čtvrtek 30. dubna 2015

Takový byl ... duben 2015

Další měsíc je za námi a je čas trochu rekapitulovat. Mám pocit, že za uplynulých 30 dní se toho stalo tolik! Stala jsem se dvojnásobnou pyšnou tetou, pomalu a jistě mě čeká nová práce a stihla jsem vyzkoušet spoustu nové kosmetiky a zúčastnit se několika skvělých akcí! Takže trochu v kostce můj duben :)





Na blogu jste si mohly přečíst o krásné tvářence neméně krásného Marca Jacobse a omrknout nádherné štětce Zoeva. Z koupelnové poličky jsem vám představila micelární olej Vichy a po aviváži vonící gel od Estée Lauder. Okolo Velikonoc jsem vám kromě králíčka ukázala i božské stíny od Chanel a nejčerstvější článek se týkal mého oblíbeného make-upu NARS. Yves Rocher představil novou řadu dekorativní kosmetiky a podívat jste se mohly i na porovnání palety rozjasňovačů Makeup Revolution s Hourglass. Objevila jsem i super "zmizík" na lesknoucí se nos nebo čelo od Benefitu a Rouge Bunny Rouge přihopkal s několika super produkty. Ukázala jsem vám skvělý pudr od the Balm a "nahou" paletku, která mě ale za srdce tolik nechytla. Do obchodů se blíží spousta novinek, takže jestli nechcete, aby vám nějaká utekla, tak se mrkněte na článek o nich. Za zmínku stojí i několik novinek od Astoru, které jste si mohly prohlédnout v souhrnném článku.






Ne všechno, co kdy člověk vyzkouší, je skvělé a vyhovuje mu. Případně ne vždy cenovka odpovídá kvalitě a uplynulý měsíc jsem zažila hned několik zklamání. Jedním z nich byl divně pálivý a na rtech nepříjemný Color Bomb od Too Faced. U rtů ještě zůstaneme, protože mě příliš nenadchla ani údajně super držící barva na rty od Dermacolu. Názory se liší odstín od odstínu, ale to podle mě není pro žádnou značku dobrá reklama. Největším zklamáním byla bohužel sada štětců od Dermacolu, o které se teď hodně mluví a bohužel zatím ne příliš v dobrém. No, posuďte samy...








Duben byl plný akcí, na které jste se se mnou mohly podívat. Hned na začátku to bylo uvedení kosmetické značky Urban Decay na náš trh! Následovala letní party s L´Orealem a novým Sunkiss Jelly na zesvětlování vlasů. Projekt Avon Blog stars oslavil své první narozeniny a zcela nový projekt Cosmobloggers naopak teprve odstartoval. Všechno to završila retro prádelna a představení letní kolekce M.A.C




Dočkaly jste se dalšího pokračování Lifestylového okénka, ve kterém se dozvíte o různých mých nákupech a několika nekosmetických věcech, které mi dělají radost :) Nahlédnout jste mohly i do nové prodejny Tiger v Praze, ze které mám neskutečnou radost!



A na závěr taková menší bilance vypotřebovaných věcí, co stojí za zmínku (ať už v dobrém nebo špatném):

Krém na ruce NUXE byl celkem zklamáním, protože byl tak strašně obyčejný a ničím zajímavý, že bych si ho znovu nekoupila a krémy z drogerie udělají stejnou (ne-li lepší) službu. 

Růžová micelárka od Biodermy je prostě klasika a jeden ze svatých grálů vůbec. Ze skříně jsem vytáhla další balení a jedu nanovo :)

Dove Gentle Exfoliating sprchový krém nádherně voněl a koupila bych si ho klidně znovu, ale neberte ho jako klasický peeling, protože jeho zrníčka jsou tak jemňoučká, že ho můžete v pohodě používat každý den :)

M.A.C lesk na rty Cremesheen Glass patří asi k jedněm z mých nejoblíbenějších lesků vůbec! Miluju jeho vanilkovou vůni, nelepivost a příjemnou hydratační texturu. Teď už si jen za prázdné obaly od produktů půjdu vybrat novou rtěnku :)

L´Oreal řasenka False lash wings si mě získala a vyšplhala se do mého osobního TOP 3 řasenek z drogerie! Dlužím vám vlastně ještě samostatný článek, takže se pak dozvíte víc :)




Uff, bylo toho opravdu hodně! Budu ráda, když mi dáte vědět, který článek vás během dubna nejvíce bavil, potěšil, inspiroval vás nebo o čem byste si chtěly přečíst a chybí vám to tu :) Podělte se s námi o vaše (ne)kosmetické tipy z dubna :)

Zítra si užijte volno a nezapomeťe svou drahou polovičku políbit pod třešní :)

20 komentářů:

  1. Tenhle nový sprcháč od Dove mám taky a moc jsem si ho oblíbila. Jen jsem čekala, že bude právě víc peelingový, což je podle mě škoda, že není.
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  2. Přítel je pořád zaneprázdněný, takže teď jsem si uvědomila, že posledních pár let jsme spolu na 1. máje nikdy nebyli, až letos to snad zase vyjde:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Duben byl skvelej i pro mě! Hezký clanek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě letos polibek pod třešní nečeká, přestože jsem šťastně zadaná, přítel je dlouhodobě mimo republiku, takže budu trávit první květnový den doma s diplomkou... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mě takové shrnutí velice baví, jen tak dále :))) Dove sprcháče miluji :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  6. Vyčerpávající duben :)) A jaká práce tě čeká, jestli se můžu zeptat? Nebo jsem až moc zvědavá?:X
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, doufám že bude hezky a že najdeme třešeň:)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky přehledu mi nikdy nic neunikne, super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento typ článku je super. :-) A po tom sprchovém gelu se asi poohlídnu. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujaly dá se říct všechny články, všechny jsou nápomocí;))

    OdpovědětVymazat
  11. Bezva shrnutí za duben, před námi máme další krásný měsíc, tak snad přinese spoustu bezva novinek :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji tyhle články :) vždy objevím něco nového :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Na tu řasenku false lash si taky brousím zuby! ;) Já v dubnu konečně vyzkoušela poprvé eos - summer fruit a zatím se mi líbííí..;)

    OdpovědětVymazat
  14. tenhle shrnující článek se mi líbí! Zoeva štětce jsou nádherný a i akce musely být super :)

    OdpovědětVymazat
  15. uff , tak tomu říkám parádní duben, takový bych taky chtěla zažít :-) PS: ty štětce Zoeva vypadají vážně báječně.

    OdpovědětVymazat
  16. Takový akční duben! Mě nejvíc baví ty různé nekosmetické výlety na nákupy nebo na akce :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) Vždy ma veľmi zaujmú tvoje príspevky, rovnako ako aj tento :) Milujem kozmetiku a vždy mi dáš nejakého chrobáka do hlavy :)

    Dúfam, že budeš mať aj naďalej takto super príspevky, alebo ešte lepšie (teda, ak sa to ešte vôbec dá) :)
    Verím, že aj ja budem raz taká dobrá a populárna, ako ty.

    Začínajúca blogerka:
    co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. dubnové recenze byly přesně něco pro mě! :) micelárku od Biodermy teď také nově používám a konečně chápu všechen ten humbuk okolí ní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)