pondělí 6. dubna 2015

Zoeva - Rose Golden Luxury Set štětců

 Štětce značky Zoeva je už takový pojem a legenda. Kdo minimálně jeden doma nemá, tak není správný kosmetický nadšenec :) Toužila jsem po nich strašně dlouho, okukovala jsem všechny jejich sady a nevěděla jsem, kterou chci dřív! Volba nakonec padla na tuto nádhernou rose gold sadu na tvář i oči, o které se dozvíte něco víc :)



Zoeva Rose Golden Luxury Set štětců - koupíte ZDE za 1944 Kč


Sada obsahuje celkem 8 štětců jak na tvář, tak na oči. Označila bych jí jako takovou celkem základní, co se tvarů štětců týče. Neobsahuje žádné výstřelky nebo nepoužitelné kousky a všechno je ještě zabalené v úžasné taštičce. Všechny štětce jsou ultra jemné a heboučké, tudíž na tváři maximálně příjemné.






Něco málo o všech štětcích:


102 Silk Finish - je pevný, hustý a krátce zastřižený štětec, který skvěle padne do ruky. Pro mě je to takový tvarově univerzální kousek a každý ho může používat podle svého uvážení - od make-upu, pudru až po tvářenky. Oficiální popis Zoevy uvádí, že perfektně zapracuje do pleti od tekutých po minerální make-upy či podkladové krémy. Pro mě je tento typ štětce ideální na cesty, protože s ním nalíčíte půlku obličeje :) Materiál štětin je taklon.

106 Powder - kulatý štětec na pudr má na můj vkus trochu delší vlákna, než která u tohoto typu štětce preferuji. Mám raději kratší a více huňatější verze, takže tenhle mě vyloženě nenadchnul, i když s ním pudr samozřejmě jde nanášet v pohodě. Je to spíš o tom, co vám osobně vyhovuje a čím se vám pudr nanáší nejlépe. Ze všech štětců z této sady mě nadchnul asi nejméně. Materiál štětin je taklon.

110 Face Shape - je tvarově stejný jako 102, akorát je menší a drobnější. Takže je vhodný na preciznější líčící akce, třeba na nanášení tekutého rozjasňovače nebo konturování. Opět spíše záleží na vás, k čemu vám tvarově vyhovuje. Materiál štětin je taklon.

127 Luxe Sheer Cheek - zkosený štětec na tvářenku je podle mě taková klasika. Nelze mu upřít neskutečnou jemnost a hebkost, která je skoro návyková! Hustý je tak akorát, ale vyloženě chundeláč to není. Na hodně zapečené nebo pevně slisované tvářenky bude asi trochu krátký, ale na klasické pudrové tvářenky je to značka ideál. Materiál štětin je koza.

142 Concealer buffer - tak tohle je asi můj největší miláček z celé sady! Nejlepší štětec na zapracování korektoru, který předčil i do této doby oblíbený RT štětec! Je totiž hustější a pevnější, takže se s ním korektor zapracovává lépe a i pocitově je na obličeji o něco jemnější. Je celkem drobný a dostanete se s ním dobře i do záhybů a tvarově vypadá trochu jako menší 102 a 110. Jestli nějaký štětec potřebujete, tak rozhodně tento. Materiál štětin je taklon.

227 Luxe Soft Definer - jestli jsem o nějakým štětci už několikrát četla, že se vyrovná legendárnímu blending brushi 217 od M.A.C, tak právě o tomto. 217tku sice zatím nemám a tak nemůžu posuzovat a porovnávat, ale tenhle štětec jsem si také značně oblíbila. Líbí se mi na něm, že je úžasně hebký, na oku absolutně neškrábe a přesto to není takový ten příliš jemný a do všech stran rozlítaný štětec, kterým můžete po oku kroužit do úmoru a stíny vám stejně nerozmaže. Tenhle má slušný náběh na to, aby se stal mým top blending brushem vůbec! Naprosto jednoznačně to asi budu moct prohlásit až si pořídím i tu 217, ale do té doby je to můj miláček. Materiál štětin je z kozy.

231 Luxe Petit Crease - tímto štětcem se dobře nanáší stíny do ohybu oka a případně i do vnitřního koutku oka. Tvarově a velikostně doplnil moje ostatní štětce tohoto typu a osobně ho využívám při každém líčení. Štětiny jsou z kozy.

317 Wing Liner - největší klasika v podobě zkoseného štětce na oční linky. Je poměrně tenký a linky se s ním kreslí dobře. Někdo tento typ štětce používá i k vykreslení obočí. Štětiny jsou z nylonu.










