pondělí 18. května 2015

Jak jsem nakoupila na Douglas.cz a ušetřila jsem

Jestli sledujete můj Instagram, možná jste si všimly, že mi nedávno dorazila objednávka ze stránek Douglas.cz. Slíbila jsem vám, že se podělím o své dojmy z objednávky a ještě vám prozradím, jak můžete ušetřit, takže jestli vás to zajímá, čtěte dál :)


Co jsem udělala jako první věc bylo to, že jsem se registrovala na stránkách Plná peněženka. Je to snadné a rychlé a zvládne to úplně každý, to vám slibuju. Možná jste o této stránce už slyšely, možná je to pro vás úplná novinka. Pokud totiž budete jako registrovaní uživatelé nakupovat z internetových obchodů, které Plná peněženka nabízí, z prodeje dostanete peníze zpět. Každý obchod má nastavená %, která po nákupu získáte zpátky. Při první registraci máte navíc automaticky 50 Kč kredit a pokud tuto službu doporučíte i svým kamarádům, můžete získat ještě více (200 Kč za každého). Jakmile na svém účtu nastřádáte minimálně 1 Kč, bude vám vaše odměna vyplacená na váš účet.




Líbí se mi nabídka obchodů, přes které můžete takto nakupovat. Kromě zmíněného Douglasu, je to např. i můj milovaný Bonami, Zoot, booking.com, pilulka, Mall, Aliexpress, ElNino, Look Fantastic, Krása.cz a mnoho dalších! Obchody můžete filtrovat podle jednotlivých kategorií a celý systém je snadný a přehledný. Pokud pravidelně nakupujete přes internet a objednáváte z obchodů, které jsou na Plná peněženka, tak se vám to určitě vyplatí :)



Ne každý má Douglas za rohem a myslím, že je skvělé, že letos spustil i svůj e-shop. Nenabízí sice bohužel 100% sortimentu, co nabízejí v obchodech, ale to, co jsem chtěla, to jsem našla. O produktech vám samozřejmě pak napíši samostatné články, až je vyzkouším :) Vybrala jsem pleťový odličovací balzám od Biotherm a pak oční stíny v tužce v odstínu Violet Plum od Bobbi Brown.

K nákupu jsem si mohla vybrat ještě dva vzorečky, takže jsem sáhla po dvou vůních, protože ty ze vzorečků zkouším moc ráda :) K nákupu jsem jako dárek dostala ještě pěkný blok Douglas a pak takový náramek. Nevím proč, ale myslela jsem si, že balíčky posílají klasicky z ČR, takže když mi na mail přišlo tracking number mé zásilky, trochu mě vyděsilo, že se nachází zrovna v Německu :) Takže jestli budete objednávat také, je potřeba počítat s tím, že u vás balíček nebude do druhého dne, ale pár dnů to potrvá. Všechno přišlo pěkně a úhledně zabalené v zelené bedničce, takže celý nákup proběhl bez nejmenšího zádrhelu nebo problému.




Celkově musím říct, že mě portál Plná peněženka zaujal a líbí se mi možnost, jak ušetřit, pokud pravidelně z nějakého e-shopu nakupuji. Vyhovuje mi nabídka obchodů a přes několik z nich pravidelně nakupuji :) Zatím jsem žádný zádrhel neobjevila, takže můžu doporučit vyzkoušet a omrknout minimálně stránky, ze kterých můžete takto nakupovat a dostávat peníze z nákupu zpět :)

Máte zkušenost s objednáváním přes Plnou peněženku? Případně využily jste někdy objednání přes Douglas.cz? Jak se vám to celé líbí? :)



PS: na nákup jednoho produktu + poštovné mi byl věnovaný voucher, druhý produkt je koupený za vlastní peníze

42 komentářů:

  1. Paráda! Musím zistiť, či niečo také nemáme aj my na SVK :) Určite by sa mi to zišlo, keďže objednávam pravidelne :)

    OdpovědětVymazat
  2. No nějak tomu nevěřím, asi si radši těch pár peněz připlatím

    OdpovědětVymazat
  3. Na Plnou penezenku se urcite podivam. pres net nakupuji docela casto, tak se bude hodit.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa ten portal Plna Penazenka nejako nepozdava. Ale som zvedava na ten ocny tien Bobbi Brown ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ja cez internet nenakupujem až tak často, takže podobné stránky asi nebudem využívať, ale v každom prípade je to fajn pre tie, ktoré z netu nakupujú častejšie :) ja sa rada prejdem po obchode, kde si všetko poprezerám, prípadne vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na recenze produktů.

    OdpovědětVymazat
  7. Také uvažuji o zavedení PP :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. super věcičky :) o plné peněžence jsem už hodně slyšela, takže se na to asi podívám, jak to funguje :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že Douglas má i e-shop, protože u nás ve městě pobočku nemají.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Plnou peněženku znám a využívám, super služba

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujímavé, musím očekovať, či to funguje aj u nás... :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  12. Zaregistrovala jsem se, ale využila jsem zatím max 2x..

    OdpovědětVymazat
  13. Plnou peněženku neznám ale z Douglasu jsem už objednávala a také mě překvapilo, zme neposílají z ČR. Ale můžeme být rádi, zme ceny jsou stejné jako v kamenném obchodě a často mají na e-shopu akce 15%, dárek apod.

    OdpovědětVymazat
  14. Portál plná peněženka znám, ale ještě jsem se neregistrovala, tak jsem ráda, že na něj slyším od tebe dobré ohlasy :) Jinak hezké nákupy!

