pátek 3. dubna 2015

Vyzkoušeno: řada Zero Defaut od YR

Yves Rocher nedávno představil novou řadu dekorativní kosmetiky Zéro Défaut (report z akce si můžete připomenout ZDE). Měla jsem možnost všechny produkty vyzkoušet a ráda bych o nich řekla něco více :) Kromě produktů z dekorativní řady se můžete těšit i na dva nové štětce, které nově také seženete.

Uvedené ceny prosím berte s rezervou, vzhledem k častým slevám na nákup a různým akcím, se mohou značně lišit :)



Make-up Zéro Défaut (30ml) - koupíte za 399 Kč - oficiální info ZDE

V prodeji je 14 odstínů, což značně zvyšuje šanci, že si člověk vybere vhodný odstín. Pro mě je Rose 050 tak nějak na hraně použitelnosti a dávám přednost odstínům, které mají více neutrální podtón. Make-up slibuje dokonalé krytí a výdrž po celý den. Bohužel ani s jedním si dovolím nesouhlasit. Dokonalé krytí si představuji trochu jinak, pro mě má make-up slabší střední krytí a rozhodně mám i mnohem více krycí make-upy. Pleť po nanesení vypadá sice opravdu krásně a rozzářeně, ale korektor na nedokonalosti je ještě nutnost. U mě ale po pár hodinách přichází problém - make-up mi zdůrazňuje sušší místa a dělá mi tak na pleti mapy. Tento názor jsem už četla u více lidí, takže na tom asi něco bude. Pleť mám smíšenou-mastnou a obecně s tímhle problém nemám. Kdyby na pleti make-up vypadal celý den tak jako první hodinu od nanesení, skákala bych radostí do stropu. Bohužel mi ale na obličeji dělá podobnou neplechu jako lanýžový Dermacol. Výdrž je druhý oříšek, protože mi celý den rozhodně nevydrží a během dne se značně vytrácí. Make-up je zjevně nevhodný pro můj typ pleti a jinak bych ho za úplně špatný neoznačila. Jako u všeho to chce nejdříve vyzkoušet na sobě a pak se rozhodnout, jestli vám sedí nebo ne. Za mě ale bohužel ne.









Zmatňující pudr (8g) - koupíte za 419 Kč - oficiální info ZDE

Po vyzkoušení spousty pudrů jsem zjistila, že je hrozně těžké je hodnotit. Nebo možná na nich není tolik co hodnotit :) Buď mi pleť zmatní nebo mi na obličeji udělá mapy a vypadá hrozně. Tenhle pudr pro mě patří do kategorie neurazí-nenadchne. Prostě je fajn, ale nezaujal mě natolik, abych si řekla, že si koupím další balení. Navíc když tu máme konkurenci z drogerie, která se dá koupit do stovky a plní svůj účel perfektně, proč utrácet víc? Zmatnění celý den bohužel na mé pleti nevydrží a během dne musím minimálně jednou obličej přepudrovat, což je u mě takový standard. Pudr mi na tváři nedělá mapy ani nezvýrazňuje sušší místa, takže v tomhle ohledu jsme si sedli :) Mám nejsvětlejší odstín a barevně nijak na tváři vidět není, což mám nejraději. Líbí se mi jeho balení, které kromě velkého zrcátka obsahuje i aplikátor, který je docela kvalitní a použitelný, což se o příliš mnoho aplikátorech říct nedá :)






Korekční tyčinka (1,4g) - koupíte za 179 Kč - oficiální info ZDE

Když si to tak zpětně uvědomuju, je tohle po hodně dlouhé době nový korektor, který zkouším. Poslední tuhý korektor jsem si kupovala někdy v roce 2014 tuším, takže tohle je opravdu takové zpestření :) Jsou kategorie kosmetiky, kde když narazím na velkého favorita, který mi vyhovuje po všech směrech, tak přestávám experimentovat a houfně zkoušet nové. Neříkám, že nikdy nechci zkoušet nové korektory, když jsem svého favorita našla, ale je trochu těžké je hodnotit, když se mu rovnat nemůžou. V porovnání s mým oblíbeným NARS Radiant creamy concealer hraje většina korektorů jen druhé housle. Ani tento není výjimka, i když proti němu nemám vyloženě nic špatného. Řekla bych, že se vyrovná podobným tyčinkovým korektorům a ničím mě vyloženě neoslnil. Krytí je takové střední řekněme, líbí se mi, že korektor není příliš tuhý a dobře se na pleť nanáší. Na kruhy pod očima používám raději tekutější korektory, takže tento mi vyhovuje spíše na maskování lokálních nedokonalostí pleti. Barevně mi jeho narůžovělý odstín sedí skvěle. Proč nemám obecně podobné korektory tolik v oblibě je to, že mi nikdy nevydrží na pleti celý den. I když je fixuju pudrem, nedokonalosti prostě stejně během dne začnou být vidět. Na nějaký čas mám zase se zkoušením korektorů vystaráno :)