Moc se mi líbí, že jsou k sadám štětců i krásné taštičky! Pokud v nich nechcete štětce skladovat nebo přenášet, používat jí můžete jako kosmetickou taštičku do kabelky (tak jako to teď dělám já). Je opravdu kvalitně zpracovaná, bytelná a pevná, takže se nebojím, že by se v kabelce hned ošoupala. Líbí se mi, že je barevně sladěná s rukojetí štětců.


Co víc dodat? Touto sadou se mi splnil jeden z mých velkých kosmetických snů! Štětce jsou nejen krásné na pohled, ale jsou i kvalitní a věřím, že mi budou sloužit dlouhou dobu. Zatím z nich nevypadl ani jeden chloupek a jsou pořád krásné. Jo, holt Zoeva ví, že my ženy dokážeme ocenit i takové detaily, jako je barva rukojeti nebo sladění taštičky se štětci :) Sad je v nabídce několik a pokud by vás přesto žádná nezaujala, štětce je možné nakoupit i samostatně. 

Jednou z nejnovějších sad je i tato bambusová Bamboo Vol.2, která obsahuje 8 veganských štětců, jejichž rukojeť je z bambusu a vlákna jsou z taklonu.

No řekněte, není to krásná podívaná? Nemám, co bych štětcům vytkla a za mě rozhodně patří k těm nejkvalitnějším, které jsem kdy vyzkoušela. O tom, že miluju jejich design už asi znovu básnit nemusím.

Prostě krása, nádhera a slast dámy :) Co vy a Zoeva štětce? Líbí/nelíbí a máte/nemáte? Která sada se vám líbí nejvíce a vaše srdce po ní touží? :)



PS: Děkuji zastoupení Zoeva za poskytnutí produktů k recenzi

44 komentářů:

  1. tak tie rose golden by som brala hned ;), od zoevy este nemam nic, odradzala ma zatial ta cena

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se celá sada moc líbí!;))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám rose gold vol. 2 a naprosto ji miluju - http://beprettybym.blogspot.cz/2015/03/rose-gold-era-is-coming.html Taky bych ráda vyzkoušela štětce MAC a porovnala, než na ně ale našetřím, tak si myslím, že v poměru cena kvalita jsou tyhle štětce prostě božské. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bambus mě nezaujal ani první ani druhý,ale tahle sada je pravdu super.Taky jsem si nedávno pořídila takou sadu hot pink štětců a jsou super.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych brala tu bambusovou sadu, nádhera. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Štětce vypadají nádherně, nejvíc se mi líbí ta první sada :)
    lucie.novak158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou vážně boží ♥, pořád přemýšlím nad tou rose gold, jen kdybych neměla tolik štětců :D.......

    OdpovědětVymazat
  8. Zoeva štětce mě dlouho lákají, líbí se mi snad všechny, tak je těžké vybrat! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Štětce vypadají opravdu nádherně :) Hned bych je brala :)

    http://catherine-wind016.blogspot.cz/2015/04/big-blogsale.html BLOGSALE na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. Rose gold sada je uplne nadherna. Mala by som zacat setrit ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě taky zaujala více ta bambusová sada. Štětce od Zoevy jsou dalším mojím bodem který musím mít... V Madridu v Obchodním domě El Corte Inglés měli stánek se značkou Zoeva. Tak si říkám v květnu až tam poletím, si určitě štětce pořídím

    OdpovědětVymazat
  13. nadherne stetce ale aj ta bambusova rada vyzera perfektne

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že ta rose gold sada vypadá nádherně a taštička k tomu mi přijde jako super nápad, musím se hned podívat na stránky zoevy :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Doposud mě Zoeva štětce nechávaly celkem chladnou. Ale od té doby, co přišli s růžovými sadami, toužím po nich taky:) Jen se prostě nemůýu rozhodnout, kterou sadu upřednostnit.. všechny jsou krásné.No doufám, že si nějakou budu moci pořídit co nejdříve:)

    OdpovědětVymazat
  16. Naposledy keď som chcela tieto štetce kúpiť, resp. objednať, tak mi to ani neprišlo domov :D Ale potom asi na tretíkrát to došlo a musím povedať, že sú fakt dobré !!! :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Aaaa..po těhle štětcích pokukuju od chvíle, co jsem je viděla na blogu u Mii, jsou nádherný a já žádný pořádný štětce nemám...pořád si tak nějak říkám, že je nepotřebuju a bohatě mi stačí to, co mám a peníze radši investuju do kosmetiky. Ale něco mi říká, že brzy asi stejně podlehnu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Štětce Zoeva se mi moc líbí, všechny vypadají naprosto kouzelně, ať už jde o jakoukoli řadu, tak je na ně radost pohledět. Zatím ale bohužel žádný nevlastním, nicméně to hodlám napravit :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovědětVymazat
  19. Za tu cenu mi to přijde až neuvěřitelné. Ale mám je taky na wishlistu, tak se těším, až si nějaké koupím. Nejsem štětcový maniak, ale mám je hrozně ráda.

