čtvrtek 28. května 2015

Balea pedikúra

Dlouho tu nebyl tématický článek o péči o nohy a pedikúře. DMko to vyřešilo, když mi poslalo tenhle krásný balíček, o jehož obsahu bych vám dneska chtěla něco povědět :) Léto = hladké nohy i paty a dneska tu bude několik pomocníků, kteří vám s tím můžou pomoci.


Začala bych tím, co mě potěšilo asi absolutně nejvíc! Někomu to možná přijde zvláštní, že mě potěší zrovna elektrický pilník na chodidla, ale kdybyste tušily, jak nesnáším klasické pemzy, tak byste to pochopily :) Nemám obecně ráda pilníky, mám husí kůži, když si musím pilovat nehty na rukou a nesnáším, když pemzou musím obrušovat paty. Fakt přísahám, že jsem radši, když to někdo dělá za mě, protože k tomu mám bytostný odpor! Když to za mě ale dělá tenhle modrý stroječek, mám neskutečnou radost! Nemám totiž vůbec pocit jako s klasickou pemzou a je to tak rychlé a snadné. Už jsem před nějakým časem přemýšlela o tom od Scholl, ale nechtěla se mi za něj dávat tisícovka, to říkám narovinu. Balea stojí prakticky polovinu (599 Kč) a v balení najdete celkem 4 výměnné "pilníkové" válečky. Červené jsou jemnější a modré hrubší, ale úplně zásadní rozdíly mezi nimi necítím. Strojek je na tužkové baterky, ovládání je super easy a horní váleček kryje plastová krytka. Při používání si rozhodně pod nohy dejte nějaký ručník nebo třeba papírové ubrousky, aby měla kam padat obroušená suchá kůže (sorry za nechutné detaily, ale nemá cenu to nějak přikrášlovat :) Podle mě je tenhle pilník super na takovou tu normální údržbu a pedikúru. Pokud má někdo 5 centimetrů suché kůže na patách, asi mu tohle nepomůže a bude to chtít odborný zásah :) Ale jinak pokud máte stejný odpor k pemzám a nesnášíte home made pedikúru s máčením nohou ve škopku, tak vítejte v klubu milovníků elektrických pilníků :)

Nohy se brousí na sucho a samozřejmě platí, že pilník nesmíte používat na nějaké otevřené rány nebo jiná bebíčka, co na nohou můžete mít (ale to průměrně inteligentní lidské bytosti jistě dojde :) Koukala jsem v DM kolik stojí náhradní válečky a 2ks koupíte za 239 Kč. Za mě jednička s hvězdičkou!






Balea má spoustu super vychytávek do bot. Miluju jejich "kožené" náplasti do bot, které zabraňují, abych si odřela achilovky nebo voňavé vložky do bot. Teď nabízí i gelové polovložky do žabek, které můžou pomoci v případě, když vás žabky tlačí mezi prsty nebo je rozdělovač prstů moc tvrdý. Podle mě je to super vychytávka na blížící se léto! Cena je 59 Kč




Dále tu máme trio přípravků, které pečují o naše nožky - Balea chladivý gel na nohy (59 Kč), Alverde sprej na nohy s limetkou (89 Kč) a Balea balzám na nohy (39 Kč).




Na jakékoliv chladivé gely na nohy moc nejsem a aktivně je nepoužívám. Netrpím naštěstí na natékání nohou nebo třeba pocitem těžkých nohou a proto podobné produkty u mě v koupelně nenajdete. Nejsem cílovka, proto nedokážu posoudit jeho schopnosti nebo ho porovnat s jinou značkou, takže se omlouvám, ale celkem k němu nemám co dodat :)

Balea krém na nohy s ureou je můj svatý grál a neznám lepší krém na nohy. Za 39 kč prostě bezkonkurenčně nejlepší, geniální, úžasný...sakra už mi dochází superlativa. Prostě ho miluju a tečka. Vyzkoušela jsem už víc Balea krémů na nohy a žádný nebyl tak dobrý, jako ten s ureou. Jako jsou fajn, ale nejlepší službu mi prostě udělá urea verze a hotovo :)

