čtvrtek 14. května 2015

Narozeninová soutěž o epilátor Braun

Jak se dneska máte? Doufám, že skvěle a že vás potěší další narozeninová soutěž :) Jedna z vás vyhraje epilátor Silk-épil 7 SkinSpa od značky Braun. Tento epilátor přináší nejlepší epilační a peelingový systém 2v1, protože byl navržený na používání ve sprše. Sonický peelingový kartáč odstraňuje odumřelé kožní buňky a zlepšuje vzhled pokožky (plus je to prevence zarůstání chloupků). 

Více o epilátoru jste si už mohly přečíst v tomto článku a podívat se můžete i na oficiální stránky ZDE :) Takže pokud máte chuť soutěžit, jděte do toho! Držím všem palce :)






Pravidla soutěže

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 14.5.- 24.5.2015. Do komentáře můžete napsat, co vás zrovna napadne.
 Klidně váš oblíbený způsob odstraňování chloupků :)


Pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 24.5.2015 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude vylosováno číslo dne (14.5 je 1, 15.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. 


Vítězky uveřejním jako vždy na Facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář).


Děkuji společnosti P&G za poskytnutí dárku do soutěže

135 komentářů:

  1. Musím říct, že na nohy a spol. používám klasickou žiletku, ale třeba na chloupky okolo obočí mám spešl epilátor :'D Mimochodem taky od Braun :)
    ell.makeupstore@gmail.com
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Tato soutěž je úplně super, na ten kartáč už koukám delší dobu, bohužel finance stále na to nemám vyhrazené a novější epilátor, ten by se rozhodně také hodil :)

    tyrezka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž :) Už jsem se po něm dívala a vyhrát ho by bylo skvělé :) Já zatím řeším vše žiletkami, ale na léto bych radši chtěla strojek :) Přece jen je to na delší dobu klid :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je super soutěž, to bych si moc přála vyhrát :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že ty soutěže chrlíš jednu za druhou :-) já nejčastěji používám klasické jednorázovky, přeci jen je to rychlovka, sem tam použiju epilátor a nebo vosk, a to většinou když jedu na dovču nebo v létě. Zkoušela jsem i různé depilační krémy a pěny, ale tento způsob mě moc nezaujal.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tééda ten by se mi tak hodil! :-) Děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám pánské žiletky, jsou mnohem lepší jak dámské a nejsou takové drahé. A to jestli je úchytka růžová nebo šedá mi je opravdu jedno.

    Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super soutěž, já sice epilátor používám, ale mám pocit, že zvlášť na nohou mi chloupky spíš přetrhává než vytrhává, takže by se mi nějaký modernější určitě hodil :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám epilátor, je starý asi 7 let a minuly tyden prestal fungovat, tak se poohlizim po novem kamosovi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle výhra by mě opravdu hodně potěšila :) používám žiletky, protože to je rychlovka a já jsem na to hrozně líná :D. Ale poslední dobou čím dál víc přemýšlím, že si pořídím nějaký epilátor.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Používám epilator mam ho uz snad sto let..novy by se mi hodil

    OdpovědětVymazat
  12. Samé super soutěže :) chloupky odstraňuju panskou žiletkou Gillette :) je ostřejší než dámska a mam hladší pokožku :)
    Petra.nadrchalova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ja používam obyčajné žiletky ale tie kvalitnejšie na viac použití. Ale problém zarastania chlpkov ma často potrápi. A ako tak pozerám tento epilatór sa na to práve hodí. Tak šup sem s ním, nech ho možem používať a tešiť sa z leta :) :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten by sa veru zišiel :)
    katarina.kacurikova(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. používala jsem žiletky od Gillette Venus,teď nově zkouším epilátor od Braun ,nějakou starší verzi :-) werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je parádny! Ja už dlhšie chcem skúsiť odstraňovanie chĺpkov inak ako holením, no zatial som nenašla prístroj, ktorému by som dôverovala :D Raz som sa zverila do rúk kozmetičky, no veľmi mi to nevyovovalo. Takže fungujem len s Gillette + penou Balea :)

