pondělí 13. dubna 2015

Sunkiss Jelly party - report + soutěž

L´Oreal uspořádal u příležitosti uvedení novinky Casting SunKiss Jelly letně laděnou party a vy se můžete podívat, jak to tam vypadalo a o novinky si i rovnou zasoutěžit :)




Co je vlastně SunKiss Jelly a pro koho je určený? Pokud se vám líbí od slunce vyšisované vlasy a nemáte dosud barvené vlasy, je tahle novinka přesně pro vás :) Zesvětlující gel obsahuje velmi malou koncentraci peroxidu a snadno ho do vlasů nanesete (a pak už nijak neoplachujete). Aktivujete ho teplem, takže po nanesení vlasy buď vyfénujete nebo se vystavíte na sluníčku :) Gel by měl být šetrný, protože neobsahuje amoniak (což znamená, že vlasy zesvětlí pouze na povrchu) a je obohacený o pečující látky a olej z kamélie.

Gel se prodává ve 3 intenzitách (podle fotek na krabičce můžete srovnat finální výsledek). Jak bude fungovat na barvených vlasech vyzkouším. Vlasy si barvím jen minimálně a opravdu párkrát do roka a od posledního barvení už nějaká doba uplynula, takže až gel vyzkouším, dám vám určitě vědět :)






Celé odpoledne se neslo v duchu pikniku u vody s dobrým jídlem a všudypřítomnými doplňky, které evokují to pravé léto. Jen to sluníčko sem tam trochu chybělo, aby dokreslilo tu správnou atmosféru :)




Koutek s občerstvením byl tedy bezkonkurenční :)






Mini větrníčky mě dostaly! Miluju vtipné detaily :)







Mohly jsme si vyrobit i vlastní náramky (což jsem jaksi nestihla, protože jsem byla zabraná do hovoru s holkama, které vždycky na akcích ráda vidím :)






Casting Sunkiss Jelly koupíte již v drogeriích ve 3 verzích za 149 Kč




A teď ta slibovaná soutěž pro vás! Tři z vás získají nový Casting Sunkiss Jelly, aby si mohly vyzkoušet jeho účinky :) Co pro to musíte udělat?

1) Být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC (pokud nevíte, co to je, nápověda je ZDE)

2) Pod tímto článkem napište komentář s vaším mailem a tím, co máte na létě nejraději :)



Soutěž trvá do 19.4.2015 do 20h. Poté budou 3 z vás pomocí randomu vybrané. Vítězky budou jako vždy vyhlášené na facebooku.




78 komentářů:

  1. Jelikoz jsem lev, tak na letu miluji uplne vse! Nejvic ale asi pojidani zmrzliny, vychlazene ovocne pivo a valeni u vody :). A taky moc moc moc miluju letni grilovacky! :)
    Na tuto novinku se chystam, slysela jsem, ze holkam funguje i na barvene vlasy, tak snad se mi postesti tady :).

    francebaby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. gastronomický koutek se jim opravdu povedl, velmi nápaditý.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, těžká otázka! Na létě miluju nejvíc sluníčko, pohodičku, grilování, sezení na zahradě až do pozdních hodin, výlety, koupačky a teď poslední rok i prázdniny :-D... nejlepší období v roce :)

    lenka-kuzelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. V létě mám svátek i narozeniny, takže přes léto jsem nejbohatší z celého roku (+ brigády). Takže logicky nakupuju ♥
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na létu mám nejraději to, že mi konečně není zima :D (Při teplotách nad 25°C můžu konečně odložit tričko s dlouhým rukávem :D )
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, na létu mám nejraději možnost být celý den venku, nemusel řešit, kolik si toho vezmu na sebe, protože stačí jedny šaty a melouny :) díky za hezkou GA, Bara, baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů krásné to tam bylo! :) To jídlo, hmmm :D fakt mě štve, že jsem nemohla :( A novinka vypadá docela zajímavě, ne že bych v létě vlasy ještě potřebovala šisovat, většinou se o to postará slunko samo, ale proč ne.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je ale mega akce!! Plameňáci, tradiční Londýnská budka..miluju!!! Je skvělé vidět, jak si pořadatelé umí se vším vyhrát ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Na létě mám nejraději prostě léto! :-) Krásné počasí a všechno co k tomu patří.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle bych vyzkoušela moc ráda :-) Léto je moje nejoblíbenější roční období a mám na něm ráda všechno - sluníčko, koupačky, grilovačky, každoroční dovolenou u moře..těším se, až bude zase zpátky :-)