Alverde sprej na nohy voní lehce svěže po limetkách, což je příjemná změna oproti takové té typické vůni ostatních sprejů na nohy. Líbí se mi, že je sprej se střičkou a není v tlakové nádobě, protože u těch mám pocit, že strašně rychle dojdou a vypotřebují se. Sprej používám spíše preventivně a mám ho doma na botníku, takže každé ráno nohy přestříkám a hotovo. Asi funguje jak má, protože zatím nikdo neomdlel, když jsem se někde zula, takže za mě ok :)







Holící strojek používám už roky ten klasický modrý od Venus a celkem mě zajímalo, jak si povede levnější Balea (184 Kč). Mile mě překvapilo, že je strojek trochu těžký a v ruce dobře sedí. Sice se mi na první pohled zdál plastový a takový spíše jako jednorázové holítko, ale je celkem bytelný. Co mě ale moc nepotěšilo je to, že se dá vyměnitelná hlavice sundat ze strojku jen tak. Není potřeba hlavici uvolnit čudlíkem, který je na to určený, což mi teda trochu vadí. Bála jsem se toho, že bude hlavice při holení ze strojku padat, ale to se zatím nestalo a drží pevně na svém místě. Tak nevím, jaký je v tom fígl, ale strojek je plně funkční a holí dobře a pohodlně. A protože plní svou funkci dobře, tak nemám důvod ho nedoporučit, zvlášť pokud hledáte nějaký levnější typ strojku :)



8ks náhradních hlavic stojí 319 Kč a 4 ks 184 Kč




Rozhodně nejvíce z celého balíčku mě potěšil elektrický pilník! To je pro mě vážně velký favorit a konečně mě domácí pedikúra baví a nemám k ní odpor :) I holící strojek mile potěšil a i když nějakou tu mouchu má, tak je plně funkční. Gelové vložky do žabek mi přijdou jako super vychytávka a přesně vím, do kterých si je letos nalepím :)

Jinak mám vždycky radost, že díky těmto balíčkům objevím nějaké věci, které bych jinak v drogerii přešla a třeba si jich vůbec nevšimla, takže jsem za to strašně ráda. Doufám, že i pro vás je to zajímavé a taky třeba objevíte něco, na co se jinak člověk nesoustředí a nepídí se po tom :)

Určitě budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám něco z toho líbí, případně to máte samy vyzkoušené nebo vás to láká vyzkoušet :)




PS: děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi

56 komentářů:

  1. Výrobky na nohy od Balea mám moc ráda; opakovaně si kupuju citronový? sprej a krém na nohy. Kdyby někoho od holítka odrazovala jen absence tlačítka, tak můžu upozornit, že se není čeho bát. Ve fialové verzi ho mám přes dva roky a drží pořád stejně. Strojek na odstraňování ztvrdlé kůže mě zaujal, ale asi zůstanu u pemzy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, tento článek se ti opravdu moc povedl, nejvíce mě zaujaly krémy a peeling na nohy, nedávno jsem si ho uz také musela koupit. Máš pravdu, že jsou geniální, Balea opravdu vede v péči o nohy!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to vypadá hezky :). Mně by tedy taky okamžitě srdce zaplesalo po elektrickem pilniku, protože z toho normálního je kolikrát až špatně.... Taky tedy používám strojek od Venus, ale trochu jsi mě navnadila, abych zkusila i tento i když teda z té hlavice mám strach, ale tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi zkusím ten holící strojek, má 5 břitů jako Venus, který je dost drahý tak proč to nezkusit, pokud jsi s ním neměla žádný problém. :) Pak do košíku přihodím nějaký ten balzám na nohy, přeci jen v létě jich není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pilník mě zaujal moc, ještě jsem viděla podobný u Rossmanna, tak uvidím, jestli na něj budou mít nějakou akci a asi ho koupím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Většinou články jen tak rychle prolítnu, ale tenhle mě zaujal od začátku až do konce :). O tom stojku začínám silně uvažovat. A to holítko mi přijde, že se také vyplatí. Mám podobné od Wilkinson a koupi náhradních hlavic vždycky skoro obrečím :D kolik do nich musím vždycky vrazit peněz :( :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam z tychto elektrickych veci na paty trochu fobiu :) Bojim sa, ze by som to s tym pouzitim nechtiac prehnala a ublizila by som si. Divne, ja viem :)
    Ja netrpezlivo cakam, kym sa v DM objavi nove Alverde maslo na chodidla. Balea kremy na chodidla sa mi vobec neosvedcili. To s ureou mi smrdi ako spalena guma :(