    OdpovědětVymazat
  17. No to by byla výhra.Já používám žiletku,ale spolu s věkem mám víc a víc citlivou kůži a kolikrát po holení nemůžu ani usnout, jak mě ty nohy svědí a štípou a není to tupou žiletkou.Krém na mě nefunguje, přitom mám světlé takové nicotné chloupky.
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Adéél
    Epilátor jsem nikdy nezkoušela, tak bych ho ráda zkusila :)
    Adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tady nějaký epilátor od Braunu koukám už docela dlouho...ale ještě jsem se neodhodlala :D (s epilátorem totiž nemám extra dobré zkušenosti a část mého já nějak furt nechce uvěřit, že s modernějším epilátorem by to mohlo být lepší :D)

    OdpovědětVymazat
  20. Zase pěkná soutěž :) Já nejčastěji používám žiletku, zkusila jsem už i vosk, ale holt ta žiletka je nejrychlejší... Ale představa, že mi to vydrží déle než 2 dny mě láká!

    OdpovědětVymazat
  21. pěkná soutěž, na nohy používám epilátor každý týden. Nový by se hodil :)

    betunka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Panejo, tohle je super soutěž :)

    Jinak podpaží vytrhávám prastarým epilátorem (nohy by tím trvaly asi 300 let, takže ty ne-e), zbytek holím klasicky žiletkami :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Super súťaž. Zišlo by sa takto pred letom :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Máš užasný blog jednou bych taky chtěla mít přes 3.tis. A jinak gratuluji skoro ke 4.tis čtenářum.
    e-mail: motika1234@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Pro sebe ne, ale pro mámu by to byl skvělý dárek =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  26. Většinou používám klasické žiletky, nejraději pánské, protože se tolik netupí. :) O epilátoru uvažuji už dlouho, ale přece jen je to na vyzkoušení dražší záležitost a bojím se, jestli by mi seděl. Takže vyhrát ho by bylo super.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Epilátor by se mi nový hodil:) Bez něj ani ránu..:)

    OdpovědětVymazat
  28. Běžně holím krém + žiletka, ale tohle musím uričtě zkusit :))

    OdpovědětVymazat
  29. Jaaaj, to je super soutez! :)
    maky.368@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Luxusní dáreček do soutěže ... já používám holítka od venus, vyhovuje mi těch 5 žiletek. Jinak strojek jsem používala před lety, ale úplně bych tento vyzkoušela ... měj se páá

    dagmar.barnetova10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojda,

    já jelikož mám atopickej ekzém na nohách, tak žiletka pro mne nepřichází v úvahu... mám doma nějakej starší Braun a BOLÍ TO jak prase... ale co bych pro krásu neudělala... Kdyby bylo možný bolest eliminovat, vůbec bych se nové mašince nebránila =o)

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Líbí se mi podmínky u tvých soutěži....a vyhrát by bylo super, už dlouho zvažuju koupi
    Prochazkovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy!

    Já používám klasické jednorázové holítka, ale mám pocit, že si oholím podpaží a nohy a můžu je rovnou hodit do koše, protože se hned ztupí... :(

    mail: angelical.face@seznam.cz

    Měj se krásně. Dominika

    OdpovědětVymazat
  34. Vždy jsem používala žiletky, epilátor jsem vyzkoušet chtěla, ale všichni mě od něj odrazovali :D I tak bych si chtěla zkusit jaké to je, protože léto je na spadnutí a mě neba obden dřít nohy žiletkama :D

    OdpovědětVymazat
  35. Úžasná soutěž!;))