    knikodymova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja miluji leto, vecerni prochazky, koupani, ovocne pico, slunicko, uz aby tu bylo.
    Misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC jako Lucie Martináková už strááášně dlouho :)
    Jinak na létě miluju sluníčko, které mi vždycky dodává skvělou náladu a dobíjí mi baterky. Pak samozřejmě nedám dopustit na lenošení u vody a letní počasí celkově. Miluju totiž když je venku krásně a člověk může být na čerstvém vzduchu :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
  13. To vypadá hodně zajímavě, chodím jen párkrát do roka na hnědý přeliv, tak by mě zajímalo, jak to pak bude vypadat na tvých vlasech.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem :)
    na lete mám najradšej tú energiu zo slniečka a nemusí ma nikto vykopávať z postele a vstanem aj sama :) ten kľud a pohodu, dlhé posedenia na terase, grilovačky, stanovačky :) a samozrejme aj chvíľku voľna :)

    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Na letě mám ráda takovou uvolněnější atmosféru,možnost nosit barevné oblečení a nenabalovat se do vrstev :) a taky, že je dlouho světlo
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Akce vypadá parádně a originálně, o jídle ani nemluvě :D Nádhera :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  17. to musela být super akce :) na létě mám nejraději asi vše :-D konečně teplo, jsou prázdniny a tím pádem volno, tedy čas na různé výlety
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Na létu mám ráda to, že můžu být pořád venku (a nejlíp v plavkách ;)), ať žije dům se zahradou :).
    kubackova.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Co miluju na létě? Tu vůni, když po pár parných dnech sprchne:) a taky světlo dlouho do večere a to, že se lidi tak nějak víc scházejí a smějí a tak... hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Na létě mám nejradši fakt, že jsou prázdniny :D Horko ráda nemám, takže vždycky uteču na chalupu, kde je u lesa příjemně. A taky hodně jezdím na kole :) Jinak zesvětlovač vypadá zajímavě, zajímalo by mě, co by udělal s mými přelivy, kterých mám na hlavě už několik a nikdy se pořádně nevymyly :D
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem zmrzlina, takže na létě mám ráda, že konečně nemusim klepat kosu :)
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Na létě? Asi úplně všechno, ale hlavně miluju dlouhé teplé večery někde venku spolu s grilovačkou a práteli...:) Potom určitě možnost se koupat..bazén, moře, přehrada všechno beru :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Na létě mám nejradši sluníčko, protože to mě dobíjí a od toho už se pak odvíjí další věci, třeba teplý letní večery na zahrádkách s ledovou kávou. Jinak chápu správně, že by se to mělo aplikovat na vlasy, který už byly barvené a na nebarvených to nechytne? :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tak už jsem si našla nějaké info, nicméně z té věty to vypadá, že je to právě na již barvený vlasy - "nemáte dosud nebarvené vlasy" Mohla jsem si to najít hned, to jo :D ale tak jen, že je to matoucí

    OdpovědětVymazat
  25. nejraději mám když sprchne :D a osvěží se vzduch
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Musím říct, že to akci měli opravdu do detailu promyšlenou a všechno tam vypadá naprosto nádherně, byla bych tak jak v nebi:)
    Na létu miluju právě tyhle bezstarostná posezeníčka někde na náplavce, tílka, žabky, letní vůně a hlavně to teplo!:)
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Toho je hodně, co mám ráda :D hlavně to teplo, protože jsem strašný zmrzlík, taky dovolená, lehárko u bazénu a tak :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nikola Adamová: promiň, napsala jsem to blbě :) Je to určené na vlasy, které ještě nebyly barvené. Respektive na nich to chytne asi nejlépe. Co to udělá na těch nabarvených uvidím brzy :)

