neděle 12. dubna 2015

the Balm - Sexy mama a Nude Tude

Dlouho jsme se nepodívaly na zoubek značce the Balm, co říkáte? Tak si dáme hned dva produkty z jejich nabídky :) Jak jinak ve stylovém retro obalu a s notnou dávkou humoru. Oba produkty jsem kupovala během loňského podzimu a i když jeden z nich už šel do světa k nové mamince, ten druhý jsem si oblíbila natolik, že chci rozhodně další balení. Uhodnete který? :)



Paletka stínů Nude Tudečeský e-shop ZDE - cena 819 Kč (prodává i parfums.cz ZDE)


Paletka s nahatými paničkami obsahuje 12 očních stínů, které začínají na písmeno S :) Čtyři z těchto odstínů jsou matné (Sultry, Sexy, Sleek a Serious) a zbytek je se shimmerem. Pigmentace stínů je nádherná a sytá, tomu se nedá co vytknout. Matné jsou obligátně trochu prášivější, ale jinak si není nač stěžovat. Textura stínů je měkká a až trochu máslová, takže se i pohodlně nanášejí. S výdrží na bázi nemám problém a stíny jsou celý den ve výborném stavu. Doteď bylo všechno fajn a bez výtek. Ovšem důvod, proč šla paletka do náhradní rodiny byl takový, že odstínově není až tak jedinečná. Nejdříve jsem to příliš nevnímala a paletku jsem si dlouho chtěla pořídit, ale jakmile jsem si jí pořídila, začala jsem zjišťovat, že většinu stínů už v jiných paletkách mám. Nehledě na to, že na odstín Sassy a Snobby jsem si vypěstovala trochu alergii a děsně mě svou barvou iritují (jo, zní to divně, jsem si toho vědoma). Když bych spočítala, kolik stínů bych ve výsledku tedy pravidelně používala, nebyla by to ani polovina. A to nemá cenu takovou paletku vlastnit. Od konce roku doteď se na trhu objevilo tolik pěkných paletek, které se mi prostě líbí víc, že jsem se rozhodla tuhle prostě poslat dál. Nemám problém s její kvalitou, ale spíše s odstíny. Takže paletku jako takovou rozhodně doporučit můžu, ale předem si rozmyslete, jestli vás odstínově zaujme natolik, že jí chcete mít. Já si to příště musím taky lépe promyslet :)




Sassy - Snobby - Stubborn - Stand-offish





Selfish - Sultry - Sophisticated - Seductive






Sexy - Silly - Serious - Sleek






Zcela upřímně mě celkem zajímá paletka Nude Dude, což je taková "pánská" verze Nude Tude :) Odstínově se mi zdá zajímavější, takže je na mém wishlistu (i když kdo ví, třeba jí předběhne nějaká hezčí a zajímavější).





Pudr Sexy mama (7g) - český e-shop ZDE - cena 446 Kč (prodává i parfums.cz ZDE)

Když jsem pudr někdy v listopadu kupovala, spousta z vás mi psala, že z něj budu nadšená a že je skvělý! Jo, měly jste pravdu :) Je fakt skvělý a tohle rozhodně není poslední balení. Když pominu jeho pěkné a velice skladné balení, líbí se mi, že je na pleti neviditelný a nijak nezmění barvu make-upu. Je tedy barevně univerzální pro všechny, což je super. Na pleti nevytváří mapy ani nezdůrazňuje sušší místa. A kromě toho všeho má skvělou matující schopnost. Pleť mi vydrží matná opravdu o dost déle, než když použiju jakýkoliv jiný pudr. Není to ale samozřejmě tak, že ráno pudr nanesu a celý den je pleť dokonale matná a nepotřebuje zapudrovat. Takový pudr jsem zatím bohužel nevyzkoušela :) Každopádně tenhle pudřík se zařadil do mých TOP oblíbenců a určitě o něm nečtete naposledy.







the Balm mě prostě strašně baví! Díky tomu, že se nedávno objevil i stojan s nabídkou ve výdejně Parfums (třeba ve Florentinu, ale i jiných pobočkách) jsem měla možnost si všechno osahat a hlavně se podívat na odstíny pěkně na vlastní oči. Takže co vám budu povídat, vyhlídla jsem si pár věcí, co bych někdy příště chtěla zkusit. Jak paletku, tak i pudr za sebe doporučit rozhodně můžu (pudr dokonce musím :)

Co vy a the Balm? Máte nějaký kousek doma? Líbí se vám balení nebo máte zkušenost s některým z těchto produktů? :)

36 komentářů:

  1. Ja mam doma Mary Lou-manizer a Frat Boy licenku a oba produkty su u mna na top miestach. Nad paletkou som rozmyslala, ale nakoniec som si povedala, ze nepotrebujem dalsiu nude. Navyse ked mam na zozname este Naked 3 a Marc Jacobs niektoru :D. Ale ten puder ma naozaj zaujal! Z toho co si napisala mi vychadza, ze je transparentny (snad) a tie ja naozaj mozem :)

    zuzka| zuzanahumajova.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka určitě není špatná, ale mám pocit, že ty odstíny má každá druhá paletka;)) Ten pudr vypadá zajímavě;))

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi moc líbí, stejně tak jako pánská verze :) Váhám mezi jednou z těchto a Naked dvojkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Pudr Sexy Mama mám na svém wishlistu zase já, ale pořád tak nějak nevím... Někdo je z něho nadšený, někdo zase zklamaný. Asi spíš čtu pozitivnější reakce, ale nerada bych se ve finále zařadila mezi ty zklamané :D Tak uvidíme... :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr mám taky ve wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pudr mi přijde barevně spíše jako tvářenka! :D Právě jsem si zakoupila zlatý rozjasňovač Mary a zatím jsem z něj našená!

