush :) sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková a e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Já mám AVON docela ráda, ale moc produktů od něj nemám. Ale můj oblíbený je olej na tělo.
    motika1234@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Zase skvělá soutěž! :)
    Od Avonu mám nejraději olejíčky na vlasy a moc mi voní jejich sprchové gely! :)
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  41. Od Avonu mám nejradši produkty na vlasy značky Advance Techniques :)

    OdpovědětVymazat
  42. Od Avonu mam nejradsi diamonds tuzky ns oci, peny do koupele ( ty mam asi vsechny) a vuni Far Away.
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já mám z Avonu ráda jejich Cocoa Butter :) toto máslo můžu opravdu doporučit, je to číslo jedna :) teď mě docela potěšila i jedna jejich rtěnka z řady Long Lasting :)
    chtěla bych vyzkoušet nějaké krémy na obličej nebo odličovadla :) na tyto produkty si brousím zoubky už dlouho :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Mě Avon nikdy nějak moc nezaujal... jako katalog mají vždycky hezký a baví mě prohlídnout si ho, ale stejně si kosmetiku radši kupuju "naživo", abych si ji mohla ozkoušet :) Ale samozřejmě jsem byla s Avonem občas obdarovaná různým sprcháčema, čistícíma gelama, dekorativkou a byl fajn :)

    OdpovědětVymazat
  45. Díky za možnost soutěžit :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Od Avonu mám moc ráda parfém Luck a Little white dress ;-) Tenhle Cherish bych ráda zkusila, asociuje mi aspoň názvem parfémů od Chloe ;-)

    OdpovědětVymazat
  47. Super soutěž :) ... Od Avonu nedám dopustit na řasenku SuperSHOCK, tu miluji :)
    GFC Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, díky za další super soutěž :) Od Avonu bych chtěla vyzkoušet právě některý z krému Nutra Effects, tak třeba se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  49. No od Avonu mám rada riasenky a veľmi ma zaujimaju tie kremy s chia :)
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Můj oblíbený produkty jsou : odličovač očí a také od clearsin pletová voda proti tečkám.
    Krém si myslím, že je naprosto super. Chtěla bych vyzkoušet právě ten krém a tak také ananasový krém na nohy.
    Sleduji, jako eriuchytilova@gmail.com
    Erika Uchytilová.

    OdpovědětVymazat
  51. Nejraději mám Avon Black Dress.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Strašně ráda bych vyzkoušel od Avonu nějaké rtěnky či gel laky.. jsou celkem chválené, tak že až uvidím nějakou Avon lady zkusím si to bjednat :)
    GFC: Aneta Bartošová
    email: anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Z avonu miluji peelingy planet spa.. Božské..
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ja jsem si v posledni dobe nejvice oblibila jejich hydratacni krem prave z rady Nutra Effects, skvele mi sedi pod make-up, urcite si poridim i dalsi baleni :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ráda bych vyzkoušela právě ten krém nutra effects. Od Avonu mám jen parfém, který jsem dostala na narozeniny. :-)
    email genevra43@gmail.com
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  56. Naposled jsem měla od Avonu řasenku shock
    macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  57. Vyloženě oblíbený produkt nemám. Snad jen na léto, kdy používám lehké vůně, tak jejich toaletku a sprej Carribean Paradise. V poslední době mě zaujala jejich nová pečující řada Nutra Effects :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Jee ráda bych zjistila jak parfém voní. Určitě super!:) GFC: Dany Love
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  59. GFC : Lucy0077
    Od Avonu mám oblíbených hned několik produktů bázi pod oční stíny , voňavku LUCK, tělové spreje a řada planet spa je taky užasná . Chtěla bych zkusit nějaké jejich řasenky
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já mám nejoblíbenější vůni Incadessence nebo jak se to píše:) Mám ji asi už dvacátý balení:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  61. já miluju jejich péči o nohy :-). Po nich mám nožičky jako batole :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Děkuji za skvělou soutěž :-)
    Samé fajn produktíky
    Přeji pohodový večer
    mishaoriflame@post.z

    OdpovědětVymazat
  63. Mám moc ráda jejich krémy na nohy:)

    OdpovědětVymazat
  64. Avon produkty mám veľmi rada, objednávam pravidelne. Najrašej mám peny do kúpeľa, krémy na nohy a krémy na ruky. Tento nový krém by som rada vyskúšala :) mám aj pár toaletiek, sú tiež fajn

    OdpovědětVymazat
  65. Mám více oblíbených produktů od AVONu, mezi ty nej patří řasenka Big&Daring nebo tužky Diamonds. Balíček bych ráda vyzkoušela, třeba budu mít štěstí :)
    Sleduji pře GFC jako Catherine Wind.
    catherinewind016@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj, já od Avonu snad asi nikdy ani nic neměla, natožpak abych teda měla oblíbený produkt :-D v mém okolí se nevyskytuje nikdo, kdo by nabízel nebo mi něco doporučoval.
    Sleduji jako Lucie Spěváková, mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Avon objednavam pravidelne, obcas neco z jejich skincare, mam rada jejich peelingy a take pletove vody cas od casu :-)Z dekorativky mi vyhovuji jejich stiny i kdyz s novym balenim zmenili asi i slozeni a nejsou tak dobre :-/

    OdpovědětVymazat
  68. Ďalšia skvelá súťaž! :) Musím sa zapojiť. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. mam rada sampon malinovy :) a aj ruze
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)