pondělí 11. května 2015

Dermatherm - micelární gel, oční krém a maska

Je čas si zase o něco rozšířit obzory a prozkoumat novou značku. Dermatherm jsem až do nedávna neznala, ale myslím, že poslední dobou se do obecného povědomí dostává víc a víc. Měla jsem možnost vyzkoušet několik produktů této značky a ráda bych se s vámi po nějaké době používání podělila o své dojmy. Než vám ale řeknu, jestli jsem byla spokojená nebo naopak, pojďme si ve stručnosti značku představit :)

Značka Dermatherm je primárně určena na velmi citlivou pleť. V čem je ale Dermatherm odlišný od jiných značek je fakt, že věnoval extrémní úsilí k zajištění naprosté čistoty výrobku (Dermatherm je 100% sterilní a sterilní zůstává po celou dobu používání) a současně se snažil zajistit dokonalou snášenlivost i pro tu nejcitlivější pleť. Složení je proto kromě klasických problematických složek umělého původu zbaveno i potenciálních alergenů organického původu. 

Dermatherm je navíc vyráběn v bio kvalitě. Kvalitu potvrzují i překročené požadavky na biokosmetiku Ecocert a Cosmebio a prvenství v odborných nezávislých testech. Celá kosmetická řada je bez jakékoliv parfemace.


Produkty jsou zbaveny i jakýchkoliv konzervantů - pomocí UHT metody projde při výrobě celý obsah vysokým ohřevem, opětovným zchlazením (zničí se všechny možné mikroby) a pak se vloží do vzduchotěsného obalu. Tím je dosaženo sterilní čistoty výrobku a produkt může být bez jakýchkoliv obav použit i na extrémně přecitlivělou pleť. Tento způsob zajištění dlouhé trvanlivosti bez nutnosti použití konzervantů se hojně využívá v potravinářství (např. při výrobě mléka) a společnost Dermatherm byla první na světě, která tuto metodu použila v kosmetice a je vlastníkem tohoto patentu.



A teď se dostáváme k produktům, které jsem zkoušela :) Balení všech produktů je prakticky stejné, liší se jen polepkami. Design je takový jednoduchý, ale na můj vkus je na obalu příliš mnoho věcí napsaných a působí to na mě trochu chaoticky. Chybí mi tam nějaký jasný prvek, který by můj zrak okamžitě upoutal. Jasně, pro někoho nepodstatný detail, ale já se na kosmetiku i dívám a nebudu vám lhát, že i pěkný obal mě někdy donutí ke koupi.



Čistící micelární hydrogel (150ml) - koupíte zde za 325 Kč

Jak možná víte, jsem ujetá na všechno, co má v názvu micelární a volba, co vyzkoušet jako první, byla jasná. Něco se ale pokazilo a já jsem si představovala, že tenhle produkt bude úplně jiný a očekávala jsem od něj něco jiného. Abych vám přiblížila svou představu - očekávala jsem klasický gel na čištění obličeje, něco co bude pěnit a čím si budu každý večer umývat obličej. Výsledek byl ale takový, že z tuby vytekla mléčná kapalina bez zápachu a na pleti se chovala stejně, jako bych na ní nalila vodu. Nijak to nepění, nic to nedělá a já mám pocit, že jsem si na obličej nic nedala. Nějak mi asi unikl smysl proč takový produkt používat? Nebo možná od začátku dělám něco špatně, ale mě tohle prostě nic nedělá. Make-up stejně pak musím odlíčit micelárkou, s čistícím kartáčkem to používat nejde ... bohužel za mě tedy ne-e!









Hydratační pleťová maska - koupíte zde za 375 Kč

Když se řekne hydratační maska, představím si pořádný krém, který v silné vrstvě na obličej nanesu a přebytek potom otřu krémem. Tato maska ale bohužel tuhle mojí představu ani trochu nepodpořila a spíš jí trochu zadupadala do země. Maska vypadá trochu jako med a má i podobnou konzistenci a strašně lepí. Což by ještě nebylo tak nejhorší. Bohužel ale musím konstatovat, že i neuvěřitelně páchne a na tváři jí prostě nesnesu. Ten zápach způsobuje fakt, že produkty této značky obsahují ve větší či menší míře termální vodu z pramenů Fumades-les-Bains, které obsahují nejvyšší množství síry v Evropě. A co si budeme nalhávat, sirnatý zápach není zrovna slast pro čichové buňky. Ráda bych ocenila její účinky, ale bohužel to nelze, protože díky zápachu jí prostě na obličeji nevydržím mít. Možná jsem jen citlivka, ale nerada si dávam na obličej cokolik zapáchajícího a není mi to prostě příjemné. Masku za sebe tedy doporučit nemůžu hlavně z důvodu její konzistence a faktu, že zapáchá.




