pátek 15. května 2015

Nákupní tip: kufřík produktů I love...


Tenhle týden jsem vás potrápila několika delšími články, takže dneska to bude velice stručné :) Mám pro vás čerstvý nákupní tip, který by někoho mohl zajímat. Tak trochu neplánovaně a náhodou jsem zavítala do Douglasu na Václaváku, kam se normálně příliš často nedostanu a nemám to zrovna cestou. Hned u vchodu jsem hodila očkem po regálu s kosmetikou I love... a protože jsem nikdy nic nezkoušela a zajímalo mě, co na téhle značce všichni mají, vybrala jsem si tělový sprcháč s mangem. Vůně parádní a obr velikost z něj dělají ideálního kandidáta na letní sprcháč :) Pak mě ale zastaví paní prodavačka/konzultantka a zeptá se mě, jestli bych radši nechtěla mrknout na ten kufřík. Jaký kufřík sakra? Žádný nevidím! Aha, oni se zase všechny prodaly, tak já ho vytáhnu ze skladu. Načež přinese tohodle slaďouše plného voňavé kosmetiky. No, kdo by odolal, že? V představách s ním už nastupuju na palubu letadla mířícího do exotického ráje (i když jediná exotika teď pár měsíců bude leda ten mangový sprcháč :) Každopádně abych se moc nevykecávala - tento sladký kufříček teď v Douglasu můžete koupit. A protože se po nich jen práší, hoďte po něm očkem asi co nejdřív (v případě, že vás zaujal samozřejmě). Cena je více než příznivá - 549 Kč, což je na počet produktů + kufřík podle mě super. 





Všechny produkty jsou v plném balení a nejedná se o miniatury. Velikosti jednotlivých balení máte vyfocené níže.



Tělový krém + sprchový gel


Peelingové smoothie do sprchy a krém na ruce


Tělový sprej



Vnitřek kufříku - obsahuje i jednu oddělenou kapsu, je na zip a má dvě ucha


Takže to byl můj super rychlý nákupní tip :) Pro mě je tato značka zatím neprobádané území a nemůžu jí hodnotit, nicméně voní fakt parádně. A četla jsem hodně ohlasů právě na vůni produktů, takže jestli je toto vaše oblíbená značka, mohla by vás tato akce zajímat :)

Dejte mi vědět, jestli se vám set líbí a zda máte něco od této značky vyzkoušené nebo jí vůbec neznáte :)

65 komentářů:

  1. Nevieš si predstaviť, ako veľmi ma lákaj I love... produkty, len sa k nim nemám kde dostať :( A musím povedať, že tento kufrík sa mi tak páči, že som upadla do ešte väčšieho smútku :( :D No nič, musím si zbaliť kefku a pyžamko a vyraziť na výlet... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jenom ten kufřík je tak krásnej, bůůůů :-( Výrobky vypadají taky dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí a moc. Vůně jsou skvělý. Ale pro mě trošku zbytečný :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, tak ten je uplně rozkošný! Nedivím se, že ses nechala ukecat paní prodavačkou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuhle značku jsem prozatím nezkoušela , ale vypadá úžasně sladce :-D a ten kufřík je prostě boží, řekla bych, že za tu cenu super věc, bohužel v blízkosti Douglas nemám, tak ho oželím.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Set se mi opravdu libi tohle se da koupit v Uk tahle znacka a kdyz jsem k ni cichala tak vonela bozsky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to mě zaujalo hodně, jen se trochu bojím toho tělového krému, protože nemusím kokosové vůně, ale asi to nějak skousnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vlastně nic z toho nepotřebuju, ale ten kufřík je prostě sladkej.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo tak to je super, ten kokosový krém mi přivezla kamarádka z Anglie, ale ještě jsem ho nezkoušela :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, set je naprosto úžasnej, jak to co obsahuje, tak kufřík se mi moc líbí :) Tuto značku z Douglasu znám

    OdpovědětVymazat
  11. Ten je krásný :) Hned bych ho brala, škoda že u nás Douglas nikde poblíž není :(

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělý nákup :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím nevyzkoušeno ale ovocné vůně k létu prostě patří, takže určitě něco ukořistím-vyzkouším, ideálně meloun pokud seženu :)

    OdpovědětVymazat
  14. ja som si všimla túto kozmetiku ešte cca 5 rokov dozadu v sportsdirecte v londýne, ale myslela som si že je to len také fejkové a nič som si nekúpila :) banujem :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné balení, ideální jako dárek díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  16. To je ale moc pěkné, kdybych měla šanci se k němu dostat tak bych po něm skočila taky :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Také jsem tuto značku nevyzkoušela, nejdřív mi byla lhostejná, ale čím víc jsem o ní četla, tím víc jsem začínala mít ten pocit, že bych to měla taky zkusit. Kufřík je nádherný. Jen se do Douglasu nedostanu, tak se jdu mrknout, jestli se to nedá koupit přes net :) Což by snad mělo jít.

