středa 13. května 2015

Letem kosmetickým světem - novinky

Moc mě těší vaše pozitivní ohlasy na články, které se týkají kosmetických novinek, takže mám pro vás další nálož krásné, voňavé a zbrusu nové kosmetiky. Některé produkty se už v obchodech objevily, jiné se brzy objeví, takže je se na co těšit :) Udělejte si radši kafe a vemte si něco dobrého, protože dneska toho bude opravdu hodně!



První věc, o které bych vám chtěla říct, je nedávné otevřené The Cosmetics Company Store v Praze ve Fashion aréně. Síť těchto outletů s kosmetikou můžete znát z USA a seženete v ní kosmetiku značek Clinique, M.A.C, Bobbi Brown, Estée Lauder, Origins, Smashbox atd. Když jsem se o tomto obchodě dozvěděla, samozřejme jsem se tam musela vydat, protože při návštěvě tohoto storu v Americe, jsem nevěděla, co dřív házet do košíku! Byl to fakt ráj na zemi a skvěle jsem si tam nakoupila. Nečekala jsem stejný úspěch i u nás a očekávání se tak trochu naplnila. Nevím, jestli je to tím, že obchod není tak dlouho otevřený, ale regály jsou zatím spíše poloprázdné a nabídka produktů bídná. I ceny jsem očekávala možná trochu "lepší". Většina make-upů, rtěnek a pudrů je nabízená jen v nepoužitelných barvách, které na prodejnách klasicky nikdo nekupuje. V USA měli plno věcí ze starších limitek, u nás jen pár kousků ze starší kolekce Bobbi Brown nebo z vánoční limitky od M.A.C. Největší sortiment mi přišel asi u Clinique, hlavně co se péče týče. Jediný můj úlovek byl tento Chubby Stick na oči Clinique. Je to už můj třetí odstín a paradoxně jsem přímo tento odstín nikdy v žádné prodejně nepotkala (článek o prvních stínech najdete ZDE). Vyšel o cca 200 Kč levněji, než na prodejně, takže celkem fajn. I výběr odstínů těchto stínů v tyčince mi tady přišel paradoxně větší, než na prodejnách, tak nevím, co si o tom myslet :) Jinak jsem nic dalšího zajímavého nezpozorovala. Minimálně nic, z čeho bych si sedla na zadek nebo omdlela a musela to hned mít. U některých produktů chyběly testry, takže ani nebylo možné je vyzkoušet, což taky snižuje možnost, že si člověk něco koupí. Celkově mi prodejna přišla taková poloprázdná. Možná se to časem zlepší a sortiment se rozšíří, ale do té doby mi přijde zbytečné jezdit přes celou Prahu a doufat, že ulovím něco úžasného za skvělou cenu. Sorry, ale na CCS v Americe to nemá ani omylem...



Já a tvářenky, to je taková lovestory. Asi nikdy mě nepřestane bavit zkoušet další a další, takže mě velice potěšila zpráva, že Urban Decay rozšíří už brzy svůj sortiment právě o tvářenky. No řekněte, která se vám líbí nejvíce? :)


K dostání bude v odtínech:

RAPTURE – tmavá fialová s lehkým třpytem
FETISH – střední růžovo tělová
OBSESSED – světlá růžová
QUICKIE – jasná růžová (na bázi modři)
CRUSH – střední růžová
BANG – jasná červenooranžová

K dostání od června 2015 ve vybraných Sephorách za 830 Kč

Horní řada: Rapture - Fetish - Bang
Spodní řada: Obsessed - Quickie - Crush



Letní kolekce nemají samozřejmě jen značky dekorativní kosmetiky, ale i té pečující. Alterna potěší vaše vlasy těmito produkty, které mají tedy proklatě pěkný obal. Taky když zavřete oči, vidíte, jak čouhají z vaší plážové tašky? :)

Summer Ocean Waves (modrý) - dodá vlasům texturu přirozených plážových vln a poskytuje UV ochranu

Summer Shine spray (žlutý) - vyhlazuje vlasy a dodává jim lesk + poskytuje UV ochranu

Summer Sun recovery spray (červený) - je hydratační bezoplachová péče, která revitalizuje vlasy vysušené sluncem, mořskou a chlorovanou vodou




Summer Sun-kissed smooth - je multifunkční stylingový krém, který zabraňuje krepacení, vlasům dodává jemný třpyt a ochranu před UV zářením. 