Oční krém (15ml) - koupíte ZDE za 675 Kč

Oční krémy zkouším ráda, ale jsem na ně poměrně náročná. Zejména co se textury a jejich schopnosti hydratace týče. Nevadí mi, když je oční krém hutnější, spíše naopak. Co ale nemám ráda je, když je oční krém příliš tekutý a na pleti se chová tak, jako by tam nebyl. A to je bohužel přesně případ tohoto krému. Jeho textura je hodně lehká a velice tekutá. Nemám ráda pocit, že mám okolo očí "mokro", jestli mi rozumíte, a přesně takový pocit s tímto krémem mám. Za pár minut jako bych na pleť nic nenanesla a skoro bych potřebovala další nános krému. Bohužel pro mě obrovské zklamání, i vzhledem k jeho ceně nemůžu nákup rozhodně doporučit. Krém je jinak bez parfemace a v pumpičkovém balení, což je fajn, ale výsledný efekt to stejně nezlepší.







Dole: micelární gel - maska - oční krém





Dívala jsem se už na několik ohlasů (hlavně videí) na tuto značku a většina byla vesměs pozitivní, takže jsem zase trochu jak černá ovce. Nicméně vám jako vždycky říkám svůj upřímný názor a dojem a bohužel mě Dermatherm nevzal ani trochu. Nemám pocit, že bych chtěla v budoucnu ještě cokoliv vyzkoušet, je mi líto. Možná jsem si vybrala jen nevhodné produkty nebo jsem možná nedokázala docenit jejich schnopnosti, ale to se holt stává. Za mě dneska nemůžu doporučit k vyzkoušení ani jeden produkt a ze všech jsem zklamaná.

Znáte značku Dermatherm? Vyzkoušely jste někdy nějaký její produkt?



PS: děkuji Dermatherm za poskytnutí produktů k recenzi

38 komentářů:

  1. Musím říct, že mě nejdříve zaujal tvůj popis /pro citlivou pleť, bez konzervantů../, ale po přečtění složení už se mi kosmetika tolik nelíbí. A tvůj popis mě odradil úplně, mám ráda hutnější krémy a tyhle jsou evidentně opravdu hodně vodové. :)
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. V těhotenství jsem nesnesla žádnou parfémovanou kosmetiku, všechno mi strašlivě páchlo. Tak jsem si myslela, že tohle bude super, když nepoužívají žádné vonné látky ani éterické oleje. Ale ten puch se fakt nedal - krém jsem mazala na bříško a odličovací mléko vyhodila (nejen že mi nevonělo, ale ani neodličovalo). Za mě ne - cena neodpovídá kvalitě a taky nechápu to množství. Třeba 150ml opalovacího krému stojí víc než 600?!!

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, musím říct, že hned dle úvodního popisu mě kosmetika zaujala a takovou recenzi jsem nečekala, pleť mám citlivou, tak jsem zajásala, ale hned po přečtení recenze mé nadšení opadlo a navíc za ty penízky se dá pořídit lépe si myslím.
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla oční krém a byl skvělý :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mě udělala radost hned první fotka v článku :-) Děkuji :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  6. Značku neznám a upřímně by mě ani nelákala.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já nevím.. k čemu je, že je to bio, že tam jsou ingredience jako med a rostlinné výtažky, když to pak proženou vysokými teplotami a zničí spoustu hodnotných látek? Dobrý, je to sterilní, ale v tomhle případě to asi neocením, zvlášť pokud, jak píšeš, i konzistence a vůně je tak nějak o ničem..

