sobota 16. května 2015

Max Factor Creme Puff tvářenka - stojí za vyzkoušení?

Strašně moc jsem se těšila, až vám budu moci napsat o těchto tvářenkách od Max Factor. První dva kousky jsem si přivezla už minulý listopad z Maroka, kde jsem se zúčastnila beuty konference P&G Vision House, takže je mám dokonale vyzkoušené. Nová řada tvářenek Creme Puff Blush navazuje na úspěšný a legendární  pudr Creme Puff, který určitě dobře znáte. Zahraniční blogerky tyto tvářenky přirovnávají k úžasným tvářenkám Hourglass, takže tentokrát to vypadá, že je se na co těšit :) A můžu prozradit, že tohle jsou nej... čtěte dál a dozvíte se to!




Creme Puff blush - koupíte v síti drogerií a parfumerií za 309 Kč

Pište si do diáře - začátkem června se tyhle krásky objeví na pultech našich prodejen! Dokonce i za sníženou zaváděcí cenu, což je vzhledem k jejich kvalitě super. Víte, že mám obecně raději dražší tvářenky a ty z drogerie podle mě často za nic nestojí. Tohle jsou ale asi jedny z nejlepších tvářenek, které v našich drogeriích seženete. Z 6 odstínů u nás budou dostupné 4 - Seductive Pink, Alluring Rose, Lavish Mauve a Lovely Pink. Barevný výběr se mi líbí, vyhovuje mi a myslím, že si dokáže vybrat každá z nás (pokud tedy ovšem neprahnete po prudce jedinečných a netypických odstínech). Ty v tom případě hledejte asi spíše u jiných značek :) Všechny tyto odstíny mi přijdou takové svěží, jemné a řekněme až univerzální (i když nemusíte třeba souhlasit). Ač jsou tvářenky zapečené, jejich textura je opravdu jemná a solidně pigmentovaná. Barvu můžete postupně vrstvit a nestane se, že na první použití skončíte zmalovaná jak Marfuša :) To mám u tvářenek ráda a vyhovuje mi to. Maličko práší, ale to je tím, jak jsou jemné a ne tak pevně slisované. Jak vidíte, jsou jakoby žíhané a složené z více odstínů, čímž zmiňované Hourglass tvářenky určitě evokují nejvíce. Podle mě to ale dupe není, protože s Hourglass se může jen máloco porovnávat. Efekt není stejný a i pigmentace a celkový dojem z tvářenek je pro mě prostě jiný. I s výdrží u mě o něco více vyhrává Hourglass, protože ty dají na tváři úplně celý den. MF zvládne tu hlavní část dne, ale pokud bych třeba po práci ještě někam šla, znovu bych tvářenku aplikovala.



Povedené je podle mě i balení, protože je maličké a kompaktní, bez zbytečných plastů navíc. Obal je celkem bytelný, i když časem bych se možná obávala, jestli bude zavírání stále pevně držet (v případě, že tvářenku taháte v taštičce). Je fajn, že je její vrchní víčko průhledné a dokážete tak snadno identifikovat konkrétní odstín.


Omluvte určitou různobarevnost fotek, ale první dvě tvářenky jsem fotila o několik měsíců dříve za jiných světelných podmínek, než poslední dvě verze, které se objeví u nás :)


Dole: rozdíl mezi baleními - tvářenka vlevo je verze, která se bude prodávat u nás. Vpravo je zahraniční verze



Srovnávací články s Hourglass tvářenkami najdete např. ZDE a ZDE



Dole: odstín 20 Lavish Mauve, pod ním 05 Lovely pink



Swatch dole: Lavish Mauve - Lovely Pink 



Dole: odstín 15 Seductive Pink, níže 10 Nude Mauve (u nás není dostupná)




              Swatch dole: Seductive Pink - Nude Mauve





Kromě odstínu Nude Mauve, který nebyl zařazen do výběru odstínů, které u nás budou k sehnání, všechny ostatní odstíny od června seženete :)


