úterý 5. května 2015

Boží nenápadný lak od Beckhamů

Na laky na nehty nijak zvlášť zatížená ani náročná nejsem a příliš je neřeším. Každopádně tenhle lak mě nadchnul tak, že vám o něm musím napsat tak rychle, jak to jen jde. On je totiž nejspíš jen limitka a víte, jak to s nimi chodí. Je jich málo a jsou hned pryč. I když tvrzení o limitovaném množství je trochu zavádějící, protože v jedné Sephoře mi tvrdili, že je to limitka, v další zase, že je lak součástí běžné kolekce. Tak si pak někomu věřte a doufejte, že třeba za dva měsíce tam ten lak pořád bude :)


Nails Inc. by Victoria Beckham (Bamboo White) - koupíte v Sephoře za 450 Kč

Obecně mám většinu laků hlavně z drogerie a nemám potřebu vlastnit nějaké extra kousky, ale tohle byla světlá výjimka. Cena samozřejmě není úplně vábná, ale znáte to, bez slevových kupónů do parfumerie nelez :) Už nějaký čas si googlím různé laky na nehty, které by se daly použít v můj svatební den. Možná to zní divně, ale přemýšlela jsem, jaký lak vlastně chci. Chápu, že někdo tohle možná neřeší, ale já jsem holt kosmetický úchylák a na tohle prostě myslím :) Uvažovala jsem nad klasickou bílou i rudou. Ne, to je blbost a vypadalo by to divně. Co nějakou béžovou? Nebudou pak ale ruce na fotkách působit mrtvolně? A co nějakou růžovou? Sakra já vlastně nevím. Pak jsem ale narazila na fotky TOHOTO laku a měla jsem jasno. Tohle bude to pravé! Není ani bílý, ani růžový, ani béžový nebo vyloženě poloprůhledný. Je prostě dokonalý a krásný! Obvykle nejsem na narůžovělé laky a vytáčí mě to, že je potřeba nenést alespoň tři vrstvy, aby na nehtech neprosvítaly jejich konečky. Irituje mě nanášet tolik vrstev a nesnáším takové ty skoro průhledné laky. Buď nic nebo prostě pořádnou barvu. A tohle je prostě asi první světlý lak, který skvěle kryje už ve druhé vrstvě, nepruhuje a není nijaký. Chápete, co tím myslím, ne? :) Je to podobné, jako kdybyste neměly rády mrkev, ale objevily jste druh, co vám začne chutnat. Lak se skvěle lakuje, má super plochý štěteček a to balení! Je krásný i zvenku a troufám si říct, že hezčí lak prostě nevlastním. V mém osobním žebříčku krásných obalů laků sesadil z trůnu Chanel laky, které pro mě byly doteď ztělesněním krásných laků. 


Lak má kovové víčko (nebo jak se tomu odborně říká), které sundáte a až pak uvidíte uzávěr laku. Laky jsou samozřejmě o odstínu a ne o balení, ale Nails Inc. podle mě udělalo dobrý krok, když své laky přebalilo do nových obalů. Předtím by mě ani nenapadlo nějaký vyzkoušet a balení se mi vyloženě nelíbilo. Teď? Chci nějaký další :) 





Ananas je z H&M Home 



(web)

Jinak z kolekce od Victorie Beckham seženete ještě jeden odstín - Judo Red (též k dostání v Sephoře)

Jsem z toho laku tak nadšená, že jsem vám o něm chtěla říct! A bůhví jestli je to vážně jen limitka nebo ne. Na všech prodejnách, kde jsem ho okukovala, měli max. tak 2-3 kusy (a žádné testry), takže těžko říct. Jestli si ujíždíte na podobných odstínech laků na nehty, tak tenhle mějte v hledáčku. Vážně můžu říct, že ho nemůžu srovnat s žádným podobně barevným lakem, protože všechny, které jsem kdy zkoušela, byly vedle tohoto jak tekuté břečky. Tenhle je pěkně "krémový" a hlavně skvěle kryje. Možná nemám srovnání desítek značek laků na nehty, ale tenhle mě fakt nadchnul. Je to perfektní barva, která se mi jen tak neokouká. Takže Victorie díky, tohle se ti fakt povedlo :)

Co na tuto kolaboraci říkáte? Zaujaly vás odstíny a tušily jste, že se tyto laky u nás prodávají? :)

50 komentářů:

  1. Zajímavý design :) a pěkná barvička :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

    OdpovědětVymazat
  2. Wooooow ! Tak ten musím jít minimálně omrknout !:)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. No zaujal mě hodně, takovouhle barvu bych hodně využila, i když se zrovna nevdávám :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta barva je krásná, ale ta cena....uffff... :-) já měla na své svatbě klasickou francii, sice je pravda, že to má každý, ale na fotkách to vypadá prostě krásně a elegantně, ale myslím, že v tomhle laku budeš za hvězdu. A jak je to s výdrží laku?
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Obal je tedy opravdu nádherný. Já světlé odstíny laků téměř nepoužívám, protože jsem právě zatím nenarazila na žádný, který by dostatečně kryl a prostě vypadal dobře a nerozčiloval mě. Ale tenhle vypadá tedy dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je teda neskutočne parádny! Určite by som si dala povedať, takéto odtiene lakov absolútne zbožňujem ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nadherny odtien. Myslela som, ze v tejto kooperacii bude viac odtienov. Cerveny sa mi nepaci, ale tento je dokonaly.
    Balicek c. 1.

