neděle 17. května 2015

Manikúra podle YR - report z akce s novinkami


Tento týden se konalo představení novinek z dílny Yves Rocher a já vás jako vždycky vezmu s sebou :) Kromě kupy barevných laků se můžete podívat i na letní limitovanou řadu produktů Plaisirs Nature a mám pro vás i ukázku novinek, které se objeví výhledově (ale vy se na ně můžete těšit už teď :)


Nových odstínů je rovných 40 a z dostupných barev si prostě musí vybrat každý :) Laky budou v prodejnách od 1.6.2015. Cena za jeden lak je 99 Kč




Laky jsou rozdělené na klasické, třpytivé a perleťové





Nová řada laků je doplněná samozřejmě i o krycí lak s vysokým leskem (145 Kč), vyživující olejíček (199 Kč), urychlovač zasychání (145 Kč), lak na nehty s kouřovým efektem (145 Kč), podkladovou bázi (145 Kč), zpevňující péči (145 Kč), laky na francouzskou manikúru (89 Kč) nebo odlakovač na nehty s houbičkou (199 Kč)



Laky se stříbrným víčkem mají gelový efekt. Není potřeba je nijak zapékat a na nehtech slibují až 7 dnů výdrže. Cena za kus 139 Kč



Štěteček se mi líbí, protože je plochý a lehce kulatý na konci



Ukázka několika odstínů, které mě zaujaly. Jako super pecka mi přijde dokonale modrý č.61, který jsem si okamžitě zamilovala. Na fotce nevypadá zdaleka tak krásně jako ve skutečnosti :) Určitě bude časem více fotek v akci! V nabídce jsou vážně krásné barvy a je těžké vybrat jen jednu. Jediný, který se mnou ani nehnul, je lak s kouřovým efektem, protože se mi jeho efekt na nehtech nelíbí a nemám ráda cokoliv černého na nehtech (což je ale samozřejmě jen můj osobní problém :)




Kromě nových laků jsme mohly očichat i chystanou letní limitku produktů z řady Plaisirs Nature - žlutá s vůní Bazalky & citrónu a zelená s jablkem & badyánem. Pro někoho možná trochu netradiční kombinace, ale mě osobně se nejvíce líbí právě zelená řada! V této řadě budou k dostání sprchové gely ve dvou velikostech (400ml za 119 Kč a 50ml za 49 Kč), sprchový peeling (99 Kč) a osvěžující sprej (229 Kč). 

Tato limitka bude v prodeji také od 1.6.2015









Kdo by nemiloval pastelky na rty, že? I Yves Rocher s nimi právě přichází a k dostání jsou v 6 odstínech za 199 Kč






Ještě trocha manikúry - nahoře jsou peelingy na nehty a jejich okolí (199 Kč), dole pak podkladový lak, topcoat, olejíček a lak s kouřovým efektem




Od září pak budou k dostání i tyto tužky na oči, o kterých se také dozvíte více, až je pořádně vyzkouším :)




Zdá se, že prvního června nepotřebujete jen nové tvářenky (viz. včerejší článek), ale i nové laky na nehty :) A ne jeden, protože se vsadím, že jestli se na ně půjdete podívat, budete jich chtít víc :) A když už budete u toho vybírání laků, přivoňte si i k nové limitce gelů, peelingů a voňavých body sprejů :)

Tak co říkáte na všechny novinky? Co vás nejvíce zaujalo a co se vám líbí? :)

64 komentářů:

  1. Ty laky vypadají velice pěkně :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. zelená řada mě láká, určitě zajdu očichat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Yves Rocher většinou přecházím, protože mi ta značka moc neříká; oblíbila jsem si ale toaletní vodu s vůní šeříku. Zaujaly mě ty pastelky na rty a určitě je půjdu vyzkoušet; naopak laky mě nechávají chladnou.

    OdpovědětVymazat
  4. To mu říkám záplava barev.. :-) už teď vím, že ten žlutý lak nutně potřebuji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
  5. Laky mají nádherné odstíny, bohužel nic pro mě, na nehty chodím. U pastelek se mi bohužel tolik odstíny nelíbí.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Celkem hromada novinek :) Já jsem zvědavá na ty peelingy, ty určo omrknu a pak ty pastelky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne farbičky lakov na nechty! :) teším sa keď ich vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Yves Rocher miluji jejich sprchové gely a balzámy na rty, jinak mě nikdy ničím moc nezaujali. Rozhodně bych ale chtěla vyzkoušet jejich pastelky na rty. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už začínám odškrtávat políčka v kalendáři a den dětí zřejmě oslavím náletem na YR :)

