sobota 4. dubna 2015

Urban Decay - Feminine Dangerous Fun party a moje oblíbené produkty

O tom, že se značka Urban Decay objeví už příští týden v Sephoře určitě víte. Tento týden se konala zahajovací party ve velkém stylu a 360° lounge bar v hotelu Fusion byl plný až po strop :) Je sen každého milovníka kosmetiky si konečně v našich končinách osahat značku, kterou jsme doteď potkávaly jen v zahraničí! Kromě reportu z celé akce jsem pro vás připravila ještě několik oblíbených produktů a svůj UD wishlist :)



Fotky jsou výstižnější než slova :)













Neskutečně krásná a hlavně zajímavá vizážistka UD, která měla božsky nalíčené oči. Škoda, že to díky světlu není tak patrné. Takhle nějak si představuju tvář UD! Vedle ní neméně krásná Péťa :)


Tenhle oční stín si píšu na wishlist!








Jak jsem na začátku slibovala, ráda bych vám ukázala i několik oblíbených UD produktů. Ve spojení s uvedením UD u nás se objevují i různé urýpané názory, že se teď blogerky přetrhnou, jen aby se u nich na blogu objevilo něco této značky. Ráda bych tedy podotkla, že tady na blogu se první recenze spojená s UD objevila už v roce 2012 a tudíž v mém případě nejde o nějaké momentální poblouznění mysli nebo snahy se teď všem tématicky zavděčit :) Všechny produkty UD, které jsem doteď vyzkoušela byly koupené v zahraničí a některé jsou mými oblíbenci už roky (a některé se objevily i v souhrnech "kosmetika roku", které pravidelně každý rok sepisuju :) Tak to jen  taková poznámka z mé strany, ať si někdo ušetří komentáře, děkuji :)



UD je asi nejvíce známý svými paletkami Naked a očními stíny obecně. Ano správně, nešlápnete vedle prakticky s žádnou a stíny jsou úžasně pigmentované, syté a vydrží celý den na svém místě. Nehledě na některé jedinečné odstíny! Paletek je v nabídce spousta a pokud si nevyberete z klasických Naked, sáhnout můžete i po odvážnějších kombinacích jiných paletek (Shadow box, Vice atd.)

Články o paletkách Naked, Naked 2, Naked 3, Naked Basics, Midnight Emergency

Tužka na oči 24/7 Glide on eye pencil - odstín Perversion. Další odstíny tužek, které mám jsou Rockstar, Desperation a Corrupt. Udělám pak nějaké barevné porovnání všech odstínů :) Každopádně tyhle tužky na oči jsou jedny z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. Rozhodně jsou v mém TOP 3! Proč? Mají úžasné odstíny, to zaprvé. Vybere si i ten největší fouňa, protože jen černou mají v několika variantách. Odstín Perversion je královna mezi ultra černými tužkami. Jakmile tužky zaschnou, drží na víčku celý den a ani se nehnou. Navíc jsou tužky krásně měkké a dobře se s nimi kreslí a nemusíte na víčko nijak tlačit. Hned po paletkách stínů je to další UD must-have :)

Úplně čerstvě mám i řasenku Perversion, na jejíž hodnocení je příliš brzy, ale řekněme, že první dojem byl hodně dobrý, intenzivní a černo-černý :) Vyzkoušela jsem i jejich rtěnku v odstínu Naked, kterou jsem si koupila v sadě spolu s dalšími značkami v Sephora testovacím kitu. Je to úžasná nude barvička, takže moje srdce plesá. Rtěnka je příjemná krémovka, ale na hodnocení bych si taky ještě chvíli počkala, neb jsem se k ní dostala teprve nedávno a snažila jsem se dodělat několik jiných rtěnek :)

Naopak všemi milovaná báze Primer Potion pod oční stíny mi stíny extra neudržela. Je pravda, že jsem zkoušela jen tuhle základní verzi a existují ještě další a ty vyzkoušené nemám, ale ta základní je na má mastná víčka slabá.

