středa 27. května 2015

Letní must-have - Clarins UV plus anti-pollution

Pomalu a jistě chystám článek se svými must-have produkty, bez kterých nedám v létě ani ránu a tohle je taková první vlaštovka, o které bych vám chtěla povědět něco více. Nenápadná maličká lahvička totiž ukrývá super UV ochranu a pleť chrání i před znečištěným prostředím. A proč je to must-have na léto? Čtěte dál a dozvíte se to :)


Clarins UV plus Anti-pollution SPF 50 (30ml) - koupíte v parfumeriích za 920 Kč

Lahvička krému působí skoro panenkovským dojmem a proto je super skladná a můžete jí nosit s sebou v kabelce. Před použitím je nutné lahvičku dobře protřepat, na to určitě nezapomeňte. Uvnitř se ukrývá lehlý fluidní krém, který není vůbec mastný a stačí ho maličké množství na celý obličej. Jde skvěle použít i pod make-upu a na pleti není skoro cítit. Málokdo má rád si dávat klasické opalováky na obličej a přes ně patlat ještě make-up (to by mě osobně asi zabilo a vyskákaly by mi pupínky do 10 minut). Tenhle krém je skvělý, protože když ho pod make-up použijete, už nemusíte řešit jinou UV ochranu obličeje. Krém samozřejmě nesupluje klasický opalovák ve smyslu, že si ho natřete na obličej a půjdete si lehnout na pláž, ale řeší to, že nemusíte používat pleťové krémy/make-upy/pudry s UV faktorem pro denní ochranu pleti (samozřejmě pokud si ho natřete na obličej a půjdete se opalovat, tak se nic nestane a určitě se nespálíte :). Ne pro všechny je automatické řešit UV ochranu i jinde, než na dovolené u moře a právě pro všechny, kterým to jedno není, je tohle skvělý pomocník. Mám mastnější pleť, ale krém je velice lehoučký a nijak pleť nezatěžuje, ani mi neucpává póry nebo nemám pocit, že se pod ním pleť dusí. Zároveň po jeho použití nevypadá obličej jak mastný pekáč a krém navíc krásně voní :) Je voděodolný, takže se ho nemusíte bát používat i např. při sportu či jiných aktivitách. 



Pro koho je krém určený?

- pro všechny ženy a muže bez ohledu na věk, typ pleti nebo její tón

- pro ženy, které chtějí chránit svou pleť před UV zářením a znečištěním a předějít tak vzniku tmavých skvrn

- Pro ty, kdo používají denní krém bez ochranného faktoru

- pro ty, kdo se musejí ze zdravotních důvodů chránit před sluncem


Clarins je průkopníkem v ochraně proti znečištění a už v roce 1991 vytvořil svůj první anti-pollution komplex, které bojuje proti známkám předčasného stárnutí a ztrátě projasnění pleti, které způsobuje právě znečištění. Od té doby je tento komplex stále vylepšován a letos na jaře byl uvedený nový UV Plus anti-pollution krém.





Pleť trpí (zejména) během léta nejvíce a spálit se můžete i když budete pobíhat po městě, ne jen když budete na pláži u moře. A čím je člověk starší, tím více se účinky slunečního záření na pleti projevují. Kromě toho, že pleť vypadá starší a vrásky jsou viditelnější, hrozí i vznik pigmentových skvrn. Proto je určitě vhodné o pleť pečovat a chránit jí ochranným faktorem prakticky po celý rok, v létě rozhodně bezpodmínečně.

Takže pokud se o pleť staráte a chcete jí chránit kdykoliv se chystáte ven a jste vystavené UV záření, berte toto jako tip na skvělý produkt, který vám s ochranou může pomoci :) Zvlášť, pokud máte problém s tím, že vám třeba klasické opalováky na tváři vadí nebo vám způsobují akné a jiné neduhy.

Jak chrání svou pleť během léta vy? Používáte speciální přípravky s UV faktorem i když nejste zrovna na dovolené u moře nebo to neřešíte? :)




PS: Děkuji Clarins za poskytnutí produktu k recenzi

38 komentářů:

  1. Na tento Clarins moja mama neda dopustit, preto si ho urcite kupim aj ja, ked pojdem na dovolenku (nie na plaz) alebo na dlhe dni v meste. Inak SPF prilis neriesim, pretoze bezne netravim vonku hodiny. Ale nejak automaticky pouzivam v lete BB kremy s faktorom aspon 15-25 :)

    Zuzka | zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  2. No to zní skoro až zázračně, souhlasím, že najít krém s SPF, po kterém v létě nevypadám jako mastný pekáč je nadlidský výkon :)

    OdpovědětVymazat
  3. Denní krém s SPF faktorem 15 používám vždycky, a když vím, že budu venku na slunci třeba celý den, použiju i speciální krém s SPF 50, je velká škoda, že pro většinu lidí tady v ČR to není samozřejmost.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Používám denní krém s SPF 4 nebo 15 a na to makeup s SPF 20... ale v léťě u moře se stejně na pláž nelíším, takže tam to zajístí krém na opalování..;)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, já ho koupila cca před měsícem, o víkendu ho načnu a jsem zvědavá. Chráním se pořád. Nic nevyvolává tolik vrásek jako slunce a nedostatek pití.