    OdpovědětVymazat
  10. odstíny jsou opravdu krásné, vážně si snad každý musí vybrat a na ty pastelky jsem tedy moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta zelená tužka na oči vypadá krásně!
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Půjdu se ráda podívat na laky s gelovým efektem, mám je oblíbené od Pupa a Collistar. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Značka YR jde celkem mimo mě, z novinek mě nic moc nezaujalo, snad možná ty tužky na oči, ale to si počkám na recenzi, k jejich dekorativce nemám úplně důvěru :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se na tu zelenou řadu :) A z laků se mi líbí hlavně světlejší neutrální odstíny a jsem moc zvědavá, jestli ty s gelovým efektem budou trvanlivější než obyčejné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty pastelky na rty a tuzky na oci nutne potrebuju. Laky jsou taky krasny, ale mam jich asi 100 a dalsi jsem si zakazala.

    OdpovědětVymazat
  16. Od YR jsem nic nezkoušela ale strašně moc chci.

    OdpovědětVymazat
  17. Laky mě moc nezaujali, ale ty máslíčkové tužky na rty určitě :) Ale musím zajít se podívat po maturitě po obchodech určitě :)

    OdpovědětVymazat
  18. Týjo YR si teda přichystalo novinek :) Barvy laků jsou to opravdu moc krásné, bylo by těžký si vybrat :D Líbí se mi i pastelky na rty a tužky na oči

    OdpovědětVymazat
  19. Pri fotke tych peelingov som sa potesila, ze su urcene na pery, ten by sa mi hodil viac :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. YR poctivo obchádzam....vôbec nepatrí medzi moje top značky....ale dnešným reportom si milo prekvapila...páči sa mi snáď všetko:D

    OdpovědětVymazat
  21. Najviac ma zaujala ta nova zelena telova rada s jablkom a badyanom. Tu urcite pojdem ovonat :)

    OdpovědětVymazat
  22. tie laky vyzerajú super... mne prestali vyrábať môj obľúbený odtieň Miss sporty 404, podobný som doteraz nenašla, ale dokonale ho nahradí YR 44 :) a na francúzsku manikúru si tiež určite niečo nájdem, lebo tú nosím najradšej :) začiatkom júna som v predajni ako na koni :)

    OdpovědětVymazat
  23. Laky na nehty mají nádherné barvičky. Určitě se na ně půjdu podívat. Stejně tak na tu limtku. U pastelek na rty si bohužel nejsem schopná vybrat svůj odstín. Naopak tužky na oči vypadají přímo božsky.

    lifeofoneczechgirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ty limitky vypadají dobře YR je umí :) Stálí sortiment mě moc nebere ale jakmile se objeví limitka tak padím :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, to je novinek, tam by se mi asi líbilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  26. ja som nikdy nebola vzrusena z produktov yves rocher a asi sa to nejak nezmeni ani podla mna je ovela viac lepsich vyrobkov :) ale samozrejme kazdy ma rad nieco ine

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě omrknu ty laky s gelovým efektem a pastelky na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten modrý lak č.61 je perfektní! Pro ten si určitě poběžím..:) a ještě mě zaujala ta řada s citronem a bazalkou, musím jí očuchat..

    misscukrik(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Určitě mě láká ta letní limitka....sprcháč,tělový sprej atd. Každé léto něco takového mám, a to nejen od YR. Léto už si bez nějaké letní limitky ani neumím představit :-) Pak vypadají super tužky na rty, a to především ty dva poslední odstíny.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. rozhodně musím jít tyhle novinky omrknout! Ta dekorativka mě celkem nechává chladnou ale parfemace citron&bazalka to je něco pro mě ;)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Zaujalo mně toho víc než dost:-) Některé odstíny laků na nehty jsou mimořádně povedené, i když mám laků na nehty víc než dost, tak v tomhle případě asi neodolám:-) V klidu mně nenechají ani nové řady tělové péče a pastelky na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Nevím co dřív vybrat. Ty barvičky jsou doopravdy pěkné.

    OdpovědětVymazat
  33. Občas si od YR koupím něco z tělové kosmetiky, ale dekorativka mě prostě nějak neláká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné barvy laků na nehty a ty tužky na oči vypadají taky zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  35. laky mě sice nechávají chladnout, ale třeba ty sprcháče a máslíčka na rty se půjdu určitě podívat :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jsem zvědavá hlavně na ty tužky.. Ale jinak mě obecně YR nechává chladnou..

    OdpovědětVymazat
  37. Chtěla bych zkusit ty laky :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jé, určitě si zajdu pro nový tělový peeling. Mám malinový a je úplně úžasný!