    OdpovědětVymazat
  29. Casting Sunkiss Jelly je skvělá záležitost, tak jako tak jednou skončí na mých vlasech :D
    Léto miluju, protože je teplo, vlasy šisují, kůže se opaluje, můžu jíst zmrzku od rána do večera a není mi zima, ale nejvíc miluju letní večery, kdy dlouho sedíme venku s přáteli a je teplo.
    PrimadonnaGirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji:-)
    Tahle novinka mně rozhodně nenechává chladnou, určitě bych ji chtěla vyzkoušet:-)
    Jinak na létě mám nejraději sluníčko a teplo, dlouhé dny a teplé noci, zmrzlinu a koupání:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Na létě mám ráda to, že se nechodí do školy a nemusím nosit bundu :-)
    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Na létu miluji sandály, opravdu nejvíc:))) Nesnáším zavřené boty a od jara do podzimu nosím jen otevřené boty, je jen málo vyjímek, kdy to poruším:))
    Šárka
    Sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já soutěžit nechci, gel už jsem si koupila :) Je fajn, jen mi vlasy zesvětlil do zrzava (docela výrazně) a ne do blond :)

    OdpovědětVymazat
  34. Teda vypadá to krásně, měli to moc hezky uspořádané. Jinak ten produkt vypadá víc než zajímavě. Já si vlasy nebarvím a v létě mi vždy vyšisují jen pramínky, tak by bylo hezké to nějak doladit:) A co mám ráda na létě? To jak voní tráva i ulice při letním deštíku.
    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. úžasné fotky :)
    Na létu mám nejraději teplo, koupání, letní bouřky a to, že kámošky nemají školu a mají konečně čas i někam vyrazit :).
    email: somethingbykate@seznam.cz
    přes GFC: Kate p.

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Jé děkuju za fotku :) Akorát mi nejde otevřít odkaz :/
    Jsem na YT /flowerparischannel ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj :) Já mám na létě nejraději sluníčko a teplo, protože jsem takový ten zmrzlík, co zimu přežívá jen silou vůle :) A vlastně taky ty hromady zmrrlilny, co každoročně spořádám :) simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. pajushka3@seznam.cz hlavně teplo a sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  39. Na létĕ mam nejradĕji slunce,opalování,kempy a zmrzlinu.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Na létě mám asi nejradši grilování a to, že je dlouho světlo.
    easyontheeyeblog(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Samozrejme slunce
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. To je zajímavý nápad, zajímal by mě ten výsledný efekt na vlasech :)
    Na létě mám nejraději sluníčko, ovoce, chvilky strávené s přítelem a přáteli a letní festivaly.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Teplo, koupání, grilovačky, dlouhé letní večery...dovolené..Léto miluju!

    GFC: Kamila Ligasová
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Na létě mám nejraději jeho vůni a to, že se nemusím příliš oblékat...a ještě spousta dalšího...
    r.hublova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. No co na létu zbožňuji..? Prázdniny, grilování, vodu, zmrzlinu, ledovou tříšť, venku až do večera s rodinou, přáteli, slunce .. :D Je toho hodně.. Ale asi nejraději griluji s rodinou:)) A naplno užívám prázdnin!:)

    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Na létu zbožňuju hlavně to, že se nemusí chodit nabaleně jak pumpa! Už mi to začíná lézt na nervy, a tak se nehorázně těšim!
    No a samozřejmě prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  48. Co mám ráda na létě? Dovolenou. Válení se u vody. Email je genevra43@gmail.com a přes GFC sleduju jako Genevra.

    OdpovědětVymazat
  49. Já na létě miluju úplně všechno :) grilovačky, koupání, posezení s přáteli na zahádkách apod. :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Na letu mam nejradeji konecne to teplo, ktereho se nam tu jinak moc nedostava! :)
    koketovanisvyzivou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Na létě mám nejraději asi ovoce, zejména melouny a třešně. A taky určitě to teplo a cesty k moři. :D