    OdpovědětVymazat
  8. Mám bio značky ráda, ale tahle mě ničím nezaujala, taková lékárenská nuda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. O existenci této značky sice vím, ale to je tak všechno a i když ti nesedla, stejně mě zajímá a určitě bych od nich rád něco zkusila :)
    Tak až budu vybírat, třeba se trefím a vyberu s něco, co mi sedne. Doufám, protože tato značka pro mě není za hubičku jako Balea :D

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. No neviem, ten gél by sa mal používať asi až PO odlíčení micelárkou... Ale teda podľa Tvojho popisu asi nič, čo musím vyskúšať... :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. No tak po počátečním popisu mě značka docela zaujala. Ale čím víc sem četla, tím víc jsem nabývala dojmu, že zůstanu u svých olejů apod. a ani tahle značka na tom nic nezmění :) Ale myslím, že co se týče toho micelárního hydrogelu, tak mu trochu křivdíš, vzhledem k tomu, že podle popisu na obalu asi ani k čištění sloužit nemá. Pokud je tam napsáno, že se má použít až po odlíčení, tak bych asi nečekala, že bude odstraňovat make-up.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Londie + claire clairmont : k čemu by ten gel byl, kdybych si ho dávala na již vyčištěný obličej? :) To by jeho smysl vyvracelo už úplně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protoze micelarkou odlicis make up a timto si umyjes plet a dodas ji zaroven nejake prijemne hydratacni latky..dvoji cisteni bych doporučila vsem, které bojuji s akne..

      Vymazat
  13. Tato znacka ma nikdy nelakala a obaly su podla mna hrozne. Nastastie nemam citlivu plet, takze nic pre mna.

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem o téhle kosmetice už slyšela a zatím mě láká její vyzkoušení i přes tvé negativní recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Od této značky jsem ještě žádný produkt nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  16. Tuhle značku neznám a popravdě mně ani nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle značku vůbec neznám a jak tak čtu, tak ani znát nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  18. Túto značku nepoznám, no ale moc ma nezaujala :(
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle značku sice neznám, ale pokud bych měla někdy možnost ji vyzkoušet, určitě to udělám, zcela úplně jsi mě neodradila a věřím, že každá jsme jiná a sedne nám něco jiného :-) To složení produktů se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. O značce slyším poprvé a nějak mě nebere, ty obaly na mě působí trochu moc lékárensky, jak nějaký repelenty nebo něco takovýho :D

    OdpovědětVymazat
  21. O značce jsem už slyšela, ale nikdy mě nic nějak nelákalo, no a teď už asi vůbec ne, za tu cenu se to nevyplatí :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Už dlouho potřebuji něco na čištění pleti a tohle vypadá docela dobře.

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy: No ja by som sa predsa len držala toho návodu :) Ja osobne som inak vždy najprv odlíčila mickou, potom šupla namokro čistiaci gel a potom ešte pidi-kvapka micelárky... Aj keď v konečnom dôsledku mi to nevyhovovalo a obyčajná VODA bolo to, čo ma brutálne sušilo, takže som sa vrátila zasa len k micke...
    Ale tak každému vyhovuje niečo iné.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  24. Značku znám, jen jsem se vždy bála něco zkusit... A podle toho, co píšeš, ještě, že jsem ten strach měla:D

    Káťa z beautybellas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. To jsi mě dost překvapila, zatím jsem značku viděla na několika blozích a všichni ostatní ji děsně vychvalovali

    OdpovědětVymazat
  26. Nepoznam tuto znacku ale kedze zacinam byt zavisla.od biokozmetiky akonahle som zistila co vsetko robi nebio tak sa na to isto kuknem!dakujem za inspiraciu

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tato značka mne vůbec nezaujala, viděla jsem i jiné recenze, ale nelíbí se mi, a něco sterilního na citlivou pleť nehledám...

    OdpovědětVymazat
  28. Slyším o téhle značce poprvé, nebylo by to pro nic moc ani bez téhle tvojí recenze, protože mám ráda voňavou kosmetiku a nic extra sterilního nepotřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak tyhle produkty mě vůbec nezaujaly.;))

    OdpovědětVymazat
  30. Tuto značku neznám a ani mě tedy nijak neláká..;)

    OdpovědětVymazat
  31. O teto znacce jsem sice slysela, ale nemam nic. Mam svoji osvedcenou Biodermu :-)

    OdpovědětVymazat
  32. vobec tuto znacku nepoznam ale obaly ma nezaujali :DD

    OdpovědětVymazat
  33. Zatím jsem nic od Dermathermu nezkoušela....ale ráda bych.
    Balení mají velmi půvabná, takový čistý design mám ráda.
    Také jsem četla samá pozitiva...ale tělo není stroj a každý člověk má jinou kůži a jinačí reakce těla.....
    tak je těžké to generalizovat.
    Cením si Tvé upřímnosti

    OdpovědětVymazat
  34. Dermatherm mě teda vůbec nebere a ještě po tvých zkušenostech. Já nevím. Nuda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)