čtvrtek 21. května 2015

Lifestylové okénko: Olympus, Bonami, H&M, Zoot, nákupy


Krásné dobré ráno mé drahé čtenářky :) Připravila jsem si pro vás další pokračování lifestylového okénka, které je tentokrát plné nákupů a nejen těch kosmetických :) Mám pro vás tip na novou knížku, moje úlovky ve slevách i moje dojmy z používání jednoho stylového foťáku! Takže pojďme na to, je toho celkem dost :)


Jako první tu mám tip na stojánek na náramky z Nanu Nana. Stylově to sice není šálek mé kávy, ale potřebovala jsem něco, kam si můžu dávat oblíbené náramky a nemuset je pokaždé hledat mezi dalšími doplňky v jednom šuplíku. Stojánek je z Nanu Nana.


Pořídila jsem si nový a hlavně krásný hrneček na čaj do práce. Neumím pít z ošklivých hrnků, které se mi nelíbí a tenhle byl jasná volba! Je z Bonami (ale tuhle kampaň měl třeba i Zoot).



Vyšla konečně i další knížka od Keplera! Nemůžu se dočkat, až se k ní dostanu a dozvím se, co se stalo s mým oblíbeným Joonou Linnou :)


V Sephoře byla skvělá akce a všechny jejich rtěnky stály jen 99 Kč! Což mě přesvědčilo o tom, že nějaké nutně potřebuju vyzkoušet samozřejmě :) Určitě plánuji později i samostatný článek se svými dojmy.




Stejně jako spousta dalších blogerek, jsem i já měla možnost nějaký čas používat tenhle krásný foťák Olympus Pen E-PL7. Nechci vás tu samozřejmě unavovat nějakými technickými detaily, kterým já sama stejně nerozumím, jen vám říct svůj laický názor z jeho používání. Úplně první bych poukázala na jeho vzhled, protože musím říct, že se mi neskutečně líbí. Foťák je poměrně malý a skladný (nikoliv ale ultra lehký), takže je skvělý jak na cesty, tak do kabelky, pokud člověk během dne plánuje cokoliv fotit. Což je zejména pro blogerky skvělá věc, protože ne vždy chce člověk všude tahat velkou zrcadlovku. Líbí se mi retro vzhled foťáku i jeho snadné ovládání. Návod jsem prakticky ani číst nemusela a všechno bylo velice intuitivní. S Olympusem (samozřejmě jiným typem) jsem svojí blogerskou éru začínala, takže k němu mám tak nějak osobní vztah už dlouhé roky. Co je další skvělá věc - výklopný displej foťáku. To mi u mé zrcadlovky trochu chybí a proto s ní tak nerada a obtížně fotím třeba rtěnku nebo stíny na obličeji. Nemám to vychytané a je to vždycky trochu sázka do loterie, jestli se mi podaří chytit dobrý úhel a foťák zaostří tam, kam má :) Tady vyklopíte displej dolů a hned se vidíte, tudíž kromě tuny selfíček můžete v klidu fotit i novou rtěnku v akci (nebo se u toho natáčet). Což z něj opět dělá ideálního parťáka pro blogerky! Do třetice ještě jedna skvělá vychytávka - foťák má zabudovanou wifi a díky aplikaci, kterou si stáhnete do mobilu, si můžete fotky hned přetáhnout a upravovat podle libosti. Což z vás krom jiného může udělat třeba i královnu Instagramu a co si budeme nalhávat, to se taky počítá :) 

S foťákem jsem točila i několik videí (mrknout na ně můžete na mém youtube kanále Ordinary life) a musím říct, že mě to opravdu bavilo. Tím, jak je foťák relativně malý, tak se snadno ovládá a člověka hned nebolí ruka, jako když se snaží točit něco velkou zrcadlovkou. Musím říct, že kdybych ho měla znovu půjčený, začala bych točit asi víc videí, protože mě to fakt bavilo :) Celkově jsou mé dojmy z používání PENu jen pozitivní a přijde mi to jako ideální foťák (nejen) pro blogerky. Na produktové fotky mám pořád nejraději zrcadlovku a tak nějak jsem si na ní zvykla, ale co se týče třeba záznamů z akcí, točení videí a nějaké té srandy, je tenhle Olympus ideální :)




K foťáku jsem měla půjčený i externí blesk, ale protože nerada s bleskem fotím, ani jsem ho nestihla vyzkoušet. Pokud by vás zajímala podrobná recenze plná technických detailů, určitě mrkněte k Mírovi na blog a přečtěte si více.



Květen byl bohatý i na krásnou kosmetiku z letních limitek! Třeba jako tento rozjasňovač z kolekce Wash & Dry od M.A.C!



Mám slabost i pro šátky všeho druhu a tento se mi v C&A líbil na první pohled!