    OdpovědětVymazat
  7. Já si chci koupit rozjasňovač a bronzer od této značky. U pudru jsem se bála, že by měnil barvu makeupu, ale jestli ne, tak ho asi do "košíku" přihodím též!:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Oboje mám a jsem s nimi moc spokojená. :) Taky mám čtyři jejich tvářenky, bronzer, rozjasňovač... a asi u nich nezůstane. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám doma Sexy Mamu a Hot mamu a patria medzi moje obľúbené výrobky. Nude Dude paletka je tiež na mojom wishliste :)

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě rozhodně pudr, kdybych si měla vybrat jenom jeden výrobek. A to jich doma od TheBalm mám :) Ještě je výborná tvářenka Hot mama a Korektor proti tmavým kruhům pod očima, make-up ... a tak bych mohla pokračovat. Je ale fakt, že paletka Nude Dude má lepší skladbu odstínů :)
    http://blog-will-o-the-wisp.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se strašně líbí jejich balení :))) A ta jejich pigmentace je úžasná, budu muset o nějaké té paletce popřemýšlet ':)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  12. ja si nemôžem vynachváliť Sexy mamu. Hodia sa na každú príležitosť:)

    OdpovědětVymazat
  13. paletka sexy nude vyzera tak perfektne uz dlho o nej premyslam

    OdpovědětVymazat
  14. no tak tie vtipné balenia sú úplne top:) zdá sa, že tiene majú fakt dobrú pigmentáciu.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle paletka je moc hezká,ale jak říkáš, většinu najdu v jiných paletách, co mám doma.

    OdpovědětVymazat
  16. Já od Thebalm zatím nic nemám, a zatím mě ani nic neláká, tak alespoň ušetřím:)))
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Ta první palteka je úžsná. Líbí se mi i obal. Jen když je to pro ženy, tak bych tam místo ženských dala chlapy. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  18. zaujal mě ten pudr, přidávám na wishlist a doufám, že mi sedne!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Doma žádný produkt zatím nemám ale nějaký si chci určitě koupit. A na obaly mám názor takový, že se mi moc nelíbí. Ano slyšíte dobře. Jsou vtipné ale není to můj styl. Vlastně je to jedno, hlavní je přeci to co je uvnitř :)

    OdpovědětVymazat
  20. Žádný kousek doma nemám, ale určitě bych si něčím časem chtěla udělat radost :) Jejich obaly jsou strašně božský a i ta kvalita se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné odstíny, snad je někdy vyzkouším :-))

    OdpovědětVymazat
  22. Je pravda, že výběr barev v Nude Tude je důvod, proč mě paletka neláká. Za mě nic:-).

    OdpovědětVymazat
  23. Sexy mámu bych si taky chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ty obaly a názvy jsou mega vtipné, tohle the balm prostě umí :)) určitě se kouknu na pudr, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nude tude mám a jsem spokojená moc :). Mně zase vyhovuje, že všechny ty odstíny jsou v jedné paletce a skvěle se hodí na cestování. Ikdyž o nude dude uvažuju taky! Mám ješte od thebalm bronzer a je nejlepší :)!!

    OdpovědětVymazat
  26. ten pudr bych moc chtěla :) od the balm jsem ještě žádný výrobek neměla, ale jejich obaly se mi líbí, opravdu originální :)

    OdpovědětVymazat
  27. Wau nádhera, nedávno jsem si chtěla tu paletku koupit, ale pak jsem si to rozmyslela, třeba na ni někdy dojde :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju ťuťu roztomilá balení The Balm :-) Oni prostě umí.
    Chtěla bych od nich paletku matných stánů, tak snad na ni do léta našetřím....a taky aspoň jednu tvářenku :-)...když vidím v tutoriálech, jak nádherně dokážou oživit a dodat šťávu obličeji... jsem z nich naprosto nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Zatím od the Balm nemám nic, ale zaujal mě Mary Lou Manizer a po dnešní recenzi i pudr, už jsem na něj slyšela tolik chvály, že si ho budu muset někdy objednat :-) Co se týče paletky, mám podobný názor jako ty - odstínově je dost nezajímavá a viděla jsem už spoustu paletek, které mě zaujaly víc :-)

    OdpovědětVymazat
  30. O sexy mámě pořád uvažuju, když na ní čtu tolik chvály. Zatím mám zkušenost jen s Hot mamou, kterou jsem pasovala na svou nej letní tvářenku..

    OdpovědětVymazat
  31. Bohužel zatím nemám od The Balm nic, ale Nude Tude a Nude Dude jsou mé vysněné paletky :)

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
  32. Nude Dude:D Vůbec jsem nevěděla, že něco takovýho je:)

    OdpovědětVymazat
  33. Mám Hot mamu je fajn a ten obal je boží :) Pudr si pořídím asi taky.

    OdpovědětVymazat
  34. Teda, na tvojich swatchoch to vyzerá na riadnu pigmentáciu. Od theBalm mám zatiaľ len jedinú vec - paletku Balmsai, po ktorej som dosť túžila a som s ňou síce spokojná, páčia sa mi jej odtiene, ale nemôžem povedať, že by som bola "odvalená" :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jajaj, Hot mamou si mi pomotala hlavu :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Jajaj, Hot mamou si mi pomotala hlavu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)