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi Alverde sprej na nohy a Balea krémy. Na holení mám nejradši obyčejné Wilkinson žiletky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten elektrický pilník mě mega zaujal, ale bojím se, aby mě to s ním nebolelo :D. Ty vychytávky do bot okouknu, potřebovala bych gelový polštářek do svatebních sandálků :). A do nových botasek bych náplast proti odírání achylovky taky moc potřebovala :).

    OdpovědětVymazat
  10. Balea s ureou je už také moje stálice a jen díky tobě, Rendy :) Na léto určitě vyzkouším ten chladivý gel.

    OdpovědětVymazat
  11. Chladivý gel jsem neměla, ale chladil až při vypotřebování, kdy jsem si na chodidla natřela velkou vrstvu.

    OdpovědětVymazat
  12. Elektricky pilnik me vazne zaujal.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ten strojek mě zaujal, taky mám husí kůži z pilníků :) No a od Baley jsem kromě krému na nohy hrozně ráda kupovala takový mini sprej do bot s citrónovou trávou. Akorát to teď vypadá, že ho asi přestali dělat, protože jsem byla asi ve třech různých prodejnách a nikde ho neměli :(

    OdpovědětVymazat
  14. ten elektrický pilník musí být skvělá vychytávka, nad jeho koupí určitě uvažuji, protože ten boj s pemzou je někdy fakt boj :-D a ty vložky do žabek mě docela zarazily, jsem vůůbec netušila, že něco takého je :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Baleu mám moc ráda, některé z novinek rozhodně vyzkouším :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek, nejvíce mě zaujaly krémy na novy a ta stélka do botiček, bez těch já nemůžu chodit..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/muj-nocni-doping.html

    OdpovědětVymazat
  17. Já na nohy dlouhou dobu používala věci z avonu, a byla jsem spokojená. Teď nějak všechno dochazi, tak asi do DMka mrknu.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten elektrický pilník...na ten Schooll jsem četla jen negativní recenze - málo brousil a při trošku zvýšeném tlaku strojkem na patu se zastavoval(asi bezpečnostní pojistka aby si čék neubrousil i kost), leč teda neobrousil ani Ň. Tak mne zajímá co tento, jestli je větší tvrďák?? Díky, H.

    OdpovědětVymazat
  19. Já se teda přiznám, že pedikuře moc času nevěnuju. Většinou si jen nalakuju nehty, ale už bych to měla konečně napravit. Přece jen začíná léto, takže díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  20. Skalinky: s tímhle pilníkem si určitě neublížíš :) Na noze to spíš jen tak lehce šimrá a vůbec žádná bolest se nekoná. Kdybys na strojek příliš hodně zatlačila, tak by se zastavil, aby tě nemohl poranit, takže se určitě není čeho bát :)

    Lucie K: bolesti se určitě bát nemusíš, viz. předchozí komentář :) A seženeš určitě i takové ty gelové vložky do bot, mají několik variant :)
    Petfruf: jéé, tak to mě těší :) Já na něj nedám dopustit :)