Kdybych měla tyto nové tvářenky popsat jedním slovem, tak říkám "přirozené". Jsou opravdu jemné a krásné, jako by vypadly z kosmetické taštičky nějaké víly. Myslím, že v pravém slova smyslu dokážou podtrhnout přirozenou krásu, ať už to zní jakkoliv kýčovitě. V drogerii spočítáte dobré tvářenky na prstech jedné ruky a tyhle tam rozhodně patří. Vymykají se jak balením, odstíny, tak i celkovým zpracováním a efektem na tváři. Než tři nepoužitelné tvářenky od Essence, říkám kupte si jednu z těchto! Věřím, že vydrží i mnohem déle, než jiné tvářenky z drogerie a jen tak se na dno neprodřete :) Můžu doporučit i začátečníkům, co se bojí silného nánosu barvy na tváři. Tvářenky jsou opravdu jemné a na první pokus to s nimi nejde přehnat. Některé odstíny můžou trochu suplovat i rozjasňovač, protože mají lehký odlesk. Za mě říkám rozhodně ano a víc takových produktů v našich drogeriích :)

Jak se vám tvářenky líbí? Zaujal vás některý z odstínů? Jaká je vaše oblíbená tvářenka z drogerie?





PS: dvě tvářenky byly dárek z beauty konference, dvě poskytlo české zastoupení MF

71 komentářů:

  1. Určitě si jednu z nich pořídím, vypadají moc pěkně a tvářenek mám málo a samé nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají nádherně, píšu si ! :) A doufám že mi poradíš s odstínem ;).

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou opravdu pěkné kousky.Já si ve středu pořídila novou tvářenku od Catrice 080 Sunrose Avenue, omrkni jí, je fakt krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že se po nich v drogérii kouknu. Vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam Seductive Pink uz asi mesiac a mozem tiez zodpovedne povedat, ze je to moja najoblubenejsia licenka z drogerie (este mozno okrem Revlonu, ale ten sa tu neda dostat). Ja mam vacsinou tiez problem s vydrzou a nic z drogerky na mne nevydrzi, ale tato ostane na mieste naozaj cely den. A odtien je krasny, prirodzeny a lesku je v nej tak akurat. Urcite nenahradia rozjasnovace. Je skoda, ze u nas nebude Gorgeous Berries a Nude Mauve. Nastastie su tie 2 dostupne aspon v Rakusku, takze urcite nezostanem pri jednom odtieni :).

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že podle recenze a hlavně fotek mě tvářenky nadchly. Určitě si alespoň pro dva odstíny zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou mě každý den na něco navnadíš. :D
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, tak ty vypadají moc hezky :-) a za tu cenu...
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Lena Čerge: osobně poradím :)

    Pineapple93: mrknu, až potkám nějakou prodejnu s Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lavish mauve vypadá nádherně! Já mám teď nejnovější tvářenku z Alverdí limitky Fabulous Fifties a docela jsem si jí oblíbila, přijde mi, že vůbec nepráší :).

    OdpovědětVymazat
  11. na tyhle tvářenky jsem se vyloženě těšila. Viděla jsem je už u několika zahraničních youtuberek a dost je vychvalovaly. A tvářenek mám málo...takže půjdu do nich.

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, ty jsou opravdu nádherné. Odstíny by mě v drogerii zdaleka nezaujaly tolik, jako swatche - obzvlášť odstín Seductive pink vypadá dokonale, přitom by mě na první pohled odradil od zkoušení. Tyhle jemné tvářenky mám nejradši!