    OdpovědětVymazat
  39. Hodně mě zaujaly pastelky na rty. Laky sice vypadají krásně, ale vloni jsem od nich jeden měla, štěteček měl sice super, ale krytí teda nic moc a loupal se mi hrozně brzo. Tak doufám, že nějak vylepšili složení :)

    OdpovědětVymazat
  40. Yves rocher mám ráda, hlavně jejich make-upy. Z článku mě nejvíc lákají pastelky na rty, těch rozhodně není nikdy dost. Jenom moje koupelna by měla rychle upgradovat do nafukovací verze :)
    www.mydailymakeup.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  41. krásne farby lakov, najviac sa mi páči číslo 44 a aj tie pastelky na pery vyzerajú super, asi si nejakú kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  42. Moc krásné odstíny! A máš to opravdu výstavně nafocené!! :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Rendy, ty pastelky už jsou k dostání, stojí 199 :) a mi se zrovna ten kouřový docela líbí, jak s ním jde úplně změnit vzhled laku. určitě ho využiju!

    OdpovědětVymazat
  44. Laky vypadají krásně, ale já jsem vždy natěšená nejvíc na voňavé limitky :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. zelená řada s neobvyklou použitou kombinací se mi zalíbila..zaujal mě i peeling na nehty..

    OdpovědětVymazat
  46. Natálka - Little Gem: děkuju za upozornění, opraveno :) Měla jsem pocit, že se teprve teď budou objevovat :)

    BEAUTYLIFEby Aja: moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak tomu říkám milé překvapení, super laky vypadají parádně a ten výběr je mi jasné že o několik kusů doplním zásoby :D celkově nabídka novinek je zajímavá tužka na rty by taky stála za hřích, popřemýšlím zda-li se v červnu YR vyhnout obloukem nebo to vzít útokem :)

    OdpovědětVymazat
  48. Krasne novinky,Yves Rocher mám velmi rada:)
    novy blog Cosmetics addiction

    OdpovědětVymazat
  49. Tak ty barvičky vypadají skvěle! A ty ostatní novinky taky nejsou k zahození :D Musím se po nich v červnu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  50. Já bohužel pořád YR nemůžu přijít na chuť..

    OdpovědětVymazat
  51. Od YR so zatiaľ neskúšala žiadne produkty, ale asi pouvažujem nad kúpou, pretože tieto novinky vyzerajú skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  52. Novinky vypadají skvěle, jako akce ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  53. Jůůůů, tak tenhle článek mi udělal radost! Už se nemůžu dočkat, až se do Rochera vydám :)

    OdpovědětVymazat
  54. No popravdě, nějak mně to nezaujalo. Ale v sobotu pojedu okolo tak se stavím, a omrku.

    OdpovědětVymazat
  55. waw, tomu se říká barevná škála laků :-)
    Určitě vyzkouším některý s gelovým efektem. Jenb vybrat barvu bude trochu oříšek.....takových možností....
    A taky ovoním osvěžující spreje...jsou totiž skvělé na léto. Každý rok si nějaký pořídím a je to vždy příjemná vzpruha a osvěžení.

    OdpovědětVymazat
  56. YR mám ráda, ti mě vždycky na něco utáhnou. Ach ten jejich zákaznický systém. :-D Zrovna tento měsíc jsem si nad jejím kuponem říkala, že tentokrát tam nejdu, a mamka hned že ten náramek by se jí líbil. :-D Laky mě zaujaly už před nějakou dobou v jejich katalogu ("kniha krásy" tomu myslím říkají). Stovka za malý láček mi přijde celkem dost, ale někdy bývají slevy i na líčení, tak třeba časem něco vyzkouším. No jo, kdo nemá v sortimentu pastelky na rty, jako by nebyl. Ovšem z těchto odstínů si asi nevyberu. Co mě ale zaujalo, jsou tužky na oči, tento typ tužek u YR chyběl, to je pravda. Z letní limitky určitě něco vyzkouším. Mám za to, že kombinaci bazalka+citron měl v nabídce jednu dobu Avon v řadě Naturals. :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Jablko a badyán mi zní jako zimní kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  58. Maju toho nového dosť :) tie laky sa mi páčia asi sa na nich pôjdem pozrieť a pastelky su tiež pekné len či mi bude pasovať nejaký odtien ..

    OdpovědětVymazat
  59. konečne bude aj voľne k dostaniu aj červená ceruzka na oči :) všade len čierne, šedé, modré, zelené a hnedé :)

    OdpovědětVymazat
  60. vďaka tvojmu blogu som hľadala, či už náhodou pastelky na pery sú dostupné v obchode a hneď som si jednu aj kúpila :) tú najbledšiu zlatú

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)