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem o plné peněžence slyšela, ale zatím velká chvála to nebyla :) ale určitě ji zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem už o peněžence něco slyšela, ale sama registrovaná nejsem, protože přes eshopy nakupuji málo. Také mě překvapilo, že balík nešel přímo z ČR

    OdpovědětVymazat
  17. Plná peněženka je super, já jsem zrovna dneska požádala o vyplacení skoro 300...skvělá věc pro ty co nakupují často přes net :)

    OdpovědětVymazat
  18. O Plné peněžence jsem už slyšela, nicméně zatím zdárně odolávám:-) A nabídku e-shopu Douglas určitě prozkoumám, protože kamennou prodejnu mám dost z ruky.

    OdpovědětVymazat
  19. Je to pravdepodobne dobra vec, mozna ze i vyzkousim. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já o té plné peněžence slyšim vic a víc, docela se ti rozšiřuje, ale ješte jsem to nezkusila.

    OdpovědětVymazat
  21. Přes Plnou peněženku jsem ještě nenakupovala. Kosmetiku si raději vybírám přímo v obchodě, i když už jsem si ji už párkrát objednala i na internetu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Chválim takéto stránky, ktoré vracajú peniaze späť z každého nákupu. Je to skvelá myšlienka a hlavne môžeme ušetriť :)

    OdpovědětVymazat
  23. Chtěla jsem někdy zkusit nakoupit kosmetiku přes internet, ale bojím se jestli třebe ta barva bude stejná nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  24. o Plné peněžence jsem už slyšela, ale bohužel mi nepřišla nabídka obchodů dostatečná, tak uvidíme, věřím, že se brzy rozšíří i o další! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. jsem zaregistrovaná už nějakou dobu a je to určitě skvělej nápad, menší nevýhoda je v tom, že to nutí nakupovat častěji s vidinou ušetření..

    OdpovědětVymazat
  26. O portálu Plná peněženka jsem v životě neslyšela, ale vypadá to super, vyzkoušíme :-) ! Hrozně se mi líbí ten Douglas blok.

    OdpovědětVymazat
  27. Já tam nejsem zaregistrovaná, a to z jednoho důvodu, nemám účet, ještě nevydělávám tak je mi prakticky na nic. Ale řeknu starší sestře a budu nakupovat přes ni :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nápad je to fajn, ale stejně moc neušetříš :/

    OdpovědětVymazat
  29. Já nevím no, mě se ten portál nějak nezdá, připadá mi to jako moc snadný způsob ušetřit :D Ale už se těším na recenzi toho Biothermu! :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Plnou peněženku samozřejmě znám a přijde mi to jako super nápad. A v Douglasu jsi nakoupila samé zajímavé věci, asi se budu muset trochu opičit :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  31. Už jsem o plné peněžence slyšela a zapomněla na to...ale teď se mrknu...;) díky za připomenutí..;)

    OdpovědětVymazat
  32. Díky za tip, Rendy:-)
    Tuto službu zatím z vlastní zkušenosti neznám, nicméně to je zajímavý koncept. Myslím si, že každý rád ušetří nějakou tu korunku. Douglas.cz jsem také zatím nezkoušela..... to se bude muset napravit :-)
    Přeji pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  33. Portál PP, je super minulý týden nákup sekačky, a % z nakupu mám už na uctě :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Přes plnou peněženku nakupuji, jen mi to nebere nákupy na Aliexpress, ale prý je to tam 60% šance, že se nákup zaregistruje a já mám asi giga smůlu :D.

    OdpovědětVymazat
  35. Tento koncept uz sledujem dlhsie u americkych YouTuberiek, ak clovek nakupuje casto cez internet, urcite to moze byt uzitocne.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  36. Což o to, dobrý nápad to je, ale líbilo bi se mi ušetřit víc, as jako každému. Dobrá je šíře nabídky, že nejde jen o kosmetiku, ale třeba o bydlení. Bojím se, že bych pak utrácela častěji. Člověk sice na nákupu v Douglas za 2000 Kč ušetří 60 Kč, ale fakt je ten, že utratil 1940 Kč, za věci, které třeba vůbec nepotřeboval.

    OdpovědětVymazat
  37. Souhlasím s komentářem výše - díky takovýmto nabídkám člověk ve finále utratí za věci, které by normálně nekoupil, takže já do toho nejdu. :-D Ale pokud by někdo chtěl objednávat tak jako tak, proč ne. Jsem ráda, že kamenný Douglas mám "za rohem". Když chci třeba jen jednu rtěnku, jdu a koupím jednu rtěnku. Kdybych objednávala online, určitě by u jedné rtěnky nezůstalo. Na ten odličovací balzám jsem moc zvědavá! Značka Biotherm mě už dlouho láká a odličovací balzámy taky, takže... :-)

    OdpovědětVymazat
  38. neviem prečo, ale hentaké ako plna peňaženka a podobne mi nie je sympatické :/

    OdpovědětVymazat
  39. Přes peněženku jsem dostala svou první výplatu a je to super, zcela bez problémů:)

    OdpovědětVymazat
  40. Krásné produkty, moc chválím fotky. Musí se na tyto produkty podívat, díky
    za tipy.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. Tej plnej penazenke som nejak nedoverovala, ale asi to usím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  42. Odličovací balzám od Biotherm jsem dostala domu na vyzkoušení a rozhodně půjdu do velkého balení..je totiž super! Stačí opravdu malé množství, které vmasíruju do pleti a po opláchnutí vlažnou vodou mám obličej jak miminko :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)