    the.best.way.is.my.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. na lete ma rada sortky a grilovani
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. V létě mám ráda, že mi sluníčko zesvětluje vlasy a vyskočí mi pihy. Ale nejvíc mám ráda teplé večery, kdy při západu slunce mohu být venku.
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Na létu miluju to, že se nemusím navlíkat do milionu vrstev oblečení, abych nezmrzla (jsem strašný zmrzlík) :D A zmrzlinu :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Na létě mám nejraději posezení s přáteli na zahrádce, teplé večery, nebe plné hvězd, dny trávené na koupáku a pozorováním opálených krasavců :-) mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvíc miluju to, že nepotřebuju půl hodiny, abych se navlíkla do všeho oblečení a hlavně, že když někam dojdu nezavazí mi nikde kabát, šála, svetr, rukavice, čepice, ... a celkově tu letní atmosféru :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Na létě miluji to, že je dlouho světlo a teplo, stihnu tak víc práce a mohu déle relaxovat venku, protože i večer je tepleji. Posezení u krbu s kocourem na klíně, poležení u bazénu se sklenkou drinku, áách, ať už je to tady! :) blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Na lete milujem uplne všetko.. Teplo .. kludne aj extremne teploty, vodu plavanie, vecerne prechadzky.. to ze deň je dlhý, skoro začína a neskoro končí :) leto je najlepsie :) Monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Na létě mám ráda samotné léto - až na to vedro :D odpočinek a lidi jsou víc pozitivní než na podzim nebo v zimě :)
    Email: kaja@rubinovi.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Na létě mám nejraději to teplo, neustálé kupování zmrzliny a studeného pití, večerní procházky, grilování, sluníčko ... Zkrátka skoro všechno, co k létu patří! :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Je to smutné, ale na létě mám nejraději těch 14 dní dovolené :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Na létě mám nejradši prostě léto :-) slunečné počasí, koupání, zmrzlinu, dlouhé a teplé dny, díky čemuž mám lepší náladu a jsem taková bezstarostnější než například na podzim:)
    d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. tohle byla jedna z nejpovedenějších akcí, L'Orealu se to vážně povedlo :)) na létě miluju slunce - dělá se mnou zázraky!

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. k.hurska@seznam.cz
    Nejvic miluju valeni u more, teple vecery s posezenim u ohne a to, ze nemusim vstavat:)

    OdpovědětVymazat
  65. Na létě mám nejradši melouny a zmrzlinu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. V létě je teplo, to mi tak nějak stačí. Jsem hodně zimomřivá a teplo pro mě je tak +30°C, Konečně nemusím mít košilku, dlouhý rukám svetr. Stačí tričko a občas i sukně. Můžu si sednou venku a nahřát se. Občas je dost teplo i na koupání. A ty barvy všude kolem a zmrzlina, ale té se nebráním vlastně ani v zimě. U mě prostě léto a teplo vede.
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. blackmarauder88@gmail.com
    Na létě miluju teplo, dlouhé slunečné dny, maliny, koupání :)

    OdpovědětVymazat
  68. Já miluju na létě teplo a slunce :-) teploty klidně přes 30 stupňů, to je moje. Už mám dost věčné zimy a větru a deště a bahna...a kabátů, šál, čepic... brala bych léto každý den, s radostí bych se vzdala všech ostatních ročních období. V létě taky miluju vodu, rybníky, bazény, samozřejmě moře... A večerní letní grilovačky :-)

    sarajovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Veľmi vydarená akcia :-) a na lete milujem hlavne teplo a tu atmosféru ako sa všetci schádzaju,všetko je krajšie a optimistickejšie .. a samozrejme prechádzky :-)
    dominika.demjanova@gmail.com
    (predchádzajuci komentár som zaslala nechtiac)

    OdpovědětVymazat
  70. Jů.... to chciiii!
    Jinak léto až tak nemusím (hic), ale strašně se mi líbí ty dlouhé dny, že je to noci světlo :D
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Nooo, bylo to krásné :-) Já na létě nejvíc miluji teplo a sluníčko a modrou oblohu a zmrzlinu a delší dny a vstávání za světla a i ty bouřky, kdy člověk může jen tak ležet (no ikdyž s dětma už to tak nejde :-D ) a a a :-D Prostě miluju léto, jediné, co mi vadí je ten hmyz :-P
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Na létě mám nejradši pozitivní náladu lidí kolem a energii, která proudí úplně všude, na druhou stranu mám ráda i konec léta a pozvolné klesání teplot.. :)
    hanafoldynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. V létě miluju SLUNÍČKO a teplo, to mi nabije energií a elánem... hlavně léto = dovolená, takže další věc, kterou mám nejraději a děje se jednou za rok...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. SLUNÍČKO a relax u vody.
    madeinprg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Na létě mám nejraději prázdniny, dlouhé večery, a to bude asi všechno. Já radši jaro, když není ještě takové horko.:)
    tecernare@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. V létě miluju teplo na mé "staré" kosti :) a to že máme ve škole volno!! :)
    annayaghobova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  77. Ten koutek s jídlem, nádhera, tam bych chtěla být! :D
    Já na létě mám nejradši to teplo, chození k vodě a že můžu nosit šaty a sukně bez punčoch :)
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Sleduji tě přes GFC i Bloglovin.
    Na létě mám nejraději sluníčko, koupání a krásně rozkvetlou přírodu :)
    Můj email: Denymusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)