Báze pod oční stíny Fixing Eyelid primer - koupíte za 199 Kč - oficiální info ZDE

Báze má pro mě trochu netradičně tekutější konzistenci, která připomíná něco mezi tekutým korektorem a silikonovou kašičkou. Má lehce nažloutlou barvu, takže maličko zneutralizuje barvu očního víčka. Byla jsem zvědavá, jak si báze poradí s mými mastnějšími víčky a jak stíny udrží. A bohužel musím říct, že si neporadila tedy vůbec. Už za hodinu se mi začala tvořit nepěkná čárka slitých stínů a čím více čas plynul, tím méně byly stíny viditelné. Večer už po nich nebylo téměř památky a to jsem zkoušela různé stíny napříč značkami. Bohužel za mě tedy doporučit nemůžu, protože déle mi stíny udržela i báze od S.he z drogerie. Vím, že jsou moje víčka trochu extrém a pro někoho jiného bude báze v pohodě a dostatečná. A nutno dodat, že mi stíny neudrží třeba ani proslulá báze od Nars, takže to beru sportovně :)





Kromě kosmetiky se rozšířila i sada štětců. Možná ne všichni víte, že je YR nabízí a v prodejně se snadno přehlédnou. Je to ale škoda, protože jsou fakt super a třeba jejich štětec na tvářenku, který mám už víc jak 2 roky, je snad můj nejoblíbenější štětec na tvářenku vůbec. I tyto dva nové se povedly a kromě toho, že jsou ultra měkké a jemné, tak jsou i skvěle funkční. Zejména Buffer brush (ten větší z nich) mě dostal! Obecně tento typ štětců na nanášení make-upu nemám tak ráda a nedám dopustit na flat top kabuki verze, ale tohle je asi první Buffer (někdo mu říká stipple), který jsem si oblíbila. Dobře se mi s ním pracuje a hlavně mi nedělá šmouhy na tváři a make-up pěkně zapracuje. Menší Conturing brush je tak jemný, že se s ním budete chtít mazlit a masírovat obličej jen tak :) Je hodně hustý a pro mě je to takový univerzální štětec na všechno možné od bronzeru po tvářenku, rozjasňovač nebo třeba i zapracování korektoru.


Trochu paradoxně musím říct, že z nových produktů jsou pro mě nejzajímavější a hlavně nejlepší oba štětce. Ty vřele doporučuji omrknout a celkově se na YR štětce v prodejnách zaměřit a osahat si je. Bohužel z dekorativky pro mě není nic vyloženě must-have a ani jeden z produktů bych si opakovaně nepořídila. Pudr i korektor jsou fajn, ale doma mám prostě lepší a někdy být "jen fajn" prostě nestačí. Make-up i báze jsou trochu zklamáním i když uznávám, že to tak nemusí být pro všechny, protože záleží na vašem typu pleti. Ostatně jako vždy a u všeho kosmetického :)

Takže tak vážení! Už jen pár hodin a začíná nám víkend, takže si užijte volno i celé Velikonoce :) A dejte mi vědět, zda vás některá z novinek zaujala, zkoušely jste jí nebo s ní máte zkušenost :)


PS: děkuji YR za poskytnutí produktů k recenzi

29 komentářů:

  1. uff, spis jsem se bala, ze vse vychvalis a muj ucet bude brecet :D Stetce tak nejak chodim okukovat a moc se mi libi, v podstate jsem cekala jen az prijde kupon a o vikendu si je asi odnesu domu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento make up jsem dostala od YR jako vzoreček a musím tvou zkušenost s ním potvrdit, na mě je taky strašně málo krycí :( ale na štětce se podívám, ty mě lákají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že od YR jsem kromě jedné rtěnky z dekorativky nic neměla. Z tohohle článku mě nejvíc zaujaly štětce, protože to vypadá, že máme stejný typ pleti a za tu cenu se mi ty produkty nechtějí ani zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Mastny vicka nemam a baze mi stiny neudrzi ani trochu, coz je skoda, protoze konzistence mi vyhovuje.
    Make-up sice tolik nekryje, ale plet je s nim nadherna. Uz take planuji recenzi ;)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem tedy zklamaná. Makeup mě na první pohled celkem zaujal, ale mám podle popisu dost podobnou pleť co ty, takže asi nebude nic moc pro mě.. Škoda, plánovala jsem YR trochu více prozkoumat, ale evidentně si budu muset najít jiné produkty k vyzkoušení. Ale štětec na konturování zrovna hledám, tak se na něj určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat
  6. mě se tato řada líbí, jak designově, tak odstíny. mimo báze, ten na mě působí dost nehezky žlutě..funkcí jsou produkty sice zřejmě v pozadí, jak píšeš, ale až půjdu okolo yr, na ruku určitě ráda vyzkouším, momentálně mám dost zásob..