Každý produkt je za 675 Kč - dostupné od května ve vybraných kadeřnických salonech a na www.salononline.cz





Ryor trochu nečekaně přišel na trh se svým prvním make-upem. Prodávat se bude ve 3 odstínech a bude stát 200 Kč. Trochu za letu jsem make-upy zahlédla na posledním Interbeauty, ale neměla jsem moc čas ho zkoušet, tak jsem zvědavá, kdy se objeví první články, abych si mohla počíst dojmy ostatních :)




Gabriella Salvete si připravila limitku matných laků. 4 laky jsou barevné a dva efektové. Barevně mě nabídka odstínů až tak nevzala a na matné nehty si nepotrpím, takže to jde tentokrát mimo mě :)

Letní limitka Clarins Aquatic Treasures je inspirovaná podmořským světem a jeho barvami. Kolekce je již dostupná ve vybraných parfumeriích, takže opět nečekejte ani minutu, jestli se vám něco líbí a šup pro to! Co se mi z kolekce líbí nejvíce?

Nádherné oční stíny Ombre Iridescente se barevně povedly a na očích bych snesla úplně všechny odstíny! O klasických matných stínech jste si na blogu mohly přečíst ZDE. Vážně doporučuju stíny osahat, protože mají jedinečnou pudrovo-krémovou texturu a krásné odstíny i ve stálé nabídce. Cena 590 Kč

Zleva odstíny 01 Aquatic rose - 03 Aquatic Grey - 02 Aquatic Green


Bronzery jsou většinou doménou letních kolekcí a ani tady tomu není jinak. Mám velice podobný z loňské kolekce a díky jeho obr velikosti (20g) mi vystačí asi do konce života :) Ten vzor je jako vždy nádherný a vystaveníhodný! Cena 1190 Kč





Rozjasňující báze můžete použít samostatně nebo je přimíchat do svého oblíbeného make-upu. Speciálně na léto jsou vytvořené tyto dva odstíny, které seženete za 870 Kč

Zleva 04 Apricot - 05 Golden caramel


Bez voděodolných řasenek to v létě prostě nejde a pokud vás nudí klasická černá, zkuste Truly waterproof řasenku v odstínu 03 Aquatic green. Černá je součástí stálé nabídky, zelená je limitovaná edice. Cena je 600 Kč.



I gumičky mají své letní kolekce, věřte nebo ne :) Slavné InvisiBobble seženete ve 4 nových odstínech v kolekci nazvané Wild Whisper. Mě nejvíc dostal odstín C U Later Alligator :) Metalická zelená je moc pěkná a myslím, že brunetám bude sedět skvěle.


3 kusy gumiček seženete za 149 Kč ve vybraných salonech nebo na www.salononline.cz za 129 Kč






Lush a jeho limitované kolekce, to je většinou slast pro čichové buňky. Tato kolekce byla vytvořená ku příložitosti Dne matek, ale udělat si s ní můžete radost i vy, pokud matkou zatím nejste :) Produkty voní hodně po květinách a jako vždy jsou značně návykové :)


Fialový sprchový gel Yummy Mummy obsahuje trochu třpytu a voní sladce po pomerančích, pelargonii a tonce. Parťáka mu dělá Yummy Mummy tělový kondicionér, který voní po jahodách a používá se ve sprše.




Mýdlo Love you mum vypadá na prodejnách trochu jinak (viz. web Lushe), to jen aby vás tato fotka níže nemátla :) Voní po jasmínu a mimóze.


Mother Superior, která mi prostě vzhledově evokuje Matku Terezu, je  koupelová pěna, která vydrží na dvě použití a voní po citrusech a květinách. Rose bombshell je šumivá balistika plná okvětních lístků růží, která obsahuje i sušené sójové mléko, které pokožku zjemní.



Zbrusu žhavé novinky má i Rimmel. Napíšu vám o nich samozřejmě více, až je pořádně ozkouším. Chtěla jsem vám je ale ukázat, ať víte, na co se těšit!

Nová řasenka Scandaleyes XX- Treme slibuje skandální řasy velikosti XXL a oboustranný kartáček s dvojím efektem. Uvidíme, uvidíme :) Doporučená prodejní cena je 189 Kč

Druhou novinkou, která mě nadchla o poznání více je korektor Lasting Finish, který doplnil řadu stejnojmenného make-upu a pudru. Make-up miluju, pudr je fajn, tak uvidíme, co nejmladší bráška :) Prodávat se bude ve vybraných prodejnách Rossmann za 129 Kč




Olaplex je revoluční novinka v barvení vlasů, která teď hýbe kadeřnickým světem. Nikdy předtím nebylo možné odbarvit černé vlasy na blond během jediného dne (aniž byste je totálně zničily a vlasy vám vypadaly). Teď je to ale možné a čím dál tím víc kadeřnických salónů zahrnuje Olaplex do své nabídky. Olaplex jako takový není barva na vlasy, ale pouze látka, která se přidá do jakékoliv barvy na vlasy a způsobí, že se vlasy při barvení neponičí. Aplikovat jí může samozřejmě jen vyškolený kadeřník a nejedná se o produkt na domácí použití.