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Super soutěž, jestli nevyhraju, budu plakat..:D
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Skvělá soutěž!!! Doufám, že budu mít štěstí :)
    Na odstraňování chloupků používám Braun Silk Epil 5 a obyčejné Wilkinson žiletky. Obě dvě metody mají své výhody a nevýhody. Při epilaci mi zarůstají chloupky, ale nohy vydrží déle hladké. Holení žiletkou je zase rychleji hotové, ale musí se dělat častěji.
    blackmarauder88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já zůstávám u klasické žiletky.
    tisonova.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. no teda! tak to je prostě dech beroucí a byla bych blázen, kdybych se do soutěže taky nezapojila :) já jedu s žiletkama, přijde mi to nejrychlejší způsob, nemá moc výdrž, to ne (u mě teda ne déle než den na lýtkách třeba :D ), ale prostě už jsem si na tohle zvykla. a na sonický přístroj na pleť koukám už delší dobu, jen je těch přístrojů docela mraky, tak nevím který a výhra v této soutěži by mi to rozlouskla a ještě bych se naučila na epilátor :D takže kdo ví...
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Používám epilátor a když se mi nechce, tak na rychlovku žiletku :D

    OdpovědětVymazat
  41. Já používám cukrovou pastu.

    OdpovědětVymazat
  42. wau, tak to je úžasná súťaž :) silk epil 7 mám doma, ale nie peelingovú verziu, len klasickú, ale je super, oveľa lepší ako starší model, ktorý som mala predtým, na nohy ani nič iné nepoužívam, lebo po žiletke som mala také nohy, že som sa v lete hanbila obliecť si kraťasy... tento by som veľmi rada skúsila :) vždy pred epiláciou si robím peeling cukrom, je hrubý, takže je to fajn :) no chĺpky mi aj napriek tomu rýchlejšie dorastajú, hladké nohy mi vydržia asi 3-4 dni :( ale aj tak je to lepšie ako klasické žiletky
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj. Ja pouzivam klasickou ziletku. Jednou jsem pouzila i voskove pasky, a to bylo taky naposledy :-D
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tééda, narozeniny blogu si vyloženě užívám! Jedna soutěž lepší než druhá a tohle? Tohle je vážně bomba! Brauňácký epilátor mám (takový ten už hodně starší model - bylo by na čase ho vyměnit! :-)) Co se mi ale hodně líbí na tomhle je ta masážní hlavice :-)

    OdpovědětVymazat
  45. tak to se mi líbí, já mám obyč epilátor a tady mě zaujal ten peelingový systém
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Moc pěkná soutěž. Ale přiznám se, používám normální holítka určené pro muže. Nemůžu si pomoct, ale lépe holí a i déle nohy vydrží hladké. Přes GFC sleduji jako Genevra, fb Martina Lesová a email genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy, to je super soutěž:-). Já používám klasiku žiletku.
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. jeee... proti zarůstání, to by se mi hodilo..
    já jinak preferuju žiletku na nohy, jinde cukrovou pastu a jsem velmi spokojená, ale holt lufovat musím ideálně každý den, protože není nic horšího, než zarůstání ;)

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. Já bych se klidně hlásila jako náhradnice :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já bych tak moc chtěla vyhrát:-)
    Můj oblíbený způsob odstraňování chloupků se liší podle partií na těle. Na nohy jsem si zvykla na vosk nebo epilátor. Na ostatní citlivější partie volím holení žiletkou, ale chtěla bych se nějak začít osmělovat a používat epilátor i na ty ostatní místa, protože efekt hladké pokožky po použití epilátoru je dlouhodobý:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Pěkná soutěž, už dlouho po něm slintám :-)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ten peelingový kartáč by se hodil, o tom není pochyb. Doposavaď jsem si dělala vždy jen domácí peeling z mletého kafe, cukru a směsi olejů, ale strašně to vždycky zasviní vanu :)
    hankanykodymova(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. joj presne toto by som potrebovala :) ja mám jeden epilátor ( má už pár rokov ) a na začiatku to bolí riadne :D ... potom už je to lepšie, ale na stehná si netrúfnem :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Já mám epilátory celkem ráda a bylo by super vyzkoušet nějaký nový!

    OdpovědětVymazat
  56. Epilátor jsem nikdy nezkoušela, ale klasické holicí strojky se mi začínají zajídat, a hlavně je efekt dost krátkodobý. V létě občas používám cukrovou pastu, ale je to patlání a vyžaduje hodně času.

