středa 20. května 2015

Galaktická paletka od BH Cosmetics

Paletky BH Cosmetics je už trochu pojem. Kdo by z youtube neznal jejich duhové paletky snad se všemi odstíny na světě? Ty podle mě značku proslavily úplně nejvíce. Nicméně vám dneska chci ukázat jinou paletku této značky, které podle mě není také úplně neznámá a možná jste jí už také někdy viděly :)


Paletka stínů Galaxy Chic (35,4g) - koupíte zde za 549 Kč

Paletka je v papírovém obalu, který je pevný a celkem bytelný. Obsahuje 18 zapečených stínů, které jsou barevně inspirované vesmírem :) Jak vidíte, vesmírné jsou i názvy jednotlivých stínů (navíc je super, že jsou názvy napsané přímo u stínů a ne někde na zadní straně paletky). Barevně paletka asi spíš nepatří do "základní" make-up výbavy a není to taková ta typická ultra univerzální záležitost. Naopak si myslím, že barevně potěší někoho, kdo rád experimentuje a s líčením si vyhraje, případně rád zkouší i něco jiného. Příkladem budiž třeba oranžový Venus, který opravdu jen tak v nějaké paletce stínů nenajdete :) Na to, že jsou stíny zapečené, mají výbornou pigmentaci a nejsou příliš tvrdé, takže se i dobře nabírají a nanášejí. Všechny stíny jsou lesklé a maličko při nabírání práší. S paletkou mám jen dva menší problémy. Jedním z nich je fakt, že některé stíny jsou si dost podobné a na oku je od sebe příliš nerozeznáte. Rozhodně by mezi nimi tedy mohly být markantnější barevné rozdíly, nicméně berte v potaz, že jsem maličko barevný ignorant a to co někdo považuje za dvě naprosto odlišné barvy, já považuji za totožný odstín. Spíš posuďte samy ze swatchů :) A druhým problémem je, že stíny během dne maličko ztrácí na intenzitě. Ne že by vyloženě vybledly nebo se barva ztratila, to určitě ne, ale večer prostě už nejsou tak intenzivní. Opět trochu subjektivní záležitost, ale u mě to tak je. S bází je jinak výdrž v pohodě celý den a stíny se nijak neslévají.







Dole: Sun - Saturn - Mercury


Dole: Jupiter - Venus - Mars



Dole: Prometheus - Meteor - Asteroid


Dole: Aphrodite - Comet - Electra



Dole: Milky Way - Earth - Moon


Dole: Cosmic - Neptune - Pluto


Jeden z mých největších oblíbenců je např. odstín Pluto nebo Cosmic




Paletka se mi líbí, protože není rozhodně nudná a usedlá. Zároveň není až příliš divoká, aby jí člověk použil jednou za rok na Halloween :) I když některé odstíny nejsou moje srdcová záležitost, jiné jsem si velice oblíbila. S kvalitou jsem spokojená, i když samozřejmě na UD nebo třeba Too Faced stíny podle mě paletka nemá. Pokud už máte dost neutrálních paletek a chcete zkusit něco odvážnějšího, určitě tuhle omrkněte. Makeupshop.cz nabízí více BH Cosmetics paletek, takže je určitě z čeho vybírat :)

Jak se vám paletka líbí? Sedí vám barevné složení odstínů nebo dáváte přednost jiným barvám? Máte vyzkoušenou třeba jinou paletku této značky :)



PS: děkuji makeupshop.cz za poskytnutí paletky k recenzi

61 komentářů:

  1. To je nádherná paletka :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě se paletka moc líbí.Ty odstíny jsou podle mě krásný. Je to takový nevšední, ale proč ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem spíš na neutrální stíny, ale paletka je hezká :).