Na závěr můj wishlist - z řady Naked Skin bych chtěla vyzkoušet sypký pudr, make-up i korektor (který je podle všeho výborně krycí). Už dlouho se mi líbí paletka Naked Flushed, která obsahuje tvářenku, bronzer a rozjasňovač. Nebyla bych to já, kdyby se tu vedle tvářenky neobjevil i rozjasňovač, který patří mezi žhavé novinky (bohužel zatím nemám info, jestli bude při uvedení i u nás). Naked Basics 2 by doplnila zbytek Naked paletek a krásný mono stín Moondust jsem zmiňovala už výše. Jsem celkem skromná, já vím :)


Ještě jednou rekapitulace, v jakých prodejnách bude UD v prodeji - 9.4 startuje v Palladiu, a poté se pomalu začnou plnit stojany dalších poboček a od 14.4 bude značka dostupná i na Smíchově, Chodově, Zličíně, Flóře a Václaváku :) Bohužel nemám k dispozici info, že by se značka objevila i mimo Prahu (momentálně). Pokud bych se dozvěděla něco jiného, určitě vám to dám vědět :)

Tak co vy a UD? Vyrazíte na nákupy? A co máte případně na svém wishlistu vy? :)

37 komentářů:

  1. uz sa UD nemozem dockat :) planujem doplnit do mojej zbierky niektoru paletku - bude naked 3, alebo niektoru z basics. a samozrejme by som rada aj nejaku tuzku na oci :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám UD moc ráda a jen škoda, že prozatím bude jen v Praze, ráda bych v Brně uvítala další Sephoru někde v centru a hlavně se značkami jako právě UD, Too Faced a podobně :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem stašně natěšená:) Výhledově se určitě do Prahy vydám a okouknu značku z blízka. Nejradši bych si pořídila snad úplně všechno:))

    OdpovědětVymazat
  4. Od UD mam bazu pod ocne tiene a je skvela. Urcite poriadne skontrolujem cely stojan nazivo a uvidim, co mi padne do oka ;) Chcela by som Glide on eye pencil. Tesim sa na tvoj clanok o jednotlivych odtienoch.

    OdpovědětVymazat
  5. No já chci určitě časem vyzkoušet nějaké ty stíny;))

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám asi na wishlistu všechno...!!! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Trošku ten humbuk nechápu, jasně UD v ČR je sice hezký, ale POUZE v Sephoře v Praze, takže je to pro nás z druhého konce republiky naprosto zbytečné info. Kdyby měla Sephora e-shop, tak je to o něčem jiném. Takže budu UD objednávat zase ze zahraničí a něco mi říká, že cenově i s poštovným mi to vyjde naprosto stejně, ne-li míň než v ČR (a pokud bych počítala cestu do Prahy, tak se mi to už vůbec nevyplatí v ČR kupovat)...

    OdpovědětVymazat
  8. příští víkend jsem v Praze, takže UD určitě neopomenu, protože mě láká Naked korektor! :)

    OdpovědětVymazat
  9. a Slovensko zase nič :) chcela by som vyskúšať tú ceruzku na horné linky, pretože pri mojich padnutých viečkach je zázrak niečo nájsť čo by sa neobtláčalo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi nejvic touzim po dvojce Basics paletky, po vice odstinech tuzek, protoze jedna proste nestaci! :-) A taky bych konecne rada vyzkousela jejich legendarni bazi, jestli na mych docela mastnych vickach drzet bude...

    OdpovědětVymazat
  11. O UD jsem slyšela už tolikrát, od tebe a od Lou, že nechápu to údajné šílenství teď ohledně příchodu této značky k nám. Na druhou stranu chápu, že spousta blogerek a slečen se k ní až doteď nemohla dostat, tak proč neprojevit radost ;) Co se týče mě, tak mé Naked paletky naživo moc nechytly, naproti tomu mě dostaly Moondust stíny, které bych mohla mít klidně všechny! Zatím mám hnědý Diamond dog a je to můj miláček. <3 A ty námitky, že UD bude, zatím, jen v Praze? To je přeci dobrá dojezdová vzdálenost a jednou se tam člověk určitě dostane :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, myslim, ze se nejaky silenstvi zvrhne, ale myslim, ze ceske ceny nebudou tolik priznive (i vzhledem k tomu, jak je ted dolar drahy) a sama uz vse, co jsem od UD chtela, mam, takze s timhle ceska Sephora prichazi trochu s krizkem po funuse...