    OdpovědětVymazat
  57. wau ty tie sutaze chrlis ako naozaj
    no neviem ci nejaka dama ma oblubeny sposob odstranovania chlpkov :D ale ked uz epilacia strojcekom alebo voskom

    OdpovědětVymazat
  58. Jé, tak to vypadá suprově! :)
    já tedy používám klasicky epilátor, podle mě je to nejlepší způsob :)
    nicméně ten můj starý se mi rozbil, takže nový by přišel vhod :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Právě nový epilátor sháním, protože ten můj už je starý, takže to moc nezvládá. Navíc kratší a jemnější chloupky vůbec nebere, což je samozřejmě na nic. :) Takže výhra by se mi opravdu hodila!
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Krásná soutěž! Ty zarůstávající chloupky jsou mým největším nepřítelem, už jsem vyzkoušela asi milion způsobů a různých krémů, jak proti nimi bojovat, samozřejmě bez valného úspěchu :D
    Sleduji všude jako Primadonna Girl :)
    Mail: PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. GFC: Andrea Miškocová
    Tak moj epilator je už poriadne starý pán, takže by som asi potrebovala nový ;-)
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Vede klasická žiletka. Rychlé a jednoduché. Před dovolenou občas vosk, ale začaly mi vystupovat žilky, tak jsem přestala. Zkoušela jsem i cukrovou pastu, ale na to nemám trpělivost.
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Jee ten by se mi libil :) jinak telo si nyni holim ziletkou venusem a oblicej depilacnim kremikem :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Peelingový kartáč? No to bych si nechala líbit :) Zatím používám jen klasický Venus, ale něco jiného mě láká..
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. ja pouzivam klasicky holici strojek. a mam stary epilator, ale ten uz je hrozny
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Super soutěž, od tvé recenze si na něj brousím zuby tak se mi třeba poštěstí :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. U tebe je tolik soutěží že snad není možné nevyhrát ;-)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. U mě žiletka a zase žiletka.. I když občas koketuju i s voskovými pásky a cukrovou pastou..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Je to super! ja si odstranujem chlpky tiez so strojcekom ale ta sonicka kefka je super napad! anna.dankova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Líbí se mi ten systém soutěže, odměňování stálých čtenářek :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. U mě vede žiletka a pěna na holení.
    Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Když spěchám, používám Gillette Venus, ale když mám čas a chci mít od chloupků nějaký ten týden pokoj, sahám po epilátoru.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Super soutěž.
    I já se snažím zbavovat strojkem, každopádně ještě pamatuje minulé století a právem by si zasloužil odpočinek.
    Nový by se mi hodil, sem tam koketuji v elektru s myšlenkou, být mu nevěrná, ale vždycky to nák oddálim.
    j.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. epilátor jsem kdysi měla ale nějak jsem od něj upustila a teď bych se k tomu docela ráda vrátila, žiletkou to je v létě skoro denní práce :-(
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. WOW, tady ty soutěže jedou :-)

    OdpovědětVymazat
  76. Tak já jedu pořád žiletky, ale hrozně mě štvou, většinou se u toho pořežu :D
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. jee to je hezká soutěž:))) já ráda používám cukrovou pastu.
    Danylovelife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Krásná soutěž! Já se holím holícím strojkem. Tento epilátor bych ale vyzkoušela moc ráda :)
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj,
    moc pěkná soutěž, docela by se mi ten stroječek hodil, protože si nohy už několik let holím jen žiletkou

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Osobně jsem se nikdy v životě neholila :-D. TMI asi, ale co. Jedině s podpažím něco dělám, na to používám pinzetu, což je docela piplačka, ale mně to vyhovuje. Nicméně přinejmenším na tohle léto bych si chtěla pořídit právě nějaký epilátor, něco v tom smyslu, ať za chvíli nevypadám jako gorila. :-D
    mptph@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. to bych měla skoro vánoce vyhrát něco takového.

