pátek 10. dubna 2015

Voní to jako aviváž a čistí to obličej - co je to?


Možná jste si už všimly, že pro čistící gely na obličej mám jistou slabost. Díky mému zalíbení v mokrém způsobu odličování a používání čistících kartáčků jsou tak nějak nezbytnou součástí koupelnové poličky a velice ráda zkouším nové. Když mám zrovna kliku a podaří se mi objevit takový, který voní jako čerstvě vyprané prádlo, je moje radost dvojnásobná!


Estée Lauder Perfectly Clean (150 ml) - koupíte např. ZDE za 587 Kč

Už obal gelu mi evokuje něco čistého a příjemného, což jen podtrhuje jeho název. Po prvním přičuchnutí jsem věděla, že to mezi námi bude fungovat a budeme kamarádi. Kromě již zmiňované parfemace, která mi evokuje aviváž (jejíž vůni miluju) je celkové používání gelu příjemné. On je to vlastně takový 2v1, protože gel obsahuje i mikro zrníčka, takže nahradí i funkci peelingu. Tím pádem ho nepoužívám denně, protože podle mě je zbytečné pleť často obrušovat (i když zrníčka jsou opravdu hodně jemná a příjemná). Po nějaké době používání se mi pleť zdá trochu taková rozzářenější, tak jestli to nezpůsobilo přicházející jaro, může za to Estée :) Gel má hustější konzistenci, což mám ráda a po použití není pleť vysušená nebo napjatá. Jeho používání si vyloženě užívám, protože ta vůně je prostě boží! Díky hrubším částečkám se na čištění kartáčkem nehodí, ale 1-2x týdně je jeho použití adekvátní. Chápu, že vzhledem k jeho ceně to není must-have, ale pokud nemáte problém s tím utratit za pečující kosmetiku vyšší částky, berte to jako inspiraci :) Stejně tak pokud hledáte hodně jemňoučký pleťový peeling, který pleť nedráždí a dobře vyčistí. Výrobce tento gel doporučuje zejména na mastnou pleť, což za sebe můžu potvrdit. Na hodně citlivou a suchou pleť to nebude, protože tu může častější "obrušování" dráždit a zbytečně vysušovat.









Jak vidíte, zrníčka je velice těžké na fotce zachytit. Jsou opravdu mini pidi a jemňoučká :)



Gel mě jednoznačně dostal svou vůní, protože mám ve sprše vždycky pocit, jako bych právě vytáhla prádlo z pračky. Co se vůně týče, je tedy bezkonkurenčně nejlepší a zatím jsem v tomhle ohledu nenašla konkurenci. Svou funkci plní dobře, pleť mi nedráždí a je velice příjemný. Plus je i pěkné balení a super dávkování, díky kterému nevyteče z tubičky zbytečně moc produktu. Nemám co vytknout a jsem s ním maximálně spokojená. Ale jak jsem psala výše, vzhledem ke značce je i cena vyšší a ne všichni chtějí nebo můžou investovat do čistícího gelu tolik peněz. Je to zcela na vás, ale očichat vážně doporučuji, zvlášť pokud trpíte stejnou úchylkou na vůně evokující aviváž :)

Znáte tento čistící gel? Máte vyzkoušené pečující produkty od EL? A ujíždíte taky na vůni aviváže? :)



PS: děkuji e-shopu Elnino.cz za postkynutí produktu k recenzi

24 komentářů:

  1. Ani jsem nevěděla, že EL vyrábí i pečující kosmetiku :) Gel vypadá pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Od Estee Lauder jsem měla akorát nějaká séra, a je pravda, že do čistidla na obličej bych tolik peněz neinvestovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Gel vypadá velice zajímavě .)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Estée Lauder mám čím dál tím raději, budu se muset podívat i po nějaké péči a ne jen dekorativce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. gel se mi líbí a nemůžu si pomoct, ale líbí se mi jak to na ty fotografie aranžuješ :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak vůni čistoty jako je aviváž a různé cotton clean a shower fresh miluju. Ale ačkoliv celkově vypadá dobře, právě kvůli vyšší ceně (a ani parfemace to nezachrání) bych si jej nepořídila. To radši dekorativku ;)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  7. Od Estee Lauder jsem zatím nic nezkoušela, nějak mě značka zatím nechytla, ale co není, může být :-) vůně aviváže by mě u čistícího gelu ale určitě neurazila :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Používáš pak na čištění ještě i kartáček? Přijde mi, že těch čistících produktů je už tolik, že člověk neví, co dřív..nebo to střídáš?

    PS: vůně čistého prádla..mm..asi neodolám =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Já naopak vůni aviváže nemusím, tak by mě to asi neoslovilo:))))

    OdpovědětVymazat
  10. No nevím, jestli by ta vůně na mě nebyla moc;)) Ale, jinak vypadá moc dobře..

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný produkt. :-) Zaujal mě, jen nevím zda by mi voněl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  12. tak to ma dostalo vonia ako avivaz a to balenie je naozaj pekne take jednoduche

    OdpovědětVymazat
  13. to by sa ti potom páčila aj nová vôňa od Yves Rocher Moment de Bonheur... keď som ju mala prvýkrát na sebe, priateľ sa ma opýtal, či som si prala sveter, lebo cíti prášok na pranie :) a to som mala nový parfum :) no čo už, potešilo, kvetinový parfum vonia ako prášok :) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Produkt bych ráda očuchala, ale jak jsi už psala, pro mě je to drahá sranda, třeba jednou, až nebudu žít jen s peněz z brigád při studiu :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Tú značko mám veľmi rada :) vďaka za tip, niekedy ho určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je to pro mě úplná novinka:-) Díky za tip, Rendy :-)
    Vůni musím rozhodně "očichat"....jsem zvědavá:-)
    Přeji pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  17. ta vůně je asi jediné, co by mě lákalo, za ty peníze si koupím asi raději něco jiného než čistící gel :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Pár kousků od EL mám, ale peelingy používám od jiné značky a květinovou aviváž přímo miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak je pravda, že bych do čističe obličeje tolik peněz neinvestovala,ale strašně mě zajímá ta vůně, když to tak krásně popisuješ :-D

    OdpovědětVymazat
  20. ta vůně by mě tedy zajímala, ale obecně příliš ráda vůni aviváže nemám.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak na čistící gely od EL jsem trochu vysazená. Zkoušela jsem dva a oba mě hrozně, ale fakt hrozně moc vysušily. A to bylo ještě v dobách, kdy jsem měla mastnější (ne dehydratovanou) pleť. Sice oni nejspíš od té doby změnily složení, ale stejně se jich bojim :)

    Obří recenze balzámů na rty, hrdinové, jakž takž a propadáci právě na blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)