Na Instagramu jsem se s vámi už podělila o další tip z prodejny Douglas (ale ne všichni Instagram asi používáte) - set dvou miniatur Estée Lauder, který můžete koupit za 290 Kč. Obsahuje korektor Double Wear (02) a sérum Advanced Night Repair.



Asi není měsíc, kdy bych si nekoupila nové botky (ale pro tyto jsem měla dobrý důvod) :) Byla to láska, která vzplála asi do pěti sekund -> koukám na Zoot - vidím reklamu na značku Colors of California - do 20 sekund je dávám do košíku a objednávám :) Pak si je výdejně radosti zkouším (objednala jsem jedny ve velikosti 40 a jedny 41, abych si byla jistá, které mi lépe sednou). U gumových bot je to někdy trochu sázka a člověk by si měl boty vyzkoušet. Já jsem vzala nakonec 41, protože 40 byly dost těsné a nechtěla jsem, aby mě tlačily. A co vám budu povídat, líbí se mi tak moc, že pokukuju ještě po dalších barvách :)




Tiger je mor aneb teď je dost náročné projít po Václaváku a nezastavit se tam :) Samé milé drobnosti - sluchátka ve tvaru srdíček, další bločky s barevnými lepítky, rozkošný bloček na poznámky... no znáte to, ne? :)




NYC přišel s novou BB řadou produktů, tak jsem si říkala, že vyzkouším nový pudr a porovnám ho s mým oblíbeným Smooth Skin pudrem, tak uvidíme, jaký bude.



Další mor je pro mě H&M Home! Vždycky bych to tam nejraději vykoupila i když některé věci mi přijdou zbytečně předražené. Svíčka v ananasu byla jasná volba (i když o svíčku vůbec nejde, ale je jasný, že člověk přemýšlí, co si dá dovnitř, až svíčku vypálí :) Mramorové doplňky se staly už takovým hitem a který bloger na nich nefotí svoje věci, jako by nebyl :) Tyhle keramické dózy používám většinou na úschovu kosmetických polštářků nebo v nich schovávám drobnosti.



Dior a jeho nádherná letní limitka!



Další šátek :) Tento je z outletu Manga ve Fashion Aréně




V H&M jsem neodolala těmto náušnicím a dalším botičkám. Mohly jste je už vidět na Instagramu i v akci a strašně se mi líbí. 




A to by bylo z nákupů a nějakých lifestylových záležitostí všechno :) Budu ráda, když mi dáte vědět, čím jste si v květnu udělaly radost vy a jestli jste si koupily třeba něco stejného nebo podbného jako já :)

56 komentářů:

  1. Já teda se poslední dobou snažím zaměřit hlavně na šatník, který bych ráda obnovila a zařadila tam nějaké pěkné kousky :) Ale dívala jsem se na řadu BB od NYC, ale zcela mě nezaujala svou barvou :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já přemýšlím o nových botách a tak budu muset na ně taky mrknout..Ty gumový se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Boze, ty fialove balerinky jsou dokonale. Ja strasne touzim po gumovych Mel, mam ted vyhlidnute dvoje na leto. Ale tyhle jsou taky nadherny.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Och boze, ja nefotim na mramore!!! Nieco je so mnou asi zle :D :D
    Ale vdaka tebe som sa zamyslela a doslo mi, ze ja som si zatial v maji nic nekupila. A to je dost nevidane! Mala by som to ist napravit a konecne zaplatit ten plny kosik v Abercrombie a ocekovat, co maju nove v MACu. :) Ale istota je, ze jun taky prazdny nebude <3 Dovolenka v Taliansku znaci vela navstev Sephory.

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, že Tiger je mor, za chvíli se v těch bločcích a lepítkách asi utopím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední botky mám taky a mám je hrozně ráda :) BB pudr od NYC jsem zkoušela, ale i ten světlejší odstín mi přišel šíleně tmavý pomalu jak bronzer, a to tak bledá nejsem. Nevím, kde je chyba :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc ze všeho mě zaujal foťáček, ten je super. A vůbec jsem nevěděla že máš youtube channel...

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, když jdu kolem Tigeru, taky nikdy neodolám a musím se tam zaít aspoň podívat (a většinou si i něco odnesu :D). Ta akce na Sephora rtěnky je vážně výhodná, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí ty sluchátka dokonalá!!!! :-)
    Za kolik se, prosím Tě, dají pořídit? :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mé květnové radosti byly čistě kosmetické, poslední dobou si dělám radost nákupy oblečení pro malou dcerku a sebe zanedbávám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som si v poslednej dobe kupila par drobnosti v Tiger ;) Z tvojich nakupov sa mi najviac pacia satky a novy Lars Kepler. Som zvedava, kedy sa im ho podari prelozit do slovenciny. Snad do Vianoc :( Predchadzajuce knihy som citala v slovencine, tak to nechcem miesat. Odporucam knihy od Camilla Lackberg.