    OdpovědětVymazat
  82. Tak tohle by byla naprostá paráda vyhrát! :) Já se tedy většinou holím žiletkou, protože je to nejrychlejší. Mám doma i epilátor panasoni, ale s ním jsem se nedostala dál než za lýtka :D
    mikerockmyworld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Za mě žiletka, epilátor sem ještě nikdy nezkoušela...ale ten čas jistě někdy přijde..! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  84. nepoznám blogerku ktorá by takto často odmeňovala svoje čitateľky, si naozaj veľmi štedrá ! :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    ja používam žiletku, občas mamkin epilátor

    OdpovědětVymazat
  85. Fíha, vyzerá to zaujímavo. Ja som už mala v minulosti epilátor, ale príšerne to bolelo, no bolo to pred rokmi. Na tomto ma zaujal práve ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
  86. Spíš mě láká nástavec na čistění pleti než epilator, k takové odolnosti proti bolesti jsem ještě nedospěla ani po vykloubení prstů a trháním krčních mandlí. :D

    OdpovědětVymazat
  87. Já jsem momentálně věrná jen žiletkám, ale už nějakou chvíli přemýšlím o vyzkoušení podobného epilátoru :-) Takže i kdybych nevyhrála, ráda bych se po něm podívala v obchodech... eliden@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Mám asi 10 let starý Braun, ale naprostá spokojenost:))

    OdpovědětVymazat
  89. Zkoušela jsem depilační krém, ale na ten jsem bohužel měla alergickou reakci, takže je pro mě pasé. Používám tedy žiletky, protože epilátory, voskové pásky, atd. jsou pro mě moc drahé :/, ale asi si na ně budu muset našetřit, protože mi i žiletky hodně dráždí kůži a je téměř nemožné se oholit bez svědění a zarudnutí i po namazání.
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Momentalne pouzivam ziletku, protoze stary strojek je hotove muceni.
    l.tiktak(@)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Peckáááá :-) Epilátor Braun mám a jsem s ním hodně spokojená, takže jsem si jistá, že nová majitelka tohoto bude určitě taky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  92. Já používám epilátor, žiletky mi dráždí kůži. Nový by se mi hodil :-). Niccolo.zajicova@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  93. Ako väčšina aj ja používam len žiletky ale rada by som vyskúšala aj niečo takéto. Toto je radosť súťažiť o takéto skvelé ceny. :D
    patricia.debnarova@gmail.com (sledujem aj FB aj Instragram)

    OdpovědětVymazat
  94. Jee..ten bych moc chtěla :-) Používám klasicky žiletku, ale epilátor už chci dlouho vyzkoušet..
    knikodymova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  95. ten by se hodil ;)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ten je pěknej, já teda používám žiletku, jednou jsem zkoušela nějaký pásky snad od Balea a to nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  97. Ja jsem zatim take berna ziletce, ale s pripadnou vyhrou by prisla zmena, ale po tehle novince od Braunu pokukuji jiz delsi dobu hlavne kvuli peelingove hlavici!!:) andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Já jedině žiletkou, protože epilátor nemám a voskové pásky mi přijdou neekologické. Na cukrovou pastu si netroufám...
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. páni, tak tohle mně hodně zaujalo :3
    forgottenfane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Každý ráno v práci kontroluju co je u tebe na blogu nového :) věčný boj s chlupama svádím většinou žiletkou, když mám čas tak epilátorem, mám sadistickýho stařečka brauna, ale škube precizně :D, utrpení za to stojí, s podravem Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. tak vše nejlepší k narozeninám! :-) já epilátor používám už asi 10 let, mám Philips s chladící hlavou a podle mě je to prostě nejlepší způsob odstraňování chloupků (i když ze začátku poněkud bolestivější), ale už přemýšlím nad nějakým novějším kouskem, tak třeba tenhle Braun by byl fajne :-)
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. rada by som vyskúšala :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Páni, těch soutěží je tento měsíc opravu hodně.
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Tak toto je super súťaž neskutočne by som to ocenila keby som to vyhrala ... :)
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Paradni soutez :-)) celkem se rozmohly ruzne nastroje a prostroje na odstranovani chloupku, nejradeji pouzivam epilator, hlavne proto ze vysledek chvili vydrzi..
    Hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Děkuji za krásnou soutěž :-)
    Takový krasavec by se mi doma rozhodně šiknul.
    Přeji pěkné odpoledne
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Páni, takový pomocník by se mi hodil, jinak já používám většinou žiletku, je to rychlé a účinné, akorát ten efekt není tak dlouhodobý jak by se mi líbilo :(
    GFC Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  108. Skvělá soutěž :)
    itskateen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Moc hezká soutěž :). Třeba se poštěstí...
    KrejcovaGabriela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Mám klasický epilátor, ale lákalo by mě vyzkoušet holení s epilátorem ve sprše, bude asi šetrnější.