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že ten kufřík nemají i na e-shopu - mám tam slevu 150kč a dopravu zdarma :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Značku neznám, ale těším se na recenze, budou? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Od tejto znacky som mala kremy na ruky s vonou Strawberries&Cream aj Coconut&Cream a oba som musela poslat dalej, pretoze ma z tych voni po case bolela hlava a obe vone sa mi po par pouzitiach sprotivili. Podla mna su vone tejto znacky hrozne umele a silne. Ja z I love.... nie som vobec nadsena.

    OdpovědětVymazat
  21. Juu to je roztomilý :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Od I Love si občas kupuju ty máslíčka a jsou fajn a takhle jako celá sada s kufříkem to vypadá suprově :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Nikdy nevím co mám koupit kamarádce na narozeniny - děkuju ♥♥

    OdpovědětVymazat
  24. To vypadá úžasně:-) Taky bych si dala říct, ale Douglas je pro mně bohužel trochu z ruky.

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, co mi to děláš??? Už ho mám doma :D

    OdpovědětVymazat
  26. este som sa s touto znackou osobne nestretla ale vyzera to dost dobre :) je to lakave :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkný nákup, Douglas na Václaváku je super :)
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  28. Je to jasné, cestou z práce jdu přes Douglas. :-D Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  29. A sakra! Rendy, to mi nedělej, ten nutně potřebuju!!! :D

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  30. waw, ten set je super :-)
    Do toho rozhodně půjdu, pokud ho uvidím.
    Děkuji moc za tip, Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadá to moc pěkně. Třeba jako dárek je to ideální.

    OdpovědětVymazat
  32. hmm....ty produkty vypadají dobře a vońavě

    OdpovědětVymazat
  33. Ten nemá chybu, je tak roztomilý ...

    dagmar.barnetova10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ten je tak strašně úžasný! Škoda, že tu poblíž nikde Douglas nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadá krásně, ty nás ale pěkně pokoušíš tenhle týden :D Jinak teď jsem si koupila růžový šampon Garnier na objem, o kterém jsi tu psala a pecka, vůně je naprosto sladká, vlasy jsou po něm krásné, takže díky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Je moc pěkný, asi zítra navštívím Douglas :-). niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. tak jsem zvědavá jestli v mém Douglasu bude nebo jako všechno ostatní nebude :-(

    OdpovědětVymazat
  38. Už jen to balení vypadá překrásně! Produkty I love mě hrozně lákají, snad se brzy dokopu k tomu, abych si něco koupila :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  39. já tuto značku ještě ozkoušenou nemám, ale ten kufřík vypadá teda suprově, skvělý tip

    OdpovědětVymazat
  40. mala by som ísť na výlet do pražule, tak ak to víde určite sa tam zastavím a pozriem či ho ešte majú, lebo už dlhšie chcem od tejto značky niečo vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  41. Je to krasne a urcite aj vonavee must have <3

    OdpovědětVymazat
  42. Kufřík vypadá úžasně jak svým vzhledem tak i skladbou produktů - pro léto jako dělané.

    OdpovědětVymazat
  43. to je velké lákadlo, ten kufřík je úplně suprovej!
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Waaau, len škoda, že na Slovensku nemáme Douglas :/

    OdpovědětVymazat
  45. noooo kufřík vypadá super. mě jen mrzí, že v douglasu mají asi problém s testry. alepoň naposledny neměli ani jeden z těch produktů co jsem chtěla koupit ( I love, Treets,...)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  46. Líbí, líbí!!! :D Na takéto veci ma vždy ľahko nahovorí... Ešteže u nás máme ten okresaný výber parfumérok.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  47. Včera jsem na něj koukala, ale kufřík je fakt mega, pomalu příruční zavazadlo :D ale super cena za výborné a voňavoučké produkty!

    OdpovědětVymazat
  48. Já bych pro kufřík asi neměla využití a ty výrobky v něm mají sice hezké obaly, ale taky nic, co bych nutně musela mít, takže tentokrát asi odolám :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Kufrik je roztomily :-) Jen ta parfumerie je od nas vic nez hodinu cesty. Tak zas nic.

    OdpovědětVymazat
  50. Škoda, že v tom kufříku není ta jejich novinka Lemon Sorbet, ta voní božsky...I tak jsou tam ale super produkty a určitě to půjdu omrknout! Přijde mi to i jako moc fajn dárek třeba pro kamarádku :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Krasne obaly :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. To je krásné! Já mám doma ten kokosový krém, ale ještě jsem ho nezkoušela, každopádně voní krásně! :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  53. Ten kufřík je strašně roztomilý! I love coconut, ten je prostě nej!:))

    OdpovědětVymazat
  54. No radši se budu Douglasu vyhýbat obloukem nebo bych vyměkla a koupila to. :-D Od této značky zatím nic vyzkoušené nemám, ale láká mě už dlouho. Produktů tohoto typu mám ale otřesné zásoby, tak jsem si dala striktní nákupní stopku. Kufřík samotný vypadá skvěle, ale asi bych pro něj stejně neměla využití.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)