úterý 19. května 2015

Lindex beauty a podzimní kolekce

Léto sice zatím pořádně nezačalo, ale v showroomech se začínají objevovat podzimní kolekce. Počasí dneska venku vypadá tak trochu nevlídně, takže možná ani nebude vadit, když si člověk prohlédne trochu teplejší oblečení :) Kromě oblečení mám pro vás i ukázku produktů nové řady Lindex Beauty, která se už v některých obchodech objevila :)


V podzimní kolekci mě zaujaly hlavně ponča všech možných barev a rozhodla jsem se, že letos si už nějaké pořídím!



Barevně se kolekce nijak nevymyká typickým podzimním barvám, takže zde nechybí hnědá, šedá, béžová nebo i hořčicová a okrová barva.




Velice se mi líbí i řada spodního prádla ve starorůžové a šedé barvě




Miluju výrazné náhrdelníky a tento hned upoutal mojí pozornost :)








Minulý týden se otevírala i nová prodejna Lindex na Flóře a brzy se bude otevírat další v Palladiu. Na Flóře bude k dostání i kolekce Extended (kterou doporučiji omrknout, protože nabízí fakt pěkné kousky).



Lindex Beauty řadu koupíte v několika prodejnách (v Praze je zatím pouze na Černém Mostě) nebo on-line. Kromě dekorativní kosmetiky nabízí i několik kousků z péče. Několik produktů mě zaujalo a až budu mít cestu na Černý Most, určitě se na stojan chci podívat a případně vám ho i vyfotit a blíže ukázat :)











Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké kousky z podzimní kolekce se vám líbí a jestli jste třeba už vyzkoušely něco z nové řady kosmetiky? :)

38 komentářů:

  1. Kozmetika Lindex ma zatial moc nezaujala. Pockam si na recenzie a uvidim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,líbí se mi kabelky. Ta kosmetika vypadá hrozně obaly jsou děsné teda.

    OdpovědětVymazat
  3. Tá dekoratívna kozmetika vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lindex je skvelý obchod :) aj keď u nás na Slovenku myslím kozmetiku z Lindexu nemajú :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty ponča vypadají opravdu dobře. A celkově ty svetry.

    OdpovědětVymazat
  6. Kolekcia Lindex kozmetiky ma dosť zaujala a určite niečo veľmi rada vyskúšam, chystám sa na to, ale pravdupovediac, čakám na prvé recenzie :D Keďže sa Lindex nešpecializuje na kozmetiku, absolútne neviem, akú kvalitu očakávať.

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetika vypadá docela dobře :-) A ten žlutý svetřík je TOP :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec jsem o kosmetice Lindex netušila :O

    OdpovědětVymazat
  9. Z podzimní kolekce se mi nejvíc líbí kabelky. Tuto kosmetiku jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  10. Dekorativka by mně nelákala, ale ta pečující kosmetika, to by mně docela zajímalo jaká je:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty rtěnky, ách. Ale bojím se kvality.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem nevěděla, že Lindex má i vlastní kosmetiku. Něco jak H&M mi to přijde (které nemá kosmetiku vůbec špatnou, si myslím, i když není to něco, co bych vyhledávala). Ty barvičky prádla se mi taky líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. to jsem netušila, že lindex má i kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  14. Nezaujalo, nic... Lindex jde asi mimo mě :-) Vůbec nevím, kde se ten řetězec vzal, a cenami mě rozhodně nijak nechytl :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ooo...ta tmavě hnědá a černá větší kabelka... ;)

    OdpovědětVymazat
  16. V Lindexu mají vždy pěkné kabelky, i z téhle podzimní kolekce bych si vybrala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce mě zaujali ty kabelky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  18. to spodné prádlo je mega, hlavne to ružové :) a veľmi ma zaujala kozmetika, no obaly nič moc :) snáď aspoň investovali do kvality keď už nie do obalu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nějak z principu nechápu, proč se oděvní řetězce pouští do výroby své vlastní kosmetiky a vůbec to ve mně nevzbuzuje důvěru.. produkty jsou většinou kvalitou na úrovni kosmetiky od vietnamců, obaly hnusné plastové a cena nasazená.. beztak si myslím, že jen skoupí nějaké bezejmenné výrobky z Číny a nechá si na ně natisknout vlastní etiketu.. aneb ševče, drž se svého kopyta..
    zato mě zaujalo prádlo, ponča a kabáty, ty určitě omrknu..

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se líbí to spodní prádlo! Ta starorůžová je šmrncovní! Zaujaly mě i kosmetické produkty, ale nemám s nimi zkušenosti, takže pročtu komentáře, jestli někdo něco neporadí :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tahle kolekce mě moc nezaujala, ani oblečením ani kosmetikou :(

    OdpovědětVymazat
  23. Lindex me nejak nikdy nenadchl,akorat snad to spodni pradlo😊 natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. kolekce je pěkná, moc se mi líbí kabelky a také ty ponča :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím si, že může být fajn něco z tělové kosmetiky nebo třeba lesky na rty, ale takový make-up bych si v životě nekoupila.. :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  26. popravde z celej kolekcie ma zaujala len dekoratívka, najviac asi lesky na pery... ale ak sa nemýlim, čoskoro má byť tento obchod aj v poprade, takže tam zavítam a uvidím... :) možno sa mi niečo zapáči :)

    OdpovědětVymazat
  27. Kolekce se mi až na spodní prádlo nelíbí. Kosmetiku omrknu, hlavně make-up. Niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Kosmetiku zatím neznám, nicméně Body Misty mě lákají. Ráda bych je ovoněla. Lehoučké "spršky" mám ráda třeba od The BodyShop...tak snad nezklamou ani tyto krásky.

    OdpovědětVymazat
  29. no...líbila se mi kabelka...ale jinak mě nějak tentokrát vše nechalo chladnou.

    OdpovědětVymazat
  30. zajímala by mě ta kosmetika, nemáš zkušenost? a ty kabelky ach....
    http://terrybeautybook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Abych pravdu řekla, já v tu kosmetiku v obchodech s oblečením nemám ani trochu důvěru a asi bych si ji nikde nekoupila. Proč ji všude cpou?

    OdpovědětVymazat
  32. Ta dekorativka mě mco nezaujala, ale ty kabáty jsou dokonalé:)

    OdpovědětVymazat
  33. v lindexe sa da cvzdy krasne nakupit , a kozmetika ma laka asi najviac

    OdpovědětVymazat
  34. kolekce vypadá barevností poměrně nadějně, určitě ji půjdou okouknout :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)