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásnej! Mně přijde, že mi tyhle barvy ale nesednou, jelikož mám hodně světlé ruce a všechno to pak splývá :(. Pokud ho ještě budou mít v Sephoře, tak se na něj určitě půjdu podívat, ať ho vidím naživo ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Lak je krásný, mně přijdou klasické francouzské gelovky, které u nás na svatbách má hodně holek, prostě ohrané a nudné.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barva a moc se mi líbí ta lahvička!

    OdpovědětVymazat
  11. Barvičky krásné, ale štve mně, že je v Sephoře :´( ale myslím, že si spíše dojdu pro ananas :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten vypadá skvěle :) ale laky na nehty moc neprožívám, proto bych za něj 450,- nedala.
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  13. Tereza Hradecká:výdrž naprosto v pohodě. S mým milovaným topcoatem od Flormaru dá standardně týden :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten je krásny :) Mňa by zaujímalo, že v koľkých vrstvách kryje ?

    OdpovědětVymazat
  15. O těchto lacích vím a zrovna tenhle odstín se mi tuze líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. týždeň? waw! ten asi musím mať...

    OdpovědětVymazat
  17. Ten ananas je prostě fotogenickej, viď? Taky ho doma pořád obdivujem =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  18. Ježiš, to je nádherná barva. Bohužel mně týden vydrží Shellac (!!), takže laky pro mě nemá vůbec cenu kupovat..

    OdpovědětVymazat
  19. Poprvé jsem ho viděla u Essie Button a je to prostě dokonalý lak na svatební den, takže výběr naprosto chápu :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já je viděla v Sephoře hned, jak byly nové, ale ta cena je na mě opravdu moc, takže jsem ho tam nechala :) ale je velmi pěkný, žádný podobný jsem nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný lak, ale osobně dávám přednost levnějším značkám :)

    OdpovědětVymazat
  22. Design laku luxusní, barvička taky moc krásná, líbí se mi moc:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se mi líbí to balení! Ani ten odstín není špatný :)

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy, ten je překrásný! Úžasná barva, která mě chytla za srdce. Upřímně, cena už míň, ale brouk v hlavě nasazen! :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  25. Kraaaasny! A vzdy ked si s nim nalakujes nechty aj po svadbe. tak ti ju bude pripominat! Z tohto dovodu kup sebe aj priatelovi specialnu vonu,ktore vam tento vynimocny den bude pripominat! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten odstín je úžasný, přesně takový neutrální hledám, akorát ta cena! Tolik investovat do laku teda určitě nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ten je perfektní - a to vůbec nejsem přes lakování nehtů. Lehce narůžovělé odstíny mám na nehtech nejradši, ale přesně jak píšeš - většina je dost průsvitná, i když to mi většinou nevadí, pokud lak nedělá pruhy. 450 bych za lak nedala, ale chápu, že kosmetická maniačka ho využije a svatba je výborná příležitost dopřát si něco extra. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá to jako naprostá dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  29. Pro mě je to zbytečné, když si nehty moc nelakuju, ale odstín je to nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  30. Balení je vážně podařené a hlavně originální, což se mi moc líbí. Jinak musím říct, že i odstín je perfektní, přesně takové mám ráda :)

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
  31. já jsem vůbec netušila, že existují také laky. Odstíny se mi velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  32. jééééé tak ten vypadá opravdu božsky <3

    OdpovědětVymazat
  33. Ještě jsem ho teda nikde neviděla ani na internetu, ale vypadá skvěle :) I ten obal je boží :)

    OdpovědětVymazat
  34. odstín je krásný a i obal se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  35. No musím teda říct, že vypadá skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  36. Ta barvička je naprosto, ale naprosto nádherná!

    OdpovědětVymazat
  37. Design aj farba úžasné :)
    Jedno šťastie, že na Slovensku nemáme Sephoru, takže ho pravdepodobne nezoženiem, inak by som ich kupovala hneď :D. Ja som na svadbe mala marhuľový Inglot s trblietavým topperom :)

    OdpovědětVymazat
  38. No, sice jsem vůbec netušila, že dělá i laky, ale odstín je to velmi povedený! ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Odstíny si mě rozhodně získaly. ♥ Navíc to krásné balení, nejde odolat. ♥

    OdpovědětVymazat
  40. Lak vypadá opravdu naprosto božsky! Vyloženě ztělesnění čistoty a elegance. Co mě ale dostalo, je ta cena... Jako chudý student si můžu o takových věcech nechat jen zdát :D

    OdpovědětVymazat
  41. Ten odstín je vážně pěkný :) a myslím, že jako svatební lak bude skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  42. Barva laků je krásná, obal mě moc nezaujal a cena už tedy vůbec ne :D

    OdpovědětVymazat
  43. :D velmi je pekny , nadherny odtien , ale cena ://

    OdpovědětVymazat
  44. Odstín je nádherný, obal zajímavý ale vzhledem k ceně se na něj můžu jen koukat :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Ten obal je nádherný, aj tá farba laku, ale toľko by som zaň určite nedala. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)