    Hana Kokešová: hrubost porovnat nemůžu,protože jsem ten Scholl v ruce neměla, ale u tohodle vidím, že to fakt brousí :) Jednak vidím spoustu obroušené kůže a paty jsou heboučké, jak dětská prdýlka, takže si nemůžu stěžovat :) Ale pokud má někdo fakt hodně zatvrdlé paty, tak je asi lepší použít takovou tu škrabku s žiletkou, která tu kůži vyloženě ořízne :) To bude asi účinnější, ale na běžnou "údržbu" nohou mi ten Balea stroječek přijde úplně adekvátní :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se ten pilník dost zalíbil protoze na pedikúra už mě asi nikdo jen tak nedostane :D byla jsem v pondělí a paní mě dvakrát řízla žiletkou do nohy :D

    OdpovědětVymazat
  22. Elektrický pilník na nohy mám v plánu si pořídit, jen se tedy rozhoduji mezi Scholl a Baleou, ale asi to vidím na Baleu:-) Pemz a pilníků na nohy už bylo dost, teď by to chtělo něco lepšího, snad budu taky spokojená:-)
    No a gelové polovložky do žabek bych taky mohla využít, v létě tahám žabky snad pořád, takže taky další položka na nákup:-)
    Krém na nohy s ureou je má osvědčená klasika a stálice, doma mi nikdy nesmí chybět, v dm ho házím do košíku třeba i po dvou:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Paráda, moc děkuji za užitečné tipy za pár korun, obzvlášť ten sprej od Alverde mě zaujal :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Chladivý gel mám přesně tenhle a krásně vodí, nožky schladí a je to moc příjemné se s tím namazat po pracovní směně. Holítko fantastique mám moc ráda. Držátko mám ještě fialové a hlavice mám modré. Není se čeho bát při používání. Oddělí se to jen, když ti žiletka spadne z ruky ve sprchovém koutě :)) Mám ho moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  25. No já už docela dlouho přemýšlím, nad elektrickým pilníkem, vypadá dobře a hlavně ušetří spoustu práce :-)
    http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Já používám klasickou pemzu a už delší dobu přemýšlím nad tím strojkem. Asi si pro něj zajdu, není až tak moc drahý.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  27. Pekny clanek, musim rict ze vyrobky balea nejak v dm prehlizim a vidim ze by stalo za to neco taky zkusit :) o pilniku uvazuji uz hodne dlouho, a kdyz prisel novy scholl tak jsem dost vahala kvuli cene, ale tenhle si myslim ze by uplne stacil :) a vychytavka do zabek je fakt super napad, ty si urcite poridim :)

    OdpovědětVymazat
  28. Pilník nejspíš pořídím taťkovi a mazadla a sprej pro sebe, dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  29. Baleu jako takovou mám ráda, její krémy na nohy i na ruce jspu fajn.
    Určo mrknu na pilník na nohy...taky nesnáším "odrbávání" zatvrdlé kůže. Je to vopruz nějvětší. Tak by se dobrý pomocník hodil:-)
    Gelové vložky taky používám- hlavně do lodiček a je to skvělá vychytávka.

    OdpovědětVymazat
  30. Moc hezký článek. Já už mám od loňska strojek Scholl, ten Balea se ještě nedělal. Je super, zatím jedu na ten původní váleček a pořád funguje. Ty náhradní jsou trochu dražší, ale co nadělám, když už ho mám. Zrovna tento týden jsem kupovala ten chladivý gel, je krásně svěží a voňavý, ale než gel mi spíš připomíná krém. A holící strojek vypadá taky dobře. Celkově si myslím, že věci na nohy má Balea fakt dobré :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Fiha, tak tie gélové vložky do žabiek vyzerajú super :) kiežby som o nich vedela pred pár rokmi na dovolenke :) krém alebo sprej na nohy som sa chystala od nich vyskúšať, len som nevedela, ktorý... vďaka za tipy :) tá žiletka so mnou ale nič nerobí, lebo ja používam epilátor, zato pilník vyzerá dobre, stál by za vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  32. Pilník a vložky do žabek jsou pro mě jasní favorité - ještě jsem je v DM neviděla, takže příští návštěvu musím být pečlivější :-)

    OdpovědětVymazat
  33. I mě zaujal ten elektrický strojek, přichází léto, takže bych se mohla začít o nohy trochu víc starat :)