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, dneska jsi mi vyloženě zvedla náladu! Na tyto tvářenky se těším už od té doby, co se o nich začaly zmiňovat zahraniční blogerky a youtuberky, takže je skvělá zpráva, že už budou za chvíli i u nás :) A že prošly i Tvým výběrovým řízením jim hned dává o bod navíc :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujali moc :) Ale myslím, že první koupím mamince, která z ní bude mít velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zapsáno do bonzbloku, :-)
    Takové krásky si nemůžu nechat ujít. Odstíny jsou nádherné a balení je super praktické, žádné zbytečné "příkrasy" :-)
    Lavish Nude je podle fotek krásně přirozená barva na denní nošení....pro mě bělobku krádně studený odstín.
    Lovely pink bude určo krásná jako rozjasňovač....takový lehoučký shimmer bude myslím vypadat hezky, decentně...žádná diskotéka.
    Děkuji moc za tipy. Za tu cenu budou určo dobrá investice.
    Už se na ně těším:-)
    Přeji pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají krásně, ale já nejsem zas takový tvářenkový maniak, vystačím si s těmi levnějšími :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  17. Tieto licenky ma velmi zaujali. Uz sa na ne tesim. Snad ta uvadzacia cena bude priazniva ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem si z Německa přivezla Nude Mauve a jsem strašně moc spokojená :) zaměřuji se spíš na ty přirozenější odstíny, a s tímhle mi udělali velkou radost :) koupím si ještě určitě aspoň jednu.

    OdpovědětVymazat
  19. ja mám doma len jednu lícenku od Catrice asi 4 mesiace, predtým som žiadne nepoužívala :) je veľmi dobrá, no tieto vyzerajú super, takže ich určite omrknem :) som rada, že na blogu nájdem aj drogériové značky dostupné u nás, lebo napr. sephora a jej podobné u nás nie sú a asi ani tak skoro nebudú, čo je škoda

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou krasne. Urcite si minimalne jednu poridim.

    OdpovědětVymazat
  21. ty tvářenky vypadají dobře, k tomu ještě taká recenze... hm, že bych utíkala na nákup :)

    OdpovědětVymazat
  22. vyzerajú naozaj skvele, určite sa na ne pozriem! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda,že u nás nebude Nude Mauve,ta se mi líbí nejvíc :-( Pak tedy asi půjdu do Lovely Pink.Ale i tak nevím,jestli dokáže překonat mou oblíbenou Srdcovou královnu od IHeartMakeup ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tvářenky mě docela zaujaly, vypadají opravdu přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  25. vypadají dobře už se těším až je uvidím naživo :)

    OdpovědětVymazat
  26. No tak do toho asi pojdem .. pacia sa mi odtiene, bude tazke si vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  27. Jsou nádherné, zapisuji na wishlist a až budou k mání, tak si alespoň jeden odstín pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadají opravdu úžasně! Odstíny mě zaujaly snad všechny, takže budu mít určitě problém s výběrem. :) Mrknu na ně! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  29. Seductive pink a lovely pink vypadají dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadají skvěle, moc se na ně těším.

    OdpovědětVymazat
  31. Tvářenky vypadají moc hezky, tvářenky z drogerie moc nepoužívám, momentálně mám jen jednu, a to od Essence.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Moc se mi líbí hlavně odstín 15 Seductive Pink, ale tři stovky bych za tvářenku bohužel nedala je to na mě moc, vystačím si s levnějšíma, ale určitě to bude něco lepšího:)

    OdpovědětVymazat
  33. Oooo..těším se až je očíhnu v drogérce!! ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Su krasne achhh musim sa na ne pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  35. Asi si mě nalákala, mé srdce začalo prahnout po nějaké nové tvářence..:)
    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Určitě je pak do drogérky půjdu omrknout :).

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadají moc hezky, asi se po nich v drogerce kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tohle musím nutně mít :O :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
  39. Lavish Mauve jsem dneska drzela v ruce a chtela si ji koupit. Rikala jsem si, ze si to ale jeste rozmyslim, ani nevim proc. Kazdopadne se mi hrozne moc libi a nakonec se pro ni asi do Drazdan vydam znovu.
    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadají opravdu moc hezky :0)

    OdpovědětVymazat
  41. Taky se mi moc líbí určitě na ně mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Vypadaji moc hezky :) urcite se na ne zajdu alespon podivat! A z drogerie asi oblibenou tvarenku nemam, ikdyz mam docela rada tvarenky od Milani, a mam take jednu fajn kremovou od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
  43. na tvářenky moc nejsem, určitě ne na ty extra barevné, mám radši trošku barvy a jemný sheen, tyhle vypadají krásně, hlavnbě odstín Lavish Mauve, ten v drogérce určitě omrknu