    Nový článek na SEJ, co došlo v březnu.

    OdpovědětVymazat
  20. Zatím kouzlu štětců odolávám, ale nevím na jak dlouho. Vypadají elegantně a krásně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsou nádherné, já mám doma už několik let ještě starou původní bamboo sadu Zoeva.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám od Zoeva štětec 102 a 106 a jsem maximálně spokojená. Postupně bych si ráda vybavila celou kolekci, protože vypadají opravdu báječně (kort ty rose golden!) :)

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  23. Krása, koukám na ně na netu asi tak třikrát týdně.. :D Trefila si se mně přímo do v kusu, nejvíce se mi líbí taky takhle hnědá sada, jen ten štetec na pudr mě neuchvacuje svým dlouhým chlupem a tu celou hnědou sadu na oči bych asi zase až tolik nevyužila,...sestra má zálusk na tu novější růžovou rose golden, ale ty bambusové jsou taky krásné.....(jako všechny co mají...) Ach!

    OdpovědětVymazat
  24. sú krásne :) tie bambusové by som využila asi viac, ale až tak sa mi nepáčia :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já si chci koupit už nějakou dobu tyto štětce v barvě ROSE GOLDEN, ale nejsou na skladě, když před časem byly, tak jsem zaváhala, tak mě to mrzí, ale nastavila jsem si hlídacího psa :-) Tak se těším, až zaštěká :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Líbí se mi obě sady, už nějaký pátek o nich přemýšlím, třeba až přijde nějaká injekce :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí, jednoznačně líbí...a moc :-)
    Jednou, snad budou moji věrní parťáci i při líčení.

    OdpovědětVymazat
  28. Krásne ! Ale tie bambusové vyzerajú fakt luxusne :D veľmi pekné

    OdpovědětVymazat
  29. Štětce jsou vážně nádherné a krásně se na ně kouká, bohužel jsem stále ještě studentka a mám štětce od Péti z Lovely hair (některé bílé, některé černé) a nemám, co bych jim vytkla :-) Vím, že je to možná tím, že žádné lepší nemám, ale ty od Péti mi zatím vážně bohatě stačí a až budu pracovat, tak si třeba našetřím na nějaké lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  30. tyhle jsou fakt krásné! sama používám většinou Real techniques a jsem s nimi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadají opravdu nádherně! Krásně nafocené. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Krásná podívaná to opravdu je :)

    OdpovědětVymazat
  33. Zoeva štětce jsou super, pár jich mám a určitě plánuji nějaké přikoupit. Líbí se mi na nich, že mají kratší rukojeti, což např. u očí usnadní aplikaci blíže k zrcadlu. Hodí se, když jste slepejš jako já :)

    OdpovědětVymazat
  34. Štětce Zoeva jsou mojí stálicí, mojí láskou.. prostě vším. Vlastním štětce různých značek, ale toto je prostě bomba. Nejdražší štětce co doma mám jsou MAC a musím říct, že jsou na stejné úrovni, takže radši 100x Zoeva než jednou MAC :)

    OdpovědětVymazat
  35. Štětce Zoeva moje jen doporučit, jsou úžasné ve všech provedeních! Miluju je! :)

    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Som asi Zoeva maniačka, lebo mám doma už niekoľko sád :D A milujem tie ich taštičky, tie by som si kúpila aj do zásoby. Dávam do pozornosti aj ich paletky tieňov - je to kvalita nad kvalitu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Mňa štve, že stále zvyšujú ceny tých štetcov. Pred 2 rokmi som si kúpila kabuki a dnes stoja dva krát toľko !!! =/ Musím konečne našetriť a kúpiť si dáku sadu kým namiesto 65 € nebude stáť 80 € =(.

    OdpovědětVymazat
  38. Zrovna mi přišly. Jsou krásné a nevyfotitelné :D tím myslím, že ta barva kovových částí se snad barva nedá 100% vystihnout, ale Ty ji máš vyfocenou zatím nejlíp, co jsem našla. Čekala jsem je tročku méně do růžova a rukojeť černou, stejně jako taštičku...ale tahle hnědočerná je taky super :)
    Jsou tak ňuňu, že se mi je ani nechce zadělávat a jen se na ně budu chodit dívat, nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  39. no asi sem se zamilovala jsou nadherne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)