    OdpovědětVymazat
  12. Otec mi včera nechtiac rozbil puder tak musim zohnat ten NYC, kedze je tvoj oblubeny bude super ! a ten DIOR <3 wau

    OdpovědětVymazat
  13. Sluchátka z Tigeru jsou vždycky strašně vtipný, jenže já jsem rozmazlená ze svých velkých House of Marley a jakýkoliv levnější špunty mi zní jako z hrnce. Ovšem zaujaly mě gumáčky. Už kolikrát jsem po nějakých poukovala, ale obávám se puchýřů. Mám gumové sandálky z CCC, jenže ty dřou taky a opatěnky na té gumě ne a ne držet.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ty boty a náušnice z HM. Nadchl mě ten set z Estee, protože chci jejich korektor vyzkoušet, ale radši bych nejdřív koupila menší balení...jenže odstín 02 je mi na nic..tak nic :-)

    OdpovědětVymazat
  15. V květnu jsem si koupila dvoje letní šaty, teď už jen čekám na pěkné počasí, abych si je mohla vzít ven :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento článek mě moc bavil :). Botky jsou krásné! Hrnek mi vykouzlil úsměv na tváři :).

    OdpovědětVymazat
  17. S Tiger Shopem tomu plně rozumím :) než se dostal k nám do ČR, setkala jsem se s ním prvně v Litvě (a hned jsem cestovala domů o velkou igelitku těžší) a pak přímo v Dánsku (a to už jsem se málem nemohla sbalit) :) musím říct, že sluchátka teda ihned odejdou a zvuk dosti hrůza, ale zkusit jsem to musela. ale všechny ty jejich bloky, prostě jejich psací arsenál je odzbrojující :) jinak ty náušnice z HMka jsou boží, asi se budu opičit! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný hrneček a mám to jako ty, neumím pít z ošklivých hrníčků =D.

    Ten foťák je hezký..taky by se mi líbil =), ideál na cesty, zrcadlovka je přece jen těžká..

    No a Tiger..o tom mi ani nemluv..jdeme kolem, jen na kouknem, vycházíme, plné tašky a hodina v čudu =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelý článok hlavne inšpiratívny. Ten foťáčik by som brala, pretože vyzerá neskutočne krásne už len z fotiek a hlavne vyzerá byť malinky a to by sa mi hodilo, dala by som ho do kabelky a nosila stále so sebou a bola vždy pripravená fotiť :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si za poslední měsíc koupila dvoje botky, jedny bílé romantické žabky s koženkovou kytičkou z deichmanna , druhé balerinky v Lidlu, světloounce růžovou halenku také v Lidlu, koženkový černý křivák a dva šátky na aliexpress, a makeup dermacol, a to nejdůležitější bych zapomněla :-) koupili jsme si s manželem a dcerkou zahrádku, tak už se těším na letní opalovačku, a určite budou i nějaké pěkné fotky na blog, hrozně se mi líbí když je u kosmetiky vyfocená nějaká krásná kytička, to se to bude blogovat.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Tak nejvíc mě zaujali ty balerínky, knížka a naušnice :) Achjo, to bude zase prázdná peněženka :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ty fialové botky mají úžasnou barvu i design:-) BB pudr NYC jsem si taky pořídila, nalákala mně zejména cena v akci:-) Já si dělám radosti průběžně, jak kosmetikou, tak oblečením, botkami a doplňky:-) Před pár dny jsem si třeba pořídila krásné sandálky na klínku ze kterých mám velkou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tiger je zlo - my ho měli v Brně dřív, takže já už mám věcma odtud obeskládaný celý stůl :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  24. ten hrníček je suprový, taky má ráda veselé hrnky a je pravda, že z nich prostě vše chutná líp :)

    OdpovědětVymazat
  25. Balerínky jsou nádherné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. To je přesně okénko pro mě :D Už si všechno píšu.

    OdpovědětVymazat
  27. Všechny věci jsou nádherný závidím ti.

    OdpovědětVymazat
  28. tie fialové balerínky sú nádherné :O a tá mašlička taká ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten hrnek je boží, už kolem něj pochoduju:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten bloček s lepítky je super! Já je vždycky ztratím ani nevím jak :D asi se po něm kouknu.

    OdpovědětVymazat
  31. Ty růžový botky jsou rozkošný, škoda jen, že tyhle placatý boty nosím nerada. Jinak tyhle typy článků se mi líbí, je to fajn inspirace.

    OdpovědětVymazat
  32. taky vzdy potrebuju hezky hrnicek na dobry piti a nesnasim, kdyz mi je nekdo bere..

    na set od estee si me navnadila..