Jedinou cestou, jak odbarvit a zesvětlit barvu je přerušení disulfidových vazeb, které drží přirozenou barvu vlasu. Na čím světlejší odstín přecházíte, tím se změna barvy stává pro vlasy jako takové ničivější. Olaplex tento proces ale odbourává, aniž by zasahoval do barvícího procesu. Jestli vás zajímá víc a chcete vidět přesvědčivé fotky "před" a "po", tak sledujte jejich facebook nebo web.




Tak to by pro nějaký čas bylo z novinek všechno! Doufám, že se vám článek líbil a pro někoho byl třeba i přínosný :) Budu ráda, když mi dáte vědět, co z novinek vás zaujalo nejvíce :)

45 komentářů:

  1. Novinkove clanky mam velmi rada, ale z tychto noviniek ma nic neuchvalilo natolko, ze by som to okamzite musela mat. Aj ked licenku UD by som neodmietla, keby mi ju niekto daroval ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zaujaly ty oční stíny od Clinique a výrobky značky Alterna.

    OdpovědětVymazat
  3. Matka Tereza ma dostala :D.
    Inak dobrý článok, tieto novinkové mám tiež rada...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tvářenky UD vypadají skvěle, poslední dva odstíny jsou božský. Make-up Ryor mě vůbec neláká, podle mě by se Rxor měl držet použe pečující kosmetiky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na ten korektor :) Chci si pořídit teď ten od catrice, tak snad ho seženu :)

    OdpovědětVymazat
  6. ááááách :) znova toho toľko potrebujem!
    najviac asi tie spreje od Alterny, bambus môžem vždy a všade.
    Inak od GS jeden matný nude lak mám, a celkom prekvapivo - spokojnosť, vyzerá veľmi veľmi pekne a aj výdrž je celkom fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně mě zaujal korektor od Rimmelu, pokud bude mít vlastnosti jako Camouflage od Catrice.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí ty matné laky od Gabrielly Salvete :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zvědavá jsem skoro na všechno, ale vážně mě zajímá, jak bude vypadat ten Ryor makeup a jestli bude v nějakém přijatelném odstínu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Olaplex :-) ne, že bych to potřebovala, ale jdu studovat... jelikož jsem kdysi dávno vypelichala po obdbarvení, tak mi to mega zajímá... Dodnes si vybavuju situaci, kdy jsem seděla ve vaně a ve VELKÉM mi padaly vlasy, byly jak žvejkačka a ulamovaly se v desítkách centimetrech...

    OdpovědětVymazat
  11. novinkové články jsou fakt super :) já jsem zvědavá na ten ryor make-up, ale líbí se mi i laky od gs. A lush, k tomu snad netřeba komentář, brala bych snad celý obchůdek :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce mě zaujaly ty tvářenky od UD

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-17-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mě zaujal make up od Ryoru a korektor od Rimmelu, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Paráda, zase můj oblíbený článek :-) Ty Clarins stíny, hlavně teda ten do béžovat se jednoznačně tváří, že by chtěl abych si ho koupila :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc mě zaujaly produkty na vlasy na léto. Ty obaly jsou prostě boží a přesně jak píšeš, hned jsem se viděla u moře s plážovou taškou přes rameno a některou touhle překrásnou lahvičkou od Alterny v ní. Každopádně díky Tobě jsem začala už přemýšlet co s mými ultra jemnými vlasy v létě, musím najít něco co je bude na sluníčku chránit a zároveň bránit krepacení.
    Tvářenky od UD mě překvapivě neoslovily, mám raději jemnější barvy meruňových odstínů. Zato stíny od Clarins, hlavně ty růžové, vypadají božsky.Na makeupy Ryor jsem taky zvědavá. Ryor je kvalitní a spolehlivá kosmetika, tak jsem zvědavá jaké umí makeupy.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujaly mně snad jen novinky od Rimmelu, na ty si určitě počkám:-) Jinak nic, co bych nutně musela mít. Laky GS omrknu, ale matným barvičkám jsem moc na chuť nepřišla, takže to taky nevidím na nákup.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě zaujal make-up Ryor, dneska jsem zkoušela v drogerce tester a dobré, řekla bych , že bude rozjasňovat, jelikož se mi třpití ruka :-), a korektor od Rimmelu.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno bych teď potřebovala :D Ale asi se udržím.