    OdpovědětVymazat
  4. Na první pohled jsem si řekla, že ty odstíny jsou až moc šílené, ale teď jsem došla k závěru, že většinu bych nejspíš využila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Božská paletka, mám ji taky a když mi došla, tak jsem na ni byla závislá, a nepoužívala jsem žádnou jinou :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já osobně bych paletku určitě nevyužila, barevné stíny jako je modrá na sobě nesnesu. Ale musím říct, že vypadá fakt krásně a hlavně originálně :)
    My Make-up Store - GA o kosmetický mystery box

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka sa mi páči, odtiene nie sú totožné, iba podobné a na rozdiel od prvého dojmu sú tie odtiene nositeľné a decentné. Ja mám od BH tiež jednu paletku a som veľmi spokojná: Eyes on the 60s

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu musím mít! :D úžasné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to vtipné, jak je to v designu jednotlivých planet. Super nápad =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  10. Ta paletka je nádherná :) Pokukuji po ní už nějaký ten pátek a rozhodně si ji plánuji v nejbližší době objednat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je pěkně provedená, ten nápad s galaxií se mi moc líbí. Ale sama bych takovou paletku nevyužila. A ani tahle značka mě neláká.

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi hrozně moc, ale některé barevné stíny bych asi moc nevyužila

    OdpovědětVymazat
  13. Z tejto paletky by som vyuzila max 4 tiene, takze pre mna nema zmysel ju kupovat, ale nejaku inu paletku tejto znacky by som rada vyskusala.

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásná :-)
    Nejsou to úplně moje top barvičky, ale i tak...parádní, výrazné, ale neřvavé. Pigmentace skvělá- podle swatchů:-)
    Díky moc za představení novinky.
    Přeji pěkný den

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka vyzerá super a vyzerá tiež byť skvelo pigmentovaná :) Asi sa po značke BHcosmetics poobzerám dôkladnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná paletka a planetky jsou super nápad.

    OdpovědětVymazat
  17. Značku BH cosmetics neznám, ale ta paletka se mi na pohled moc líbí, jen bych ty odstíny nevyužila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. No to je nádhera !! Jupiter a milky way mě dostali,ale i ostatní barvičky.I krásný nápad to je :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Paletka je opravdu uuuzasna :) hlavne ty studene odstiny ktere mam tak rada :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné barvy, bohužel, do konce školního roku jsem si zakázala kupovat jakékoli oční stíny :-D
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se docela líbí a kromě těch modrých stínů bych ji i využila :). Každopádně na "wishlistu" mám teď mnoho jiných paletek.

    OdpovědětVymazat
  22. Strašně se mi líbí to, že je to uděláno jako planety :) Jen barvy bych asi nevyužila :) Já osobně mám takovou tu velkou paletu stínů se všemi odstíny a také ji tolik nevyužiji:/

    OdpovědětVymazat
  23. Vypada pěkně, ale nevyužila bych jí .

    OdpovědětVymazat
  24. Moc krásná paletka! Odstíny jsou moc pěkně vybrané, nejvíc se mi líbí Neptune a Electra. Od této značky jsem ještě žádnou paletku nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý nápad s vesmírem .:) Ale pro mě by ty odstíny asi byly nepoužitelné;)

    OdpovědětVymazat
  26. To je nadherna paletka, i kdyz bych vse asi nevyuzila, libi se mi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  27. ta paletka je parádní, používat více stíny, tak už pro ni letím :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Třeba Earth je nádherný odstín, navíc pro mě jsou takové barvičky základní kosmetickou výbavou... a i designově se mi moc líbí. Putuje na wishlist :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se tahle paletka strašně moc líbí .))) A v budoucnu ych si ji ráda i pořídila :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  30. Paletka je moc pěkná a ty astro názvy a planetkovité stíny mi přijdou opravdu originální, ale barviček bych zřejmě nevyužila..

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se teda hrozně líbí , že ty stíny vypadají jako planetky :-) Paletka by se mi líbila ,ale není to paletka , kterou bych potřebovala, takže nakupovat nebudu, ale hrozně ráda se pokochám.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Zajímavý nápad, ladit barvy stínů do barev vesmíru:-) Ale líbí se mi moc, určitě bych využila:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Je moc hezka, hlavne ty nazvy! A Earth vypada fakt jak Zeme, to se mi libi.