    OdpovědětVymazat
  33. Ten hrneček je úžasný, už delší dobu koukám po nějakém co by mě nadchnul a dělal společníka v práci :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Super nákupy, máš toho opravdu dost. Zaujali mě ty roztomilé sluchátka a pěkné šátky

    OdpovědětVymazat
  35. sandálky z H&m sa mi veľmi páčia! :) taktiež som na šatky čiže aj šatky sa mi veľmi páčia, hlavne tá druhá.. limitka od dior má veľmi pekný dizajn

    OdpovědětVymazat
  36. Same krasne vecicky :-) Me mrzi, ze jsem nestihla tu akci rtenek v Sephore.

    OdpovědětVymazat
  37. Samé krásne vecičky :) A ten foťák vyzerá dosť zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  38. Fialové balerínky jsou moc pěkný :) A líbí se mi i ostatní úlovky, krásný nákupy

    OdpovědětVymazat
  39. Ahojky, chtěla jsem se zeptat, jestli někam nehodíš odkaz na svůj youtube kanál - semnou se ta technika nějak nechce bavit a nemůžu tě dohledat :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tyyyyjooo, nejradši bych ti ukradla všechno :D Na nějaké ten veselý hrneček z této kolekce už si brousím zuby dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Bezpochýb krásny hrnček! Síce ich máme plnú skriňu, ale tento by sa mi hodil :))) Foťák takisto skvelý, už som ho okukoval u niekoľkých bloggerov na Instagrame a zaujíma ma čím ďalej tým viac.

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  42. Rozjasňovač vypadá hodně povedeně, určitě bude super:-)
    Pro mě byl květen a zatím stále je hodně pracovní, tak není příliš času na koukání po novinkách. Ale musela jsem se připravit na léto....a to pro mě znamenalo dokoupit pár laků na nehty v hezkých barvách. Okouzlila mě chválená kolekce Rimmel- Rita Ora ... fialková a meruňková barva už u mě trůní doma :-) Jsou nádherné. Jen to léto by už mohlo konečně přijít.
    Přeji pohodový zbytek večera, Rendy :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Lucinka R.: https://www.youtube.com/channel/UCS5Uy5NbGR3uhGVeGKTc_hw/videos ale nečekej, že by to byl klasický youtube kanál :) jsou tak mé první pokusy s točením videí :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ty fialové balerínky jsou pěkné! Dneska jsem zrovna koukala v drogérce na ty pudry NYC, ale přišlo mi, že je jen jiné balení, obsah asi bude stejný s těmi starými ne...

    OdpovědětVymazat
  45. Líbí se mi perlový náramek a Dior:-). Gumové boty bych si nekoupila, bála bych se, že mi v nich budou smrdět nohy. NIccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Serum s korektorem už mám taky a Tiger je pro mě také zlo. Kolikrát všecehn svůj čas vyhrazený na nákupy strávím jen tam :D :(

    OdpovědětVymazat
  47. Nad foťákem už nějakou chvilku přemýšlím nahlodaly jste mě právě vy blogerky do té doby jsem o něm snad nevěděla, tak se uvidí jestli se zadaří do vánoc. Na stalkera se těším předchozí čtyři byly super, takže už si chystám místo v knihovně. Na bonami mám celkem slušnou závislost bych si ty stránky měla raději zablokovat! Celkově dobrej článek všeho chuť potěšila.

    OdpovědětVymazat
  48. jeeej, ten foťák je super :) ja mám tiež olympus, ale ten klasický a krásny červený... vyklapací displej vyzerá fajn, ja som spokojná aj so svojim, robí dobré fotky, n také bežné fotenie je akurát :)

    OdpovědětVymazat
  49. Strašně se mi líbí tvůj úlovek z fashion arény!:)

    OdpovědětVymazat
  50. Samé krásné věci, hrneček je parádní a zaujal mě i foťák Olympus :) A ty krásné věcičky z Tiger, tam bych brala snad všechno :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  51. Super hrnek :))) natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jak tak koukám, moje peněženka opět zapláče...Botky jsou super, jen by mě zajímalo jestli jsou pohodlné i po celodenním nošení? A ten šátek z Manga je pecka!!

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Všetky nákupy super, až na tie gumové topánky!!! To čo je? :( (sorry)

    OdpovědětVymazat
  54. Olympus, ale nižší model (pen e-pl5), jsem si nedávno pořídila taky :) od sedmičky mě odradil především poněku hipsterský vzhled, chtěla jsem nenápadnou černou klasiku. Ale spokojenost největší, za ty peníze mi to přijde jako skutečně dobrá koupě a investice.

    OdpovědětVymazat
  55. Ten foťák závidím:) Já si tento měsíc udělala radost pestrobarevnou sukní:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)