    OdpovědětVymazat
  19. Už se moc těším až si pujdu do SEPHORY koupit něco od UD hlavně se těším na Naked paletku. o a ten balíček LUSH vypadá dobře. Jen je škoda že se třeba LUSH nedá koupit někde v obchodu. Jinak skvělý článek jako vždy. :3

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na ty tvarenky Urban Decay se tesim :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Wow, z řady lasting finish mám makeup v tubě a vyhovuje mi, ten s pumpičkou mi přišel dost krycí a na pleti umělý, ale u korektoru by mi plné krytí nejspíš nevadilo ;-) Jsem na něj hodně zvědavá :-)
    Laky od GS vypadají hezky, ale matný finiš jsem zkoušela jen jednou a vypadalo to příšerně :-( Takže nejspíš odolám... :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě teda děsně potěšily ty matné laky, momentálně se mi hrozně líbí světlé barvičky a chtěla jsem i nějaký matný :)

    OdpovědětVymazat
  23. Achhh ten vkasovy krem proti krepateniu vlasov vyzera super to bude pre mna must have v lete a hkavne na dovolenke lebo som ako baran po osprchovani ale nepekny baran :D a potom este ten bronzer clarins achhh :D

    OdpovědětVymazat
  24. ten korektor konečne je u nás. videla som ho u Lily Pebbles a som si hovorila že by mohol prísť aj k nám

    OdpovědětVymazat
  25. Ach..tak teď nevím, co bych chtěla víc..určitě si pořídím některou z nových tvářenek od NARS. Z limitky Clarins se mi líbí všechno, to bude těžký odolávání :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tu řasenku mám, vyhrála jsem jí v testování, je totálně tragická.

    OdpovědětVymazat
  27. Tuhle rubriku miluju! Moje peněženka o něco méně ...

    OdpovědětVymazat
  28. No, to že Ryor bude mít svůj makeup a Rimmel nový korektor jsem vážně nevěděla... jsem zvědavá u obou na odstíny... Jinak limitku od Lush a tvářenky od UD už jsem někde viděla ... Stejně jsou toto ale super články..! ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je slušná nálož, Rendy :-)
    Díky za podrobný popis, takové články jsou k nezaplacení.
    Mrknu na řasenku od Rimmelua korektor taktéž, taky určo nezůstane bez povšimnotí make-up od Ryoru- tu značku mám ráda celkově...tak jsem zvědaví....a tvářenky UD... to se bude utrácet:-)
    Pěkný večer přeji

    OdpovědětVymazat
  30. Hurá, tentokrát si konečně u ničeho neříkám "to musím mít", jaká úleva :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  31. Tak na ten korektor se fakt těším, ale řasenku raději zkoušet nebudu zatím všechny 'rimmelky' stály za prd počkám na tvou recenzi jestli konečně nastala nějaká změna, a jelikož laků není nikdy dost určitě si nějaký pořídím protože nevypadají vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  32. Všetkým novinkám by som našla miestečko u mňa doma :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tenhle typ článků mám moc ráda. Emulzi od Alterny se určitě chystám koupit a když vidím balení těch sprejů, tak ten červený by se mi taky hodil :) Tak už abych začala šetřit. :)))

    OdpovědětVymazat
  34. V poslední době se moc do parfumerií ani do drogerie nedostanu, takže mě vždycky překvapí spouta novinek. Před létem jsou to ale často bronzery a barevné řasenky, na které si tedy nepotrpím. Ty oční stíny Clarins mě ale zaujaly, hlavně ty šedé a tyrkysové.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak nevím, nic mě nezaujalo (možná dobře :D).

    OdpovědětVymazat
  36. Tak jak moc jsem se těšila na Aquatic od Clarins tak v Liberci nikde není k sehnání a moje příští návštěva Prahy bude až v červnu, to už nebudu koukat ani na prázdný stojan určitě protože ani ten už tam nebude :-(

    OdpovědětVymazat
  37. clarins působí vždy naprosto božsky. olaplex chystám brzy vyzkoušet, aby už skončilo to nekonečný ničení vlasů chemickým barvením..

    OdpovědětVymazat
  38. Moc se mi líbí ty tvářenky od UD...brala bych je všechny :D

    OdpovědětVymazat
  39. Nejvíc se těším na recenze na make - upy od Ryoru. Tvářenky vypadají božsky, na to jsem taky ujetá :-D

    OdpovědětVymazat
  40. Clarins mě dřív jako značka vůbec nebrala, ale dostává se mi pod kůži čím dál více a jejich produkty mě hodně lákají :) a viním z toho hlavně Tebe, Rendy! :D

    OdpovědětVymazat
  41. Stíny od CLARINS vypadají parádně. No a LUSH bezkonkureční!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)