    OdpovědětVymazat
  7. mě zaujal ten pudr, určitě jej pujdu omrknout a možná i ten make-up, třeba zrovna mé pleti by sednul líp než té tvé

    OdpovědětVymazat
  8. Nějak mě tato značka neláká zkusit, mám od ní snad jen malinový sprchový gel, který teda voní skvěle! Ale z dekorativky nic....ty štetce však vypadají slibně...

    OdpovědětVymazat
  9. S dekorativkou od YR nemám moc zkušeností, ale vzhledem k tomu, že mám podobný typ pleti jako ty, ani se na nákup nechystám po tvé recenzi. Ty štětce vypadají dobře, ale jak píšeš, nikdy jsem si jich nevšimla. Musím to napravit ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Já uvažuji o těch štětcích, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. Dekorativka od YR mě vůbec neláká, upřednostňuji od nich jen pečující kosmetiku.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Z tychto veci ma nelaka ani jedna. Vlastne som nikdy dekorativku YR neskusala.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak makeup asi zkouset nebudu, protoze mam stejny typ pleti jako ty. Korektor vypada fajne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ty štětce a u make-upu mě zaujal široký výběr odstínů. Za to určitě palec nahoru :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  15. ešte nikdy som ani nebola v yves rocher a ani ma to nejak neláka :) hoci obaly majú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Docela se mi zalíbil ten make up, jen škoda, že ti udělal mapy.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  17. YR dekorativku som neskusala a ani ma to nejak nelaka, ich kremy mi nerobili dobre, takze tuto znacku nejak obchadzam

    OdpovědětVymazat
  18. Mám rada YR ale toto ma nejak nezaujalo, teraz som veľmi nadšená pre Lancôme tak asi preto :D

    OdpovědětVymazat
  19. Od YR mám jeden makeup a prostě nee, taky se mi během dne vytrácí. Mrzí mě to, protože hned po aplikaci je to super, ale během dne už je to bídné a k večeru strašné!

    OdpovědětVymazat
  20. Čekala jsem, že by báze mohla být dobrá, ale očividně to není nic pro mě :) Na štětce se ale musím jít podívat.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je zklamání až na ty štětce teda, půjdu na ně mrknout do YR

    OdpovědětVymazat
  22. Hey,
    I really like your Blog. Interesting Posts! Do you want to support each other and follow via Bloglovin & GFC? That would be so cool and I hope we stay in touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de

    OdpovědětVymazat
  23. YR mě zatím nějak míjí, ještě nic jsem od nich zatím neměla (vlastně možná nějakou pleťovou vodu ještě kdysi z Ladyboxu, ale už si na ní vůbec nepamatuju). Mám podobnou pleť jako ty, takže make-up by mi asi taky nevyhovoval, ale na štětce jsi mě nalákala, půjdu se na ně podívat.

    OdpovědětVymazat
  24. Make-up mě zaujal už když jsi psala článek, kde jsi tyto novinky představovala, výběr odstínů je opravdu super, ale mám problém se suchou pletí, tak se trochu bojím, zda by mi nedělal problémy. Ale že YR nabízí i štětce jsem nevěděla a musím říct, že vypadají moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Já miluju YR,ale láká mě spíše jen ta pečující kosmetika než dekorativní.Jednou jsem pořídila BB krém a to byla pro mě katastrofa.Ale štětce vypadají opravdu úžasně.Jsem docela zvědavá ne cenu.

    OdpovědětVymazat
  26. Snažila jsem se vymyslet nějaký inteligentní způsob, jak pochválit, ale zůstanu nejspíš u prvního komentáře co mě napadl: Kdybych neseděla, tak z těch fotek sednu na zadek :D..Úžasně se ti povedlo dnešní článek nafotit!!! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za tip, mrknu na štětce :-)
    Láká mě stále jejich make-up...ta široká škála odstínů....no, ještě se rozmyslím, jestli koupit....to, že zdůrazní suchá místa je dost zlé....na mé suché pleti by to mohla být celkem tragédie.....
    I Tobě pohodový prodloužený víkendík, Rendy a "nebolestivé" velikonoční pondělí, přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Chystala jsem se na bázi a korektor, ale asi od toho teda upustím, mastná víčka i pleť a můj podtón do žluta si asi úplně s těmito produkty nesednou :)

    OdpovědětVymazat
  29. Zkoušela jsem na prodejně, ale také mě to nějak nezaujalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)