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak přesně něco takového pod make up jsem hledala. Určitě bych si tam také opalovák dát nemohla, to už by mě moje pleť asi neměla ráda :D... Ale tohle dojdu omrknout a uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle nevypadá vůbec marně :) Už jsem se stihla spálit 2x během jednoho týdne, protože mě sluníčko nějak zaskočilo :D Tak dva roky zpátky jsem měla od Vichy opalovák na mastnou pleť a teda žádný zázrak, MU bych si na ně taky nikdy nedala. I bez nalíčení jsem měla po týdnu nějaké ty pupínky navíc. Tohle je sice větší investice, ale zvážím to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle fakt zni skvele. Ja nic takoveho nepouzivam, prototze se mi nikdy nestalo ze bych si opalila oblicej :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Clarins prostě ví, co dělá =)

    Já teda používám jen ochranný UV krém na tvář, holt lehčí život chlapi mají bez makeupu =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. To je perfektní, moc se mi nápad líbí :) Po opalováku nemám chuť na sebe ještě patlat MU, ale s tímhle by to i šlo.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ja používam bb krém s ochranným faktorom, takže to mám čiastočne vyriešené, no ak vybehnem von bez makeupu, tu už nastáva problém :) tento krém vyzerá dobre, stál by za vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já používám Biodermu photoderm 50+, se kterou jsem absolutně spokojená. Pod makeup vždy, pokud používám BB, tak to má 40+, tak nedávám =o)

    OdpovědětVymazat
  13. To vyzerá moooc dobre, väčšina patlátok na ksicht s vysokou UV ochranou býva mastná jak fras...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle potřebuju, protože mám právě gel krém Clarins (naprosto dokonalý) bez SPF a na léto SPF rozhodně potřebuji. Takže díky za tip, vůbec jsem o něm nevěděla. :)

    OdpovědětVymazat
  15. S prvními paprsky sluníčka je pro mně UV faktor v pleťovém krému nebo BB krému prostě samozřejmost:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Cypada krasne :-) jen ma hororove dlouhy slozeni...

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to zajímavě, asi ho omrknu :) Jen ta cena je dost vysoká no. Jinak já používám La Roche Posay, je taky super a extra lehký!

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá zajímavě a lahvička se mi líbí moc, ta je opravdu podařená :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá super, ale je nad mé finanční možnosti, zatím si takový luxus dopřávat nemohu :).

    OdpovědětVymazat
  20. Neznasam opalovacie kremy a toto znie zaujimavo.

    OdpovědětVymazat
  21. ono už hodně krémů má faktor kolem 20, takže to nijak dál neřeším, pokud vím, že se opravdu nebudu někde dlouho sluníčku vystavovat. Jinak produkt je to zajímavý, ale pro mě teda docela drahý, to už bych možná raději sáhla po biodermě photoderm aquafluid

    OdpovědětVymazat
  22. Speciální přípravky s UV faktorem používám, jen když vím, že budu na slunci dlouho.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tohle vypadá dost lákavě. Nic takového nepoužívám , ale na léto bude dokonalý společník :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  24. som vybavená krémami od biodermy, aj na pleť + telo :) a na pery používam balzám od Balei s tým faktorom 50+ a nesťažujem sa :) hoci ja sa nikdy nespálim a vždy som ako čokoládka :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak já to zatím nijak neřeším, ale asi bych měla. Možná se na něj zajdu kouknout..

    OdpovědětVymazat
  26. Nic take som doteraz nepouzivala, takze dik za typ.. skoda len tej ceny :)

    OdpovědětVymazat
  27. Další super na léto :) Značku Clarins mám v poslední době čím dál tím radši, určitě se mrknu i na tohle :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak tohle je výrobek přesně pro mě! UV ochranu potřebuji a to hlavně kvůli pigmentovým skvrnám a tohle vážně vypadá jako šikovný pomocník! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Dík za tip. Já se o ni starám víceméně stejně, ale používám i opalovák, nemám problém se spáleninami, a tak si ho většinou kupuji kvůli UV faktoru.

    OdpovědětVymazat
  30. Značku Clarins mám moc ráda, určitě omrknu :)

    (Zvu na giveaway u mě na blogu:))

    OdpovědětVymazat
  31. Já asi nejsem úplně cílovka, klasické opalováky mi nevadí a díky té ceně ho budu asi dál přehlížet..

    OdpovědětVymazat
  32. Děkuji za tip, Rendy.
    V létě bez SPF30 nedám ani ránu, spálit se dá za chvilku ...když člověk poletuje po městě. Následky jsou pak dost bolestivé.
    Navíc mám pocit, že sluníčko je čím dál víc agrasivnější/ostřejší.

    OdpovědětVymazat
  33. Priznám sa že na bežné dni krém s SPF epoužívam, nechodím veľmi na slniečko takže to nepotrebujem. Ak idem do záhrady alebo kosiť trávnik tak si pleť natriem Niveou pre deti s spf 30 :) zatiaľ si vystačím :)

    OdpovědětVymazat
  34. O této značce jsem hodně slyšela bohužel na ní nejsem moc bohatá.

    OdpovědětVymazat
  35. geniální produkt! ale já osobně se znám, že jsem takový lempl, co se ochrany před sluncem týče a produkt bych téměř nepoužívala :/ jsem ráda, že si vzpomenu a namažu si občas nohy, ruce :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ty fotky s těma mušlema jsou kouzelné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)