    OdpovědětVymazat
  34. příliš barevných stínů doma nemám, takže tahle paletka by se mi moc líbila :) ty burgundy tóny jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  35. Podle mě jedna z nejkrásnějších paletek, jakou jsem kdy viděla :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je skvělé spojení! Názvy a barvy se k sobě skvěle hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  37. ty paletky jsou krutý! chtěla bych <3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. Na tuto paletku už se nějakou dobu koukám a plánuju ji koupit mamce, zajímá ji vesmír a má ráda modré stíny, takže myslím, že k svátku je dostane :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Ta paletka,barvy i pigmentace vypadá dobře, ale na tak odvážné líčení bych si asi netroufla.

    OdpovědětVymazat
  40. Tá sa mi teda veľmi páči, určite by som ju veľmi rada privítala u seba doma :) ♥

    OdpovědětVymazat
  41. Paletka je hezká a originální ale já bych všechny odstíny nevyužila...mám radši "neutrální" :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ta Earth je nádherná...jak v paletce, tak i na swatchi. Já si teprve teď pořídila neutrální paletku, uvažuju pak o barevný od Sleeku, ale tahle je krásná, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat
  43. Já teda od BH toužím po Wild Child ale zřejmě přehodnotím názor na Galaxy Chic a taky ji budu potřebovat :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Což o to, kouká se na to pěkně. Já bych asi vtšinu stínů nevyužila. Niccolo.zajicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nevím jestli nebudu jediná, ale mě se tyto paletky nelíbí, myslím vzhledově. Netuším proč, ale už když jsem podobnou viděla tuším že u PLH v tutorialu tak se mi prostě nelíbila:) Asi bych se přes to nepřenesla i když by stíny byly super:)

    OdpovědětVymazat
  46. Tak ta je nádherná! Nejvíc mě zaujaly stíny Meteor, Comet a Electra. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  47. Mne sa to páči hlavne vzhľadovo a tie názvy tiež ..ale nekúpila by som si ju, preferujem nude odtiene , na také nemám ešte nejak odvahu :)
    dominika.demjanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. ten nápad je dechberoucí :) ale asi bych paletku moc nevyužila, jsem srab a jedu jen neutrální barvy... když já se v barvách necítím :/ a taky nefandím papírovým obalům... ale zase je fakt nádherná, ale mít ji jen na výstavku...to by asi nebylo moc cool.

    OdpovědětVymazat
  49. Tak tahle paletka je opravdu nádherná! Ale moc bych ji navyužila, teplé odstíny nejsou nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  50. Značku ani paletku neznám, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  51. túto značku som už poznala, paletka vyzerá celkom dobre, aj keď to nie je môj štýl, ja používam skôr zemité, hnedé odtiene a v poslednej dobe aj ružové a fialové :) ale každému sa páči niečo iné a pokiaľ ti robí radosť, je to super :) ak by bola podobná v mojich odtieňoch, brala by som ju :)

    OdpovědětVymazat
  52. paletka je celkom pekná, len to nie je môj štýl... ja so na zemité, hnedé tiene a v poslednom čase aj ružové a fialové tiene :) ak sa ti páči, je to super, každý má iný štýl, ja by som ju nemala dom akurát tak na ozdobu... no ak by bola paletka v mojich farbách, brala by som ju :)

    OdpovědětVymazat
  53. znacku poznam a na tuto paletku si robim zalusk uz hrozne dlho .) milujem take farbicky

    OdpovědětVymazat
  54. už viackrát som si všimla paletky od tejto značky a dosť ma prekvapuje, že akú kvalitu majú za tak malý peniaz :) niekedy od nich plánujem vyskúšať aj štetce :)

    OdpovědětVymazat
  55. Paletka sice vypadá fajn, ale barvičky bych asi nevyužila (hlavně modré odstíny..)....ale pro někoho to určitě bude hezké ozvláštnění makeup kolekce :)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)