    OdpovědětVymazat
  44. milujem max factor :) zatiaľ mi od nich všetko sadlo, tak som zvedavá aj na tieto lícenky :)

    OdpovědětVymazat
  45. Otestuju je alespoň v obchodě. Jinak dnes jsem byla v Douglasu pro kufřík a samy prodavačky byly nadšené, co pěkného jim to přišlo :-). Niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tvářenky vypadají moc zajímavě, po dlouhé době mě zaujal nějaký produkt z drogerie.

    OdpovědětVymazat
  47. Potřebuju nějakou levnější tvářenku na takové ty volné dny, kdy dám obyč BBčko a ráda bych nahodila trošku barvy a nechci si plýtvat své oblíbené high end tvářenky. Že by první drogerková tvářenka, která by se mi líbila? :)

    OdpovědětVymazat
  48. Líbí se mi odstín Lavish Mauve, určitě všechny tvářenky půjdu zkouknout, hned jak se u nás objeví.

    OdpovědětVymazat
  49. Já tvářenky ani moc nepoužívám, ale tyhle bych si koupila.

    OdpovědětVymazat
  50. No mňa asi roztrhne, scrollujem si pekne dolu článkom a zastavím na swatchi -> kuk co to je zač -> Nude Mauve -> awesome, vyzerá famózne -> čítam záver -> Nude Mauve u nás nebude.... I hate my life....

    OdpovědětVymazat
  51. Som zvedava, kedy sa dostanu aj do SR, vzdy do trva vecnost! :(
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  52. Slovom prirodzené si to fakt vystihla. Sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  53. Jsou moc krasne, dekuji za tip:-).

    OdpovědětVymazat
  54. OMG! odstín Lavish Mauve je pecka!! asi nutně potřebuju!! ouou :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Tvářenky zatím nepoužívám, ale tyto jsou moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  56. Vypadají pěkně, určitě je půjdu okouknout.. hlavně 20 Lavish Mauve se mi moc líbí..

    OdpovědětVymazat
  57. krasne barvy! :) natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Já jsem si teď nedávno pořídila tvářenku z limitky Alverde ala 50.léta, je těmhle docela podobná.

    OdpovědětVymazat
  59. Mě se líbí ta Lovely pink, připomíná mi to milani tvářenky:)

    OdpovědětVymazat
  60. Vyzerajú úžasne, určite si jednu zaobstarám :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Konecne pekne tvarenky od MF, ty predchozi co meli byly dost udesny a taky i ty barvy mi prisly dost podobny. Libi se mi ta Lovely Pink :)

    OdpovědětVymazat
  62. Hm, tvářenku z drogerie vlastně momentálně žádnou nepoužívám. Myslím, že jakmile člověk zkusí tvářenky, které jsou o level výš, není cesty zpět. :-D Nejradši teď používám Thrrrob od Benefitu a tvářenky od the Balm. Ale od MF jsem nikdy tvářenku neměla a tyhle mě zaujaly, asi nějakou pořídím. Líbí se mi Seductive Pink a Lavish Mauve. Takové ty přirozené tvářenky, se kterými to nejde přehnat a člověk je má nanesené za pár sekund, mám nejradši. A obaly bez zbytečného plastu navíc a nefunkčních štetečků jsou taky super. Vlastně ani zrcátka na tvářenkách nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
  63. No, tak to bude sakra oříšek vybrat si odstín :D Rozhodně vyzkouším :) Tvářenky mám doma asi 2 - 3, určitě ještě nějakou užiju :)

    OdpovědětVymazat
  64. Vážne? Vážne, Rendy? Takže potrebujem, hovoríš. Veľmi sa mi páčia, ale prijala by som ešte nejaké zaujímavejšie odtiene, pretože podobné už mám. Nejaké marhuľové alebo dobronzova. Z týchto "tvojich" ma najviac zaujal odtieň Seductive Pink.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)