    OdpovědětVymazat
  111. sherbatsky@seznam.cz
    holím žiletkou a dost mě to neba :)

    OdpovědětVymazat
  112. Doposud jsem žádný epilátor nevyzkoušela, ale tenhle drobeček by za hřích stál nadchlo mě 'mokré' použití a ten peeling by také nebyl od věci, no uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  113. Úžasná soutěž! :) Já disponuju klasickým epilátorem, ale u Braunu se mi jednak moc líbí ten kartáč na pleť, jednak bych chtěla vyzkoušet i epilaci "na mokro"... tak si budu držet palce :D

    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Parádní soutěž:)
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  115. Ta čistící hlavice je super..maryde@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. cukrová pasta je fajn! :)
    klarinenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Super soutěž! :) Strašně ráda bych vyhrála.
    klaudia1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Super soutěž! :)) Straně ráda bych vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  119. Plánujem si kúpiť podobný tiež od Braun, bolo by super, ak by som ho pred tým vyhrala :D :)
    christyshades.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Nový škubator by se docela hodil, tem můj je po letech už na odpis a tenhle vypadá skvěle :)
    Elisabeth@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj, díky za hezkou soutěž, jsem zvědavá, jak se technika posunula od epilátorů cca 10 let starých, to bylo totiž brutální mučeni :)) Bara J.

    OdpovědětVymazat
  122. Epilator pouzivam dlhodobo, je to asi najpraktickejsi sposob epilacie, je fajn vidiet, ze znacky prichadzaju aj s niecim novym, toto "odvetvie" mi prislo za posledne roky pomerne neinovativne.

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  123. Tak tohle je super! Epilátor jsem sice měla jen jeden a byl nic moc, tohle ale vypadá jako jiná liga :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Vypadá paráááádně!
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Už dlouho o koupi nějakého lepšího epilátoru uvažuji, tenhle vypadá moc fajn! :)
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  126. Super soutěž! Hodil by se mi nový :)
    darjapenazova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. úžasná soutěž! :-) ..monika.book@seznam.cz





















    OdpovědětVymazat
  128. Lákal by mě moc, ale samotné se mi nechce do podobné věci investovat. Dřív jsem epilátor používala (už je to tak dávno, že už si ani nepamatuju značku, ale mám pocit, že to snad byl taky Braun), vyhovoval mi, ale nevím proč, pak mi začaly chloupky zarůstat a bylo to natolik nepříjemné, že jsem se vrátila ke staré dobré žiletce. Jenže ideální to taky není, co si budem povídat. Tahle věcička vypadá hodně slibně.

    OdpovědětVymazat
  129. Tuhle věcičku si přeju už delší dobu, ale je to docela drahá záležitost, takže zatím to jen odsouvám, že třeba někdy... takže palec nahoru za tuhle soutěž:) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Poslední dobou slyším samou chválu na epilátory a já se jich vždycky stranila jak čert kříže.. Ale už jsem párkrát chodila a mlsně koukala po obchodě ale vždycky odešla s prázdnou, tak třeba to za mě někdo vyřeší :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)