    OdpovědětVymazat
  34. Super článok, všetko od Balea mám veľmi rada. Popraskané päty nemám takže mi stačí používať krém na nohy a to je všetko :) Momentálne používam krém s ureou

    OdpovědětVymazat
  35. Elektrický pilník na nohy mě zaujal a určitě se po něm v dmku podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Koukám, že bych taky od Baley mohla něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  37. Líbí se mi všechno! Rozhodně vyzkouším ten krém a možná i pilník :) A jen mě tak napadlo, není v tom holítku magnetek, který to drží?

    OdpovědětVymazat
  38. ja mám pemzu sholl a nemôžem sa sťažovať :) + krém s ureou a nožky ako babanko :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ja mám celkom rada tuto značku ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Nějak nemám s nožkama problémy...žádné hrubé paty ani zápach apod. mě netrápí,..občas jen po návratu od moře mám třeba suchou kůži na patách, ale nahodím skvělý intezivní zvláčňující krém na paty od Avonu, který je bezkonkureční a problém je durhý den vyřešen! ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Vyzerá to super a prijala by som všetko :). Chápem Tvoj odpor k pilníkovaniu, u mňa je to podobne - aj keď možno nie v takej miere. Ja ale problém najmä s nôžkami nemám, na pedikúre som bola len raz a pedikérka mi chválila moje bábätkovské chodidlá :D Mažem poctivo a Balea s ureou je nr. 1 :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  42. Tady ten pilník mi vůbec nesedl :-( mám problémy s hodně tvrdnoucí kůží na patách a bohužel strojek to nezvládal. Šáhla jsem po značce AEG, která ho dělá taky, dokonce se dá sehnat i o 100-200 Kč levněji (akce) a poradil si s tím lépe. Takže pokud má někdo hodně problémy a potřebuje hodně pilovat, tak Baleu rozhodně nedoporučuji

    OdpovědětVymazat
  43. Super článek, po pilníku jsem už nějaký čas pošilhávala ale ta cena za Scholl mě vždy odradila jsem ráda, že teď vím že můžu koupit levnější variantu a splní účel. Vychytávka do žabek je super, hned musím koupit protože s tím mám často problémy.

    OdpovědětVymazat
  44. Tak ty vlozoy do zabek me zaujaly, na ty mrknu, mam ted jedny novy a prave neprijemne tlaci.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  45. moc hezký článek :) zaujal mě rozhodně ten pilník, ale asi bych na vyzkoušení zkusila i ten krém a gel... pak používám taky Venus, ne ten klasický modrý, takový spíš bílý (mamka má modrý, tak abychom si je nepopletly) a mám ho ráda. spíš jsem nenašla v článku, na kolik přijdou nové hlavice do tohohle, to by pro mě bylo rozhodující...

    OdpovědětVymazat
  46. Celkem by mě zajímalo srovnání strojku Scholl a Balei, brousím si na nějaký pilník zuby. Jinak krém s ureou je také můj svatý grál :))

    OdpovědětVymazat
  47. Vypadá to dobře a ceny jsou podle mě taky skvělé

    OdpovědětVymazat
  48. Krémy neznám se přiznám, ale ty vložky a holítka mě moc zaujaly.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Rozdělovač do žabek? díky za tip, já mám vždy mezi prsty otlačené.

    OdpovědětVymazat
  50. To sú skvelé vychytávky. :) O takom pilníku počujem prvýkrát, ale hneď ma zaujal. Vďaka za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Moje pedikérka vždycky říká, že nohy si za celodenní službu pro nás zaslouží alespoň pořádně promazat krémem a rozhodně o ně pečovat. Měla jsem celkem ráda krémy od Avonu (ne ty osvěžující, spíš hydratační), ale pak jsem si na tvoje doporučení koupila oten s ureou od Balea (i na ruce), a už jiný nechci. V poměru cena/výkon je to prostě jednička. Takže díky! :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Zajímá mě to obrušovátko :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)