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek! Už se vážně těším až bude v Sephoře, jejich výrobky mám hrozně ráda. Konečně je už nebudu muset kupovat ve spěchu když budu zrovna někde na dovči a nebo na letišti :-)
    http://veronicawill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem na tuto kosmetiku zvědavá, určitě to pujdu omrknout :) a to bude stížností a nadávek, že je to zase "jen pro pražáky" :-D

    OdpovědětVymazat
  15. mám na wishlistu makeup :) a nějakou paletkou bych také nepohrdla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článek :) mám paletku UD Basics, ta je úžasná :) ještě bych chtěla vyzkoušet make up, ale odrazuje mě jeho cena :(
    lucie.novak158@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. urcite by som rada vyskusala ten makeup a korektor

    OdpovědětVymazat
  18. Wishlist bych si poskládala hned, ale musím brát v potaz i moje momentální finanční prostředku :) no nemine mě asi alespoň jedna tužka na oči a poohlédla bych se po korektoru, paletky Naked mě nikdy nelákaly (až se tomu sama divím), ale určitě si osahám alespoň jinou barevnou kombinaci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já plánuju pořídit samozřejmě Naked paletky protože už si na ně dlouho brousím zuby, ale zatím se mi nechtělo objednávat ze zahraničí + se mi líbí Naked lesky a voděodolné linky :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Na wishlistu mám určitě tužky na oči a All nighter.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já znám jen paletky Naked, jinak sortiment vůbec neznám :)

    OdpovědětVymazat
  22. Závist :-) bych tam byla jak Alenka v říši divů :P

    OdpovědětVymazat
  23. chci vyžkoušet tužku na oči
    máš krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  24. Taky mi jsou nejznámější jen paletky. Na nákup asi nevyrazím, škoda, že jen v Praze.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  25. Teda ten monostín je nádhernej!!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný fotky, musela to být úžasná akce, závidím :-) Od UD mám bázi pod stíny a jsem moc spokojená, určitě se půjdu do Sephory podívat a omrknout další věci, nejvíc mě láká některá z paletek a make up.

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě to musela být skvělá akce! Od UD mám paletku i mono stíny, s kvalitou jsem naprosto spokojená, takže časem určitě pořídím něco dalšího.. Líbí se mi make-up a korektor, píšu si.. :))

    OdpovědětVymazat
  28. Super článek a fotky. UD mě taky moc láká ;)

    OdpovědětVymazat
  29. jsme ráda, že máme UD konečně u nás a nemusím kupovat ze zahraničí :)) akorát moje peněženka zapláče :(

    OdpovědětVymazat
  30. Díky za skvělý report :-)
    Vizážistka Ud mě zaujala už v článku od PéTi Lovely Hair. Opravdu ženská na svém místě :-)
    Mrzí mě, že ani jedna pobočka nebude u nás v Brně... Prohédnout si produktíky zblízka a na živo by bylo skvělé.
    Lákal by mě hodně make-up :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Plánujem tie paletky, veľmi po nich túžim :)..

    OdpovědětVymazat
  32. Toto je po delší době foto report (obecně, nejen co se tvého blogu týče), co mě opravdu zaujal, všechno vypadá nádherně :) od UD bych mohla sepsat dlouhý wishlist...

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  33. Solstice mám a je naprosto dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  34. Vy sa máte v ČR, že si môžete UD kupovať kedy sa vám zachce. To ja sa musím uspokojiť len so zahraničím a e-shopmi. Zatiaľ vlastním len Naked 3, ktorú mám síce veľlmi rada, ale čakala som lepšiu výdrž. Brúsim si zuby na korektor a ceruzku (Perversion), no ako sa poznám, dokúpim ešte nejaké paletky, lebo takéto nude farbičky teda môžem :) Čo ma naopak neláka, sú produkty na pery. Ani neviem prečo.

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem se nemohl dočkat až UD k nám dojde a pak se zklamáním zjistím, že pražáci to mají pod nosem a my brňáci zase nic :D uvidím jestli budu mít cestu kolem...ještě něco k jedné fotce - n jedné z fotek máš Give me more lip kit je to poprvé co ho vidím na českém blogu, tak jsem se chtěla zeptat jestli ho máš z čr nebo ze zahraničí ? nikde jsem na něj zatím nenatrefila a doufám, že jednou se k němu dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  36. Nastesti uz vsechno mam ze zahranici, takze me nic nelaka..ale jsem rada, ze konecne se da sehnat UD v Cechach, i kdyz jen v Praze.

    OdpovědětVymazat
  37. Sabina Wallo: jestli myslíš ten set několika produktů na rty, tak ten jsem kupovala v americké Sephoře. Ten se u nás bohužel neprodává :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)